quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Stil nou maar, hardcore Primera tuner
quote:
Is goed, ik hoor het welquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]en gister vroeg ik er hier nog naar
bod staat genoteerd, ik wacht nog heel even want hij staat er nog geen dag op
Verkapt "je-bent-een-bosjesman" postquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hier is het al droogmissch vanavond nog wat sturen...
hicham, morgen bosweg
Jij durft toch lekker niet op een meet te komenquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Verkapt "je-bent-een-bosjesman" post![]()
![]()
![]()
Shit je hebt mij doorquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij durft toch lekker niet op een meet te komen![]()
Ik heb MotoGP2quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@PatM: ik heb wel MotoGP deel I
wat riet zegt![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:46 schreef PatrickM het volgende:
Als je de Bosweg wilt vinden via een routeplanner, het is de Volkerakdam
quote:Aanwijzing
Er kon geen adres worden gevonden die aan uw invoer voldoet!
Daar hebben we OPM de optimist weerquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gewoon komen morgen jullie twee
mark my wordsquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Daar hebben we OPM de optimist weerMorgen 20% kans op zon, 20% kans op neerslag
Wel beter dan vandaag, dat wel
quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat meer gehoord
Willemstad is toch de hoofdstad van Curacao ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:06 schreef hicham het volgende:
Morgen heb ik sowieso geen tijd, moet nog een site afmaken
Kloptquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:10 schreef hicham het volgende:
Jij hebt natuurlijk geen ervaring met andere dingen dan motorrijden he
Ja joh, kickeuh. Een binair leven leidenquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Klopt
Diep in je hart wil je wel ruilen, geeft het maar toe
1 2 3 | if(status != "Fok") { status = "Motorrijden"; } |
En hoe weet jij dat ik daar nu niet mee bezig ben tussen de posts doorquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Voor je hobby moet je gewoon tijd maken. Die site kan je ook nu doen ipv dat je uit je nek zit te zwammen op FokOf vanavond.. of morgenavond.. of.. of.. of...
![]()
En hoe weet jij dan wat ik allemaal (niet) doe naast Fok!quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:19 schreef hicham het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat ik daar nu niet mee bezig ben tussen de posts door
Okay, je hebt wel gelijk, hou nu namelijk even pauze omdat ik geen zin heb in dat gekut
Verder is het niet een site wat even in een avondje klaar is, en de bedoeling was om het morgen volledig af te krijgen. Verder maak ik voor mijn hobby tijd wanneer ik daar tijd voor wil maken, niet wanneer anderen zin hebben in motorrijden
Nu je het zegt, ja inderdaad. Over 7 minuten is het namiddaggebed dus ik ben zo terug, bedankt dat je mij hebt herinnert aan het feit dat het bijna tijd isquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:19 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
Word het weer tijd om een kleed te zoeken en richting het Oosten te gaan zitten?
Dat zegt inderdaad meer over mij dan over jou, maar de vraag is wat het precies over mij zegtquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En hoe weet jij dan wat ik allemaal (niet) doe naast Fok!![]()
![]()
Haha, nou, het boeit mij niet hoor wanneer jij op een meet komt, zegt meer over jou dan over mij
zow zow 118 hele kilometersquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Willemstad is toch de hoofdstad van Curacao ofzo?
Maar ik zie het al, is wel 118 km vederop![]()
Morgen heb ik sowieso geen tijd, moet nog een site afmaken
Als het mooier weer wordt plan ik nog wel een dagje in om even langs te hoppen
het is hier btw opgeklaard, de wegen beginnen zelfs op te drogenquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat meer gehoord
Ik kan me Makster nog wel herinneren die het naar Nijmegen al een teringeind vindtquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zow zow 118 hele kilometersdas wel een hele afstand he
voor mij is het 130 km....
ik kan me luc ook nog wel herinneren die 2,5 uur enkele reis deed...
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:48 schreef hicham het volgende:
Alsof ik me tegenover jullie moet bewijzen ofzo, tering hey
Hier ookquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het is hier btw opgeklaard, de wegen beginnen zelfs op te drogenstraks missch nog een stukje rijden
Dat je een hoerejong bentquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad meer over mij dan over jou, maar de vraag is wat het precies over mij zegt
Das toch zeker 3 kwartier rijdenquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zow zow 118 hele kilometersdas wel een hele afstand he
![]()
Mijn zicht vanuit huis word beperkt tot de tuin en de straat voorquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:24 schreef Makster het volgende:
Nou Nou wat een vunzige taal weer
Maar de wegen zijn hier NAT speerder, zeer nat zelfs
Daar heb je het al, maar geloof mij maar het is natquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mijn zicht vanuit huis word beperkt tot de tuin en de straat voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |