quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Stil nou maar, hardcore Primera tuner
quote:
Is goed, ik hoor het welquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]en gister vroeg ik er hier nog naar
bod staat genoteerd, ik wacht nog heel even want hij staat er nog geen dag op
Verkapt "je-bent-een-bosjesman" postquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hier is het al droogmissch vanavond nog wat sturen...
hicham, morgen bosweg
Jij durft toch lekker niet op een meet te komenquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Verkapt "je-bent-een-bosjesman" post![]()
![]()
![]()
Shit je hebt mij doorquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij durft toch lekker niet op een meet te komen![]()
Ik heb MotoGP2quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@PatM: ik heb wel MotoGP deel I
wat riet zegt![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:46 schreef PatrickM het volgende:
Als je de Bosweg wilt vinden via een routeplanner, het is de Volkerakdam
quote:Aanwijzing
Er kon geen adres worden gevonden die aan uw invoer voldoet!
Daar hebben we OPM de optimist weerquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gewoon komen morgen jullie twee
mark my wordsquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Daar hebben we OPM de optimist weerMorgen 20% kans op zon, 20% kans op neerslag
Wel beter dan vandaag, dat wel
quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat meer gehoord
Willemstad is toch de hoofdstad van Curacao ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:06 schreef hicham het volgende:
Morgen heb ik sowieso geen tijd, moet nog een site afmaken
Kloptquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:10 schreef hicham het volgende:
Jij hebt natuurlijk geen ervaring met andere dingen dan motorrijden he
Ja joh, kickeuh. Een binair leven leidenquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Klopt
Diep in je hart wil je wel ruilen, geeft het maar toe
| 1 2 3 | if(status != "Fok") { status = "Motorrijden"; } |
En hoe weet jij dat ik daar nu niet mee bezig ben tussen de posts doorquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Voor je hobby moet je gewoon tijd maken. Die site kan je ook nu doen ipv dat je uit je nek zit te zwammen op FokOf vanavond.. of morgenavond.. of.. of.. of...
![]()
En hoe weet jij dan wat ik allemaal (niet) doe naast Fok!quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:19 schreef hicham het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat ik daar nu niet mee bezig ben tussen de posts door
Okay, je hebt wel gelijk, hou nu namelijk even pauze omdat ik geen zin heb in dat gekut
Verder is het niet een site wat even in een avondje klaar is, en de bedoeling was om het morgen volledig af te krijgen. Verder maak ik voor mijn hobby tijd wanneer ik daar tijd voor wil maken, niet wanneer anderen zin hebben in motorrijden
Nu je het zegt, ja inderdaad. Over 7 minuten is het namiddaggebed dus ik ben zo terug, bedankt dat je mij hebt herinnert aan het feit dat het bijna tijd isquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:19 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
Word het weer tijd om een kleed te zoeken en richting het Oosten te gaan zitten?
Dat zegt inderdaad meer over mij dan over jou, maar de vraag is wat het precies over mij zegtquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En hoe weet jij dan wat ik allemaal (niet) doe naast Fok!![]()
![]()
Haha, nou, het boeit mij niet hoor wanneer jij op een meet komt, zegt meer over jou dan over mij
zow zow 118 hele kilometersquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Willemstad is toch de hoofdstad van Curacao ofzo?
Maar ik zie het al, is wel 118 km vederop![]()
Morgen heb ik sowieso geen tijd, moet nog een site afmaken
Als het mooier weer wordt plan ik nog wel een dagje in om even langs te hoppen
het is hier btw opgeklaard, de wegen beginnen zelfs op te drogenquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat meer gehoord
Ik kan me Makster nog wel herinneren die het naar Nijmegen al een teringeind vindtquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zow zow 118 hele kilometersdas wel een hele afstand he
voor mij is het 130 km....
ik kan me luc ook nog wel herinneren die 2,5 uur enkele reis deed...
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:48 schreef hicham het volgende:
Alsof ik me tegenover jullie moet bewijzen ofzo, tering hey
Hier ookquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het is hier btw opgeklaard, de wegen beginnen zelfs op te drogenstraks missch nog een stukje rijden
Dat je een hoerejong bentquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad meer over mij dan over jou, maar de vraag is wat het precies over mij zegt
Das toch zeker 3 kwartier rijdenquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zow zow 118 hele kilometersdas wel een hele afstand he
![]()
Mijn zicht vanuit huis word beperkt tot de tuin en de straat voorquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:24 schreef Makster het volgende:
Nou Nou wat een vunzige taal weer
Maar de wegen zijn hier NAT speerder, zeer nat zelfs
Daar heb je het al, maar geloof mij maar het is natquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mijn zicht vanuit huis word beperkt tot de tuin en de straat voor
quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:alsof je daarvan op aan kunt
hier is het iig gestopt met regenen...nu de straten nog wat droger...
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:16 schreef Rietvaerder het volgende:
PatrickM: het is de 125cc manIk dacht de MotoGP.......
Ja, lekker standaard al die viertaktenquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:26 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Geduld jongen, geduld... MotoGP kwalificatie begint om drie uur
125cc is ook leuk hoor
Van mij mogen alleen die knerpende twee-takten ook wel eens vervangen worden door viertakten.
Gewoon de volgende klasses:
390cc twee cilinder
590cc vier cilinder
990cc vier/vijf cilinder
Weg met die knerpende hoofdpijn dingen![]()
Shit... gemistquote:
Ze doen alleen in cross motoren, dus weten alles van deze fietsen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Het was toch zo'n goede zaak? De perfect SM-zaak?Maar ik zeg verder niks
Wat een pleuris mongolen daar johquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:22 schreef Patrick281 het volgende:
De CR is opgehaald na het overdragen van meer dan zes honderd euro's, ben alleen minder blij dan vooraf verwacht.
![]()
Voortaan nooit meer iets einde van de dag ophalen zodat ik nog terug kan, de zaak ging al op slot toen we nog binnen stonden.
Overal zitten krassen op zag ik al gelijk met ophalen.![]()
maar het ergste is, ze hebben schade gemaakt aan de motor en het niet gezegd, een bevestiging van de zijkap is finaal afgebroken zag ik iets later.
Verder kwam de koppeling nog steeds niet helemaal vrij en liet ik de motor weer bij ieder stoplicht afslaan.
Van helemaal perfect inrijden was dus niet direct sprake.
(personeel van de motorzaak was al gevlogen voordat ik de motor gestart had)
Toen ik de snelweg opdraaide zag ik dat de tank heel erg los lag, en de zijkap van de radiator die helemaal wijd stond.
Affijn even een bakkie gaan doen bij La Place langs de snelweg bij Delft (1ste Fok! MC afspreekpunt) en daar zag ik dus dat er een metalen oog helemaal los
zit op de radiator, waar de kap mee vastzit..
Na het bakkie onderweg naar huis de motor nog 2 keer laten afslaan op leuke momentenen thuis de koppelingskabel afgesteld, nu is het helemaal goed
, daarna naar FS gereden 15~ 20 kilometer verderop en de motor staat nu in de woonkamer achter mij
de accu te laten.
Straks de zijkap er even helemaal afhalenen kijken of het nog provesorisch te repareren is.
Maar voor het mooiste moet er een nieuwe radiator op.![]()
Damn, ding was nu na de reparatie en operatie helemaal perfect geweest en nu dit weer.
Kloten Pepsel... zo gauw mogelijk verhaal halen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze doen alleen in cross motoren, dus weten alles van deze fietsen.
Zo wist die man uit zijn hoofd welke bougie ik nodig had, enz enz.
Maar een crosser geeft niet om een krasje of 2-3-4-5.![]()
Erg netjes werken zijn ze dus niet gewend.![]()
Maar dan verwacht je wel dat je een motor meekrijgt die weer helemaal goed is, niet met een slepende koppeling.
Over de radiator zal nog wel een gezeur worden.Lekker k-l-o-t-e.
Zeker wel zin om mee te gaanquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:54 schreef ondeugend het volgende:
@RB
Zin om mee te gaan vanavond ?
Als je met motor hier om 23.00 bent, kan je blijven slapen en kunnen we morgen meteen rijden !
Jij hehquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:03 schreef Makster het volgende:
Ik zou maandag GELIJK langs gaan en Aad ff op zijn bek rossen.
Nope bij mij doet hij hetquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:13 schreef Rietvaerder het volgende:
RB, die link in je signature is dood
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb senseo.... en die is koud dan.
Hebben ze uberhaubt wel gereden met dat ding?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
Maar dan verwacht je wel dat je een motor meekrijgt die weer helemaal goed is, niet met een slepende koppeling.
Over de radiator zal nog wel een gezeur worden.Lekker k-l-o-t-e.
Doet het ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:16 schreef RB het volgende:
[..]
Nope bij mij doet hij het![]()
Maar zo kan het ook
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:18 schreef Makster het volgende:
Senseo DAT is nou eens een GOED idee, ga er zelf ook meteen een scoren
goed idee is my middle namequote:Op zaterdag 16 april 2005 21:18 schreef Makster het volgende:
Senseo DAT is nou eens een GOED idee, ga er zelf ook meteen een scoren
Krijg jij toch groene thee.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Damn
Lust dus echt geen koffie.....
.....en sigaretten, SM's, een vriendin etc.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik mot ook geen thee![]()
Zijn meer dingen die ik echt niet lust.....
Ik heb alle onderdelen mee gekregen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:03 schreef Makster het volgende:
Maar wel een niewe cylinder, naja dat hoop je dan
Mark weet niet hoe groot die Aad is.quote:
Toevallig probeerde ik het een kwartier geleden, en toen deed hij het hier ook gewoon.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:16 schreef RB het volgende:
Nope bij mij doet hij het![]()
Maar zo kan het ook
[afbeelding]
IJsblokjes erin, dan lust hij die wel.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
.....en sigaretten, SM's, een vriendin etc.
Vragen om de draaimolen te stoppen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:46 schreef Patrick281 het volgende:
Quizzzzz
Alleen voor hoogbegaafden, desondanks stuur post ik hem hier in de Fok MC![]()
Je rijdt in een auto, met constante snelheid,met aan je linkerkant een afgrond.
Rechts van je rijdt een brandweerauto met dezelfde constante snelheid waarvan het lijkt alsof hij je wil inhalen.
Voor je rent een varken, nog groter dan jouw auto,ook met dezelfde constante snelheid.
Vlak achter je vliegt een helicopter, vlak boven de grond, ook weer met dezelfde constante snelheid.
De vraag;
HOE KUN JE STOPPEN, ZONDER DAT ER ONGELUKKEN GEBEUREN???
Peukie in je bakkes, klauw op de handrem, stuur 3/4 slag naar links gooien, koppeling in, kleine ruk aan de handrem en deze gelijk lossen, vervolgens tegen sturen en tussen gas, In 3e verzet gooien, stuur 1/2 slag rechts, rempedaal licht toucheren achterkant corrigeren door het gas te lossen en dan vervolgens rustig uitrollen om hem rechts in een parkeervak te stallen....wat is het probleem precies?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:46 schreef Patrick281 het volgende:
Quizzzzz
Alleen voor hoogbegaafden, desondanks stuur post ik hem hier in de Fok MC![]()
Je rijdt in een auto, met constante snelheid,met aan je linkerkant een afgrond.
Rechts van je rijdt een brandweerauto met dezelfde constante snelheid waarvan het lijkt alsof hij je wil inhalen.
Voor je rent een varken, nog groter dan jouw auto,ook met dezelfde constante snelheid.
Vlak achter je vliegt een helicopter, vlak boven de grond, ook weer met dezelfde constante snelheid.
De vraag;
HOE KUN JE STOPPEN, ZONDER DAT ER ONGELUKKEN GEBEUREN???
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Vragen om de draaimolen te stoppen.![]()
Ligt er aan heh, bosweg is dwel een optie maar wil de eerste keer niet te ver met de SM. En zou leuk zijn als er nog wat SM mensen meegingenquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga zo effe een route maken voor morgenGaat er nog iemand mee?
Of gingen we nou naar de Bosweg
Wat heeft dat nou weer met lusten te maken. Roken is ingeburgerd, het lijkt mij logischer dat het een uitzondering is als je roken lekker vindtquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
.....en sigaretten, SM's, een vriendin etc.
Melkpoederquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Ligt er aan heh, bosweg is dwel een optie maar wil de eerste keer niet te ver met de SM. En zou leuk zijn als er nog wat SM mensen meegingen
En Hollander, 100 kilo van wat heb je geleverd? Beter is het wit dan ben je nu klaar met zaken doen voor het komend jaar
Zet ik toch een route in de buurt van de Bosweg uitquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Ligt er aan heh, bosweg is dwel een optie maar wil de eerste keer niet te ver met de SM. En zou leuk zijn als er nog wat SM mensen meegingen
Vers vlees voor huisdieren.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:59 schreef Makster het volgende:
En Hollander, 100 kilo van wat heb je geleverd? Beter is het wit dan ben je nu klaar met zaken doen voor het komend jaar
Mwah valt mee hoor, giftig zijn zoveel dingen. Zelfs water is giftig in de juiste hoeveelheden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat heeft dat nou weer met lusten te maken. Roken is ingeburgerd, het lijkt mij logischer dat het een uitzondering is als je roken lekker vindtNiet zo heel raar dat ik het niet lekker vind om mezelf te vergiftigen
![]()
Ach god jochie toch, het is al vrijdag geweest hoor..........quote:Maar ik denk dat jij al te ver gezonken bent wat dat betreft om er logisch over te denken
Geintje, kwartje, vallen?quote:SM's? Jij moet wat vaker lezen hier...... vind SM's harstikke toffe dingen, maar totaal niet praktisch (voor mij) als primaire motor, voor erbij wel heel leuk
Hou dat vooral vol, blijft er meer te neuken over voor anderen.quote:En een vriendin? Ik ben niet echt op zoek, zoiets moet vanzelf gebeuren right?
In welke zin?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Vooral jezelf voor de gek blijven houden Hollander
Ik heb net de radiatorkap eraf gehad, en het ziet er niet rooskleurig uit.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:59 schreef Makster het volgende:
Ligt er aan heh, bosweg is dwel een optie maar wil de eerste keer niet te ver met de SM.
En zou leuk zijn als er nog wat SM mensen meegingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |