Sexrelatie is een dom woord. Wat is het eigenlijk?? Is dat een monogame relatie alleen gebaseerd op sex?? Of is het een rij one-nightstands met dezelfde persoon op een rijtje??quote:Op woensdag 13 april 2005 15:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Is voor de singles een seksrelatie (for the time being) acceptabel?
Lijkt mij wel. Vrijwilligsters mogen zich meldenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:45 schreef WeirdMicky het volgende:
En ik wou net die stelling hier neer gaan zettenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Wou net mijn deeltje 14 posten
Nieuwste stelling:
Tja. da's een sexueel vriendschappelijk contact, zonder de zondagmiddaguitstapjes naar oma. lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:47 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Sexrelatie is een dom woord. Wat is het eigenlijk??
Het zal bij mij niet werken. Zie deel 13 voor uitleg.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Wou net mijn deeltje 14 posten
Nieuwste stelling:
Ik teken ervoor. Ik flip namelijk ontzettend van familie van wederhelften.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tja. da's een sexueel vriendschappelijk contact, zonder de zondagmiddaguitstapjes naar oma. lijkt me duidelijk.
Dan heb ik alleen nog maar sexrelaties gehadquote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef Kreator het volgende:
Tja. da's een sexueel vriendschappelijk contact, zonder de zondagmiddaguitstapjes naar oma. lijkt me duidelijk.
Of het acceptabel is, is een andere vraag maar ik zou het niet kunnen . . .quote:Op woensdag 13 april 2005 15:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Als je niet kan neuken wel ja.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:56 schreef MouseOver het volgende:
Seksrelaties hebben helaas meestal een beperkte houdbaarheid
denk dat wel meerdere mensen dat hebben. Ik wel in elk geval.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:58 schreef melismay het volgende:
Hey! Daar ben ik ook weer...
Over de stelling... Ik denk niet dat dat voor mij werkt. Heb nogal de neiging me snel te hechten aan mensen en ik denk dat ik dan best snel gevoelens voor iemand krijg. Zeker bij zoiets intiems als sex, ik vind dat intiem tenminste![]()
verkapt kijk-mij-eens-stoer-zijn-omdat-er-meisjes-nat-van-me-worden-postquote:Op woensdag 13 april 2005 16:01 schreef Kreator het volgende:
Ik vind dit een tof topic. Ik kan hier nog zoveel leren.
Maar ik ben dus vrijgezel hè. Ik weet ook niet waarom. Waarom? Ik sta best wel open voor een sexrelatie. Maar mijn probleem is meer dat zodra sletjes de bek lostrekken om de verkeerde reden dat ik erop afknap. Ook als ze zo enorm nat zijn dat je een spons nodig hebt voordat je uberhaubt doorhebt dat niet hun zeik aan het likken bent, is voor mij reden om het af te kappen. ben ik nu te veeleisend?
Ooow, dat wil ik wel jaquote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel als je het allebei wordtquote:Op woensdag 13 april 2005 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooow, dat wil ik wel ja
Had ik ook even maar ik heb de stomme neiging verliefd te worden dan, en dat kan niet he
Ik gaf je een sreieus antwoord. Reageer daar dan op.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:08 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik had kunnen weten dat ik kindjes wakker schudde met zo'n stelling, excuus voor de enkele serieus bedoelde antwoorden.
Ja, dat was dus ook het probleemquote:
Helemaal mee eens. Het lijkt wel alsof de romantiek tegenwoordig verdwenen is. Vreemdgang en polygamie vinden vaker wel dan niet plaats. Liefde, trouw en respect bestaan niet meer.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:58 schreef melismay het volgende:
Hey! Daar ben ik ook weer...
Over de stelling... Ik denk niet dat dat voor mij werkt. Heb nogal de neiging me snel te hechten aan mensen en ik denk dat ik dan best snel gevoelens voor iemand krijg. Zeker bij zoiets intiems als sex, ik vind dat intiem tenminste![]()
Ik wilde er wel inhoudelijk op ingaan, maar dan krijg je dit:quote:Op woensdag 13 april 2005 15:47 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Sexrelatie is een dom woord. Wat is het eigenlijk?? Is dat een monogame relatie alleen gebaseerd op sex?? Of is het een rij one-nightstands met dezelfde persoon op een rijtje??
quote:Op woensdag 13 april 2005 15:51 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dan heb ik alleen nog maar sexrelaties gehad
dat idee krijg ik ook wel eens de laatste tijd jaquote:Op woensdag 13 april 2005 16:22 schreef thabit het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het lijkt wel alsof de romantiek tegenwoordig verdwenen is. Vreemdgang en polygamie vinden vaker wel dan niet plaats. Liefde, trouw en respect bestaan niet meer..
Valt het ook op dat de mensen die niets van trouw etc kennen vaker een relatie hebbenquote:Op woensdag 13 april 2005 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat idee krijg ik ook wel eens de laatste tijd ja
Dat is net wat je er zelf van maakt.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:22 schreef thabit het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het lijkt wel alsof de romantiek tegenwoordig verdwenen is. Vreemdgang en polygamie vinden vaker wel dan niet plaats. Liefde, trouw en respect bestaan niet meer..
Ja dat kan wel zijn, maar tegenwoordig hoor je overal om je heen dat iedereen maar vreemdgaat of meerdere partners heeft... persoonlijk vind ik dat nogal vreemd, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggenquote:Op woensdag 13 april 2005 16:28 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat is net wat je er zelf van maakt.
Achja, we zitten nou eenmaal in een tijdperk waarin virtueel alles mogelijk is, (ik heb het niet over compugegenereerde zooi) en dat veel liefhebbenden niet meer weten wat ze moeten doen. Je bent niet origneel meer als je een keer wat chocoladesaus mee naar bed neemt, om het wat spannender te maken. Sex en de afwikkeling ervan lijkt een product geworden te zijn, een trendproduct wat iedereen moet hebben of gehad hebben. Ik denk dat dat redelijk onzin is. Alleen wordt de tijd die het kost om intiem te WORDEN met iemand overgeslagen en geven vele lovers er de brui aan.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat idee krijg ik ook wel eens de laatste tijd ja
Wat anderen doen moeten ze zelf weten. Als je het zelf graag anders wil en het dus ook zo inricht dan bestaat het wel degelijkquote:Op woensdag 13 april 2005 16:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dat kan wel zijn, maar tegenwoordig hoor je overal om je heen dat iedereen maar vreemdgaat of meerdere partners heeft... persoonlijk vind ik dat nogal vreemd, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
Het ligt aan jouquote:Op woensdag 13 april 2005 16:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dat kan wel zijn, maar tegenwoordig hoor je overal om je heen dat iedereen maar vreemdgaat of meerdere partners heeft... persoonlijk vind ik dat nogal vreemd, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
Daar heb je wel gelijk in ja....quote:Op woensdag 13 april 2005 17:23 schreef ioko het volgende:
[..]
Het ligt aan jou. Maar ben met je eens dat er veel mensen vreemdgaan, en dat ook vrij normaal vinden. Nou ja, zolang ik maar weet dat IK dat niet zie zitten, lijkt me alles goed.... Toch?
Het kan partnerkeuze wel lastig maken. Je wilt iemand hebben die niet vreemdgaat, als je zelf iemand bent die vreemdgaan afkeurt. Hoe weet je nu dat diegene dat niet zal doen? Iemand met een dubieus seksueel verleden valt dan al snel af.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:23 schreef ioko het volgende:
[..]
Het ligt aan jou. Maar ben met je eens dat er veel mensen vreemdgaan, en dat ook vrij normaal vinden. Nou ja, zolang ik maar weet dat IK dat niet zie zitten, lijkt me alles goed.... Toch?
Het hangt er sterk vanaf wat je dubieus noemt. Als je in dit geval "wild" bedoeld kan het best zijn dat zo juist iemand uitgeraast is. 100% zekerheid heb je nooit, een redelijke mate van zekerheid kun je wel krijgen door je mensenkennis in de strijd te gooien en door niet alleen te zien wat je wil zien.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:27 schreef thabit het volgende:
[..]
Het kan partnerkeuze wel lastig maken. Je wilt iemand hebben die niet vreemdgaat, als je zelf iemand bent die vreemdgaan afkeurt. Hoe weet je nu dat diegene dat niet zal doen? Iemand met een dubieus seksueel verleden valt dan al snel af.
Het mes snijdt aan twee kanten. Ik voelde echt wat voor haar, en rotzooide wel eens wat met 'r maar toen ik haar te kennen gaf écht geinteresseerd te zijn kroop ze in haar schulp. Ik heb haar nog een keer verteld waar het op staat en sinds een week hebben we geen contact meer (mijn keus)quote:Op woensdag 13 april 2005 18:04 schreef dawg het volgende:
Dan doe je iets niet goed nozem. Maarja, dat is de leidraad van deze reeks.
Wat een onzin. Ik doe iets wat me volkomen normaal lijkt volgens mijn principes en dat zou me sieren? Iets 'siert' je pas als het een bovenpersoonlijke meerwaarde heeft ten opzichte van normaal handelen.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:13 schreef dawg het volgende:
Dan neuk je haar gewoon maar 1 keer, probleem opgelost.
Siert je wel trouwens, eerlijk zijn tegen dames.
Je bent een meisje en jongens willen alleen maar vrienden met je zijn...quote:Op woensdag 13 april 2005 18:19 schreef melismay het volgende:
Zekers.... eerlijkheid is een mooie eigenschap (Meeste van de tijd tenminste) Het is trouwens wel wat Nozem ook zegt... vaak willen ze alleen maar vriendjes worden... Dat heb ik ook altijd met jongens, dat we vrienden worden... Niet de meest ideale situatie voor mij als single
Ik snap nu waarom je in dit topic post.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:18 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik doe iets wat me volkomen normaal lijkt volgens mijn principes en dat zou me sieren? Iets 'siert' je pas als het een bovenpersoonlijke meerwaarde heeft ten opzichte van normaal handelen.
Komop zeg, ik ben moeder Theresa niet.
Mja...quote:Op woensdag 13 april 2005 18:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Je bent een meisje en jongens willen alleen maar vrienden met je zijn...
bedenkelijk...
Nou Einstein, waarom post ik in dit topic?quote:Op woensdag 13 april 2005 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je in dit topic post.
Even een persoonlijke vraag. Hoe reageer jij als een man alleen vrienden wil worden maar jij meer wil?quote:Op woensdag 13 april 2005 18:19 schreef melismay het volgende:
Zekers.... eerlijkheid is een mooie eigenschap (Meeste van de tijd tenminste) Het is trouwens wel wat Nozem ook zegt... vaak willen ze alleen maar vriendjes worden... Dat heb ik ook altijd met jongens, dat we vrienden worden... Niet de meest ideale situatie voor mij als single
Ik denk dat ze gewoon aanvoelen dat Melismay geen fotoboek heeft. Dat is natuurlijk een ernstige afknapper voor zequote:Op woensdag 13 april 2005 18:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Je bent een meisje en jongens willen alleen maar vrienden met je zijn...
bedenkelijk...
Dat ligt er een beetje aan hoe mijn gevoelens voor die persoon zijn. Als ik echt tot over mijn oren verliefd ben op die persoon, denk ik dat ik nogal een bitch word. Ik geloof dat ik er dan alles aan doe om te zorgen dat die persoon bij me wegloopt. Hoewel ik dat dan wel weer heel erg vind als ze dat doen... Hoe dubbelquote:Op woensdag 13 april 2005 18:47 schreef thabit het volgende:
[..]
Even een persoonlijke vraag. Hoe reageer jij als een man alleen vrienden wil worden maar jij meer wil?
Je bent gewoon te lief.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:43 schreef nozem het volgende:
[..]
Nou Einstein, waarom post ik in dit topic?
Maar waarom doe je het dan als je weet dat de persoon in kwestie je leuk vindt?quote:Op woensdag 13 april 2005 18:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe mijn gevoelens voor die persoon zijn. Als ik echt tot over mijn oren verliefd ben op die persoon, denk ik dat ik nogal een bitch word. Ik geloof dat ik er dan alles aan doe om te zorgen dat die persoon bij me wegloopt. Hoewel ik dat dan wel weer heel erg vind als ze dat doen... Hoe dubbel
Omg, bij mij precies andersquote:Op woensdag 13 april 2005 18:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe mijn gevoelens voor die persoon zijn. Als ik echt tot over mijn oren verliefd ben op die persoon, denk ik dat ik nogal een bitch word. Ik geloof dat ik er dan alles aan doe om te zorgen dat die persoon bij me wegloopt. Hoewel ik dat dan wel weer heel erg vind als ze dat doen... Hoe dubbel
Voor de mannen waar ik beginnende gevoelens voor heb, is het voor mij "makkelijker" om over te gaan tot vriendschap. En zo heb ik dus een heleboel "vrienden".
Ik ben doorgaans gewoon vriendelijk en sociaal. Daarnaast sta ik verbaal ook mijn mannetje, kan ik arrogant zijn en ben ik de eerste die tegengas zal geven.quote:
Daar heb ik dus ook last van.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omg, bij mij precies anders
Ik heb een beetje dezelfde situatie gehad en blijf hoop houden, wie weet ooit...
Mja, ook niet echt slim, zal wel nooit gebeuren maar ik kan mn gevoelens ook niet uitzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil altijd wel graag eerst weten of die persoon mij ook leuk vindt. Maar denk dat ik soms toch wel ietwat doorzichtig benquote:Op woensdag 13 april 2005 19:31 schreef thabit het volgende:
Vraagje aan vrouwen. Als je merkt dat een man je leuk vindt, ben je dan zo eerlijk dat aan ze mede te delen of verzwijg je het zodat hij denkt dat jij niet weet dat hij je leuk vindt?
Ik durf het niet te zeggen tegen hem. Net wat melismay zegt probeer ik eerst wat te vissen, maar ja daar ben ik ook ontzettend slecht in dat het alleen maar onduidelijker wordt en ik daarna helemaal niet weet of ie me wel leuk vindt. En als ik het dan wel uiteindelijk durf te vertellen is het altijd te laat.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:31 schreef thabit het volgende:
Vraagje aan vrouwen. Als je merkt dat een man je leuk vindt, ben je dan zo eerlijk dat aan ze mede te delen of verzwijg je het zodat hij denkt dat jij niet weet dat hij je leuk vindt?
ik ben het ook nog maar aan het lerenquote:
Via internet, klikte wel goed dus wel hebben maar een afspraak gemaaktquote:
19 moet kunnen. Veel succesquote:Op woensdag 13 april 2005 21:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Via internet, klikte wel goed dus wel hebben maar een afspraak gemaakt
Ga zaterdag wat leuks doen met haar, beetje afhankelijk van het weer wat we gaan doen.
Ze is alleen pas 19maargoed, ik zie wel wat eruit komt
Om eerlijk te zijn vind ik dat vrouwen dat ook wel eens mogen laten merken.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:07 schreef Quembel het volgende:
Als ik merk dat een man mij leuk vindt? Het duurt een eeuwigheid voor is zoiets doorheb maar als het gevoel niet wederzijds is dan laat ik het niets merken. Op geen enkele manier aansporen denk ik dan, dus ook niet erover praten.
Dat is mij overigens wel eens kwalijk genomen door een kennis van mij, hij vind dat niet zo netjes en zou graag zien dat ik er eerlijk vooruit kwam (goh, waarom wou hij dat toch?).
En dan het liefst niet met de bekende 'subtiele hints', die worden toch nooit opgemerktquote:Op woensdag 13 april 2005 21:10 schreef MouseOver het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik dat vrouwen dat ook wel eens mogen laten merken.
Thanks, ik heb er geen verwachtingen van, dat scheelt al een heel stuk in de zenuwen natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2005 21:08 schreef MouseOver het volgende:
[..]
19 moet kunnen. Veel succesen plezier natuurlijk
Nee, *echt* duidelijkquote:Op woensdag 13 april 2005 21:17 schreef faithlesz het volgende:
[..]
En dan het liefst niet met de bekende 'subtiele hints', die worden toch nooit opgemerkt![]()
Doe je goedquote:Op woensdag 13 april 2005 21:01 schreef Metro2005 het volgende:
Via internet, klikte wel goed dus wel hebben maar een afspraak gemaakt
Ga zaterdag wat leuks doen met haar, beetje afhankelijk van het weer wat we gaan doen.
Ze is alleen pas 19maargoed, ik zie wel wat eruit komt
![]()
doe ik ook niet, anders had ik niet afgesproken.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
En dat ze 'pas' 19 is, moet je niet naar kijken . . .
Ik hou liever mijn mond dan dat ik de jongeman in kwestie afwijs.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:10 schreef MouseOver het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik dat vrouwen dat ook wel eens mogen laten merken.
Wat cool!!! Alvast heel veel plezier gewenst!quote:
Heb zoiets ook vaak gedaan. Er waren wel dames in de afgelopen jaren die door één of andere vage reden geïntresseerd in me waren, maar dan hield ik de boot ver af of herschiep wederom de Grand Canyon. Heeft ten dele ook wel met m'n vrouw te maken en daarom vraag ik me af of ik een relatie wel aankan en wat ik doe als er iemand interesse in heeft . . .quote:Op woensdag 13 april 2005 18:59 schreef melismay het volgende:
Dat ligt er een beetje aan hoe mijn gevoelens voor die persoon zijn. Als ik echt tot over mijn oren verliefd ben op die persoon, denk ik dat ik nogal een bitch word. Ik geloof dat ik er dan alles aan doe om te zorgen dat die persoon bij me wegloopt. Hoewel ik dat dan wel weer heel erg vind als ze dat doen... Hoe dubbel![]()
Omdat jij degene bent die de situatie doorheeft.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:52 schreef Quembel het volgende:
[..]
Ik hou liever mijn mond dan dat ik de jongeman in kwestie afwijs.
Ik ga er vanuit dat als hij merkt dat zijn (subtiele) pogingen op niets uitlopen hij toch wel mag aannemen dat ik geen interesse heb. Hij zegt het toch ook niet hardop? Waarom moet ik dan de botte trut zijn.
En zodat die jongen ook door heeft hoe het zit.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:29 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Omdat jij degene bent die de situatie doorheeft.
Nou, ja, ach, we hoeven het er tenslotte ook niet over eens te zijn nietwaarquote:Op woensdag 13 april 2005 22:36 schreef Quembel het volgende:
Dat was ook het verwijt van die kennis aan mijn adres, en misschien niet onterecht maar iemand afwijzen is niet leuk. Als hij zijn nek niet uitsteekt wil ik het ook niet doen, ik wil niet kwetsen.
Ik zie het als kiezen uit twee kwaden. Tja, laffe actie, dat weet ik.
Nee dat hebben jongens niet door! Snap dat dan!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:52 schreef Quembel het volgende:
Ik ga er vanuit dat als hij merkt dat zijn (subtiele) pogingen op niets uitlopen hij toch wel mag aannemen dat ik geen interesse heb.
Hetzelfde geld voor mannen hoor!!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee dat hebben jongens niet door! Snap dat dan!![]()
![]()
Waarom kunnen vrouwen nou niet gewoon duidelijk zijn? Dat zou zó veel leed voorkomen![]()
Je kunt vrouwen niet kwalijk nemen dat veel mannen gehandicapt zijn. Bovendien denk ik dat niet iedereen graag duidelijk afgewezen wordt. Ik niet in ieder geval.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee dat hebben jongens niet door! Snap dat dan!![]()
![]()
Waarom kunnen vrouwen nou niet gewoon duidelijk zijn? Dat zou zó veel leed voorkomen![]()
Wij worden ook geacht er rekening mee te houden dat vrouwen vaak emotioneel gehandicapt zijnquote:Op woensdag 13 april 2005 22:58 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Je kunt vrouwen niet kwalijk nemen dat veel mannen gehandicapt zijn. Bovendien denk ik dat niet iedereen graag duidelijk afgewezen wordt. Ik niet in ieder geval.
Jij misschien, vertel dat dan ook even tegen de rest van jouw geslachtquote:
Ik moet de eerste man die dat doet nog tegenkomen =Dquote:Op woensdag 13 april 2005 23:00 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Wij worden ook geacht er rekening mee te houden dat vrouwen vaak emotioneel gehandicapt zijn![]()
*hand schudt*quote:Op woensdag 13 april 2005 23:01 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik moet de eerste man die dat doet nog tegenkomen =D
(<3 generaliseren)
Nee maar valse hoop heb je ook niks aanquote:Op woensdag 13 april 2005 22:58 schreef Maeghan het volgende:
Bovendien denk ik dat niet iedereen graag duidelijk afgewezen wordt. Ik niet in ieder geval.
quote:
Jij was mijn kloon ofniet?quote:Op woensdag 13 april 2005 23:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee maar valse hoop heb je ook niks aan
[..]Hé zo heet ik ook.
Ssssssssst vertel nou nietquote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:52 schreef Quembel het volgende:
Ik ga er vanuit dat als hij merkt dat zijn (subtiele) pogingen op niets uitlopen hij toch wel mag aannemen dat ik geen interesse heb.
En dit is niet uniek voor mevr. Quembel, het grootste deel van de vrouwelijke bevolking denkt zo heb ik het idee. (Voor iedereen die zich afvraagt waarom, ondanks het feit dat hij aan haar voeten ligt, ze net doet alsof er niks aan de hand is).quote:Op woensdag 13 april 2005 22:36 schreef Quembel het volgende:
...maar iemand afwijzen is niet leuk. Als hij zijn nek niet uitsteekt wil ik het ook niet doen, ik wil niet kwetsen.
Nee maar er zit wel een verschil tussen iemand direct zeggen dat het niets wordt en iemand valse hoop geven. Er bestaat zoiets als lichaamstaal, waarmee sommige mensen in ieder geval aardig uit de voeten kunnen, en dan kun je dus op een subtielere manier aangeven dat je niet geinteresseerd bent.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nee maar valse hoop heb je ook niks aan
quote:Op woensdag 13 april 2005 23:25 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee maar er zit wel een verschil tussen iemand direct zeggen dat het niets wordt en iemand valse hoop geven. Er bestaat zoiets als lichaamstaal, waarmee sommige mensen in ieder geval aardig uit de voeten kunnen, en dan kun je dus op een subtielere manier aangeven dat je niet geinteresseerd bent.
Ja maar als iemand die lichaamstaal dus niet kan interpreteren houdt diegene valse hoop.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:25 schreef Maeghan het volgende:
Er bestaat zoiets als lichaamstaal, waarmee sommige mensen in ieder geval aardig uit de voeten kunnen, en dan kun je dus op een subtielere manier aangeven dat je niet geinteresseerd bent.
Dat zal ik vooral doen. Ik zat hierboven wel een beetje flauw te doen, maar ik vind het echt onzin om te doen alsof mannen van die ontzettend debiele wezens zijn die niets begrijpen. Mannen hebben het vaak niet geleerd omdat ze opgevoed zijn met het idee dat het niet hoeft, maar ik denk dat het hoog tijd wordt dat de man ook eens geemancipeerd raakt en zich ook eens gaat verdiepen in menselijke communicatie in plaats van te blijven roepen dat dat iets voor vrouwen is.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:26 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Mannen en lichaamstaal. Dream on girl.
Als iedereen zo'n chip had waar je met de scanner overheen kon om te zien of je compatible zou zijn als setjequote:Op woensdag 13 april 2005 23:32 schreef kimtessa het volgende:
Mannen en vrouwen denken gewoon zo inmens anders...
En iedereen is weer verschillend!
Wat zou het toch handig (en saai!) zijn als je gewoon iedereen z'n handleiding meteen kon lezen!
Ho ho ho.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:30 schreef Maeghan het volgende:
Mannen hebben het vaak niet geleerd omdat ze opgevoed zijn met het idee dat het niet hoeft, maar ik denk dat het hoog tijd wordt dat de man ook eens geemancipeerd raakt en zich ook eens gaat verdiepen in menselijke communicatie in plaats van te blijven roepen dat dat iets voor vrouwen is.
Veel hier aanwezige heren zijn bovenmatig geinteresseerd in deze materie en hebben er toch nog steeds grote moeite mee.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:30 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat zal ik vooral doen. Ik zat hierboven wel een beetje flauw te doen, maar ik vind het echt onzin om te doen alsof mannen van die ontzettend debiele wezens zijn die niets begrijpen. Mannen hebben het vaak niet geleerd omdat ze opgevoed zijn met het idee dat het niet hoeft, maar ik denk dat het hoog tijd wordt dat de man ook eens geemancipeerd raakt en zich ook eens gaat verdiepen in menselijke communicatie in plaats van te blijven roepen dat dat iets voor vrouwen is.
Hahahaha... Ik WIST gewoon dat dat ding bestondquote:
...maar die indruk ligt er wel overduidelijk - het is niet zo dat je totaal niet wist dat hij je leuk vond.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:37 schreef Maeghan het volgende:
Dan lopen ze een jaar achter een vrouw aan en verwachten ze dat die erop gaat reageren, terwijl ze zelf ook niet zeggen "hee jij, ik vind je leuk" of zo.
Na die klap is het wel afgelopen en ga je samen een pilsje drinkenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:37 schreef HenryHill het volgende:
*Ik zit me trouwens net te bedenken: het is niet voor niks dat 'ruzie' tussen vrouwen altijd veel subtieler gaat dan een ruzie tussen mannen - vrouwen zijn gewoon veel gevoeliger voor dit soort dingen. Mannen moet je (bijna letterlijk) een klap voor de bek verkopen voordat ze iets doorhebben.
Ver weg weet je t wel, maar ik wil altijd toch wel bevestiging eigenlijkquote:Op woensdag 13 april 2005 23:41 schreef HenryHill het volgende:
[..]
...maar die indruk ligt er wel overduidelijk - het is niet zo dat je totaal niet wist dat hij je leuk vond.
Toch?
En tegenwoordig schijnt er ook zoiets te kunnen met mobieltjes met bluetoothquote:Op woensdag 13 april 2005 23:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahahaha... Ik WIST gewoon dat dat ding bestond
Kijk... now we're getting somewherequote:Op woensdag 13 april 2005 23:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Ver weg weet je t wel, maar ik wil altijd toch wel bevestiging eigenlijkBang dat je die lichaamstaal dan weer verkeerd leest enzo...
Onzekerheid![]()
[Ooow my god! Ik weet waarvoor de nokkenas dient in het 70 cc blokje van mijn oldtimer Hondaatje die wordt aangedreven door mijn nokkenaskettinkje en die zorgt er weer voor dat op een of andere manier mijn blokje loopt..... ik weet alleen niet hoe dat quote-n werktquote:Op woensdag 13 april 2005 23:40 schreef MouseOver het volgende:
[Ooow my god! Ik weet waarvoor de nokkenas dient in het 70 cc blokje van mijn oldtimer Hondaatjedie wordt aangedreven door mijn nokkenaskettinkje en die zorgt er weer voor dat op een of andere manier mijn blokje loopt
]
Veel hier aanwezige heren zijn bovenmatig geinteresseerd in deze materie en hebben er toch nog steeds grote moeite mee.
Daarom denk ik dat je niet kunt verwachten dat de gemiddelde man hier ooit echt verder mee komt. Net zoals de gemiddelde vrouw geen idee van de werking van een nokkenas heeft en zelfs met uitleg maar moeilijk kan begrijpen *waarom* dat ding nu precies noodzakelijk kan zijn.
Of je refereert naar een bepaald tv-programma, of ik snap je niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:41 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Na die klap is het wel afgelopen en ga je samen een pilsje drinken
Kijk, ik weet niet hoe de andere vrouwen dat hier ervaren hoor, maar ik denk dat ik ook nog eens last heb van extreme onzekerheid. Zelfs als een jongen zegt dat ie me leuk vindt twijfel ik eraanquote:Op woensdag 13 april 2005 23:45 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Kijk... now we're getting somewhere
Veel jongens hebben geen andere manier om dit duidelijk te maken behalve door ontzettendaardig te doen. Ja, het woord voor woord zeggen, maar dat is wel heel eng als je zelf ook niet genoeg feedback krijgt van haar... voor hetzelfde geld zet je jezelf gigantisch voor paal... snappie?
...en dan durf je jezelf een gevaarlijke gek te noemenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:46 schreef Maeghan het volgende:
Nee maar kom op zeg, je kan niet verwachten dat iedereen het zelfde beeld heeft van subtiel en niet-subtiel. Als iemand mij uitvraagt en ik zeg nee, dan vind ik dat niet subtiel terwijl er genoeg mensen zijn die de hint niet snappen. Ik heb ook weleens een probleem gehad met een jongen die me achtervolgde en die het presteerde om me te proberen te zoenen nadat ik gedreigd had een klacht in te dienen wegens sexuele intimidatie die achteraf WERKELIJK niet door bleek te hebben dat ik ECHT niets met 'm te maken wilde hebben. Dus ja, wat is acceptabele blindheid?
quote:Het komt niet vanzelf hoor, ook bij vrouwen niet (maar pak maar eens een vrouwenblad, dat staat vol met artikelen over 'hoe weet je of hij je leuk vindt' ).
Knap *schouderklopje*quote:Op woensdag 13 april 2005 23:46 schreef kimtessa het volgende:
[..]
[Ooow my god! Ik weet waarvoor de nokkenas dient in het 70 cc blokje van mijn oldtimer Hondaatje die wordt aangedreven door mijn nokkenaskettinkje en die zorgt er weer voor dat op een of andere manier mijn blokje loopt..... ik weet alleen niet hoe dat quote-n werkt]
Het is dan vaak afgelopen. Niet altijd, maar wel vaak. Volgende keer dat je elkaar ziet doe je weer redelijk normaal tegen elkaar.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:46 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Of je refereert naar een bepaald tv-programma, of ik snap je niet.![]()
Wahaha ja, je had vast niet verwacht dat er nu zomaar iemand zou zijn die weet dat je nokkenas zorgt dat je kleppen open en dicht gaan! Zo staan mannen constant versteld van vrouwen en andersom! Fuck verwachtingspatronen, doe mij maar verrassingselementenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:51 schreef MouseOver het volgende:
Knap *schouderklopje*
"Op een of andere manier" he?
@Maeghan: Tenminste 1 zotezien
Ah, klepjes, toch het keyword genoemdquote:
[Dat is weer zo'n flauwe verwachting!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:56 schreef MouseOver het volgende:
Ah, klepjes, toch het keyword genoemd
Maargoed, je moet eigenlijk onder de [ /quote ] tikken.
Ja, jij beschermt jezelf, wat op zich natuurlijk heel goed isquote:Op woensdag 13 april 2005 19:13 schreef melismay het volgende:
@Wouter.1984 >> Het gaat er dan juist om dat jongens vrienden met me willen worden, dus dat ze me niet op die manier leuk vinden...
@MissBliss >> Achter in mijn hoofd heb ik die hoop ook altijd, daarom voelt het altijd zo kut als mensen dan inderdaad weglopen...
Ja I know... Ik snap mezelf ook niet altijd![]()
Ach, eigenlijk ben ik heel lief maar mensen reageren altijd zo grappig op de combi gevaarlijke gek en dat stukje songtext onder m'n berichtjes =Dquote:Op woensdag 13 april 2005 23:51 schreef HenryHill het volgende:
...en dan durf je jezelf een gevaarlijke gek te noemen![]()
Maar een date afwijzen met 'nee' en dreigen met een aanklacht hebben niks te maken met lichaamstaal natuurlijk.
Het haalt het er niet bij haha, maar ik bedoelde aan te geven dat vrouwen dus vanaf vroeg in de puberteit (op z'n minst) voortdurend geïnstrueerd worden in communicatie en zo. Het is niet dat ze er per definitie beter in zijn, ze worden gewoon een bepaalde richting in geduwd. Ik ben er van overtuigd dat ik als ik opgevoed zou zijn als een jongen en niet de Yes, Celebrity & Fancy had gelezen maar jongensbladen dat ik dan wel zou weten wat een nokkenas was, handiger was met computers en techniek en misschien zelfs wel iets wist van balspelletjes. Ik geloof ook helemaal niet dat vrouwen dat allemaal niet kunnen, hooguit dat ze het niet willen (of denken dat het niet hoort). En goed, ik geef toe dat ik het als vrouw ook uitbuit omdat ik het makkelijker vind als m'n band voor me geplakt wordt, m'n auto voor me gerepareerd wordt en m'n collega de automaten op m'n werk nakijkt als ze het niet doen, terwijl ik het best zelf kan hoor. Dat is dan eigenlijk wel weer stout van me. Maar ik denk niet dat ik de enige ben die er misbruik van maakt.quote:
Ja klopt. "Wij" hebben sinds kort de Mens Health. En als de kwaliteit van dat soort artikelen ook hetzelfde is als in de Mens Health, maak dan je borst maar nat...
haha een ruzie tussen vrouwen subtiel...quote:Op woensdag 13 april 2005 23:37 schreef HenryHill het volgende:
[..]
*Ik zit me trouwens net te bedenken: het is niet voor niks dat 'ruzie' tussen vrouwen altijd veel subtieler gaat dan een ruzie tussen mannen - vrouwen zijn gewoon veel gevoeliger voor dit soort dingen. Mannen moet je (bijna letterlijk) een klap voor de bek verkopen voordat ze iets doorhebben.
quote:Op woensdag 13 april 2005 19:18 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook last van.Juist, ik heb ook al 1000-en redenen verzonnen waarom het aan mij ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en sommige kunnen misschien waar zijn, maar ja het kan ook gewoon niet 'meant to be' zijn.
/MissBliss
Ik heb menig 'bitchfights' gezien, das veeeel gemener dan die matte klappen en stoten van mannen hoor!quote:Op donderdag 14 april 2005 00:03 schreef CherryLips het volgende:
haha een ruzie tussen vrouwen subtiel...![]()
Ja, ik ben altijd bang dat ze me in de zeik nemen als ze me leuk vinden ofzo.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:51 schreef kimtessa het volgende:
Zelfs als een man aangeeft dat ie helemaal voor je wilt gaan blijf je twijfelen, tenminste dat heb ik altijd... dan denkt ik waarom doet ie nou zou?
What's the catch?
Onzekerdoen... volgens mij komen vrouwen daar nooit vanaf...
Jammer genoeg zie je dat maar zelden op de universiteit.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:07 schreef MouseOver het volgende:
Ik het trouwens wel mooi als een meisje de ander krabt en aan de haren trekt en het "slachtoffer" vervolgens met een enorme dreun haar vuist op het wipneusje van de aanvalster zet
Ze kunnen je toch ook wel gewoon en leuk vinden, en in de zeik nemen?quote:Op donderdag 14 april 2005 00:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik ben altijd bang dat ze me in de zeik nemen als ze me leuk vinden ofzo.
Ga toch weg. Alsof alle vrouwen achterbakse krengen zijn die stiekem nagellakremover in het oogmakeupremoverflesje doen of zo. Ik heb bijna nooit ruzie, niet met mannen en niet met vrouwen. En als ik al ruzie heb dan doe ik daar ook niet zo moeilijk over.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:37 schreef HenryHill het volgende:
Stalkerquote:Op donderdag 14 april 2005 00:07 schreef Murray het volgende:
[..]
Ze kunnen je toch ook wel gewoon en leuk vinden, en in de zeik nemen?
Doe ik wel wel geloof ik.![]()
De Duitsers hebben daar een prachtige uitdrukking voor:quote:Op donderdag 14 april 2005 00:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stalker
Ze zeggen het wel vaker; 'Als iemand je leuk vindt, plagen ze je'. Nou, dan was ik vroegah wel erg populair
hbo, best of both worldsquote:Op donderdag 14 april 2005 00:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jammer genoeg zie je dat maar zelden op de universiteit.![]()
Dat klinkt alweer een stuk prettigerquote:Op donderdag 14 april 2005 00:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De Duitsers hebben daar een prachtige uitdrukking voor:
Was sich liebt das neckt sich!
Nee, idd. Met name tussen de 2 geslachten bestaat hier twijfel over. En zo is de cirkel weer rond.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:01 schreef Maeghan het volgende:
...maar mijn vraag is dus wat duidelijk is. Dat is niet voor iedereen hetzelfde.
* A-ha moment heeft *quote:Het haalt het er niet bij haha, maar ik bedoelde aan te geven dat vrouwen dus vanaf vroeg in de puberteit (op z'n minst) voortdurend geïnstrueerd worden in communicatie en zo. Het is niet dat ze er per definitie beter in zijn, ze worden gewoon een bepaalde richting in geduwd. Ik ben er van overtuigd dat ik als ik opgevoed zou zijn als een jongen en niet de Yes, Celebrity & Fancy had gelezen...
Ik ook bij de vrouwenquote:Op donderdag 14 april 2005 00:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stalker
Ze zeggen het wel vaker; 'Als iemand je leuk vindt, plagen ze je'. Nou, dan was ik vroegah wel erg populair
Keep in mind: Was sich liebt das neckt sich!quote:
Hoe vaak heb jij vrouwen dan elkaar een flinke douw zien geven en horen zeggen "Hey, je moet je bek houwe en oprotten, anders geef ik je een boeksquote:Op donderdag 14 april 2005 00:08 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ga toch weg. Alsof alle vrouwen achterbakse krengen zijn die stiekem nagellakremover in het oogmakeupremoverflesje doen of zo. Ik heb bijna nooit ruzie, niet met mannen en niet met vrouwen. En als ik al ruzie heb dan doe ik daar ook niet zo moeilijk over.
Misschien kun je rond een uur of drie je wekker zetten, kun je even tussendoor bijlezen.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:19 schreef MouseOver het volgende:
Ik ga eens richting bed. Maar ik zie er nu al tegenop om morgen bij te lezen
Doen jullie een beetje rustig aan?
als dl 17 morgen open is wordt ik boos
Gihihihi ik ga vaak over me nek als ik een vriendje heb... als dat gestress enzo... daarvan moet je toch nekkenquote:Op donderdag 14 april 2005 00:20 schreef CherryLips het volgende:
Tsja... Ik heb het er gewoon graag over?
Oja nu weet ik weer waarom ik jongens afschrik
Als het nu ook wat inhoudelijker zou kunnen worden...quote:
Voor mijn ex-hamster was het bijvoorbeeld niet weggelegd. Analoog daaraan zijn mensen met een aso-hamsterinstelling gewoon totaal niet geschikt voor een relatie. Vaak beweren ze dat ze hun eisen erg hoog leggen "ze moet me nemen zoals ik ben" maar eigenlijk is dat dan dermate onredelijk dat het dekseltje hopenlijk niet bestaat.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het nu ook wat inhoudelijker zou kunnen worden...
Daarom werp ik maar ff een stelling op, doe ermee wat je niet laten kunt.
Stelling: Een relatie is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd...
Ik denk dat daar wel een kern van waarheid in zit, daar ga ik eens een nachtje over slapen, zo.
Ziejewel hoe subtiel vrouwen kunnen zijnquote:Oh ja:
Nieuwkomers in dit topic kunnen misschien de OP even aandachtig lezen? Vooral het deel over slowchat is heel boeiend.
Een waarheid als een koe. Ik zie mezelf niet meer met één, dus het is voor mij niet meer weggelegd . . .quote:Op donderdag 14 april 2005 00:22 schreef Copycat het volgende:
Nou ik kan het toch niet helemaal met je eens zijn hoor. Vrouwen vechten ook weleens zo ja, en ook niet alle mannen slaan erop los.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:19 schreef HenryHill het volgende:
Hoe vaak heb jij vrouwen dan elkaar een flinke douw zien geven en horen zeggen "Hey, je moet je bek houwe en oprotten, anders geef ik je een boeks". Bij vrouwen gaat het toch wel wat minder lomp, dat moet je met me eens zijn.
Waarom niet?quote:Op donderdag 14 april 2005 00:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben het er zeker mee eens ja. Ik ken genoeg mensen waarvan ik me afvraag hoe die ooit aan een relatie zouden moeten komen en ook van mezelf kan ik me niet voorstellen dat er iemand is die het met mij uit zou houden. Afgezien van de vraag of er wel iemand is waar ik het zelf mee uit zou kunnen houden. Als ik langer dan een dag bij iemand ben krijg ik het al benauwd.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:22 schreef Copycat het volgende:
Daar weet ik het antwoord niet op, maar het kan goed mogelijk zijn. Voor mij geldt nu het motto eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:22 schreef Copycat het volgende:
Wat heb jij in hemelsnaam gerookt?quote:Op donderdag 14 april 2005 00:25 schreef MouseOver het volgende:
Voor mijn ex-hamster was het bijvoorbeeld niet weggelegd. Analoog daaraan zijn mensen met een aso-hamsterinstelling gewoon totaal niet geschikt voor een relatie.
Al was het alleen maar vanwege de normaalverdeling... sommige mensen hebben gewoon extreem weinig kans om een relatie te krijgen.quote:
Bierquote:Op donderdag 14 april 2005 00:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heb jij in hemelsnaam gerookt?
En mag ik ook wat?![]()
Thunderchild, heb jij het gevoel dat niemand jouw vrouw ooit kan evenaren? Dat er voor jou 1 ware is, en dat is zij? En dat je daarom altijd single zult blijven?
Omdat de kans op een relatie niet evenredig is met het intelligentieniveau van iemand.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:32 schreef nozem het volgende:
Aanschouw de kreupelen van de maatschappij en zie hoe zij relaties beginnen en eindigen, kinderen verwekken en vervolgens niet opvoeden.
Why on earth zou een relatie voor hén wel zijn weggelegd?
Evolutionair gezien is het inderdaad volstrekt onbegrijpelijk dat creaturen als de Tokkies zich kunnen voortplanten.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:32 schreef nozem het volgende:
Aanschouw de kreupelen van de maatschappij en zie hoe zij relaties beginnen en eindigen, kinderen verwekken en vervolgens niet opvoeden.
Why on earth zou een relatie voor hén wel zijn weggelegd?
quote:Op donderdag 14 april 2005 00:27 schreef nozem het volgende:
Poneer niet alleen stellingen maar beargumenteer ze ook. Men vraagt er namelijk toch naar.
De stelling is waar, want er zijn mensen die sterven zonder ooit een relatie gehad te hebben. Het is alleen de vraag hoe groot die groep is en wat de oorzaken daarvan zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:37 schreef Beach het volgende:
Niet te hopen dat je stelling waar zou zijn![]()
Nee. Dat is zo. Maar extreem lelijke mensen krijgen ook relaties en verwekken kinderen, weliswaar ook met lelijkerds, maar het is onzin om te veronderstellen dat relaties voor hen niet zijn weggelegd. Het is maar net hoe hoog je de ladder legt. Denk je dat een lelijke en oninteressante kerel met een lelijke en oninteressante vrouw echt zo blij is met zijn 'trofee'? Het is gewoon een proces van je eisen bijstellen, de lat steeds een tree lager en uiteindelijk eieren voor je geld kiezen.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:33 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Omdat de kans op een relatie niet evenredig is met het intelligentieniveau van iemand.
Ik zal het anders formuleren:quote:Op donderdag 14 april 2005 00:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De stelling is waar, want er zijn mensen die sterven zonder ooit een relatie gehad te hebben. Het is alleen de vraag hoe groot die groep is en wat de oorzaken daarvan zijn.
En of ze gewoon te vroeg gestorven zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De stelling is waar, want er zijn mensen die sterven zonder ooit een relatie gehad te hebben. Het is alleen de vraag hoe groot die groep is en wat de oorzaken daarvan zijn.
Met alle respect, maar was het dan niet verstandiger geweest om morgen, na je mentale verfrissing, zowel stelling als argumentatie te posten?quote:Op donderdag 14 april 2005 00:34 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Als je ook even de rest leest, zie je dat ik hier morgen uitgebreider op terug kom. Mag 't misschien, om 00.30 uur?
Zich aangesproken voelt.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:22 schreef Copycat het volgende:
Oh ja:
Nieuwkomers in dit topic kunnen misschien de OP even aandachtig lezen? Vooral het deel over slowchat is heel boeiend.
Waarom niet? Er zijn er ook zat die er gewoon geen behoefte aan hebben..quote:Op donderdag 14 april 2005 00:37 schreef Beach het volgende:
Niet te hopen dat je stelling waar zou zijn![]()
Waarom niet? Omdat ik er dus wel behoefte aan heb.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:42 schreef Murray het volgende:
...............................................................
Waarom niet? Er zijn er ook zat die er gewoon geen behoefte aan hebben..
En dan heb je degene die wel wil maar gewoon de geschikte persoon nooit zal vinden, om wat voor reden dan ook.
Ik heb het dus niet over mensen die op jonge leeftijd overleden zijn, maar over mensen die "gewoon oud" geworden zijn. Zou bij God niet weten hoe hoog dat percentage is. Niet hoog gelukkig. Bovendien zijn er ook nog mensen die het niet willen om wat voor reden dan ook. Maar hoe groot de groep mensen die onvrijwillig levenslang vrijgezel zijn zou niet weten.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:41 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En of ze gewoon te vroeg gestorven zijn.
Hoe groot zou het percentage mensen dat zonder ooit een relatie gehad te hebben sterft eigenlijk zijn? En dan dus als in "serieuze relatie", scharrels van minder dan 2 maanden niet meegeteld.
Misschien toch al wel een procent of 2.5?
En dat was?quote:Op donderdag 14 april 2005 00:44 schreef Maeghan het volgende:
Ik vond het volgende onderwerp toch leuker. =S
Elke zondag uit den kerk in je beste kiel en maar hopen op eenige schone dameschquote:Op donderdag 14 april 2005 00:50 schreef nozem het volgende:
Vroeger. Toen de meeste mensen in kleinschalige agrarische dorpsgemeenschappen woonden had je altijd wel een paar overblijvers. Mijn opa had 2 broers die nooit aan de vrouw zijn geraakt, niet omdat het zulke gedrochten waren, maar gewoon omdat de vrouwen op den duur 'op' waren. Er woonden in dat gat dus waarschijnlijk iets meer mannen dan vrouwen. Ze waren te laat, visten achter het net.
Na je 25e had je de boot gemist en dan moest je je gewoon schikken in je lot. Scheidingen bestonden niet en vrijgezelle vrouwen waren soms in geen omstreken te bekennen. Er waren geen handige middelen als i-net en er reden misschien een paar 100 auto's in Nederland (80-90 jaar terug) One-night stands bestonden net zo min. Het was over en uit, liefdeloos het graf in.
Tegenwoordig is dat geenszins nodig. We zijn mobieler, hebben beschikking over internet, scheiden makkelijker en zijn massaal vrijgezel.
Wees blij dat je nu leeft en niet in 1923 ofzo..
Hoe dan ook, het gaat nu in ieder geval wel weer ergens overquote:Op donderdag 14 april 2005 00:42 schreef nozem het volgende:
Nu laat je ons in de steek met een losse flodder. En gij vindt het gek dagg'r zo veul wordt geslowchat?
Het is sowieso niemand anders zijn schuld. Maar of dat dan betekent dat het automatisch je eigen schuld is vind ik te makkelijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:50 schreef Beach het volgende:
Zal ik er maar eens een stelling tegenaan gooien?
Zoekende singles hebben zelf schuld dat ze nog zoekend zijn
Ik weet niet of dit helemaal waar is, want het percentage singles is toch significant gestegen sinds de jaren vijftig. Dus blijkbaar is het in zekere zin moeilijker geworden om een relatie te vinden.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:50 schreef nozem het volgende:
Vroeger. Toen de meeste mensen in kleinschalige agrarische dorpsgemeenschappen woonden had je altijd wel een paar overblijvers. Mijn opa had 2 broers die nooit aan de vrouw zijn geraakt, niet omdat het zulke gedrochten waren, maar gewoon omdat de vrouwen op den duur 'op' waren. Er woonden in dat gat dus waarschijnlijk iets meer mannen dan vrouwen. Ze waren te laat, visten achter het net.
Na je 25e had je de boot gemist en dan moest je je gewoon schikken in je lot. Scheidingen bestonden niet en vrijgezelle vrouwen waren soms in geen velden of wegen te bekennen. Er waren geen handige middelen als i-net en er reden misschien een paar 100 auto's in Nederland (80-90 jaar terug) dus men kwam nergens. One-night stands bestonden natuurlijk net zo min. Het was over en uit, liefdeloos het graf in.
Tegenwoordig is dat geenszins nodig. We zijn mobieler, hebben beschikking over internet, scheiden makkelijker en zijn massaal vrijgezel.
Wees blij dat je nu leeft en niet in 1923 ofzo..
En óf het ergens over gaat. Ik geef geschiedenisles potdomme!quote:Op donderdag 14 april 2005 00:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het gaat nu in ieder geval wel weer ergens over.
Kom morgenochtend wel kijken en eventueel bezemen.
Nite!
Bovendien kun je je afvragen wat schuld is. Ik leg de schuld niet bij anderen, maar ook niet volledig bij mezelf. Tuurlijk zou ik bepaalde dingen anders kunnen aanpakken, maar ik ben natuurlijk zoals ik ben en dat heb ik niet zelf in de hand gehad natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is sowieso niemand anders zijn schuld. Maar of dat dan betekent dat het automatisch je eigen schuld is vind ik te makkelijk.
Ik denk dat het goed is dat je naar bed gaat, want dit is wel heel kort door de bocht. Dat er meer singles zijn kan natuurlijk ook betekenen dat mensen minder behoefte hebben aan een relatie of meer eisen zijn gaan stellen aan een relatie.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:55 schreef Plato1980 het volgende:
Ik weet niet of dit helemaal waar is, want het percentage singles is toch significant gestegen sinds de jaren vijftig. Dus blijkbaar is het in zekere zin moeilijker geworden om een relatie te vinden.
Dat laatste is het geval denk ik, maar dat is dus wel een complicerende factor.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:57 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is dat je naar bed gaat, want dit is wel heel kort door de bocht. Dat er meer singles zijn kan natuurlijk ook betekenen dat mensen minder behoefte hebben aan een relatie of meer eisen zijn gaan stellen aan een relatie.
Vrouwen zijn gewoon veeleisender geworden.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:57 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is dat je naar bed gaat, want dit is wel heel kort door de bocht. Dat er meer singles zijn kan natuurlijk ook betekenen dat mensen minder behoefte hebben aan een relatie of meer eisen zijn gaan stellen aan een relatie.
Wellicht wel, maar het percentage 'eeuwige singles' is afgenomen, daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit helemaal waar is, want het percentage singles is toch significant gestegen sinds de jaren vijftig. Dus blijkbaar is het in zekere zin moeilijker geworden om een relatie te vinden.
Maar goed, ik ga naar bed, heb zojuist mijn hoofd gestoten en het draait voor mijn ogen: kortom: ik moet naar bed.
Ik heb niet het gevoel dat er iemand is die haar kan evenaren, er was één iemand zoals haar en op zoek gaan naar iemand die dat kan evenaren of zelfs overtreffen is zinloos. Zo realistisch ben ik zelf ook nog wel ...quote:Op donderdag 14 april 2005 00:30 schreef Copycat het volgende:
Thunderchild, heb jij het gevoel dat niemand jouw vrouw ooit kan evenaren? Dat er voor jou 1 ware is, en dat is zij? En dat je daarom altijd single zult blijven?
De tijd zal het leren denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat er iemand is die haar kan evenaren, er was één iemand zoals haar en op zoek gaan naar iemand die dat kan evenaren of zelfs overtreffen is zinloos. Zo realistisch ben ik zelf ook nog wel ...
Wat ik wel merk en vooral de laatste jaren, is dat er vanuit verschillende (al dan niet spirituele) kringen gezegd wordt dat er maar één persoon op de gehele planeet is waarmee het op een dusdanige manier klikt, dat woorden, gebaren en de reutermeteur overbodig worden of zijn geworden. In jouw woorden zou zij dus "de ware" zijn geweest.
Dan blijft de vraag dan over of ik dan nog wel om iemand kan geven zoals ik haar lief heb gehad en zou ik het een tweede keer weer kunnen toestaan om om iemand weer te kunnen gaan geven . . .
Oh ja hoor, alleen de vrouwen weer =P Volgens mij zijn mannen even veeleisend. Maar misschien waren mannen dat al, omdat mannen eigenlijk altijd de keuze hadden en op alleenstaande vrouwen tot laat in de 20e eeuw neergekeken werd. Als je nu een eikel treft kun je 'm nog dumpen, vroeger lag dat even anders, toen waren vrouwen afhankelijk van die eikel.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:58 schreef Beach het volgende:
Vrouwen zijn gewoon veeleisender geworden.
Ik vrees van niet en dat ik dus altijd 'single' zal blijven . . .quote:Op donderdag 14 april 2005 00:59 schreef Beach het volgende:
De tijd zal het leren denk ik.
Ik denk dat niemand hier echt op kan antwoorden.
Je weet het niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik vrees van niet en dat ik dus altijd 'single' zal blijven . . .![]()
Dat geneuzel over "de ware" altijd vind ik echt onzin, er lopen heus nog wel meer personen rond waarmee het net zo goed zou kunnen klikken. Vraag is of je die ook echt ontmoet.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat er iemand is die haar kan evenaren, er was één iemand zoals haar en op zoek gaan naar iemand die dat kan evenaren of zelfs overtreffen is zinloos. Zo realistisch ben ik zelf ook nog wel ...
Wat ik wel merk en vooral de laatste jaren, is dat er vanuit verschillende (al dan niet spirituele) kringen gezegd wordt dat er maar één persoon op de gehele planeet is waarmee het op een dusdanige manier klikt, dat woorden, gebaren en de reutermeteur overbodig worden of zijn geworden. In jouw woorden zou zij dus "de ware" zijn geweest.
Dan blijft de vraag dan over of ik dan nog wel om iemand kan geven zoals ik haar lief heb gehad en zou ik het een tweede keer weer kunnen toestaan om om iemand weer te kunnen gaan geven . . .
Ik denk sowieso dat het woord schuld niet als negatief ervaren moet worden.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:55 schreef nozem het volgende:
Het is sowieso niemand anders zijn schuld. Maar of dat dan betekent dat het automatisch je eigen schuld is vind ik te makkelijk.
Ja precies, als de ware bestaat dan is de kans dat je die ontmoet ook 0,00000001%quote:Op donderdag 14 april 2005 01:12 schreef Maeghan het volgende:
pfff, er zijn zoooooooooooooooooooooooooooooo enorm veel mensen op de aarde, he, maar alle mensen die in de ware geloven, geloven ook nog eens dat ie toevallig in de buurt woont... =S
Mannen zijn wel eerder tevreden, zolang ze kunnen neuken iig. Dat ze eigenlijk liever een veel mooiere/lievere/slankere vrouw willen hebben is niet relevant zolang er maar geneukt kan worden.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:01 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Oh ja hoor, alleen de vrouwen weer =P Volgens mij zijn mannen even veeleisend.
Niet elke man wil datquote:Op donderdag 14 april 2005 01:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mannen zijn wel eerder tevreden, zolang ze kunnen neuken iig. Dat ze eigenlijk liever een veel mooiere/lievere/slankere vrouw willen hebben is niet relevant zolang er maar geneukt kan worden.
Hmm, ik heb een andere ervaringquote:Op donderdag 14 april 2005 01:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mannen zijn wel eerder tevreden, zolang ze kunnen neuken iig. Dat ze eigenlijk liever een veel mooiere/lievere/slankere vrouw willen hebben is niet relevant zolang er maar geneukt kan worden.
Je zou haast denken dat je toch niet zo kan generaliseren, zo van "mannen willen dit.. " en "vrouwen willen dat"....quote:
Zou het?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:36 schreef Murray het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat je toch niet zo kan gereralisren, zo van "mannen willen dit.. " en "vrouwen willen dat"....
Behalve homo'squote:Op donderdag 14 april 2005 01:40 schreef Nagz het volgende:
Mannen zijn oppervlakkig.
Dat is algemeen bekend.
Vrouwen ook.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:40 schreef Nagz het volgende:
Mannen zijn oppervlakkig.
Dat is algemeen bekend.
Ik ben niet te lui, alleen volgens mij ben ik te lelijk en te verlegenquote:Op donderdag 14 april 2005 01:46 schreef phizzie het volgende:
Zo zo, het was weer een hele klus, bijlezen, maar het wordt alleen maar gezelliger
Ik denk dat je jezelf open moet stellen. Sommigen noemen dat de lat lager leggen, maar aan de andere kant zie je dat je huidige profiel van eisen niet voldoet aan het patroon dat je wilt. Eigenlijk een soort van marktwerking. Al ben ik het er wel mee eens dat vele singles gewoonweg te lui zijn op jacht te gaan.
Op dit moment geldt dit ook voor mezelf, al is een stap om hier te lezen en te antwoorden al weer een fraai in mijn voorgaande levenswijze.
Het zal altijd zo blijven: je moet je eigen leven maken.
Stuur ze door naar mij.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:49 schreef Nagz het volgende:
Ik ben wel op jacht.
Alleen trek ik alleen numbless breezah's aan van een jaar of 16/17....
Die zien toch alleen een oudere gozer, en voor anderen ben ik te maf.
Ik denk dat dat helemaal bij te stellen is met wat meer zelfvertrouwen. Het grappige is dat ik bijvoorbeeld vaak complimenten krijg over mijn openheid. Ik ben een prima 'verkoper' van het een en ander en regel veel in moeilijke situaties. Mijn probleem is dan ook niet het afstappen op mensen. Het doel is echter vaak voor meer mensen dan alleen ikzelf. Daar kom ik dus ook niet echt voor op. Dat is gewoon pure verlegenheid en de angst om een blauwtje te lopen. Ik heb daar ook helemaal geen zin in.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben niet te lui, alleen volgens mij ben ik te lelijk en te verlegen![]()
Natuurlijk, het is maar hoe je er mee omgaat. Zie het niet als vanzelfsprekend, maar neem die dingen waar je je voor interesseert, en vergelijk het eens met vrienden. Waarvoor vragen ze je expertise om verder te komen? Dat is dus duidelijk een sterk punt van je.quote:
Ik heb humor en zie eruit als een god.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:54 schreef Nagz het volgende:
[..]
Ik ben een muzikant en ik heb humor...
Dat heeft niet iedere kerel toch?
Expertise ehmquote:Op donderdag 14 april 2005 01:56 schreef phizzie het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is maar hoe je er mee omgaat. Zie het niet als vanzelfsprekend, maar neem die dingen waar je je voor interesseert, en vergelijk het eens met vrienden. Waarvoor vragen ze je expertise om verder te komen? Dat is dus duidelijk een sterk punt van je.
Leer eens met de schouders rechtop te lopen, borst vooruit en glimlach naar iedere dame die in de buurt is. Reken maar dat mensen je meer gaan zien staan.
Helemaal gelijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 02:00 schreef phizzie het volgende:
Ik vind het zelf (nog?) niet leuk om 'het spelletje' te spelen wat het grote liefdesspel heet. In een kroeg o fin een discotheek heb je allerlei van die games de hele tijd door.
Mijn huisgenoot was een iel mannetje, kalend met een verotte bek en een huidaandoening aan zijn handen. Scoorde hij daarom niet? Juist door je om je uiterlijke kwaliteiten niet druk te maken, maar er verzorgd uit zien en vervolgens gewoon te accepteren wie je bent kom je al 10x verder dan je denkt. Je moet een positieve vibe uitstralen. Of dat nou door een Auralezer wordt gezien, of door iemand die in chemistry gelooft, dat maakt niet uit. Zolang je maar een gunstig beeld uitstraalt in plaats van kansloos bij de pakken neer te zitten. Kom op, da's gewoonweg te makkelijk.
En voor de seks?quote:Op donderdag 14 april 2005 02:03 schreef Nagz het volgende:
[..]
Helemaal gelijk.
Bij een cassiëre hier bij de lokale super de hoer hoefte ik alleen gezellig tegen haar aan te babbelen en een big smile op te zetten...
Al een keer gezoend maar ik zie er toch niks in verder....
19quote:Op donderdag 14 april 2005 02:07 schreef phizzie het volgende:
Zeg Beach, hoe oud ben je, als ik vragen mag? Ik sta al jaren droog in principe, dus ik maak me er ook minder druk om, maar ik heb ondertussen wel geleerd dat seks een mooie bijzaak is, en vaak minder te betekenen heeft dan langdurig iemand aan je te kunnen binden.
/ offtopic: mijn huisgenoot komt net binnen met een maat van hem, 'ff naar het casino geweest: van 5 euro 1000 gemaakt in 2 uur.. SICK!
Nee dat is hard to get spelen.quote:Op donderdag 14 april 2005 02:21 schreef phizzie het volgende:
Wat is een masterflrt? Zoiets als ik flirt juist heel veel maar houd als het puntje bij paaltje komt flink de boot af?
Ik heb ook wel eens een meid gehad die steeds overal omheen draaide en niet wist of ze nou wel of niet wilde afspreken enzo. Ik vond het toch ook geen leuke meid dus ik had zoiets van heej flikker maar opquote:Op woensdag 13 april 2005 23:46 schreef Maeghan het volgende:
Nee maar kom op zeg, je kan niet verwachten dat iedereen het zelfde beeld heeft van subtiel en niet-subtiel. Als iemand mij uitvraagt en ik zeg nee, dan vind ik dat niet subtiel terwijl er genoeg mensen zijn die de hint niet snappen. Ik heb ook weleens een probleem gehad met een jongen die me achtervolgde en die het presteerde om me te proberen te zoenen nadat ik gedreigd had een klacht in te dienen wegens sexuele intimidatie die achteraf WERKELIJK niet door bleek te hebben dat ik ECHT niets met 'm te maken wilde hebben. Dus ja, wat is acceptabele blindheid?
En MouseOver, hoeveel vrouwen ken jij die serieus geprobeerd hebben te begrijpen wat een nokkenas is? Over lichaamstaal valt genoeg te lezen. Ik had het vroeger ook nooit door, wat dat betreft zat ik echt op hetzelfde niveau als de gemiddelde man, en ook ik heb aardig wat bijgeleerd hoor. Alleen al op je eigen lichaamstaal letten wanneer je iemand leuk vindt kan al heel veel verduidelijken, en bewust trucs leren toepassen en het effect bekijken. Het komt niet vanzelf hoor, ook bij vrouwen niet (pak maar eens een vrouwenblad, dat staat vol met artikelen over 'hoe weet je of hij je leuk vindt' ).
Is niet te hopen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit is zo herkenbaar voor mij, maar ik denk dat het ook komt dat de vorige dates gewoon allemaal na één date waren afgelopen en dat ik met geen een van die gasten nog contact hebt en dat is bij sommige wel jammer.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Kijk, ik weet niet hoe de andere vrouwen dat hier ervaren hoor, maar ik denk dat ik ook nog eens last heb van extreme onzekerheid. Zelfs als een jongen zegt dat ie me leuk vindt twijfel ik eraanEen man moet mij echt van mijn feet sweepen, bewijzen dat ie helemaal voor mij wil gaan... Maar ja, dan ben ik ook wel erg moeilijk denk ik
De laatste keer dat ik iemand geslagen heb was op de basisschool geloof ikquote:Op donderdag 14 april 2005 00:27 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nou ik kan het toch niet helemaal met je eens zijn hoor. Vrouwen vechten ook weleens zo ja, en ook niet alle mannen slaan erop los.
Wat een drogredenering, typisch een geval van een gebrek aan inschattingsvermogen en lafheid. Aan de andere kant is de situatie toch exact hetzelfde? Ben jij er ook zo één die denkt dat die jongen's leven afhangt van een relatie of afspraak met jou? Geef hem zekerheid, dan kan echt geen kwaad en dan kan hij gewoon zijn energie in nuttigere dingen steken dan in iemand met zo'n selfcentered houding.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:52 schreef Quembel het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat als hij merkt dat zijn (subtiele) pogingen op niets uitlopen hij toch wel mag aannemen dat ik geen interesse heb. Hij zegt het toch ook niet hardop? Waarom moet ik dan de botte trut zijn.
problem spottedquote:Op donderdag 14 april 2005 08:41 schreef Tranceptor het volgende:
Het is nog veel te vroeg en ik ben behoorlijk chagrijnig, maar ik heb het even gehad met een bepaald deel van het vrouwelijk geslacht dat het op 1 of andere manier in hun hoofd heeft dat de wereld om hen draait. Dit slag vrouwen (meestal nog van het passieve en zichzelf qua uiterlijk overschattende soort) denken wel te kunnen bepalen wie je bent na een kort oppervlakkig gesprek en je daarop proberen af te rekenen. Ik haat het zo tweedimensionaal neergezet te worden en afgerekend op mijn openheid en directheid. Daarnaast word ik een beetje strontziek van mensen die me graag arrogant en oppervlakkig willen noemen, praat dan toch lekker niet met me. Dan ken je me namelijk niet en/of wil je de moeite niet nemen te kijken wat er achter die grote bek van me zit.
* Tranceptor biedt alvast zijn excuses aan voor mogelijke opmerkingen die gaan komen
Over dat eerste als je ipv vrouwen, mannen neerzet gaat die vlieger ook op.quote:Op donderdag 14 april 2005 08:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
problem spotted![]()
Maar ik kan me wel enigszins vinden in je post hoor. Vrouwen nemen niet echt vaak de moeite om je goed te leren kennen. Verwachten wel dat je heel erg geinteresseerd in hun bent maar aan jou vragen ze niks. Ze rekenenen je dan alleen maar af op je uiterlijk en een oppervlakking gesprek
Nog een vraag aan de dames:
Bloemen meenemen op je eerste date, done of not done?
Er is een groep vrouwen die waanzinnig aandachtsgeil en selfcentered is, waarschijnlijk uit het idee van aandacht dat mannen altijd geven. Ze HOEVEN zelf niets te bieden te hebben en HOEVEN zich dus niet voor je te interesseren en jij moet hen maar veroveren en interesseren. Ik vind het jammer dat zulke types contact met mij zoeken, daar heb ik absoluut geen boodschap aan. Elkaar leren kennen is een actief proces van beide kanten wat mij betreft.quote:Op donderdag 14 april 2005 08:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
problem spotted![]()
Maar ik kan me wel enigszins vinden in je post hoor. Vrouwen nemen niet echt vaak de moeite om je goed te leren kennen. Verwachten wel dat je heel erg geinteresseerd in hun bent maar aan jou vragen ze niks. Ze rekenenen je dan alleen maar af op je uiterlijk en een oppervlakking gesprek
Nog een vraag aan de dames:
Bloemen meenemen op je eerste date, done of not done?
Ik denk toch dat er een groep mensen (m/v) is die 'gedoemd' is nooit een liefdesrelatie te krijgen.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:09 schreef Tranceptor het volgende:
On-Stelling: Een relatie is voor iedereen weggelegd, maar een relatie die ook leuk blijft en lang duurt voor weinigen.
Dikke pech voor haar of wil je haar sugardaddy worden? Ik vind het wel wat hoffelijks hebben zo die bloemen, maar voor een eerste date is het zwaar overdone...quote:Op donderdag 14 april 2005 09:16 schreef Metro2005 het volgende:
Over die bloemen had ik inderdaad deze antwoorden wel verwacht maarja. De wegen van een vrouw zijn ondoorgrondelijk en voor je het weet staat ze je weer raar aan te kijken als je met lege handen aankomt
Nou bij al de dates die ik heb gehad, heb ik nooit de verwachting gehad dat ze wat mee zouden nemen. Voor een eerste date vind ik het gewoon een beetje too much, doe het bij een volgende date desnoods.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:16 schreef Metro2005 het volgende:
Over die bloemen had ik inderdaad deze antwoorden wel verwacht maarja. De wegen van een vrouw zijn ondoorgrondelijk en voor je het weet staat ze je weer raar aan te kijken als je met lege handen aankomt
Passiviteit bij vrouwen schijnt geen probleem te zijn, laat maar waaien, je hoeft enkel in de wind te staan toch? En dan vervolgens maar zeiken tegen het 'broertje' dat de verkeerde mannen aan komen waaien of dat je door alle landingsbanen geen overzicht meer hebt. Dan moet je toch echt een verkeersleider inhuren, ik weet er nog wel éénquote:Op donderdag 14 april 2005 09:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk toch dat er een groep mensen (m/v) is die 'gedoemd' is nooit een liefdesrelatie te krijgen.
Omdat ze de skills missen om te gaan met het andere geslacht, omdat ze door werk en (gebrek aan) sociaal leven amper in contact komen met het andere geslacht en daarbij ook een enorme passiviteit aan de dag leggen.
En dan is er nog een groep die het allemaal wel best vind, of -gruwel- de hoop al heeft opgegeven ooit een dekseltje voor hun potje te vinden.
Masterflirt SUCKS!quote:Op donderdag 14 april 2005 02:19 schreef Beach het volgende:
Masterflirt,
En zuipen werkt wel goed om op iemand af te stappen![]()
Goedemorgen Tranceptor,quote:Op donderdag 14 april 2005 08:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat een drogredenering, typisch een geval van een gebrek aan inschattingsvermogen en lafheid. Aan de andere kant is de situatie toch exact hetzelfde? Ben jij er ook zo één die denkt dat die jongen's leven afhangt van een relatie of afspraak met jou? Geef hem zekerheid, dan kan echt geen kwaad en dan kan hij gewoon zijn energie in nuttigere dingen steken dan in iemand met zo'n selfcentered houding.
[bijdehand]quote:Op donderdag 14 april 2005 09:33 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Masterflirt SUCKS!
Voor het echt goede werk moet je hier zijn:
www.doubleyourdating.com/advancedseries
www.doubleyourdating.com/mastery
Beide DVD-series heb ik en ze hebben me immens geholpen. Het heeft mijn hele kijk op daten en vrouwen veranderd, ten gunste.
Rome is ook niet op één dag gebouwd ... misschien heeft hij die dvd's maar pas ontdekt.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
[bijdehand]
En toch nog vrijgezel?!
[/bijdehand]
Ik zeg niet dat jij selfcentered bent als geheel, ik zeg dat je HOUDING selfcentered is. Een laffe houding van alles draait om mij zodat je maar niets hoeft te doen.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:43 schreef Quembel het volgende:
[..]
Goedemorgen Tranceptor,
Als je iets verder gelezen had had je kunnen zien dat ik me er van bewust ben dat het een laffe daad is.
En uh... voor iemand die hier heel opgewonden roept dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is heb je al heel snel een oordeel over mij gevormd: selfcentered. Hmmm... da's een behoorlijke inschattingsfout.
Je hebt het inderdaad zelf in de hand, maar wat als je jezelf wat dat betreft juist niet in de hand hebt?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:15 schreef petitlapin het volgende:
en ik denk niet dat er zoiets bestaat als mensen die " gedoemd zijn " om alleen te blijven.
je hebt het echt wel voor een groot stuk zelf in de hand
Maar wat verstaan jullie onder de hoop opgeven? Dat vind ik altijd zo een vaag begrip.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:18 schreef Copycat het volgende:
En inderdaad: als je wél een relatie wilt, dan is de hoop opgeven funest.
niet om lastig te doen, maar welke 'middelen' heb je nodig om met het andere geslacht om te gaanquote:Op donderdag 14 april 2005 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt het inderdaad zelf in de hand, maar wat als je jezelf wat dat betreft juist niet in de hand hebt?
De 'middelen' mist om op relationele wijze met het andere geslacht (of zelfde uiteraard, single is niet voorbehouden aan hetero's) te verkeren? Dan kun je het nog zo zelf in de hand hebben, maar je zult er bar weinig mee opschieten.
met de hoop opgeven, bedoel ik niet meer zoeken, gewoon de ogen sluiten voor het andere geslacht en je neerleggen bij je single-bestaan.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar wat verstaan jullie onder de hoop opgeven? Dat vind ik altijd zo een vaag begrip.
Als ik naar mezelf kijk dan heb ik nog wel hoop, maar ik ga er niet meer van uit dat het zeer goed za komen, terwijl ik dat rond mijn 20e nog wel deed. Maar ik geloof niet dat dit synoniem is aan de hoop opgegeven hebben.
Ik vraag me af of dat werkt. Men kan zoiets op meerdere manieren interpreteren en iig zal dat zo iemand best onzeker kunnen maken. Je kan volgens mij beter direct het aankaarten bij je vriend. Das heel wat duidelijker en ruimt meteen een obstakel uit de weg.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:12 schreef petitlapin het volgende:
als een vriend verliefd op mij is, en ik weet het, zelfs zonder dat hij er iets van gezegd heeft, zal ik in eerste instantie non-verbale signalen proberen geven dat het niet-wederzijds is, zoals minder afspreken en duidelijk maken dat er toch zo veel andere dingen in mijn leven spelen.
Ik geloof niet dat ik die uitdrukking " gedoemd zijn" wel eens gebruikt heb.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
met de hoop opgeven, bedoel ik niet meer zoeken, gewoon de ogen sluiten voor het andere geslacht en je neerleggen bij je single-bestaan.
dan komen er zulke uitspraken als ' gedoemd zijn' ...
dan geef je in mijn ogen de hoop op.
ik sprak dan ook niet alleen in jouw naam.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik die uitdrukking " gedoemd zijn" wel eens gebruikt heb.![]()
Maar goed, wat is de ogen sluiten en niet meer zoeken? k hou mijn ogen wel degelijk open voor het andere geslacht en ik zie voldoende, alleen is daar nog nooit iets uitgekomen. Als gevolg daarvan zie ik mijn kansen niet altijd even rooskleurig in, maar dat is iets anders dan de hoop opgegeven hebben.
Sociale vaardigheden, bijvoorbeeld. Niet iedereen heeft die standaard in huis. En een gebrek daaraan bemoeilijkt omgang met anderen.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:21 schreef petitlapin het volgende:
niet om lastig te doen, maar welke 'middelen' heb je nodig om met het andere geslacht om te gaan.
Ik denk dat een mens maar 1 ding zou moeten willen en dat is een goede relatie...quote:Op donderdag 14 april 2005 10:18 schreef Copycat het volgende:
evolutionair gezien is dat ook zo natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2005 10:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk dat een mens maar 1 ding zou moeten willen en dat is een goede relatie...
Ik bedoel geen relatie die kinderen voortbrengt, mijn god nee geen kinderen voorlopig.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
evolutionair gezien is dat ook zo natuurlijk
Inderdaad heel veel mensen willen niet eens kinderen. Ik voorlopig ook niet hoor, misschien wel helemaal niet, maar dat is geen punt als je geen vriend hebt.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik bedoel geen relatie die kinderen voortbrengt, mijn god nee geen kinderen voorlopig.
Overschat je jezelf nu niet een beetje?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ken de meest lastige, onromantische, oninteressante, lelijke asociale boertige mannen die een leuk meisje hebben?
Meld.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:48 schreef Bass-Miss het volgende:
Zijn er hier mensen bij die al een stuk ouder zijn dan 20 en dus zelf een huis hebben en zo?
En hoe zien die dat dan? Zouden ze een partner willen die zich in hun leven inpast of zouden jullie het zien zitten om samen iets totaal anders op te bouwen.
Niet een stuk ouder, maar ik ben 24 en heb een eigen appartementje. Mocht ik ooit nog een partner tegen komen met wie ik zou willen samen leven, dan zou ik op zeker op zoek gaan naar een nieuw huis voor met z'n tweeën. Ik heb al eens eerder de fout gemaakt om iemand bij mij in te laten trekken... en dat was eigenlijk geen succes. Later zijn we samen verhuist naar het appartement waar ik nu nog alleen woon, en dat was meteen een heel andere situatie; veel gelijkwaardiger.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:48 schreef Bass-Miss het volgende:
Zijn er hier mensen bij die al een stuk ouder zijn dan 20 en dus zelf een huis hebben en zo?
En hoe zien die dat dan? Zouden ze een partner willen die zich in hun leven inpast of zouden jullie het zien zitten om samen iets totaal anders op te bouwen.
Maar gelukkig zijn met jezelfwil niet zeggen dat je geen relatie hoeft na te streven. Ik ben behoorlijk tevreden met de Plato die ik ben, maar dat neemt niet weg dat ik niet mijn leven alleen wil doorbrengen.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:46 schreef Copycat het volgende:
Het enige wat mensen zouden moeten is gelukkig zijn met zichzelf. Niet het schijnbare geluk nastreven dat een relatie zou kunnen brengen.
Maar nu ben ik wel erg geitewollesokkerig bezig.
Dat is niet helemaal waar, want evolutionair gezien zou het beter zijn als bepaalde mensen zich niet zouden voortplanten. Er zou zelfs het nodige voor te zeggen zijn om bepaalde mensen dat te verbieden, maar aangezien dit dicht in de buurt komt van de theorieën van übermenschen en untermenschen zal ik daar maar niet verder op in gaan.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:48 schreef DarkElf het volgende:
evolutionair gezien maakt die relatie niet uit, als je maar een nageslacht maakt
Nou, ik bedoel voornamelijk dat ik niet voor een relatie mijn leven ineens helemaal om ga gooien. In het verleden heb ik die fout gemaakt, dus ik probeer dat in de toekomst te voorkomenquote:Op donderdag 14 april 2005 10:54 schreef DarkElf het volgende:
"Het is ook maar een relatie hoor, niet een verandering van leven..."
ik krijg wel eens het idee hoe langer iemand alleen is en alleen leeft des te minder dit opgaat..
als ik zo eens om me heen kijk iig zie ik dat echt wel voorkomen
Nee, ik had het over Tokkie-achtige creaturen, want ik zou werkelijk niet weten wat het nut van hun voortplanting is. Ik ben zelfs zo arrogant om te stellen dat het voor de onwikkeling van de mensheid een stuk beter zou zijn indien ik mij zou voortplanten dan dit soort types.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:54 schreef Beach het volgende:
Plato je bedoelt mensen die tbs hebben?
Ik vraag me ook af of als je een tijdje alleen in je huis gezeten hebt, of je het dan niet moeilijk hebt om samen te leven met iemand anders en ook met de spullen van iemand anders dus.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:54 schreef DarkElf het volgende:
"Het is ook maar een relatie hoor, niet een verandering van leven..."
ik krijg wel eens het idee hoe langer iemand alleen is en alleen leeft des te minder dit opgaat..
als ik zo eens om me heen kijk iig zie ik dat echt wel voorkomen
Je kan het helaas die mensen niet verbieden.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik had het over Tokkie-achtige creaturen, want ik zou werkelijk niet weten wat het nut van hun voortplanting is. Ik ben zelfs zo arrogant om te stellen dat het voor de onwikkeling van de mensheid een stuk beter zou zijn indien ik mij zou voortplanten dan dit soort types.
Dus je zou niet meer samen durven wonen?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel voornamelijk dat ik niet voor een relatie mijn leven ineens helemaal om ga gooien. In het verleden heb ik die fout gemaakt, dus ik probeer dat in de toekomst te voorkomen
Een relatie zou überhaupt gewoon een aanvulling moeten zijn op het leven wat je al hebt, en niet een vervanging daarvan. Ik blijf dus in geval van een relatie ook gewoon mijn eigen gang gaan, en ga ervan uit dat hij dat ook blijft doen.
Haha en dan meteen over voortplanting beginnenquote:Op donderdag 14 april 2005 10:59 schreef DarkElf het volgende:
zonder "untermenschen" geen "ubermenschen"
ja nare uitdrukkingen ik weet hetmaar goed dit is idd geen voortplant topic, eerst maar eens een date krijgen enzo
Oh jawel hoor... maar dan niet zonder mijn eigen leven op te gevenquote:Op donderdag 14 april 2005 11:00 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dus je zou niet meer samen durven wonen?
ik heb er enorm aan moeten wennen dat er iemand in "mijn" huis was, en mijn badkamer bezet hield enzo.. Ondanks dat ik stapelgek was, en ben, op hem. Toen we gingen verhuizen en dus opnieuw begonnen zeg maar was dat weg.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:58 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of als je een tijdje alleen in je huis gezeten hebt, of je het dan niet moeilijk hebt om samen te leven met iemand anders en ook met de spullen van iemand anders dus.
ee je hebt gelijk, dat lijkt me wel een goede eerste stap.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:59 schreef DarkElf het volgende:
zonder "untermenschen" geen "ubermenschen"
ja nare uitdrukkingen ik weet hetmaar goed dit is idd geen voortplant topic, eerst maar eens een date krijgen enzo
Er zijn wel methoden om dat te voorkomen. Maar dan kom je al snel bij Dr. Mengele enerzijds en de Lebensbornkinder anderzijds terecht.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Je kan het helaas die mensen niet verbieden.
mijn eerste prioriteiten zijn me goed in mijn vel voelen, eten, kleren en een dak boven mijn hoofdquote:Op donderdag 14 april 2005 10:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk dat een mens maar 1 ding zou moeten willen en dat is een goede relatie...
Ze hebben wél meer ervaring met sex en relaties dan jij..quote:Op donderdag 14 april 2005 10:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik had het over Tokkie-achtige creaturen, want ik zou werkelijk niet weten wat het nut van hun voortplanting is. Ik ben zelfs zo arrogant om te stellen dat het voor de onwikkeling van de mensheid een stuk beter zou zijn indien ik mij zou voortplanten dan dit soort types.
Begrijp ik, maar ik denk dat je soms wel dat risico zal moeten willen nemen.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh jawel hoor... maar dan niet zonder mijn eigen leven op te geven
Wrijf het er maar inquote:Op donderdag 14 april 2005 11:08 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ze hebben wél meer ervaring met sex en relaties dan jij..
Het zijn de menselijke relaties met anderen die je maken tot wie je bent, niet de materiele zaken al zijn die van levensbelang.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mijn eerste prioriteiten zijn me goed in mijn vel voelen, eten, kleren en een dak boven mijn hoofd, ik denk dat een relatie nog niet in de top tien komt van mijn prioriteiten, maar that's me.
Dat is zonder meer waar (minder kan ook nietquote:Op donderdag 14 april 2005 11:08 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ze hebben wél meer ervaring met sex en relaties dan jij..
idd, menselijke relaties maken je tot wie je bent.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het zijn de menselijke relaties met anderen die je maken tot wie je bent, niet de materiele zaken al zijn die van levensbelang.
Maar je hebt er wel één... Maar het is idd ook niet mijn enige doel, laat dat duidelijk zijn!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, menselijke relaties maken je tot wie je bent.
toch zie je bij pasgeboren kinderen al een bepaald gedrag ... iedereen komt toch met een ander ' karaktertje' op de wereld, toch niet te onderschatten volgens mij ...
maar toch,een 'liefdes'relatie is zeker niet het enige wat ik wil nastreven.
Dat is het mooie van evolutie. De sterksten, besten, slimsten, handigsten en mooisten blijven over. Blijkbaar staan tot op heden de Tokkies evolutionair hoger dan jij.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
Dat is zonder meer waar (minder kan ook niet), maar dat hoeft evolutionair gezien natuurlijk niet juist te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |