abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26215413
quote:
Op donderdag 14 april 2005 09:33 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Masterflirt SUCKS!

Voor het echt goede werk moet je hier zijn:

www.doubleyourdating.com/advancedseries

www.doubleyourdating.com/mastery

Beide DVD-series heb ik en ze hebben me immens geholpen. Het heeft mijn hele kijk op daten en vrouwen veranderd, ten gunste.
[bijdehand]
En toch nog vrijgezel?!
[/bijdehand]
pi_26215578
quote:
Op donderdag 14 april 2005 09:54 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

[bijdehand]
En toch nog vrijgezel?!
[/bijdehand]
Rome is ook niet op één dag gebouwd ... misschien heeft hij die dvd's maar pas ontdekt.

hij zegt ook alleen dat het zijn visie op daten en vrouwen heeft veranderd, niet dat het hem al aan een relatie heeft geholpen.

zolang hij erin gelooft, is hij goed bezig
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26215596
quote:
Op donderdag 14 april 2005 09:43 schreef Quembel het volgende:

[..]

Goedemorgen Tranceptor,

Als je iets verder gelezen had had je kunnen zien dat ik me er van bewust ben dat het een laffe daad is.

En uh... voor iemand die hier heel opgewonden roept dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is heb je al heel snel een oordeel over mij gevormd: selfcentered. Hmmm... da's een behoorlijke inschattingsfout.
Ik zeg niet dat jij selfcentered bent als geheel, ik zeg dat je HOUDING selfcentered is. Een laffe houding van alles draait om mij zodat je maar niets hoeft te doen.

Ik heb verder gelezen, maar wilde het nog even aanstippen.
pi_26215789
als een vriend verliefd op mij is, en ik weet het, zelfs zonder dat hij er iets van gezegd heeft, zal ik in eerste instantie non-verbale signalen proberen geven dat het niet-wederzijds is, zoals minder afspreken en duidelijk maken dat er toch zo veel andere dingen in mijn leven spelen.

als hij de boodschap niet opneemt, zal ik er hem uit eigen beweging op aanspreken, en zeggen dat het niet wederzijds is.

één keer heb ik dat moeten doen, het waren niet mijn mooiste momenten

de vriendschap heeft nog wat triestig doorgesleept en is uiteraard verschwunden

toch zou ik het opnieuw doen, het geweten speelt dan toch op ... ik wil geen hoop voeden.
pi_26215864
en ik denk niet dat er zoiets bestaat als mensen die " gedoemd zijn " om alleen te blijven.

je hebt het echt wel voor een groot stuk zelf in de hand

de hoop opgeven is wel het ergste wat je kan doen.
  donderdag 14 april 2005 @ 10:18:21 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26215922
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:15 schreef petitlapin het volgende:
en ik denk niet dat er zoiets bestaat als mensen die " gedoemd zijn " om alleen te blijven.

je hebt het echt wel voor een groot stuk zelf in de hand
Je hebt het inderdaad zelf in de hand, maar wat als je jezelf wat dat betreft juist niet in de hand hebt?
De 'middelen' mist om op relationele wijze met het andere geslacht (of zelfde uiteraard, single is niet voorbehouden aan hetero's) te verkeren? Dan kun je het nog zo zelf in de hand hebben, maar je zult er bar weinig mee opschieten.

En inderdaad: als je wél een relatie wilt, dan is de hoop opgeven funest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 14 april 2005 @ 10:21:26 #257
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26215990
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:18 schreef Copycat het volgende:

Maar wat verstaan jullie onder de hoop opgeven? Dat vind ik altijd zo een vaag begrip.

Als ik naar mezelf kijk dan heb ik nog wel hoop, maar ik ga er niet meer van uit dat het zeer goed za komen, terwijl ik dat rond mijn 20e nog wel deed. Maar ik geloof niet dat dit synoniem is aan de hoop opgegeven hebben.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26216001
quote:

[..]

Je hebt het inderdaad zelf in de hand, maar wat als je jezelf wat dat betreft juist niet in de hand hebt?
De 'middelen' mist om op relationele wijze met het andere geslacht (of zelfde uiteraard, single is niet voorbehouden aan hetero's) te verkeren? Dan kun je het nog zo zelf in de hand hebben, maar je zult er bar weinig mee opschieten.

niet om lastig te doen, maar welke 'middelen' heb je nodig om met het andere geslacht om te gaan .

ik ken de meest lastige, onromantische, oninteressante, lelijke asociale boertige mannen die een leuk meisje hebben?
pi_26216094
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:21 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Maar wat verstaan jullie onder de hoop opgeven? Dat vind ik altijd zo een vaag begrip.

Als ik naar mezelf kijk dan heb ik nog wel hoop, maar ik ga er niet meer van uit dat het zeer goed za komen, terwijl ik dat rond mijn 20e nog wel deed. Maar ik geloof niet dat dit synoniem is aan de hoop opgegeven hebben.
met de hoop opgeven, bedoel ik niet meer zoeken, gewoon de ogen sluiten voor het andere geslacht en je neerleggen bij je single-bestaan.

dan komen er zulke uitspraken als ' gedoemd zijn' ...

dan geef je in mijn ogen de hoop op.
  donderdag 14 april 2005 @ 10:30:14 #260
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_26216164
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:12 schreef petitlapin het volgende:
als een vriend verliefd op mij is, en ik weet het, zelfs zonder dat hij er iets van gezegd heeft, zal ik in eerste instantie non-verbale signalen proberen geven dat het niet-wederzijds is, zoals minder afspreken en duidelijk maken dat er toch zo veel andere dingen in mijn leven spelen.
Ik vraag me af of dat werkt. Men kan zoiets op meerdere manieren interpreteren en iig zal dat zo iemand best onzeker kunnen maken. Je kan volgens mij beter direct het aankaarten bij je vriend. Das heel wat duidelijker en ruimt meteen een obstakel uit de weg.
  donderdag 14 april 2005 @ 10:31:00 #261
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26216176
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:26 schreef petitlapin het volgende:

[..]

met de hoop opgeven, bedoel ik niet meer zoeken, gewoon de ogen sluiten voor het andere geslacht en je neerleggen bij je single-bestaan.

dan komen er zulke uitspraken als ' gedoemd zijn' ...

dan geef je in mijn ogen de hoop op.
Ik geloof niet dat ik die uitdrukking " gedoemd zijn" wel eens gebruikt heb.

Maar goed, wat is de ogen sluiten en niet meer zoeken? k hou mijn ogen wel degelijk open voor het andere geslacht en ik zie voldoende, alleen is daar nog nooit iets uitgekomen. Als gevolg daarvan zie ik mijn kansen niet altijd even rooskleurig in, maar dat is iets anders dan de hoop opgegeven hebben.
pi_26216218
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:31 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik die uitdrukking " gedoemd zijn" wel eens gebruikt heb.

Maar goed, wat is de ogen sluiten en niet meer zoeken? k hou mijn ogen wel degelijk open voor het andere geslacht en ik zie voldoende, alleen is daar nog nooit iets uitgekomen. Als gevolg daarvan zie ik mijn kansen niet altijd even rooskleurig in, maar dat is iets anders dan de hoop opgegeven hebben.
ik sprak dan ook niet alleen in jouw naam.

het allemaal niet rooskleurig inzien, is uiteraard ook niet zo positief, hé.

altijd denken dat je een mens bent als een ander, niet meer en niet min, iedereen heeft zijn gebreken. Iedereen heeft gelijke kansen .
  donderdag 14 april 2005 @ 10:37:39 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26216335
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:21 schreef petitlapin het volgende:

niet om lastig te doen, maar welke 'middelen' heb je nodig om met het andere geslacht om te gaan .
Sociale vaardigheden, bijvoorbeeld. Niet iedereen heeft die standaard in huis. En een gebrek daaraan bemoeilijkt omgang met anderen.
pi_26216374
quote:

Ik denk dat een mens maar 1 ding zou moeten willen en dat is een goede relatie...
  donderdag 14 april 2005 @ 10:44:28 #265
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26216481
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:39 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik denk dat een mens maar 1 ding zou moeten willen en dat is een goede relatie...
evolutionair gezien is dat ook zo natuurlijk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26216508
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:44 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

evolutionair gezien is dat ook zo natuurlijk
Ik bedoel geen relatie die kinderen voortbrengt, mijn god nee geen kinderen voorlopig.
  donderdag 14 april 2005 @ 10:46:50 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26216541
Het enige wat mensen zouden moeten is gelukkig zijn met zichzelf. Niet het schijnbare geluk nastreven dat een relatie zou kunnen brengen.

Maar nu ben ik wel erg geitewollesokkerig bezig .
pi_26216544
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:45 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik bedoel geen relatie die kinderen voortbrengt, mijn god nee geen kinderen voorlopig.
Inderdaad heel veel mensen willen niet eens kinderen. Ik voorlopig ook niet hoor, misschien wel helemaal niet, maar dat is geen punt als je geen vriend hebt.
pi_26216571
evolutionair gezien maakt die relatie niet uit, als je maar een nageslacht maakt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26216581
Zijn er hier mensen bij die al een stuk ouder zijn dan 20 en dus zelf een huis hebben en zo?
En hoe zien die dat dan? Zouden ze een partner willen die zich in hun leven inpast of zouden jullie het zien zitten om samen iets totaal anders op te bouwen.
  donderdag 14 april 2005 @ 10:49:09 #271
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26216599
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:21 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik ken de meest lastige, onromantische, oninteressante, lelijke asociale boertige mannen die een leuk meisje hebben?
Overschat je jezelf nu niet een beetje?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 14 april 2005 @ 10:50:28 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26216619
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:48 schreef Bass-Miss het volgende:
Zijn er hier mensen bij die al een stuk ouder zijn dan 20 en dus zelf een huis hebben en zo?
En hoe zien die dat dan? Zouden ze een partner willen die zich in hun leven inpast of zouden jullie het zien zitten om samen iets totaal anders op te bouwen.
Meld.
Mijn motto is altijd alle opties openhouden.
Ik ben al eens verhuisd voor een liefde en, mocht de juiste persoon zich aandienen, zou ik dat zo weer doen. Ik zit niet zo vast aan mijn huisje, boompje dat iemand zich in mijn leven moet aanpassen. Lijkt me ook geen gezonde basis
pi_26216654
maar dat kan je wel tegenkomen idd, iemand die al zo gewend is aan bijv eigen huis, eigen ruimte, onafhankelijkheid, eigen ritme etc..

lijkt me toch best lastig, ook al ben je stapelverliefd en hou je van iemand om dat te veranderen..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 14 april 2005 @ 10:52:54 #274
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26216671
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:48 schreef Bass-Miss het volgende:
Niet een stuk ouder, maar ik ben 24 en heb een eigen appartementje. Mocht ik ooit nog een partner tegen komen met wie ik zou willen samen leven, dan zou ik op zeker op zoek gaan naar een nieuw huis voor met z'n tweeën. Ik heb al eens eerder de fout gemaakt om iemand bij mij in te laten trekken... en dat was eigenlijk geen succes. Later zijn we samen verhuist naar het appartement waar ik nu nog alleen woon, en dat was meteen een heel andere situatie; veel gelijkwaardiger.

Qua rest van het leven, ga ik er vanuit dat we alletwee ons eigen sociale leven hebben en dus blijven behouden. Het is ook maar een relatie hoor, niet een verandering van leven...
  donderdag 14 april 2005 @ 10:53:32 #275
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26216684
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:46 schreef Copycat het volgende:
Het enige wat mensen zouden moeten is gelukkig zijn met zichzelf. Niet het schijnbare geluk nastreven dat een relatie zou kunnen brengen.

Maar nu ben ik wel erg geitewollesokkerig bezig .
Maar gelukkig zijn met jezelfwil niet zeggen dat je geen relatie hoeft na te streven. Ik ben behoorlijk tevreden met de Plato die ik ben, maar dat neemt niet weg dat ik niet mijn leven alleen wil doorbrengen.
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:48 schreef DarkElf het volgende:
evolutionair gezien maakt die relatie niet uit, als je maar een nageslacht maakt
Dat is niet helemaal waar, want evolutionair gezien zou het beter zijn als bepaalde mensen zich niet zouden voortplanten. Er zou zelfs het nodige voor te zeggen zijn om bepaalde mensen dat te verbieden, maar aangezien dit dicht in de buurt komt van de theorieën van übermenschen en untermenschen zal ik daar maar niet verder op in gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')