abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26210100
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:32 schreef kimtessa het volgende:
Mannen en vrouwen denken gewoon zo inmens anders...
En iedereen is weer verschillend!
Wat zou het toch handig (en saai!) zijn als je gewoon iedereen z'n handleiding meteen kon lezen!

Als iedereen zo'n chip had waar je met de scanner overheen kon om te zien of je compatible zou zijn als setje
Dat is toch best handig eigenlijk...
Tap tap tap
  woensdag 13 april 2005 @ 23:35:24 #103
119031 kimtessa
suffering from sanity
pi_26210157
bliep bliep .... NeeeeY forget it )

Praktisch!
"I do what my Rice Krispies tell me to do"
"Happiness is good health and a bad memory"
  woensdag 13 april 2005 @ 23:36:17 #104
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26210185
Ja! Je kan volgens mij miljoenen verdienen als je dat kan ontwerpen
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26210211
Ach, mijn ervaring is dat het best meevalt met die verschillen. Maar wat dan ook weer zo is, jongens roepen altijd dat vrouwen duidelijk moeten zijn, terwijl ik genoeg mannen ken die ook verre van duidelijk zijn hoor. Dan lopen ze een jaar achter een vrouw aan en verwachten ze dat die erop gaat reageren, terwijl ze zelf ook niet zeggen "hee jij, ik vind je leuk" of zo.
Sanity is (not) statistical
  woensdag 13 april 2005 @ 23:37:39 #106
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_26210229
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:30 schreef Maeghan het volgende:
Mannen hebben het vaak niet geleerd omdat ze opgevoed zijn met het idee dat het niet hoeft, maar ik denk dat het hoog tijd wordt dat de man ook eens geemancipeerd raakt en zich ook eens gaat verdiepen in menselijke communicatie in plaats van te blijven roepen dat dat iets voor vrouwen is.
Ho ho ho.

Jij denkt dat het onwil is van mannen om lichaamstaal te interpreteren, omdat ze te lui zijn om het te willen begrijpen. Ik denk dat mannen het gewoon niet zien.*

En dan kan je wel vinden dat het hun eigen schuld is dat ze jouw signalen niet oppikken, maar als je van tevoren al weet dat jouw aanpak niet het juiste effect sorteert dan zal je toch echt wat anders moeten verzinnen...

*Ik zit me trouwens net te bedenken: het is niet voor niks dat 'ruzie' tussen vrouwen altijd veel subtieler gaat dan een ruzie tussen mannen - vrouwen zijn gewoon veel gevoeliger voor dit soort dingen. Mannen moet je (bijna letterlijk) een klap voor de bek verkopen voordat ze iets doorhebben.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  woensdag 13 april 2005 @ 23:38:30 #107
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_26210258
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 13 april 2005 @ 23:40:14 #108
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26210317
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:30 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Dat zal ik vooral doen. Ik zat hierboven wel een beetje flauw te doen, maar ik vind het echt onzin om te doen alsof mannen van die ontzettend debiele wezens zijn die niets begrijpen. Mannen hebben het vaak niet geleerd omdat ze opgevoed zijn met het idee dat het niet hoeft, maar ik denk dat het hoog tijd wordt dat de man ook eens geemancipeerd raakt en zich ook eens gaat verdiepen in menselijke communicatie in plaats van te blijven roepen dat dat iets voor vrouwen is.
Veel hier aanwezige heren zijn bovenmatig geinteresseerd in deze materie en hebben er toch nog steeds grote moeite mee.

Daarom denk ik dat je niet kunt verwachten dat de gemiddelde man hier ooit echt verder mee komt. Net zoals de gemiddelde vrouw geen idee van de werking van een nokkenas heeft en zelfs met uitleg maar moeilijk kan begrijpen *waarom* dat ding nu precies noodzakelijk kan zijn.
Vampire Romance O+
  woensdag 13 april 2005 @ 23:40:19 #109
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26210319
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Lovegety
Hahahaha... Ik WIST gewoon dat dat ding bestond
-
  woensdag 13 april 2005 @ 23:41:05 #110
67978 HenryHill
pi_26210345
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:37 schreef Maeghan het volgende:
Dan lopen ze een jaar achter een vrouw aan en verwachten ze dat die erop gaat reageren, terwijl ze zelf ook niet zeggen "hee jij, ik vind je leuk" of zo.
...maar die indruk ligt er wel overduidelijk - het is niet zo dat je totaal niet wist dat hij je leuk vond.

Toch?
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  woensdag 13 april 2005 @ 23:41:59 #111
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26210373
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:37 schreef HenryHill het volgende:

*Ik zit me trouwens net te bedenken: het is niet voor niks dat 'ruzie' tussen vrouwen altijd veel subtieler gaat dan een ruzie tussen mannen - vrouwen zijn gewoon veel gevoeliger voor dit soort dingen. Mannen moet je (bijna letterlijk) een klap voor de bek verkopen voordat ze iets doorhebben.
Na die klap is het wel afgelopen en ga je samen een pilsje drinken
Vampire Romance O+
  woensdag 13 april 2005 @ 23:42:32 #112
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26210391
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:41 schreef HenryHill het volgende:

[..]

...maar die indruk ligt er wel overduidelijk - het is niet zo dat je totaal niet wist dat hij je leuk vond.

Toch?
Ver weg weet je t wel, maar ik wil altijd toch wel bevestiging eigenlijk Bang dat je die lichaamstaal dan weer verkeerd leest enzo...

Onzekerheid
-
  woensdag 13 april 2005 @ 23:44:17 #113
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_26210442
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:40 schreef melismay het volgende:

[..]

Hahahaha... Ik WIST gewoon dat dat ding bestond
En tegenwoordig schijnt er ook zoiets te kunnen met mobieltjes met bluetooth
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 13 april 2005 @ 23:45:49 #114
67978 HenryHill
pi_26210480
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:42 schreef melismay het volgende:

[..]

Ver weg weet je t wel, maar ik wil altijd toch wel bevestiging eigenlijk Bang dat je die lichaamstaal dan weer verkeerd leest enzo...

Onzekerheid
Kijk... now we're getting somewhere

Veel jongens hebben geen andere manier om dit duidelijk te maken behalve door ontzettendaardig te doen. Ja, het woord voor woord zeggen, maar dat is wel heel eng als je zelf ook niet genoeg feedback krijgt van haar... voor hetzelfde geld zet je jezelf gigantisch voor paal... snappie?
  woensdag 13 april 2005 @ 23:46:08 #115
119031 kimtessa
suffering from sanity
pi_26210495
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:40 schreef MouseOver het volgende:

[Ooow my god! Ik weet waarvoor de nokkenas dient in het 70 cc blokje van mijn oldtimer Hondaatje die wordt aangedreven door mijn nokkenaskettinkje en die zorgt er weer voor dat op een of andere manier mijn blokje loopt ]

Veel hier aanwezige heren zijn bovenmatig geinteresseerd in deze materie en hebben er toch nog steeds grote moeite mee.

Daarom denk ik dat je niet kunt verwachten dat de gemiddelde man hier ooit echt verder mee komt. Net zoals de gemiddelde vrouw geen idee van de werking van een nokkenas heeft en zelfs met uitleg maar moeilijk kan begrijpen *waarom* dat ding nu precies noodzakelijk kan zijn.
[Ooow my god! Ik weet waarvoor de nokkenas dient in het 70 cc blokje van mijn oldtimer Hondaatje die wordt aangedreven door mijn nokkenaskettinkje en die zorgt er weer voor dat op een of andere manier mijn blokje loopt..... ik weet alleen niet hoe dat quote-n werkt ]
pi_26210510
Nee maar kom op zeg, je kan niet verwachten dat iedereen het zelfde beeld heeft van subtiel en niet-subtiel. Als iemand mij uitvraagt en ik zeg nee, dan vind ik dat niet subtiel terwijl er genoeg mensen zijn die de hint niet snappen. Ik heb ook weleens een probleem gehad met een jongen die me achtervolgde en die het presteerde om me te proberen te zoenen nadat ik gedreigd had een klacht in te dienen wegens sexuele intimidatie die achteraf WERKELIJK niet door bleek te hebben dat ik ECHT niets met 'm te maken wilde hebben. Dus ja, wat is acceptabele blindheid?

En MouseOver, hoeveel vrouwen ken jij die serieus geprobeerd hebben te begrijpen wat een nokkenas is? Over lichaamstaal valt genoeg te lezen. Ik had het vroeger ook nooit door, wat dat betreft zat ik echt op hetzelfde niveau als de gemiddelde man, en ook ik heb aardig wat bijgeleerd hoor. Alleen al op je eigen lichaamstaal letten wanneer je iemand leuk vindt kan al heel veel verduidelijken, en bewust trucs leren toepassen en het effect bekijken. Het komt niet vanzelf hoor, ook bij vrouwen niet (pak maar eens een vrouwenblad, dat staat vol met artikelen over 'hoe weet je of hij je leuk vindt' ).
  woensdag 13 april 2005 @ 23:46:50 #117
67978 HenryHill
pi_26210522
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:41 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Na die klap is het wel afgelopen en ga je samen een pilsje drinken
Of je refereert naar een bepaald tv-programma, of ik snap je niet.
  woensdag 13 april 2005 @ 23:49:10 #118
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26210591
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:45 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Kijk... now we're getting somewhere

Veel jongens hebben geen andere manier om dit duidelijk te maken behalve door ontzettendaardig te doen. Ja, het woord voor woord zeggen, maar dat is wel heel eng als je zelf ook niet genoeg feedback krijgt van haar... voor hetzelfde geld zet je jezelf gigantisch voor paal... snappie?
Kijk, ik weet niet hoe de andere vrouwen dat hier ervaren hoor, maar ik denk dat ik ook nog eens last heb van extreme onzekerheid. Zelfs als een jongen zegt dat ie me leuk vindt twijfel ik eraan Een man moet mij echt van mijn feet sweepen, bewijzen dat ie helemaal voor mij wil gaan... Maar ja, dan ben ik ook wel erg moeilijk denk ik
-
  woensdag 13 april 2005 @ 23:51:14 #119
67978 HenryHill
pi_26210651
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:46 schreef Maeghan het volgende:
Nee maar kom op zeg, je kan niet verwachten dat iedereen het zelfde beeld heeft van subtiel en niet-subtiel. Als iemand mij uitvraagt en ik zeg nee, dan vind ik dat niet subtiel terwijl er genoeg mensen zijn die de hint niet snappen. Ik heb ook weleens een probleem gehad met een jongen die me achtervolgde en die het presteerde om me te proberen te zoenen nadat ik gedreigd had een klacht in te dienen wegens sexuele intimidatie die achteraf WERKELIJK niet door bleek te hebben dat ik ECHT niets met 'm te maken wilde hebben. Dus ja, wat is acceptabele blindheid?
...en dan durf je jezelf een gevaarlijke gek te noemen

Maar een date afwijzen met 'nee' en dreigen met een aanklacht hebben niks te maken met lichaamstaal natuurlijk.
quote:
Het komt niet vanzelf hoor, ook bij vrouwen niet (maar pak maar eens een vrouwenblad, dat staat vol met artikelen over 'hoe weet je of hij je leuk vindt' ).

Ja klopt. "Wij" hebben sinds kort de Mens Health. En als de kwaliteit van dat soort artikelen ook hetzelfde is als in de Mens Health, maak dan je borst maar nat...
  woensdag 13 april 2005 @ 23:51:50 #120
119031 kimtessa
suffering from sanity
pi_26210665
Zelfs als een man aangeeft dat ie helemaal voor je wilt gaan blijf je twijfelen, tenminste dat heb ik altijd... dan denkt ik waarom doet ie nou zou?
What's the catch?
Onzekerdoen... volgens mij komen vrouwen daar nooit vanaf...
  woensdag 13 april 2005 @ 23:51:53 #121
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26210667
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:46 schreef kimtessa het volgende:

[..]

[Ooow my god! Ik weet waarvoor de nokkenas dient in het 70 cc blokje van mijn oldtimer Hondaatje die wordt aangedreven door mijn nokkenaskettinkje en die zorgt er weer voor dat op een of andere manier mijn blokje loopt..... ik weet alleen niet hoe dat quote-n werkt ]
Knap *schouderklopje*
"Op een of andere manier" he?

@Maeghan: Tenminste 1 zotezien
Vampire Romance O+
  woensdag 13 april 2005 @ 23:52:43 #122
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26210693
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:46 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Of je refereert naar een bepaald tv-programma, of ik snap je niet.
Het is dan vaak afgelopen. Niet altijd, maar wel vaak. Volgende keer dat je elkaar ziet doe je weer redelijk normaal tegen elkaar.

Bij vrouwen blijft zoiets doorzieken.
Vampire Romance O+
  woensdag 13 april 2005 @ 23:54:35 #123
119031 kimtessa
suffering from sanity
pi_26210744
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:51 schreef MouseOver het volgende:
Knap *schouderklopje*
"Op een of andere manier" he?

@Maeghan: Tenminste 1 zotezien
Wahaha ja, je had vast niet verwacht dat er nu zomaar iemand zou zijn die weet dat je nokkenas zorgt dat je kleppen open en dicht gaan! Zo staan mannen constant versteld van vrouwen en andersom! Fuck verwachtingspatronen, doe mij maar verrassingselementen

[ Bericht 34% gewijzigd door Copycat op 13-04-2005 23:58:48 (Leesbaar gemaakt) ]
  woensdag 13 april 2005 @ 23:56:17 #124
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26210777
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:54 schreef kimtessa het volgende:

[..]
Ah, klepjes, toch het keyword genoemd

Maargoed, je moet eigenlijk onder de [ /quote ] tikken.

Waar ik dus op doelde is de inzichtkwestie. Ik heb het over het algemeen, niet over jou specifiek. Maar het is een gegeven dat vrouwen vaak moeite met technisch inzicht hebben. Dus ook al weten ze hoe iets werkt dan snappen ze vaak nog niet waarom het zo werkt. Of hoe het met een aanpassing zou werken.

Op die manier werkt het ook vaak met mannen en sociale intelligentie. We zien het soms wel, met name de heren hier in R&P, maar *echt* snappen is vaak lastig. Het is meer zoiets als "herkennen"
Vampire Romance O+
  woensdag 13 april 2005 @ 23:57:57 #125
119031 kimtessa
suffering from sanity
pi_26210821
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:56 schreef MouseOver het volgende:

Ah, klepjes, toch het keyword genoemd

Maargoed, je moet eigenlijk onder de [ /quote ] tikken.
[Dat is weer zo'n flauwe verwachting! ]
pi_26210914
quote:
Op woensdag 13 april 2005 19:13 schreef melismay het volgende:
@Wouter.1984 >> Het gaat er dan juist om dat jongens vrienden met me willen worden, dus dat ze me niet op die manier leuk vinden...

@MissBliss >> Achter in mijn hoofd heb ik die hoop ook altijd, daarom voelt het altijd zo kut als mensen dan inderdaad weglopen...

Ja I know... Ik snap mezelf ook niet altijd
Ja, jij beschermt jezelf, wat op zich natuurlijk heel goed is
Ik sta teveel open ervoor en hoop teveel, terwijl ik vaak stiekem wel weet dat het alleen maar pijn oplevert... Maar ja, je hebt een minikans he

/MissBliss cookie
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_26210922
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:51 schreef HenryHill het volgende:

...en dan durf je jezelf een gevaarlijke gek te noemen

Maar een date afwijzen met 'nee' en dreigen met een aanklacht hebben niks te maken met lichaamstaal natuurlijk.
Ach, eigenlijk ben ik heel lief maar mensen reageren altijd zo grappig op de combi gevaarlijke gek en dat stukje songtext onder m'n berichtjes =D
En wat ik bedoelde, er wordt in dit topic gezegd dat vrouwen duidelijk moeten zijn omdat het anders niet begrepen wordt, maar mijn vraag is dus wat duidelijk is. Dat is niet voor iedereen hetzelfde.
quote:

Ja klopt. "Wij" hebben sinds kort de Mens Health. En als de kwaliteit van dat soort artikelen ook hetzelfde is als in de Mens Health, maak dan je borst maar nat...
Het haalt het er niet bij haha, maar ik bedoelde aan te geven dat vrouwen dus vanaf vroeg in de puberteit (op z'n minst) voortdurend geïnstrueerd worden in communicatie en zo. Het is niet dat ze er per definitie beter in zijn, ze worden gewoon een bepaalde richting in geduwd. Ik ben er van overtuigd dat ik als ik opgevoed zou zijn als een jongen en niet de Yes, Celebrity & Fancy had gelezen maar jongensbladen dat ik dan wel zou weten wat een nokkenas was, handiger was met computers en techniek en misschien zelfs wel iets wist van balspelletjes. Ik geloof ook helemaal niet dat vrouwen dat allemaal niet kunnen, hooguit dat ze het niet willen (of denken dat het niet hoort). En goed, ik geef toe dat ik het als vrouw ook uitbuit omdat ik het makkelijker vind als m'n band voor me geplakt wordt, m'n auto voor me gerepareerd wordt en m'n collega de automaten op m'n werk nakijkt als ze het niet doen, terwijl ik het best zelf kan hoor. Dat is dan eigenlijk wel weer stout van me. Maar ik denk niet dat ik de enige ben die er misbruik van maakt.
pi_26210965
quote:

[..]

haha een ruzie tussen vrouwen subtiel...
Tap tap tap
pi_26210978
quote:
Op woensdag 13 april 2005 19:18 schreef Wouter.1984 het volgende:

[..]

Daar heb ik dus ook last van.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist, ik heb ook al 1000-en redenen verzonnen waarom het aan mij ligt en sommige kunnen misschien waar zijn, maar ja het kan ook gewoon niet 'meant to be' zijn.

/MissBliss
So be mine
clic
clic
  donderdag 14 april 2005 @ 00:05:03 #130
119031 kimtessa
suffering from sanity
pi_26210997
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:03 schreef CherryLips het volgende:

haha een ruzie tussen vrouwen subtiel...
Ik heb menig 'bitchfights' gezien, das veeeel gemener dan die matte klappen en stoten van mannen hoor!
pi_26211015
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:51 schreef kimtessa het volgende:
Zelfs als een man aangeeft dat ie helemaal voor je wilt gaan blijf je twijfelen, tenminste dat heb ik altijd... dan denkt ik waarom doet ie nou zou?
What's the catch?
Onzekerdoen... volgens mij komen vrouwen daar nooit vanaf...
Ja, ik ben altijd bang dat ze me in de zeik nemen als ze me leuk vinden ofzo.
Tap tap tap
  donderdag 14 april 2005 @ 00:07:05 #132
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26211045
Ik het trouwens wel mooi als een meisje de ander krabt en aan de haren trekt en het "slachtoffer" vervolgens met een enorme dreun haar vuist op het wipneusje van de aanvalster zet
Vampire Romance O+
  donderdag 14 april 2005 @ 00:07:42 #133
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26211061
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:07 schreef MouseOver het volgende:
Ik het trouwens wel mooi als een meisje de ander krabt en aan de haren trekt en het "slachtoffer" vervolgens met een enorme dreun haar vuist op het wipneusje van de aanvalster zet
Jammer genoeg zie je dat maar zelden op de universiteit.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26211068
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, ik ben altijd bang dat ze me in de zeik nemen als ze me leuk vinden ofzo.
Ze kunnen je toch ook wel gewoon en leuk vinden, en in de zeik nemen?

Doe ik wel wel geloof ik.
pi_26211080
quote:
Ga toch weg. Alsof alle vrouwen achterbakse krengen zijn die stiekem nagellakremover in het oogmakeupremoverflesje doen of zo. Ik heb bijna nooit ruzie, niet met mannen en niet met vrouwen. En als ik al ruzie heb dan doe ik daar ook niet zo moeilijk over.

Ik kan me nog een voorval herinneren waar ik met vijf jongens was die allemaal degene die niet welkom was op een feestje niet durfden te bellen maar 'm gewoon op het station lieten staan. Ik was de enige blijkbaar die direct genoeg was om het gewoon in z'n gezicht te zeggen.
  donderdag 14 april 2005 @ 00:08:42 #136
119031 kimtessa
suffering from sanity
pi_26211084
Ik heb een klein gedichtje wat enorm past bij vrouwen:

Jij bent zo mooi
Jij bent zo lief
Jij hebt vast
Lijken in je kast

Dit geeft zo goed weer dat vrouwen altijd lopen te twijfelkonten!
Ja mannen denken vaak... Tis ook nooit goed... hmmmmmmmmz
pi_26211097
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:07 schreef Murray het volgende:

[..]

Ze kunnen je toch ook wel gewoon en leuk vinden, en in de zeik nemen?

Doe ik wel wel geloof ik.
Stalker

Ze zeggen het wel vaker; 'Als iemand je leuk vindt, plagen ze je'. Nou, dan was ik vroegah wel erg populair
Tap tap tap
  donderdag 14 april 2005 @ 00:10:21 #138
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26211119
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Stalker

Ze zeggen het wel vaker; 'Als iemand je leuk vindt, plagen ze je'. Nou, dan was ik vroegah wel erg populair
De Duitsers hebben daar een prachtige uitdrukking voor:

Was sich liebt das neckt sich!
  donderdag 14 april 2005 @ 00:10:31 #139
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26211123
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:07 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Jammer genoeg zie je dat maar zelden op de universiteit.
hbo, best of both worlds
Vampire Romance O+
pi_26211140
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:10 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

De Duitsers hebben daar een prachtige uitdrukking voor:

Was sich liebt das neckt sich!
Dat klinkt alweer een stuk prettiger
Tap tap tap
  donderdag 14 april 2005 @ 00:11:42 #141
67978 HenryHill
pi_26211147
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:01 schreef Maeghan het volgende:
...maar mijn vraag is dus wat duidelijk is. Dat is niet voor iedereen hetzelfde.
Nee, idd. Met name tussen de 2 geslachten bestaat hier twijfel over. En zo is de cirkel weer rond.
quote:
Het haalt het er niet bij haha, maar ik bedoelde aan te geven dat vrouwen dus vanaf vroeg in de puberteit (op z'n minst) voortdurend geïnstrueerd worden in communicatie en zo. Het is niet dat ze er per definitie beter in zijn, ze worden gewoon een bepaalde richting in geduwd. Ik ben er van overtuigd dat ik als ik opgevoed zou zijn als een jongen en niet de Yes, Celebrity & Fancy had gelezen...
* A-ha moment heeft *

Klopt, het zijn wel erg vaak dezelfde tests die vrouwen gebruiken ja...
  donderdag 14 april 2005 @ 00:11:50 #142
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26211151
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Stalker

Ik ook bij de vrouwen
-
  donderdag 14 april 2005 @ 00:14:59 #143
119031 kimtessa
suffering from sanity
pi_26211222
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:13 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt hier steeds gezelliger
Keep in mind: Was sich liebt das neckt sich!
  donderdag 14 april 2005 @ 00:19:21 #144
67978 HenryHill
pi_26211300
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:08 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ga toch weg. Alsof alle vrouwen achterbakse krengen zijn die stiekem nagellakremover in het oogmakeupremoverflesje doen of zo. Ik heb bijna nooit ruzie, niet met mannen en niet met vrouwen. En als ik al ruzie heb dan doe ik daar ook niet zo moeilijk over.
Hoe vaak heb jij vrouwen dan elkaar een flinke douw zien geven en horen zeggen "Hey, je moet je bek houwe en oprotten, anders geef ik je een boeks ". Bij vrouwen gaat het toch wel wat minder lomp, dat moet je met me eens zijn.

@CherryLips: zuip jij zoveel?
  donderdag 14 april 2005 @ 00:20:40 #145
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26211330
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:19 schreef MouseOver het volgende:
Ik ga eens richting bed. Maar ik zie er nu al tegenop om morgen bij te lezen

Doen jullie een beetje rustig aan?
als dl 17 morgen open is wordt ik boos
Misschien kun je rond een uur of drie je wekker zetten, kun je even tussendoor bijlezen.
  donderdag 14 april 2005 @ 00:21:41 #146
119031 kimtessa
suffering from sanity
pi_26211350
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:20 schreef CherryLips het volgende:

Tsja... Ik heb het er gewoon graag over?

Oja nu weet ik weer waarom ik jongens afschrik
Gihihihi ik ga vaak over me nek als ik een vriendje heb... als dat gestress enzo... daarvan moet je toch nekken
Schrik je ze daarmee af misschien ?
  donderdag 14 april 2005 @ 00:22:23 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26211364
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:13 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt hier steeds gezelliger
Als het nu ook wat inhoudelijker zou kunnen worden...

Daarom werp ik maar ff een stelling op, doe ermee wat je niet laten kunt .

Stelling: Een relatie is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd...

Ik denk dat daar wel een kern van waarheid in zit, daar ga ik eens een nachtje over slapen, zo.

Oh ja:
Nieuwkomers in dit topic kunnen misschien de OP even aandachtig lezen? Vooral het deel over slowchat is heel boeiend .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 14 april 2005 @ 00:25:38 #148
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26211435
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als het nu ook wat inhoudelijker zou kunnen worden...

Daarom werp ik maar ff een stelling op, doe ermee wat je niet laten kunt .

Ik denk dat daar wel een kern van waarheid in zit, daar ga ik eens een nachtje over slapen, zo.
Voor mijn ex-hamster was het bijvoorbeeld niet weggelegd. Analoog daaraan zijn mensen met een aso-hamsterinstelling gewoon totaal niet geschikt voor een relatie. Vaak beweren ze dat ze hun eisen erg hoog leggen "ze moet me nemen zoals ik ben" maar eigenlijk is dat dan dermate onredelijk dat het dekseltje hopenlijk niet bestaat.
<edit>aan de andere kant lopen er ook wel weer genoeg debielen rond die toch wel weer voor een willekeurig dekseltje willen spelen.</edit>
quote:
Oh ja:
Nieuwkomers in dit topic kunnen misschien de OP even aandachtig lezen? Vooral het deel over slowchat is heel boeiend .
Ziejewel hoe subtiel vrouwen kunnen zijn
Vampire Romance O+
  donderdag 14 april 2005 @ 00:26:06 #149
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26211444
quote:
Een waarheid als een koe. Ik zie mezelf niet meer met één, dus het is voor mij niet meer weggelegd . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_26211459
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:19 schreef HenryHill het volgende:
Hoe vaak heb jij vrouwen dan elkaar een flinke douw zien geven en horen zeggen "Hey, je moet je bek houwe en oprotten, anders geef ik je een boeks ". Bij vrouwen gaat het toch wel wat minder lomp, dat moet je met me eens zijn.
Nou ik kan het toch niet helemaal met je eens zijn hoor. Vrouwen vechten ook weleens zo ja, en ook niet alle mannen slaan erop los.
pi_26211461
quote:

[..]

Waarom niet?

Poneer niet alleen stellingen maar beargumenteer ze ook. Men vraagt er namelijk toch naar.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26211498
quote:

Ik ben het er zeker mee eens ja. Ik ken genoeg mensen waarvan ik me afvraag hoe die ooit aan een relatie zouden moeten komen en ook van mezelf kan ik me niet voorstellen dat er iemand is die het met mij uit zou houden. Afgezien van de vraag of er wel iemand is waar ik het zelf mee uit zou kunnen houden. Als ik langer dan een dag bij iemand ben krijg ik het al benauwd.
  donderdag 14 april 2005 @ 00:29:02 #153
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26211499
quote:

Daar weet ik het antwoord niet op, maar het kan goed mogelijk zijn. Voor mij geldt nu het motto eerst zien, dan geloven.

Zou je 's avonds laat trouwens niet van die vervelende stellingen willen opwerpen CC? Je maakt me verdrietig voor het slapen gaan.
  donderdag 14 april 2005 @ 00:30:06 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26211526
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:25 schreef MouseOver het volgende:

Voor mijn ex-hamster was het bijvoorbeeld niet weggelegd. Analoog daaraan zijn mensen met een aso-hamsterinstelling gewoon totaal niet geschikt voor een relatie.
Wat heb jij in hemelsnaam gerookt?
En mag ik ook wat?

Thunderchild, heb jij het gevoel dat niemand jouw vrouw ooit kan evenaren? Dat er voor jou 1 ware is, en dat is zij? En dat je daarom altijd single zult blijven?
  donderdag 14 april 2005 @ 00:31:30 #155
67978 HenryHill
pi_26211553
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:27 schreef nozem het volgende:

[..]

Waarom niet?
Al was het alleen maar vanwege de normaalverdeling... sommige mensen hebben gewoon extreem weinig kans om een relatie te krijgen.

Maar ik denk dat CC deze stelling meer postte onder het mom van wishful thinking: Als iedereen dit nu slikt, dan is dat gezeik met deze topic-reeks tenminste afgelopen en heb ik weer wat rust...
pi_26211570
Aanschouw de kreupelen van de maatschappij en zie hoe zij relaties beginnen en eindigen, kinderen verwekken en vervolgens niet opvoeden.

Why on earth zou een relatie voor hén wel zijn weggelegd?
  donderdag 14 april 2005 @ 00:33:19 #157
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26211593
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat heb jij in hemelsnaam gerookt?
En mag ik ook wat?

Thunderchild, heb jij het gevoel dat niemand jouw vrouw ooit kan evenaren? Dat er voor jou 1 ware is, en dat is zij? En dat je daarom altijd single zult blijven?
Bier

Maar om het wat te verduidelijken: hamsters zijn solitaire dieren en kunnen op geen enkele manier met soortgenoten omgaan. Ze irriteren zich er gelijk aan. Seks uitgezonderd dan.

Er zijn vast ook mensen met zo'n instelling. En aangezien de voortplantingsdrang bij mensen een stuk lager ligt is misschien zelfs dat stukje seks weggerationaliseerd.
Vampire Romance O+
  donderdag 14 april 2005 @ 00:33:20 #158
67978 HenryHill
pi_26211595
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:32 schreef nozem het volgende:
Aanschouw de kreupelen van de maatschappij en zie hoe zij relaties beginnen en eindigen, kinderen verwekken en vervolgens niet opvoeden.

Omdat de kans op een relatie niet evenredig is met het intelligentieniveau van iemand.
  donderdag 14 april 2005 @ 00:34:03 #159
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26211615
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:32 schreef nozem het volgende:

Evolutionair gezien is het inderdaad volstrekt onbegrijpelijk dat creaturen als de Tokkies zich kunnen voortplanten.
  donderdag 14 april 2005 @ 00:34:55 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26211635
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:27 schreef nozem het volgende:
Poneer niet alleen stellingen maar beargumenteer ze ook. Men vraagt er namelijk toch naar.

Als je ook even de rest leest, zie je dat ik hier morgen uitgebreider op terug kom. Mag 't misschien, om 00.30 uur?
pi_26211679
Niet te hopen dat je stelling waar zou zijn
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 14 april 2005 @ 00:38:26 #162
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26211703
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:37 schreef Beach het volgende:
De stelling is waar, want er zijn mensen die sterven zonder ooit een relatie gehad te hebben. Het is alleen de vraag hoe groot die groep is en wat de oorzaken daarvan zijn.
pi_26211728
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:33 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Omdat de kans op een relatie niet evenredig is met het intelligentieniveau van iemand.
Nee. Dat is zo. Maar extreem lelijke mensen krijgen ook relaties en verwekken kinderen, weliswaar ook met lelijkerds, maar het is onzin om te veronderstellen dat relaties voor hen niet zijn weggelegd. Het is maar net hoe hoog je de ladder legt. Denk je dat een lelijke en oninteressante kerel met een lelijke en oninteressante vrouw echt zo blij is met zijn 'trofee'? Het is gewoon een proces van je eisen bijstellen, de lat steeds een tree lager en uiteindelijk eieren voor je geld kiezen.

Zo komt uiteindelijk iedereen wel aan een relatie en kan men beginnen met de ultieme taak , het voortplantingsproces.
pi_26211731
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:38 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

De stelling is waar, want er zijn mensen die sterven zonder ooit een relatie gehad te hebben. Het is alleen de vraag hoe groot die groep is en wat de oorzaken daarvan zijn.
Ik zal het anders formuleren:
Niet te hopen dat die stelling voor mij geldt
Anders is alle moeite voor niks
  donderdag 14 april 2005 @ 00:41:32 #165
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26211764
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:38 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

En of ze gewoon te vroeg gestorven zijn.

Hoe groot zou het percentage mensen dat zonder ooit een relatie gehad te hebben sterft eigenlijk zijn? En dan dus als in "serieuze relatie", scharrels van minder dan 2 maanden niet meegeteld.

Misschien toch al wel een procent of 2.5?
Vampire Romance O+
pi_26211781
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als je ook even de rest leest, zie je dat ik hier morgen uitgebreider op terug kom. Mag 't misschien, om 00.30 uur?
Met alle respect, maar was het dan niet verstandiger geweest om morgen, na je mentale verfrissing, zowel stelling als argumentatie te posten?

Nu laat je ons in de steek met een losse flodder. En gij vindt het gek dagg'r zo veul wordt geslowchat?
pi_26211785
quote:
Oh ja:
Zich aangesproken voelt.
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:37 schreef Beach het volgende:
Waarom niet? Er zijn er ook zat die er gewoon geen behoefte aan hebben..
En dan heb je degene die wel wil maar gewoon de geschikte persoon nooit zal vinden, om wat voor reden dan ook.
pi_26211817
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:42 schreef Murray het volgende:
...............................................................
Waarom niet? Er zijn er ook zat die er gewoon geen behoefte aan hebben..
En dan heb je degene die wel wil maar gewoon de geschikte persoon nooit zal vinden, om wat voor reden dan ook.
Waarom niet? Omdat ik er dus wel behoefte aan heb.
pi_26211827
Ik vond het volgende onderwerp toch leuker. =S
  donderdag 14 april 2005 @ 00:45:22 #170
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26211836
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:41 schreef MouseOver het volgende:

[..]

En of ze gewoon te vroeg gestorven zijn.

Hoe groot zou het percentage mensen dat zonder ooit een relatie gehad te hebben sterft eigenlijk zijn? En dan dus als in "serieuze relatie", scharrels van minder dan 2 maanden niet meegeteld.

Misschien toch al wel een procent of 2.5?
Ik heb het dus niet over mensen die op jonge leeftijd overleden zijn, maar over mensen die "gewoon oud" geworden zijn. Zou bij God niet weten hoe hoog dat percentage is. Niet hoog gelukkig. Bovendien zijn er ook nog mensen die het niet willen om wat voor reden dan ook. Maar hoe groot de groep mensen die onvrijwillig levenslang vrijgezel zijn zou niet weten.
pi_26211837
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:44 schreef Maeghan het volgende:
Ik vond het volgende onderwerp toch leuker. =S
En dat was?
pi_26211931
Zal ik er maar eens een stelling tegenaan gooien?

Zoekende singles hebben zelf schuld dat ze nog zoekend zijn
pi_26211942
Vroeger. Toen de meeste mensen in kleinschalige agrarische dorpsgemeenschappen woonden had je altijd wel een paar overblijvers. Mijn opa had 2 broers die nooit aan de vrouw zijn geraakt, niet omdat het zulke gedrochten waren, maar gewoon omdat de vrouwen op den duur 'op' waren. Er woonden in dat gat dus waarschijnlijk iets meer mannen dan vrouwen. Ze waren te laat, visten achter het net.

Na je 25e had je de boot gemist en dan moest je je gewoon schikken in je lot. Scheidingen bestonden niet en vrijgezelle vrouwen waren soms in geen velden of wegen te bekennen. Er waren geen handige middelen als i-net en er reden misschien een paar 100 auto's in Nederland (80-90 jaar terug) dus men kwam nergens. One-night stands bestonden natuurlijk net zo min. Het was over en uit, liefdeloos het graf in.

Tegenwoordig is dat geenszins nodig. We zijn mobieler, hebben beschikking over internet, scheiden makkelijker en zijn massaal vrijgezel.

Wees blij dat je nu leeft en niet in 1923 ofzo..
pi_26211977
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:50 schreef nozem het volgende:
Vroeger. Toen de meeste mensen in kleinschalige agrarische dorpsgemeenschappen woonden had je altijd wel een paar overblijvers. Mijn opa had 2 broers die nooit aan de vrouw zijn geraakt, niet omdat het zulke gedrochten waren, maar gewoon omdat de vrouwen op den duur 'op' waren. Er woonden in dat gat dus waarschijnlijk iets meer mannen dan vrouwen. Ze waren te laat, visten achter het net.

Na je 25e had je de boot gemist en dan moest je je gewoon schikken in je lot. Scheidingen bestonden niet en vrijgezelle vrouwen waren soms in geen omstreken te bekennen. Er waren geen handige middelen als i-net en er reden misschien een paar 100 auto's in Nederland (80-90 jaar terug) One-night stands bestonden net zo min. Het was over en uit, liefdeloos het graf in.

Tegenwoordig is dat geenszins nodig. We zijn mobieler, hebben beschikking over internet, scheiden makkelijker en zijn massaal vrijgezel.

Elke zondag uit den kerk in je beste kiel en maar hopen op eenige schone damesch
  donderdag 14 april 2005 @ 00:54:55 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26212038
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:42 schreef nozem het volgende:

Nu laat je ons in de steek met een losse flodder. En gij vindt het gek dagg'r zo veul wordt geslowchat?
Hoe dan ook, het gaat nu in ieder geval wel weer ergens over .

Kom morgenochtend wel kijken en eventueel bezemen.

Nite!
pi_26212057
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:50 schreef Beach het volgende:
Zal ik er maar eens een stelling tegenaan gooien?

Zoekende singles hebben zelf schuld dat ze nog zoekend zijn
Het is sowieso niemand anders zijn schuld. Maar of dat dan betekent dat het automatisch je eigen schuld is vind ik te makkelijk.
  donderdag 14 april 2005 @ 00:55:54 #177
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26212061
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:50 schreef nozem het volgende:

Na je 25e had je de boot gemist en dan moest je je gewoon schikken in je lot. Scheidingen bestonden niet en vrijgezelle vrouwen waren soms in geen velden of wegen te bekennen. Er waren geen handige middelen als i-net en er reden misschien een paar 100 auto's in Nederland (80-90 jaar terug) dus men kwam nergens. One-night stands bestonden natuurlijk net zo min. Het was over en uit, liefdeloos het graf in.

Ik weet niet of dit helemaal waar is, want het percentage singles is toch significant gestegen sinds de jaren vijftig. Dus blijkbaar is het in zekere zin moeilijker geworden om een relatie te vinden.

Maar goed, ik ga naar bed, heb zojuist mijn hoofd gestoten en het draait voor mijn ogen: kortom: ik moet naar bed.
pi_26212104
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe dan ook, het gaat nu in ieder geval wel weer ergens over .

Kom morgenochtend wel kijken en eventueel bezemen.

Nite!
En óf het ergens over gaat. Ik geef geschiedenisles potdomme!

Slaap lekker lieve CC..
  donderdag 14 april 2005 @ 00:57:49 #179
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26212110
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:55 schreef nozem het volgende:

[..]

Het is sowieso niemand anders zijn schuld. Maar of dat dan betekent dat het automatisch je eigen schuld is vind ik te makkelijk.
Bovendien kun je je afvragen wat schuld is. Ik leg de schuld niet bij anderen, maar ook niet volledig bij mezelf. Tuurlijk zou ik bepaalde dingen anders kunnen aanpakken, maar ik ben natuurlijk zoals ik ben en dat heb ik niet zelf in de hand gehad natuurlijk.
pi_26212113
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:55 schreef Plato1980 het volgende:
Ik weet niet of dit helemaal waar is, want het percentage singles is toch significant gestegen sinds de jaren vijftig. Dus blijkbaar is het in zekere zin moeilijker geworden om een relatie te vinden.
Ik denk dat het goed is dat je naar bed gaat, want dit is wel heel kort door de bocht. Dat er meer singles zijn kan natuurlijk ook betekenen dat mensen minder behoefte hebben aan een relatie of meer eisen zijn gaan stellen aan een relatie.
  donderdag 14 april 2005 @ 00:58:40 #181
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26212129
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:57 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik denk dat het goed is dat je naar bed gaat, want dit is wel heel kort door de bocht. Dat er meer singles zijn kan natuurlijk ook betekenen dat mensen minder behoefte hebben aan een relatie of meer eisen zijn gaan stellen aan een relatie.
Dat laatste is het geval denk ik, maar dat is dus wel een complicerende factor.
pi_26212133
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:57 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Vrouwen zijn gewoon veeleisender geworden.
pi_26212139
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:55 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Maar goed, ik ga naar bed, heb zojuist mijn hoofd gestoten en het draait voor mijn ogen: kortom: ik moet naar bed.
Wellicht wel, maar het percentage 'eeuwige singles' is afgenomen, daar ben ik van overtuigd.
  donderdag 14 april 2005 @ 00:59:01 #184
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26212141
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:30 schreef Copycat het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat er iemand is die haar kan evenaren, er was één iemand zoals haar en op zoek gaan naar iemand die dat kan evenaren of zelfs overtreffen is zinloos. Zo realistisch ben ik zelf ook nog wel ...

Wat ik wel merk en vooral de laatste jaren, is dat er vanuit verschillende (al dan niet spirituele) kringen gezegd wordt dat er maar één persoon op de gehele planeet is waarmee het op een dusdanige manier klikt, dat woorden, gebaren en de reutermeteur overbodig worden of zijn geworden. In jouw woorden zou zij dus "de ware" zijn geweest.

Dan blijft de vraag dan over of ik dan nog wel om iemand kan geven zoals ik haar lief heb gehad en zou ik het een tweede keer weer kunnen toestaan om om iemand weer te kunnen gaan geven . . .
pi_26212162
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:59 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Ik heb niet het gevoel dat er iemand is die haar kan evenaren, er was één iemand zoals haar en op zoek gaan naar iemand die dat kan evenaren of zelfs overtreffen is zinloos. Zo realistisch ben ik zelf ook nog wel ...

Wat ik wel merk en vooral de laatste jaren, is dat er vanuit verschillende (al dan niet spirituele) kringen gezegd wordt dat er maar één persoon op de gehele planeet is waarmee het op een dusdanige manier klikt, dat woorden, gebaren en de reutermeteur overbodig worden of zijn geworden. In jouw woorden zou zij dus "de ware" zijn geweest.

Dan blijft de vraag dan over of ik dan nog wel om iemand kan geven zoals ik haar lief heb gehad en zou ik het een tweede keer weer kunnen toestaan om om iemand weer te kunnen gaan geven . . .
De tijd zal het leren denk ik.
Ik denk dat niemand hier echt op kan antwoorden.
pi_26212190
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:58 schreef Beach het volgende:

Vrouwen zijn gewoon veeleisender geworden.
Oh ja hoor, alleen de vrouwen weer =P Volgens mij zijn mannen even veeleisend. Maar misschien waren mannen dat al, omdat mannen eigenlijk altijd de keuze hadden en op alleenstaande vrouwen tot laat in de 20e eeuw neergekeken werd. Als je nu een eikel treft kun je 'm nog dumpen, vroeger lag dat even anders, toen waren vrouwen afhankelijk van die eikel.
  donderdag 14 april 2005 @ 01:03:40 #187
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26212230
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:59 schreef Beach het volgende:
De tijd zal het leren denk ik.
Ik denk dat niemand hier echt op kan antwoorden.
Ik vrees van niet en dat ik dus altijd 'single' zal blijven . . .
pi_26212254
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:03 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Ik vrees van niet en dat ik dus altijd 'single' zal blijven . . .
Je weet het niet.
Misschien wel misschien niet.
Probeer wat van je leven te maken en niet bij de pakken neer te zitten en niet teveel over 'altijd alleen blijven' na te denken.
pi_26212301
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:59 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Dat geneuzel over "de ware" altijd vind ik echt onzin, er lopen heus nog wel meer personen rond waarmee het net zo goed zou kunnen klikken. Vraag is of je die ook echt ontmoet.
Maar kan me idd. wel voorstellen dat het behoorlijk moeilijk is om weer opnieuw te beginnen als je als eens zo iemand hebt gehad.
pi_26212316
En wat als je de ware al ontmoet hebt maar het niet doorhebt
pi_26212367
pfff, er zijn zoooooooooooooooooooooooooooooo enorm veel mensen op de aarde, he, maar alle mensen die in de ware geloven, geloven ook nog eens dat ie toevallig in de buurt woont... =S
  donderdag 14 april 2005 @ 01:12:56 #192
119031 kimtessa
suffering from sanity
pi_26212372
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:55 schreef nozem het volgende:

Ik denk sowieso dat het woord schuld niet als negatief ervaren moet worden.
En zeker niet in dit geval
Het is bijvoorbeeld de schuld van de insectjes die van bloem tot bloem vliegen dat er steeds meer mooie bloempjes bijkomen
Ik denk dat je tot op zekere hoogte kunst stellen dat het single zijn een keuze is.
Je 'setteld' gewoon niet met iets anders dan dat je verwacht, als je verwachtingen weer hoog zijn, dan is het je 'eigen schuld' dat het weer niet werkt.
Maar zelf weet je misschien wel dat je verwachtingspatroon niet haalbaar is, maar dan ga je er gewoon vanuit dat er gewoon iemand moet zijn die je overdonderd en al die verwachtingspatronen de nek om draait.
Het is dusdanig je eigen schuld, maar schuld ... ik vind het eigenlijk helemaal geen negatief woord...

Of zit ik het nu uit te melken omdat ik ook weer eens 'happy single ben

Lama ik ben gewoon moe... ik ga maar
pi_26212393
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:12 schreef Maeghan het volgende:
pfff, er zijn zoooooooooooooooooooooooooooooo enorm veel mensen op de aarde, he, maar alle mensen die in de ware geloven, geloven ook nog eens dat ie toevallig in de buurt woont... =S
Ja precies, als de ware bestaat dan is de kans dat je die ontmoet ook 0,00000001%

Maar wacht, het is natuurlijk voorbestemd !

pi_26212489
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:01 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Oh ja hoor, alleen de vrouwen weer =P Volgens mij zijn mannen even veeleisend.
Mannen zijn wel eerder tevreden, zolang ze kunnen neuken iig. Dat ze eigenlijk liever een veel mooiere/lievere/slankere vrouw willen hebben is niet relevant zolang er maar geneukt kan worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26212506
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mannen zijn wel eerder tevreden, zolang ze kunnen neuken iig. Dat ze eigenlijk liever een veel mooiere/lievere/slankere vrouw willen hebben is niet relevant zolang er maar geneukt kan worden.
Niet elke man wil dat
(ik stiekem wel)
pi_26212535
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hmm, ik heb een andere ervaring
So be mine
clic
clic
pi_26212574
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:25 schreef ZOWIEE het volgende:

[..]

kan aan jou liggen
  donderdag 14 april 2005 @ 01:29:17 #198
112316 Nagz
Wessss side!
pi_26212580
Nou, weer gezellig
pi_26212636
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:28 schreef Beach het volgende:

[..]

kan aan jou liggen
Ja, dat dacht ik zelf ook al
So be mine
clic
clic
pi_26212655
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:25 schreef ZOWIEE het volgende:

[..]

Je zou haast denken dat je toch niet zo kan generaliseren, zo van "mannen willen dit.. " en "vrouwen willen dat"....

[ Bericht 2% gewijzigd door Murray op 14-04-2005 01:39:27 (moeilijke woorden gebruiken na middernacht.... :')) ]
pi_26212678
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:36 schreef Murray het volgende:

[..]

Je zou haast denken dat je toch niet zo kan gereralisren, zo van "mannen willen dit.. " en "vrouwen willen dat"....

Zou het?
So be mine
clic
clic
  donderdag 14 april 2005 @ 01:40:05 #202
112316 Nagz
Wessss side!
pi_26212682
Mannen zijn oppervlakkig.
Dat is algemeen bekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo