Als iedereen zo'n chip had waar je met de scanner overheen kon om te zien of je compatible zou zijn als setjequote:Op woensdag 13 april 2005 23:32 schreef kimtessa het volgende:
Mannen en vrouwen denken gewoon zo inmens anders...
En iedereen is weer verschillend!
Wat zou het toch handig (en saai!) zijn als je gewoon iedereen z'n handleiding meteen kon lezen!
Ho ho ho.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:30 schreef Maeghan het volgende:
Mannen hebben het vaak niet geleerd omdat ze opgevoed zijn met het idee dat het niet hoeft, maar ik denk dat het hoog tijd wordt dat de man ook eens geemancipeerd raakt en zich ook eens gaat verdiepen in menselijke communicatie in plaats van te blijven roepen dat dat iets voor vrouwen is.
Veel hier aanwezige heren zijn bovenmatig geinteresseerd in deze materie en hebben er toch nog steeds grote moeite mee.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:30 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat zal ik vooral doen. Ik zat hierboven wel een beetje flauw te doen, maar ik vind het echt onzin om te doen alsof mannen van die ontzettend debiele wezens zijn die niets begrijpen. Mannen hebben het vaak niet geleerd omdat ze opgevoed zijn met het idee dat het niet hoeft, maar ik denk dat het hoog tijd wordt dat de man ook eens geemancipeerd raakt en zich ook eens gaat verdiepen in menselijke communicatie in plaats van te blijven roepen dat dat iets voor vrouwen is.
Hahahaha... Ik WIST gewoon dat dat ding bestondquote:
...maar die indruk ligt er wel overduidelijk - het is niet zo dat je totaal niet wist dat hij je leuk vond.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:37 schreef Maeghan het volgende:
Dan lopen ze een jaar achter een vrouw aan en verwachten ze dat die erop gaat reageren, terwijl ze zelf ook niet zeggen "hee jij, ik vind je leuk" of zo.
Na die klap is het wel afgelopen en ga je samen een pilsje drinkenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:37 schreef HenryHill het volgende:
*Ik zit me trouwens net te bedenken: het is niet voor niks dat 'ruzie' tussen vrouwen altijd veel subtieler gaat dan een ruzie tussen mannen - vrouwen zijn gewoon veel gevoeliger voor dit soort dingen. Mannen moet je (bijna letterlijk) een klap voor de bek verkopen voordat ze iets doorhebben.
Ver weg weet je t wel, maar ik wil altijd toch wel bevestiging eigenlijkquote:Op woensdag 13 april 2005 23:41 schreef HenryHill het volgende:
[..]
...maar die indruk ligt er wel overduidelijk - het is niet zo dat je totaal niet wist dat hij je leuk vond.
Toch?
En tegenwoordig schijnt er ook zoiets te kunnen met mobieltjes met bluetoothquote:Op woensdag 13 april 2005 23:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahahaha... Ik WIST gewoon dat dat ding bestond
Kijk... now we're getting somewherequote:Op woensdag 13 april 2005 23:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Ver weg weet je t wel, maar ik wil altijd toch wel bevestiging eigenlijkBang dat je die lichaamstaal dan weer verkeerd leest enzo...
Onzekerheid![]()
[Ooow my god! Ik weet waarvoor de nokkenas dient in het 70 cc blokje van mijn oldtimer Hondaatje die wordt aangedreven door mijn nokkenaskettinkje en die zorgt er weer voor dat op een of andere manier mijn blokje loopt..... ik weet alleen niet hoe dat quote-n werktquote:Op woensdag 13 april 2005 23:40 schreef MouseOver het volgende:
[Ooow my god! Ik weet waarvoor de nokkenas dient in het 70 cc blokje van mijn oldtimer Hondaatjedie wordt aangedreven door mijn nokkenaskettinkje en die zorgt er weer voor dat op een of andere manier mijn blokje loopt
]
Veel hier aanwezige heren zijn bovenmatig geinteresseerd in deze materie en hebben er toch nog steeds grote moeite mee.
Daarom denk ik dat je niet kunt verwachten dat de gemiddelde man hier ooit echt verder mee komt. Net zoals de gemiddelde vrouw geen idee van de werking van een nokkenas heeft en zelfs met uitleg maar moeilijk kan begrijpen *waarom* dat ding nu precies noodzakelijk kan zijn.
Of je refereert naar een bepaald tv-programma, of ik snap je niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:41 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Na die klap is het wel afgelopen en ga je samen een pilsje drinken
Kijk, ik weet niet hoe de andere vrouwen dat hier ervaren hoor, maar ik denk dat ik ook nog eens last heb van extreme onzekerheid. Zelfs als een jongen zegt dat ie me leuk vindt twijfel ik eraanquote:Op woensdag 13 april 2005 23:45 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Kijk... now we're getting somewhere
Veel jongens hebben geen andere manier om dit duidelijk te maken behalve door ontzettendaardig te doen. Ja, het woord voor woord zeggen, maar dat is wel heel eng als je zelf ook niet genoeg feedback krijgt van haar... voor hetzelfde geld zet je jezelf gigantisch voor paal... snappie?
...en dan durf je jezelf een gevaarlijke gek te noemenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:46 schreef Maeghan het volgende:
Nee maar kom op zeg, je kan niet verwachten dat iedereen het zelfde beeld heeft van subtiel en niet-subtiel. Als iemand mij uitvraagt en ik zeg nee, dan vind ik dat niet subtiel terwijl er genoeg mensen zijn die de hint niet snappen. Ik heb ook weleens een probleem gehad met een jongen die me achtervolgde en die het presteerde om me te proberen te zoenen nadat ik gedreigd had een klacht in te dienen wegens sexuele intimidatie die achteraf WERKELIJK niet door bleek te hebben dat ik ECHT niets met 'm te maken wilde hebben. Dus ja, wat is acceptabele blindheid?
quote:Het komt niet vanzelf hoor, ook bij vrouwen niet (maar pak maar eens een vrouwenblad, dat staat vol met artikelen over 'hoe weet je of hij je leuk vindt' ).
Knap *schouderklopje*quote:Op woensdag 13 april 2005 23:46 schreef kimtessa het volgende:
[..]
[Ooow my god! Ik weet waarvoor de nokkenas dient in het 70 cc blokje van mijn oldtimer Hondaatje die wordt aangedreven door mijn nokkenaskettinkje en die zorgt er weer voor dat op een of andere manier mijn blokje loopt..... ik weet alleen niet hoe dat quote-n werkt]
Het is dan vaak afgelopen. Niet altijd, maar wel vaak. Volgende keer dat je elkaar ziet doe je weer redelijk normaal tegen elkaar.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:46 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Of je refereert naar een bepaald tv-programma, of ik snap je niet.![]()
Wahaha ja, je had vast niet verwacht dat er nu zomaar iemand zou zijn die weet dat je nokkenas zorgt dat je kleppen open en dicht gaan! Zo staan mannen constant versteld van vrouwen en andersom! Fuck verwachtingspatronen, doe mij maar verrassingselementenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:51 schreef MouseOver het volgende:
Knap *schouderklopje*
"Op een of andere manier" he?
@Maeghan: Tenminste 1 zotezien
Ah, klepjes, toch het keyword genoemdquote:
[Dat is weer zo'n flauwe verwachting!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:56 schreef MouseOver het volgende:
Ah, klepjes, toch het keyword genoemd
Maargoed, je moet eigenlijk onder de [ /quote ] tikken.
Ja, jij beschermt jezelf, wat op zich natuurlijk heel goed isquote:Op woensdag 13 april 2005 19:13 schreef melismay het volgende:
@Wouter.1984 >> Het gaat er dan juist om dat jongens vrienden met me willen worden, dus dat ze me niet op die manier leuk vinden...
@MissBliss >> Achter in mijn hoofd heb ik die hoop ook altijd, daarom voelt het altijd zo kut als mensen dan inderdaad weglopen...
Ja I know... Ik snap mezelf ook niet altijd![]()
Ach, eigenlijk ben ik heel lief maar mensen reageren altijd zo grappig op de combi gevaarlijke gek en dat stukje songtext onder m'n berichtjes =Dquote:Op woensdag 13 april 2005 23:51 schreef HenryHill het volgende:
...en dan durf je jezelf een gevaarlijke gek te noemen![]()
Maar een date afwijzen met 'nee' en dreigen met een aanklacht hebben niks te maken met lichaamstaal natuurlijk.
Het haalt het er niet bij haha, maar ik bedoelde aan te geven dat vrouwen dus vanaf vroeg in de puberteit (op z'n minst) voortdurend geïnstrueerd worden in communicatie en zo. Het is niet dat ze er per definitie beter in zijn, ze worden gewoon een bepaalde richting in geduwd. Ik ben er van overtuigd dat ik als ik opgevoed zou zijn als een jongen en niet de Yes, Celebrity & Fancy had gelezen maar jongensbladen dat ik dan wel zou weten wat een nokkenas was, handiger was met computers en techniek en misschien zelfs wel iets wist van balspelletjes. Ik geloof ook helemaal niet dat vrouwen dat allemaal niet kunnen, hooguit dat ze het niet willen (of denken dat het niet hoort). En goed, ik geef toe dat ik het als vrouw ook uitbuit omdat ik het makkelijker vind als m'n band voor me geplakt wordt, m'n auto voor me gerepareerd wordt en m'n collega de automaten op m'n werk nakijkt als ze het niet doen, terwijl ik het best zelf kan hoor. Dat is dan eigenlijk wel weer stout van me. Maar ik denk niet dat ik de enige ben die er misbruik van maakt.quote:
Ja klopt. "Wij" hebben sinds kort de Mens Health. En als de kwaliteit van dat soort artikelen ook hetzelfde is als in de Mens Health, maak dan je borst maar nat...
haha een ruzie tussen vrouwen subtiel...quote:Op woensdag 13 april 2005 23:37 schreef HenryHill het volgende:
[..]
*Ik zit me trouwens net te bedenken: het is niet voor niks dat 'ruzie' tussen vrouwen altijd veel subtieler gaat dan een ruzie tussen mannen - vrouwen zijn gewoon veel gevoeliger voor dit soort dingen. Mannen moet je (bijna letterlijk) een klap voor de bek verkopen voordat ze iets doorhebben.
quote:Op woensdag 13 april 2005 19:18 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook last van.Juist, ik heb ook al 1000-en redenen verzonnen waarom het aan mij ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en sommige kunnen misschien waar zijn, maar ja het kan ook gewoon niet 'meant to be' zijn.
/MissBliss
Ik heb menig 'bitchfights' gezien, das veeeel gemener dan die matte klappen en stoten van mannen hoor!quote:Op donderdag 14 april 2005 00:03 schreef CherryLips het volgende:
haha een ruzie tussen vrouwen subtiel...![]()
Ja, ik ben altijd bang dat ze me in de zeik nemen als ze me leuk vinden ofzo.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:51 schreef kimtessa het volgende:
Zelfs als een man aangeeft dat ie helemaal voor je wilt gaan blijf je twijfelen, tenminste dat heb ik altijd... dan denkt ik waarom doet ie nou zou?
What's the catch?
Onzekerdoen... volgens mij komen vrouwen daar nooit vanaf...
Jammer genoeg zie je dat maar zelden op de universiteit.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:07 schreef MouseOver het volgende:
Ik het trouwens wel mooi als een meisje de ander krabt en aan de haren trekt en het "slachtoffer" vervolgens met een enorme dreun haar vuist op het wipneusje van de aanvalster zet
Ze kunnen je toch ook wel gewoon en leuk vinden, en in de zeik nemen?quote:Op donderdag 14 april 2005 00:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik ben altijd bang dat ze me in de zeik nemen als ze me leuk vinden ofzo.
Ga toch weg. Alsof alle vrouwen achterbakse krengen zijn die stiekem nagellakremover in het oogmakeupremoverflesje doen of zo. Ik heb bijna nooit ruzie, niet met mannen en niet met vrouwen. En als ik al ruzie heb dan doe ik daar ook niet zo moeilijk over.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:37 schreef HenryHill het volgende:
Stalkerquote:Op donderdag 14 april 2005 00:07 schreef Murray het volgende:
[..]
Ze kunnen je toch ook wel gewoon en leuk vinden, en in de zeik nemen?
Doe ik wel wel geloof ik.![]()
De Duitsers hebben daar een prachtige uitdrukking voor:quote:Op donderdag 14 april 2005 00:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stalker
Ze zeggen het wel vaker; 'Als iemand je leuk vindt, plagen ze je'. Nou, dan was ik vroegah wel erg populair
hbo, best of both worldsquote:Op donderdag 14 april 2005 00:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jammer genoeg zie je dat maar zelden op de universiteit.![]()
Dat klinkt alweer een stuk prettigerquote:Op donderdag 14 april 2005 00:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De Duitsers hebben daar een prachtige uitdrukking voor:
Was sich liebt das neckt sich!
Nee, idd. Met name tussen de 2 geslachten bestaat hier twijfel over. En zo is de cirkel weer rond.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:01 schreef Maeghan het volgende:
...maar mijn vraag is dus wat duidelijk is. Dat is niet voor iedereen hetzelfde.
* A-ha moment heeft *quote:Het haalt het er niet bij haha, maar ik bedoelde aan te geven dat vrouwen dus vanaf vroeg in de puberteit (op z'n minst) voortdurend geïnstrueerd worden in communicatie en zo. Het is niet dat ze er per definitie beter in zijn, ze worden gewoon een bepaalde richting in geduwd. Ik ben er van overtuigd dat ik als ik opgevoed zou zijn als een jongen en niet de Yes, Celebrity & Fancy had gelezen...
Ik ook bij de vrouwenquote:Op donderdag 14 april 2005 00:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stalker
Ze zeggen het wel vaker; 'Als iemand je leuk vindt, plagen ze je'. Nou, dan was ik vroegah wel erg populair
Keep in mind: Was sich liebt das neckt sich!quote:
Hoe vaak heb jij vrouwen dan elkaar een flinke douw zien geven en horen zeggen "Hey, je moet je bek houwe en oprotten, anders geef ik je een boeksquote:Op donderdag 14 april 2005 00:08 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ga toch weg. Alsof alle vrouwen achterbakse krengen zijn die stiekem nagellakremover in het oogmakeupremoverflesje doen of zo. Ik heb bijna nooit ruzie, niet met mannen en niet met vrouwen. En als ik al ruzie heb dan doe ik daar ook niet zo moeilijk over.
Misschien kun je rond een uur of drie je wekker zetten, kun je even tussendoor bijlezen.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:19 schreef MouseOver het volgende:
Ik ga eens richting bed. Maar ik zie er nu al tegenop om morgen bij te lezen
Doen jullie een beetje rustig aan?
als dl 17 morgen open is wordt ik boos
Gihihihi ik ga vaak over me nek als ik een vriendje heb... als dat gestress enzo... daarvan moet je toch nekkenquote:Op donderdag 14 april 2005 00:20 schreef CherryLips het volgende:
Tsja... Ik heb het er gewoon graag over?
Oja nu weet ik weer waarom ik jongens afschrik
Als het nu ook wat inhoudelijker zou kunnen worden...quote:
Voor mijn ex-hamster was het bijvoorbeeld niet weggelegd. Analoog daaraan zijn mensen met een aso-hamsterinstelling gewoon totaal niet geschikt voor een relatie. Vaak beweren ze dat ze hun eisen erg hoog leggen "ze moet me nemen zoals ik ben" maar eigenlijk is dat dan dermate onredelijk dat het dekseltje hopenlijk niet bestaat.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het nu ook wat inhoudelijker zou kunnen worden...
Daarom werp ik maar ff een stelling op, doe ermee wat je niet laten kunt.
Stelling: Een relatie is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd...
Ik denk dat daar wel een kern van waarheid in zit, daar ga ik eens een nachtje over slapen, zo.
Ziejewel hoe subtiel vrouwen kunnen zijnquote:Oh ja:
Nieuwkomers in dit topic kunnen misschien de OP even aandachtig lezen? Vooral het deel over slowchat is heel boeiend.
Een waarheid als een koe. Ik zie mezelf niet meer met één, dus het is voor mij niet meer weggelegd . . .quote:Op donderdag 14 april 2005 00:22 schreef Copycat het volgende:
Stelling: Een relatie is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd...
Nou ik kan het toch niet helemaal met je eens zijn hoor. Vrouwen vechten ook weleens zo ja, en ook niet alle mannen slaan erop los.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:19 schreef HenryHill het volgende:
Hoe vaak heb jij vrouwen dan elkaar een flinke douw zien geven en horen zeggen "Hey, je moet je bek houwe en oprotten, anders geef ik je een boeks". Bij vrouwen gaat het toch wel wat minder lomp, dat moet je met me eens zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |