quote:Mijn ex en ik raakten in een sleur. Ook pasten we niet heel erg bij elkaar, maar wel een hele leuke tijd gehad. Verschillen zie ik nooit als negatief, heb je tenminste nog eens wat om over te discussieren.
Je vergeet de optie: eeuwig kansloosquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:18 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vraag me toch af wat nou de redenen zijn geweest dat de meeste hier single zijn (geworden)
ruzies? niet bij elkaar passen? vreemdgaan?
Bij elke ex wel weer een andere reden. De een was een te bad boy, de ander weer een te goodie two shoes, uit elkaar gegroeid met de derde, toch niet compatible bij de vierde en so on en so onquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:18 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vraag me toch af wat nou de redenen zijn geweest dat de meeste hier single zijn (geworden)
Je zou bijna gaan denken dat het aan jou ligt...quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij elke ex wel weer een andere reden. De een was een te bad boy, de ander weer een te goodie two shoes, uit elkaar gegroeid met de derde, toch niet compatible bij de vierde en so on en so on.
Andere reden . . .quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:18 schreef Metro2005 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat het aan jou ligt...
Hoeveel heb jij er wel niet 'versleten' ??quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:24 schreef Copycat het volgende:
Bij elke ex wel weer een andere reden. De een was een te bad boy, de ander weer een te goodie two shoes, uit elkaar gegroeid met de derde, toch niet compatible bij de vierde en so on en so on.
Heej long time no see.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:31 schreef PieterCK het volgende:
Hhhm, ik ongeveer 5 maar toch altijd na een maand of 3 kwam/ kom ik in een sleur en wil wat anders... Daarnaast ook wel bindingsangst dus tsja dan houdt het alweer snel op
Wat een geleuter in de leegte, je moet gewoon een betrouwbare vent hebben met ballen en een kinky kant. En die bestaan echt...quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Deels ligt het zeer zeker aan mij, inderdaad.
Ik ben nogal wispelturig en snel verveeld. Heb spanning nodig om 'bij de les te blijven'. Maar 'spannende' mannen zijn doorgaans niet de meest betrouwbare mannen en betrouwbare mannen weer niet de meest spannende.
Heeeyquote:
\quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
. Heb spanning nodig om 'bij de les te blijven'. Maar 'spannende' mannen zijn doorgaans niet de meest betrouwbare mannen
Ja hoor alles goed hier en daar?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Heeeyidd alles goed wel??
Nog altijd single![]()
vind je jezelf eeuwig kansloos danquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Je vergeet de optie: eeuwig kansloos
Ik flirt het meest voor de spiegelquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Dit begint meer te lijken op een ik-mis-mijn-ex-topic. Laten we een leukere vraag doen
Waar flirt je het meest?
Iedereen flirt, al is het maar even iemand lief aankijken of een knipoog geven in de trein. Kben benieuwd
Valt wel mee, hoor. Heb vanaf mijn 17e een vijftal echte relaties gehad, qua duur variërend van anderhalf tot zes jaar. De tussendoorvriendjes buiten beschouwing gelaten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:31 schreef ThunderChild het volgende:
Hoeveel heb jij er wel niet 'versleten' ??
Ik vind de stellingen de laatste tijd wel erg leuk en zo blijft dit topic afwisselen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Dit begint meer te lijken op een ik-mis-mijn-ex-topic. Laten we een leukere vraag doen
Waar flirt je het meest?
Iedereen flirt, al is het maar even iemand lief aankijken of een knipoog geven in de trein. Kben benieuwd
Nou ik leef nog, weinig gescheeld laatste 2 weken moet ik zeggen..quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja hoor alles goed hier en daar?
Ja single he anders kwam ik hier niet.
Details daarover post ik hier liever niet. Maar ze was in elk geval compleet gestoord en dan niet in de zin van prettig gestoord maar echt op een hele foute manier gestoord.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
vind je jezelf eeuwig kansloos dan![]()
en @ Thabit, ging ze vreemd ofzo?
Sinds kort weer single?quote:
Sinds dit weekend ja.quote:
Wen er maar aan, ze sporen allemaal op één of andere manier niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:38 schreef thabit het volgende:
[..]
Details daarover post ik hier liever niet. Maar ze was in elk geval compleet gestoord en dan niet in de zin van prettig gestoord maar echt op een hele foute manier gestoord.
Hoi D.quote:
Hhhm kee, hopelijk gaat het weer bevallen dan..quote:
Nouja, het was alweer een tijd geleden hoor. De echte reden waarom ik single ben is daarom dan ook omdat ik sindsdien niemand meer aan de haak heb weten te slaan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wen er maar aan, ze sporen allemaal op één of andere manier niet.
toch blijven ze leuk die vrouwen
Jij was toch die gozer die bij mij wel op seksles wilde?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm kee, hopelijk gaat het weer bevallen dan..
En WB hier op het topic![]()
Jammer dat er geen foto op je fotoboek staat![]()
Modjes sorry voor het offtopic:quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:38 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nou ik leef nog, weinig gescheeld laatste 2 weken moet ik zeggen..
Moeten we toch een x afspreken Sabrina![]()
Misschien komt daar verandering in als je er positiever over praat. Dan zeg je dat je nog niemand bent tegengekomen die het waard was een relatiebootje mee in te stappen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:42 schreef thabit het volgende:
[..]
Nouja, het was alweer een tijd geleden hoor. De echte reden waarom ik single ben is daarom dan ook omdat ik sindsdien niemand meer aan de haak heb weten te slaan.
Flirten ?? Wa's dat ook alweer ??quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Waar flirt je het meest?
D?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wen er maar aan, ze sporen allemaal op één of andere manier niet.
toch blijven ze leuk die vrouwen
[..]
Hoi D.
Heeft C. je verkeerd ingelicht ofzo?quote:
Ik heb niks gezegd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heeft C. je verkeerd ingelicht ofzo?
Okay is goedquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Modjes sorry voor het offtopic:
Ik mail je nog wel ok?
Dan weet ik het ook niet. Ik vind dit nu al een leuke reeksquote:
Maar hoe dan ook hoiquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heeft C. je verkeerd ingelicht ofzo?
Je las het alsnogquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:54 schreef Bass-Miss het volgende:
BassMiss is niet dezelfde als MissBliss, maar thnx voor het compliment.
* aansluit + lijkt mij welquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:30 schreef Copycat het volgende:
Deels ligt het zeer zeker aan mij, inderdaad.
Ik ben nogal wispelturig en snel verveeld. Heb spanning nodig om 'bij de les te blijven'. Maar 'spannende' mannen zijn doorgaans niet de meest betrouwbare mannen en betrouwbare mannen weer niet de meest spannende.
Ik zit gevangen in mijn eigen Catch22... Gelukkig dat het vrijgezellenleventje me over het algemeen wel bevalt.
Preciesquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:01 schreef melismay het volgende:
Ik vind dat die persoon zelf vooral de verantwoordelijkheid moet nemen. Dat is toch de persoon met de relatie, niet jij......
Hoi.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:54 schreef Bass-Miss het volgende:
BassMiss is niet dezelfde als MissBliss, maar thnx voor het compliment.
Damn als ze het daarom uitmaakt moet je misschien maar blij zijn dat jullie niet samen zijn!!!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:13 schreef UncleFunk het volgende:
Ik ben gedumpt omdat ik niet ambitieus genoeg was (ben maar leraar), ik last had van spanningen op m'n werk, ik wel eens een rood linnen tasje bij me heb voor m'n portemonnee en kentekenbewijs, ik een verkeerde autokeuze had. En nee, die laatste twee zijn niet cynisch, maar bittere waarheid.
verkeerde autokeuzequote:Op dinsdag 12 april 2005 13:13 schreef UncleFunk het volgende:
Ik ben gedumpt omdat ik niet ambitieus genoeg was (ben maar leraar), ik last had van spanningen op m'n werk, ik wel eens een rood linnen tasje bij me heb voor m'n portemonnee en kentekenbewijs, ik een verkeerde autokeuze had. En nee, die laatste twee zijn niet cynisch, maar bittere waarheid.
Ben ik ook.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Damn als ze het daarom uitmaakt moet je misschien maar blij zijn dat jullie niet samen zijn!!!!
Missschien moeten we eens een Miss-verkiezing houden of eventueel voor katten en dan noemen we het Miss Poes.quote:
Al die missen hier
Als je dit kwadrateert en er nog een hoop bedrog aan toevoegt dan kom je een heel klein beetje in de buurt van hoe de mijne was.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:13 schreef UncleFunk het volgende:
Hahahaha dan had jij ook een lekkere vriendin zeg..quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:22 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je dit kwadrateert en er nog een hoop bedrog aan toevoegt dan kom je een heel klein beetje in de buurt van hoe de mijne was.
Omdat ik lang met andere dingen bezig was en ik bovendien het hele versiergebeuren niet beheers. Inmiddels ontmoet ik haast geen potentiële partners meer en dat alles amen verklaart mijn levenslange vrijgezellenstatus.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:18 schreef Metro2005 het volgende:
Bij deze nog een keer de vraag:
Tja, je wordt verliefd he. Levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:23 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahahaha dan had jij ook een lekkere vriendin zeg..
Was jij zo erg of had je ook echt een verkeerde keuze gemaakt
Een beetje vent ontkent gewoon dat ie iemand echt leuk vindquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:25 schreef thabit het volgende:
[..]
Tja, je wordt verliefd he. Levensgevaarlijk.
Moet je ook niet doen, hekje om je tuin heen bouwen en niemand de poort open laten doen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:25 schreef thabit het volgende:
[..]
Tja, je wordt verliefd he. Levensgevaarlijk.
Die Miss-verkiezing is pas geweest en we hebben allebei niet gewonnenquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Missschien moeten we eens een Miss-verkiezing houden of eventueel voor katten en dan noemen we het Miss Poes.
Ik had ook eerst er helemaal geen behoefte aan. Op school heb je natuurlijk wel de verliefdheden, maar daar bleef het ook bij en dat vond ik ook wel best. Pas sinds een paar jaar begint het wel te kriebelen, alleen door afwijzingen ben ik bang om het weer te wagen. En ook het gebrek aan potentiële kandidaten helpt ook geen meter natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat ik lang met andere dingen bezig was en ik bovendien het hele versiergebeuren niet beheers. Inmiddels ontmoet ik haast geen potentiële partners meer en dat alles amen verklaart mijn levenslange vrijgezellenstatus.![]()
Hahaha, als ik dat eens kon. Nee hoor, deze dame gaat er helemaal voor als ze verliefd is en ja, dan moet je soms op de blaren zitten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, hekje om je tuin heen bouwen en niemand de poort open laten doen.
Soms heel frustrerend maar vaak het beste kun je ook niet gekwetst worden (spreek tegenwoordig uit ervaring)
k zei niet dat ik er geen behoefte aan had, maar dat ik er niets mee deed. Het kwam simpelweg net in me op om een versierpoging te wagen tot mijn 21e of zo.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:29 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik had ook eerst er helemaal geen behoefte aan.
Nou ja behoefte of geen behoefte. We hebben voor ons 20e geen relatie gehad en dat merk je nu wel vind ik.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
k zei niet dat ik er geen behoefte aan had, maar dat ik er niets mee deed. Het kwam simpelweg net in me op om een versierpoging te wagen tot mijn 21e of zo.
De laatste kwam van binnenuitquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, hekje om je tuin heen bouwen en niemand de poort open laten doen.
Soms heel frustrerend maar vaak het beste kun je ook niet gekwetst worden (spreek tegenwoordig uit ervaring)
Ik blijf erbij, niet zoeken maar gewoon zien wat er komt of niet komt en niet in paniek raken.. We zijn nog jongquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:29 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik had ook eerst er helemaal geen behoefte aan. Op school heb je natuurlijk wel de verliefdheden, maar daar bleef het ook bij en dat vond ik ook wel best. Pas sinds een paar jaar begint het wel te kriebelen, alleen door afwijzingen ben ik bang om het weer te wagen. En ook het gebrek aan potentiële kandidaten helpt ook geen meter natuurlijk.
hhm dat is gemeen, heb ik nog nooit last van gehad. Ik zag ze altijd aankomen en weer weggaanquote:
Nee actief zoeken doe ik ook niet meer, maar niets doen helpt natuurlijk ook geen barst. Jong is overigens relatief. In absolute termen ben ik inderdaad nog jong, maar ten aanzien van een eerste relatie ben ik stokoud.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:34 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, niet zoeken maar gewoon zien wat er komt of niet komt en niet in paniek raken.. We zijn nog jong
Ik ga er ook wel voor, maar Pieter heeft wel gelijk. Ik pas nu wel op met iemand meer dan leuk vinden (ook al heb je dat soms niet in de hand), maar dan kan je ook niet gekwetst worden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hahaha, als ik dat eens kon. Nee hoor, deze dame gaat er helemaal voor als ze verliefd is en ja, dan moet je soms op de blaren zitten.
Gemeen... Gemeen... Wat is gemeen... Ik was er zelf bij.... Veel slechte timing en uiteindelijk radeloosheid... Geweldig, maar story of my life...quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm dat is gemeen, heb ik nog nooit last van gehad. Ik zag ze altijd aankomen en weer weggaan
Tsja spreek uit ervaring..quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:37 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ga er ook wel voor, maar Pieter heeft wel gelijk. Ik pas nu wel op met iemand meer dan leuk vinden (ook al heb je dat soms niet in de hand), maar dan kan je ook niet gekwetst worden.
Ja ik wilde net zo reageren. Natuurlijk ben ik met mijn 24 jaar jong, maar ik loop op veel leeftijdsgenoten achter. Ik heb ook het idee dat ik gewoon heel stuk mis hierin. Dus ja inderdaad wachten wat er komt is een optie, maar hoelang duurt het dan he.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee actief zoeken doe ik ook niet meer, maar niets doen helpt natuurlijk ook geen barst. Jong is overigens relatief. In absolute termen ben ik inderdaad nog jong, maar ten aanzien van een eerste relatie ben ik stokoud.
Zo beredenerend ga ik er niet mee om.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:37 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik ga er ook wel voor, maar Pieter heeft wel gelijk. Ik pas nu wel op met iemand meer dan leuk vinden (ook al heb je dat soms niet in de hand), maar dan kan je ook niet gekwetst worden.
Wat een laffe instelling, ik ga liever op mijn bek voor de hele wereld met de gedachte dat ik er alles aan gedaan heb dan zo te moeten leven. Feit is dat je altijd wel gekwetst zult worden, je kunt je er niet voor afsluiten ook. Het hoort erbij.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:37 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat dus pas gehad. Ik wou me inhouden, niet te hard van stapel lopen, maar gevoelsmatig gaat dat gewoon niet. En ja, gekwetst dusquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:37 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Wel hoor, gewoon wapenen tegen het gevoel van verliefdheid..quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Gemeen... Gemeen... Wat is gemeen... Ik was er zelf bij.... Veel slechte timing en uiteindelijk radeloosheid... Geweldig, maar story of my life...
Wat ik er mee wil zeggen, je kunt je niet wapenen tegen verliefdheid imo dat is nou iets wat je gewoon gebeurd. Hoe irritant het vaak ook is....
Dat is ook zo, ik heb de tijd van mn leven gehad. Het was alleen nogal kortquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo beredenerend ga ik er niet mee om.
Als ik iemand leuk vind dan ga ik er ook voor. Anders kun je altijd wel gaan zitten voordat je valt.
Misschien blijft je zo wel een hoop hartzeer gespaard, maar tegelijkertijd mis je ook een heleboel leuke dingen.
Ik zou er best voor willen gaan, het is niet dat ik dingen uitsluit om pijn te besparen, maar ik weet gewoon niet hoe ik dat moet doen. Dus de facto onderneem ik niets.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo beredenerend ga ik er niet mee om.
Als ik iemand leuk vind dan ga ik er ook voor. Anders kun je altijd wel gaan zitten voordat je valt.
Misschien blijft je zo wel een hoop hartzeer gespaard, maar tegelijkertijd mis je ook een heleboel leuke dingen.
Denk ook dat dat is waar ik tegenaan loop.... Al mijn vrienden en vriendinnen hebben relaties, gaan samenwonen of denken zelfs aan trouwenquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:39 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja ik wilde net zo reageren. Natuurlijk ben ik met mijn 24 jaar jong, maar ik loop op veel leeftijdsgenoten achter. Ik heb ook het idee dat ik gewoon heel stuk mis hierin. Dus ja inderdaad wachten wat er komt is een optie, maar hoelang duurt het dan he.
ah, heb jij die statistieken, ik niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee actief zoeken doe ik ook niet meer, maar niets doen helpt natuurlijk ook geen barst. Jong is overigens relatief. In absolute termen ben ik inderdaad nog jong, maar ten aanzien van een eerste relatie ben ik stokoud.
Als ik de persoonlijke verhalen van beide partners vaak hoor en hun gezapigheid voor de buis op de bank een paar weekenden meemaak weet ik waarom ik liever een meisje heb die heeft geleefd en er niet na een gestrand huwelijk (na een eerste of tweede lange relatie) daar nog achter moet komen. De meeste stellen die erg trouwen en kinderen kweken vind ik nogal saai, al ken ik ook wel leuke uitzonderingen. Ik heb meer met een dynamische relatie en die zijn spaarzaam in mijn ervaring.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Denk ook dat dat is waar ik tegenaan loop.... Al mijn vrienden en vriendinnen hebben relaties, gaan samenwonen of denken zelfs aan trouwenDan is het niet zo zeer dat ik zo nodig moet, maar dan zie je wel hoe het ook kan... En dan krijg je vanzelf de behoefte om ook een relatie te hebben, ik tenminste wel....
HHHHHm dat heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Denk ook dat dat is waar ik tegenaan loop.... Al mijn vrienden en vriendinnen hebben relaties, gaan samenwonen of denken zelfs aan trouwenDan is het niet zo zeer dat ik zo nodig moet, maar dan zie je wel hoe het ook kan... En dan krijg je vanzelf de behoefte om ook een relatie te hebben, ik tenminste wel....
Heel herkenbaar is dit gevoel.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah kijk, de oplossingen die ik allemaal al heb uitgeprobeerd... Hoe hard je ook ontkent dat je verliefd bent, het neemt het gevoel niet weg. En uiteindelijk loop je er dan toch tegenop. Sooner or Later... En ik ben er dus tegenop gelopen, volgende stap is inderdaad gaan ruziemaken dan... Maar ik heb afgelopen dagen ervaren dat je daar al helemaal niet vrolijk van wordt...quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Wel hoor, gewoon wapenen tegen het gevoel van verliefdheid..
Als je voelt dat er iets van verliefdheid komt meteen wegdrukken en die ander negeren en/ of ruziemaken... Dan scheelt het soms wel een beetje
Eeehm ja, iets waarbij ik op het randje heb gestaan om te doen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah kijk, de oplossingen die ik allemaal al heb uitgeprobeerd... Hoe hard je ook ontkent dat je verliefd bent, het neemt het gevoel niet weg. En uiteindelijk loop je er dan toch tegenop. Sooner or Later... En ik ben er dus tegenop gelopen, volgende stap is inderdaad gaan ruziemaken dan... Maar ik heb afgelopen dagen ervaren dat je daar al helemaal niet vrolijk van wordt...
Nog andere tips?
http://www.cbs.nl/quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ah, heb jij die statistieken, ik niet.
Dat lef heb ik niet, maar ik hoopte stiekem wel dat ik zou stoppen met ademen, is dat ook goed?quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Eeehm ja, iets waarbij ik op het randje heb gestaan om te doen.
Pak een flat (liefst iets van 9 hoog).....
Was niet alleen verliefdheid maar veel meer wat niet meer goed zat in mezelf
Ja inderdaad Melismay. Ik wil absoluut nog niet trouwen en ik weet niet eens of ik wel kinderen wil. Dus wat hun hebben of gaan krijgen hoeft voor mij echt niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:42 schreef melismay het volgende:
[..]
ik hoop het ook. Dat slappe gelul erover helpt ook niet echt hè.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:51 schreef PieterCK het volgende:
Ik hoop op zich ooit een dag te vinden dat ik dat lef nog wel heb..
Het enige waar jij mee bezig bent is, oooooooooooooooooh, ik heb geen ervaring, en de meisjes gaan dan raar opkijken, blablabla.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/
Inderdaad, maar aangezien jij maatje 36 en blonde lokken hebt, twee universitaire studies hebt afgerond en bovendien de meest fantastische relatie van de wereld hebt heb je je daar vast nooit in verdiept.
Ik ga altijd ruzie maken als ik weet dat diegene mij niet leuk vind.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:51 schreef PieterCK het volgende:
Voor de rest vooral veel ruzie maken met meiden die ik leuk vinden en zij mij en dan blijf ik voorlopig nog wel vrijgezel zonder alle ellende die erbij hoort
Morgen wordt het lekker weer.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:51 schreef PieterCK het volgende:
Nou ik denk dat jij nu een beetje loopt te zwetsen, ik denk dat het meer speelt dat Plato niet weet hoe te handelen in situaties en dat hij daarom er al niet aan begint. Als ik het verkeerd heb verbeter me maar.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Het enige waar jij mee bezig bent is, oooooooooooooooooh, ik heb geen ervaring, en de meisjes gaan dan raar opkijken, blablabla.
weet je, het feit dat je onervaren bent, daar zou ik nooit geen probleem van maken.
Het feit echter dat je er zo beschaamd over bent, en zo'n bekrompen mentaliteit hebt dat je denkt dat elk meisje een lijst gaat maken van je ex-lieven, je ervaring en je populariteit, daar KOTS ik regelrecht van. Zo'n BANGE ZAGEVENT maakt bij mij dus echt O,O kans.
Lijkt me ook niet meer dan terecht. Had-ie je maar leuk moeten vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ga altijd ruzie maken als ik weet dat diegene mij niet leuk vind.
dan denk ik dat ik 90 % van zijn posts mislezen heb, want het is wel degelijk het enige waar hij over kan leuteren.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:56 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat jij nu een beetje loopt te zwetsen, ik denk dat het meer speelt dat Plato niet weet hoe te handelen in situaties en dat hij daarom er al niet aan begint. Als ik het verkeerd heb verbeter me maar.
!) Ik geloof niet dat ik vandaag over een gebrek aan ervaring gesproken heb, dus dat maak je er zelf van omdat ik daar wel eens met je over gediscussiëerd heb.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Het enige waar jij mee bezig bent is, oooooooooooooooooh, ik heb geen ervaring, en de meisjes gaan dan raar opkijken, blablabla.
weet je, het feit dat je onervaren bent, daar zou ik nooit geen probleem van maken.
Het feit echter dat je er zo beschaamd over bent, en zo'n bekrompen mentaliteit hebt dat je denkt dat elk meisje een lijst gaat maken van je ex-lieven, je ervaring en je populariteit, daar KOTS ik regelrecht van. Zo'n BANGE ZAGEVENT maakt bij mij dus echt O,O kans.
Ik heb daarenboven nooit beweerd dat ik de meest fantastische relatie van de wereld heb, het kan best stormen, maar ik weet wel dat ik mijn partner niet heb afgerekend op zijn ervaring, en dat mijn partner dat evenmin bij mij heeft gedaan! We waren beiden al meer volwassen dan dat.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:57 schreef thabit het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet meer dan terecht. Had-ie je maar leuk moeten vinden.
k geef toe dat ik het daar vaak over gehad heb, maar vandaag niet, blijkbaar wildeje dat graag lezen. Bovendien bedoel ik met gebrek aan ervaring inderdaad ook een gebrek aan ervaring over hoe te handelen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan denk ik dat ik 90 % van zijn posts mislezen heb, want het is wel degelijk het enige waar hij over kan leuteren.
Ben jij ook single?quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:58 schreef Kreator het volgende:
Ik begin petitlapin steeds meer te waarderen.
Sabrina is lief hoorquote:
Je kunt bijvoorbeeld veel chocola eten en buiten in de zon gaan zitten. Schijn je gelukkiger van te worden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:59 schreef WeirdMicky het volgende:
En wat ik trouwens vond in een boekje "Hoe word ik succesvol":
als je nu niet gelukkig bent, is er geen reëele kans dat dit later wel het geval is
Iets in die trant. Het geeft dus aan dat als je iets wilt veranderen, je niet moet verwachten dat dit later vanzelf gebeurd. Als je weet wat eraan schort, doe er dan wat aan.
Hallo. Ik ben zeer onervaren, en daardoor ook erg zuiver.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Het begint met toegeven. Zullen we elkaar uit de brand helpen, schatje?quote:Ik heb daarenboven nooit beweerd dat ik de meest fantastische relatie van de wereld heb.
Excusez-moi, maar zo zit je gewoon in mijn hoofd, het feit dat het vandaag niet was maakt me geen bal uit, het komt ongeveer altijd op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
!) Ik geloof niet dat ik vandaag over een gebrek aan ervaring gesproken heb, dus dat maak je er zelf van omdat ik daar wel eens met je over gediscussiëerd heb.
2) Je kunt van mij veel zeggen, maar niet dat ik bekrompen ben.
3) Dat een meisje geen statistieken gaat aanmaken snap ik ook wel, maar ze zal zich ongetwijfeld (en terecht) afvragen wat de achterliggende reden is. Typisch trouwens dat jij daar nu weer over begint, terwijl het niet ter sprake kwam.
Ik drink meestal een pilsje met vrienden in de zonquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:01 schreef thabit het volgende:
[..]
Je kunt bijvoorbeeld veel chocola eten en buiten in de zon gaan zitten. Schijn je gelukkiger van te worden.
Ik zei niet vragen, maar bij zichzelf er over nadenken. Dat ik het er vandaag niet over had maakt wel uit, want de discussie ging er niet over. Ik snap dan ook werkelijk niet waarom je daar over begon.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Excusez-moi, maar zo zit je gewoon in mijn hoofd, het feit dat het vandaag niet was maakt me geen bal uit, het komt ongeveer altijd op hetzelfde neer.
ik zou bovendien niet weten waarom ze naar de achterliggende redenen zou vragen.
gezellige meid ben jijquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ga altijd ruzie maken als ik weet dat diegene mij niet leuk vind.
MINCE ... 'in ben stokoud voor een eerste relatie', blablaba, sorry, ik noem dat dus wel weer in dezelfde poel vissen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zei niet vragen, maar bij zichzelf er over nadenken. Dat ik het er vandaag niet over had maakt wel uit, want de discussie ging er niet over. Ik snap dan ook werkelijk niet waarom je daar over begon.
Sabrina isquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
gezellige meid ben jij
hoe weet je zeker dat iemand je niet leuk vind dan?
Ik denk zelf dat ik te oud ben voor een tweede relatie. Ben ik nu ook kansloos?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
MINCE ... 'in ben stokoud voor een eerste relatie', blablaba, sorry, ik noem dat dus wel weer in dezelfde poel vissen.
denk verdomme eens aan de TOEKOMST, in plaats van steeds je situatie te herkauwen, en in het verleden en vandaag te denken. MERDE ALORS
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Sabrina is lief hoor![]()
Alleen nog geen mail binnen...
Maar als mensenme niet aardig vinden heb ik er weinig last van zie ik ze niet dus ook geen ruzie maken
Ik ben ook heel gezellig, maar heb soms ook een niet lieve kant.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
gezellige meid ben jij
hoe weet je zeker dat iemand je niet leuk vind dan?
Die petitlapin heeft zelfs een relatie. Snap het niet helemaalquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:09 schreef ramsesii het volgende:
hye, maar jullie zijn allemaal wel lekker aan het zeuren enzo... is het niet verstandig wat aardig tegen elkaar te doen zodat jullie elkaar mss van de singleheid af kunnen helpen
jep, als je jezelf kansloos vindt, ben je dat zekerquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:10 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ik te oud ben voor een tweede relatie. Ben ik nu ook kansloos?
dat geldt voor mij ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:08 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Sabrina isje moet d'r gewoon niet boos maken
![]()
Het zou erg naïef zijn om te denken dat gebeurtenissen uit het verleden en heden geen invloed op de toekomst zouden hebben. Of moet ik volgens jou denken dat het louter op toeval berust en dat het vanzelf allemaal wel goed zal komen? Come on, er zijn problemen (geweest) en daar zal ik overheen moeten sappen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
MINCE ... 'in ben stokoud voor een eerste relatie', blablaba, sorry, ik noem dat dus wel weer in dezelfde poel vissen.
denk verdomme eens aan de TOEKOMST, in plaats van steeds je situatie te herkauwen, en in het verleden en vandaag te denken. MERDE ALORS
Hahaha en je kan wel fokkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik zit op de meest ongunstigste plek om een mail te sturen. Waarschijnlijk vanavond.
[..]
@ Pieter:
Wederom![]()
Zou het gewoon kunnen dat ik te intelligent ben voor een relatie?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jep, als je jezelf kansloos vindt, ben je dat zeker
er zijn problemen geweest ...quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou erg naïef zijn om te denken dat gebeurtenissen uit het verleden en heden geen invloed op de toekomst zouden hebben. Of moet ik volgens jou denken dat het louter op toeval berust en dat het vanzelf allemaal wel goed zal komen? Come on, er zijn problemen (geweest) en daar zal ik overheen moeten sappen.
Ik stem voor dichterbij huis.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Die petitlapin heeft zelfs een relatie. Snap het niet helemaal
We kunnen ook een datum prikken om met een bergje singles wat te drinken in Amsterdam (bijvoorbeeld?). Hangen we het niet onder een noemer 'meeting', maar wel ff lachen
nee, want ik ben ook extreem intelligent en ik ben ( weliswaar met veel moeite) ook van 't straat geraaktquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:13 schreef thabit het volgende:
[..]
Zou het gewoon kunnen dat ik te intelligent ben voor een relatie?
Ja dat is geheel op eigen risico, maar het is nu zo interessant hier dus blijf ik terugkomen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:13 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahaha en je kan wel fokken![]()
Zie je mail wel komen, ben wel leren maar ik reageer a.s.a.p. natuurlijk![]()
Heej Muts blijf je nou zo aan het zeiken of verdwijn je nog een keer?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
er zijn problemen geweest ...
dus omdat je op je 24/25ste nog nooit een meisje bent tegengekomen met wie het wederzijds klikt, zijn er 'problemen' met jou.
ik leer nog elke dag bij
Ik stem voor Amsterdam en sabrientje ik heb anders nog wel een logeerkamer vrij hoorh ahahaquote:
Amsterdam is fine by me, maar ik geloof niet dat ik toe ben aan meeten hoor... Vind 1 stalker wel genoeg eigenlijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Die petitlapin heeft zelfs een relatie. Snap het niet helemaal
We kunnen ook een datum prikken om met een bergje singles wat te drinken in Amsterdam (bijvoorbeeld?). Hangen we het niet onder een noemer 'meeting', maar wel ff lachen
Met problemen bedoel ik niet dat ik lichamelijke gebreken heb, in zware psychische nood verkeer of compleet gestoord ben. Wel dat ik bepaade hindernissen zal moeten overwinnen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
er zijn problemen geweest ...
dus omdat je op je 24/25ste nog nooit een meisje bent tegengekomen met wie het wederzijds klikt, zijn er 'problemen' met jou.
ik leer nog elke dag bij
Ben ik t stiekem wel mee eens... Echt bijdragen aan het topic doe je niet, of wel?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Heej Muts blijf je nou zo aan het zeiken of verdwijn je nog een keer?
Heej Muts, er zijn hier mensen die meer zeiken dan mij.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Heej Muts blijf je nou zo aan het zeiken of verdwijn je nog een keer?
'extreme intelligentie' getuigt vaak van een zeer slechte sociale intelligentie. Wellicht zijn daarom al je posts negatief?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, want ik ben ook extreem intelligent en ik ben ( weliswaar met veel moeite) ook van 't straat geraakt
We gaan niet stalken hoor Melismay.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Amsterdam is fine by me, maar ik geloof niet dat ik toe ben aan meeten hoor... Vind 1 stalker wel genoeg eigenlijk![]()
Nu ben ik ECHT weg... ik wek irritatie op hier thuis![]()
Zullen we dan een keer samen onder het genot van een biertje elkaars mentale capaciteiten bewonderen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, want ik ben ook extreem intelligent en ik ben ( weliswaar met veel moeite) ook van 't straat geraakt
Ik zei hetzelfde, maar mijne werd ge-edit.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:20 schreef HeLLuM het volgende:
Houden we het wel even gezellig? Anders ga ik naar een ander forum hoor.
negatief ? al de singles zijn hier gewoon zo negatief en hebben geen gram zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:19 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
'extreme intelligentie' getuigt vaak van een zeer slechte sociale intelligentie. Wellicht zijn daarom al je posts negatief?
Hier raak jewel een kernpunt, want uit een officiële intelligentietest is vorig jaar naar voren gekomen dat ik hoogbegaafd ben (IQ van 136) en mijn sociale intelligentie is inderdaad minder. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik zwaar autistisch of compleet contactgestoord ben, voordat er mensen zjn die zich dat in het hoofd gaan halen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:19 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
'extreme intelligentie' getuigt vaak van een zeer slechte sociale intelligentie.
Ik wil geen voorkeursbehandeling omdat ik zo'n geweldige user ben. Anders ga ik naar een ander forum hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zei hetzelfde, maar mijne werd ge-edit.
Ik adresseer me aan de juiste, het valt gewoon op dat je altijd wat op Plato hebt te zeuren.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Heej Muts, er zijn hier mensen die meer zeiken dan mij.
En ik heb nog nooit iets negatiefs over jou gezegd of je nog geen seconde bekritiseert. Adresseer je aan de juiste, ok ?
Bier tast je hersens aan hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:20 schreef thabit het volgende:
[..]
Zullen we dan een keer samen onder het genot van een biertje elkaars mentale capaciteiten bewonderen?
Dan ik. Er zijn hier mensen die meer zeiken dan ik.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Heej Muts, er zijn hier mensen die meer zeiken dan mij.
En ik heb nog nooit iets negatiefs over jou gezegd of je nog geen seconde bekritiseert. Adresseer je aan de juiste, ok ?
en inderdaad, heb ik ook een zeer slechte sociale en emotionele intelligentie, daarom dus ook met veel moeite van't straat geraaktquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:19 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
'extreme intelligentie' getuigt vaak van een zeer slechte sociale intelligentie. Wellicht zijn daarom al je posts negatief?
136 ligt nog in de marge van "gemiddelde intelligentie", niet intelligent genoeg om sociaal gestoord te zijn dus.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier raak jewel een kernpunt, want uit een officiële intelligentietest is vorig jaar naar voren gekomen dat ik hoogbegaafd ben (IQ van 136) en mijn sociale intelligentie is inderdaad minder. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik zwaar autistisch of compleet contactgestoord ben, voordat er mensen zjn die zich dat in het hoofd gaan halen.
Ik vind het aardig dat je me verdedigt Sabrina, maar daar ben ik zelf prima toe in staat hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:24 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik adresseer me aan de juiste, het valt gewoon op dat je altijd wat op Plato hebt te zeuren.
Precies, het is dan ook zeker nie de verklaring, het eef er hooguit aan bijgedragen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:26 schreef thabit het volgende:
[..]
136 ligt nog in de marge van "gemiddelde intelligentie", niet intelligent genoeg om sociaal gestoord te zijn dus.
Sociaal gestoord is weer wat andere dan slechtere sociale intelligentie. Je ziet bijvoorbeeld al een duidelijk verschil op de middelbare school. Veel meer 'nerds' en minder sociale mensen zaten op het atheneum en de wat gezelligere mensen die wat minder slim waren op de havo.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:26 schreef thabit het volgende:
[..]
136 ligt nog in de marge van "gemiddelde intelligentie", niet intelligent genoeg om sociaal gestoord te zijn dus.
Het viel me gewoon op en dus zei ik er wat van, maar voortaan houd ik dat voor me.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind het aardig dat je me verdedigt Sabrina, maar daar ben ik zelf prima toe in staat hoor.![]()
HAHAHAquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:24 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik adresseer me aan de juiste, het valt gewoon op dat je altijd wat op Plato hebt te zeuren.
ik ben helemaal niet negatiefquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Al de singles zijn hier negatief? Naar mijn weten zijn Tranceptor, Christine en ik bijvoorbeeld helemaal niet negatief. Melismay natuurlijk ook nietAnderen ook vast niet, maar ik maak geen lijstjes van meer dan 3/4 personen
k heel fijn, heel mooi, heel blij...nu stil.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
![]()
soit, sorry voor mijn taalfouten ... en oh zo leuk dat jullie mijn accent niet kunnen horen op internet![]()
mijn excuses als ik op bepaalde mensen hun tenen heb getrapt.
Nee, maar ik heb 20 jaar bijna uitsluitend Frans gepraat, dus sorry als ik soms fouten in het Nederlands maak. Het was jij die me voor dom uitmaakte omdat ik een taalfout maakte in het Nederlands.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:44 schreef thabit het volgende:
[..]
Aha, dus je bent extreem intelligent omdat je beter Frans kunt? Volgens mij beginnen in datzelfde Frans zinnen met een hoofdletter, net als in veel andere talen..
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:47 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
k heel fijn, heel mooi, heel blij...nu stil.
Wat is een leuke plek/datum voor een meeting? Zaterdag 30 april? Amsterdam?
I'm inquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:47 schreef WeirdMicky het volgende:
Zaterdag 30 april? Amsterdam?
goed onderwerp: ik vind het een medium als een ander. En als je door omstandigheden niet veel kan uitgaan, of dat niet graag doet, vind ik het een zeer goed alternatiefquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:49 schreef Christine het volgende:
*KUCH*
Ontopic enzo?
Maar weer eens een nieuwe stelling er tussendoor gooien dan...
Wat vinden jullie van internet als medium om mensen te versieren?
Misschien scheelt het als je geen sekslessen gaat aanvragen in foktopicsquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:50 schreef PieterCK het volgende:
Geen goed medium, ik moet mensen kunnen zien.
Dan weet ik hoesnel ze afknappen op mij en op mijn uiterlijk
Damn 1 keer maak ik een grapje en 3 weken erna hoor je het nog hahahaquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien scheelt het als je geen sekslessen gaat aanvragen in foktopics
Ok danquote:
Ho ho, me 2 in me oranje shirtquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:53 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ok dan
Lijstje tot nu toe voor zaterdag 30 april:
- WeirdMicky
- Christine
Dat grapje was gisterenquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Damn 1 keer maak ik een grapje en 3 weken erna hoor je het nog hahaha
Zodra ik een positief resultaat heb gehaald laat ik het weten. Daarvoor kunnen we nog geen oordeel geven natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:49 schreef Christine het volgende:
*KUCH*
Ontopic enzo?
Heb nog nooit mensen van internet in het echt ontmoet.....quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Dat kwam niet serieus over PieterAls je wilt kan dat natuurlijk.
Overigens is internet een makkelijk medium, alleen niet echt ideaal.
Ik vond/vind het ideaal. Ben niet echt een uitgaansmens, dus het lijkt me wel wat. De dates die ik gehad heb zijn ook alle via internet gekomen, alleen is er nog een gevolg aan gegeven door verschillende redenen. Dus nu vind ik het niet meer zo ideaal, omdat mensen toch redelijk een oordeel klaar hebben als er maar iets verkeerds gaat. Of zodra een foto verstuurd wordt bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:49 schreef Christine het volgende:
Dodelijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:49 schreef Christine het volgende:
*KUCH*
Ontopic enzo?
Ja lijkt me niet echt een ideale dag.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:03 schreef PieterCK het volgende:
Maar hoe wil je elkaar dan tegenkomen...??
Ooit wel eens op koningendag in Am*dam geweest??
De logeerkamer bij ons thuis is nog beschikbaar voor je hequote:Op dinsdag 12 april 2005 15:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja lijkt me niet echt een ideale dag.
Count me in (wel onder voorbehoud)quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:02 schreef WeirdMicky het volgende:
=Update= Lijstje tot nu toe voor zaterdag 30 april:
- WeirdMicky
- Christine
- PieterCK
dat is in het echte leven toch ook zo ... je wordt onmiddelijk getaxeerd op je uiterlijk ... hard maar waar ...quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:05 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik vond/vind het ideaal. Ben niet echt een uitgaansmens, dus het lijkt me wel wat. De dates die ik gehad heb zijn ook alle via internet gekomen, alleen is er nog een gevolg aan gegeven door verschillende redenen. Dus nu vind ik het niet meer zo ideaal, omdat mensen toch redelijk een oordeel klaar hebben als er maar iets verkeerds gaat. Of zodra een foto verstuurd wordt bijvoorbeeld.
Wat heb jij toch met mij en jouw logeerkamer?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:07 schreef PieterCK het volgende:
[..]
De logeerkamer bij ons thuis is nog beschikbaar voor je he![]()
Inderdaad. Je moet bijna aan Twee voor Twaalf hebben meegedaan om nog in dit topic te mogen posten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:06 schreef thaleia het volgende:
Oeioeioeioeioei, je bent even een dagje werken en vervolgens is het topic verworden tot een "dat ik niet aan de vrouw kom zal wel komen doordat ik zo slim ben"-topic?
Gelukkig is de werkdag nog niet voorbij, ik zie vanavond wel of het nog ergens over gaat hier.
Nog steeds Amsterdam?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:11 schreef WeirdMicky het volgende:
=Update= Lijstje tot nu toe voor zaterdag 7 mei:
- WeirdMicky
- Christine
- PieterCK
- ThunderChild
Meer vrouwen nodig
Denk het wel. Het hoeft ook niet op 30 April, maar een week later zou ook kunnen. Ik weet niet waar jij vandaan komt en of het voor jou te doen dan is . . .quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:12 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nog steeds Amsterdam?
dude, je geflirt valt opquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:07 schreef PieterCK het volgende:
[..]
De logeerkamer bij ons thuis is nog beschikbaar voor je he![]()
[niet serieus]quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:09 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met mij en jouw logeerkamer?
Dan moet ik afhakenquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:15 schreef Copycat het volgende:
Dit 'meet' onderwerp is ideaal voor het in leven geroepen irc kanaal.
SVP daar verder hierover ouwehoeren.
Ik kan het ook niet, systeembeheer heeft aanpassingen gedaan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dan moet ik afhakenkan hier niet irc-en, alleen in het weekend.
Via mail of msn dan. Wees creatief. Maar dit topic verzandt hiermee enkel in een overvloed aan ongewenste slowchatquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Dan moet ik afhakenkan hier niet irc-en, alleen in het weekend.
Oh ha, dat is de reden dan vastquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:29 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom denk je dat vrouwen met een hoge opleiding het relatief lastigst aan de man komen?Stond laatst nog in de krant.
En die gaan niet mee omdat ze niet via msn, mail of irc willen en/of kunnen communiceren?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:28 schreef PieterCK het volgende:
We blazen niks af er zijn alleen 2 mensen die niet meegaan, that's all...
Je geeft dat adres toch niet aan Jan en alleman, maar aan mensen met wie je notabene irl wilt afspreken...quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:37 schreef PieterCK het volgende:
Niet iedereen hoeft mijn MSN en Mail te weten he..
Ik doe niet moeilijk, ik schijn ingewikkeld in elkaar te zitten (althans dat hoor ik vaker)quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:40 schreef sweetgirly het volgende:
Mensen of singles kunnen soms zo lekker moeilijk doen inclusief mezelf![]()
Geweldig!
Je hebt er een apart emailadres voor aangemaakt?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:43 schreef Christine het volgende:
Iedereen mag mij mailen op singles@mazooka.nl
En nu weer ontopic.
Afgelegen uithoeken die de enige plek van beschaving binnen een straal van 100 kilometer zijn, hebben die relatief meer of juist minder singles?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Je hebt er een apart emailadres voor aangemaakt?
Als jullie die meeting nu eens in Nijmegen houden, dan kom ik ook wel even langs, en bovendien, het is lekker centraal..
Nieuwe mensen als in: potentiele liefdespartners, of in een bredere context?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:00 schreef Metro2005 het volgende:
Poll: Waar ontmoet jij nieuwe mensenIn de kroeg / Disco via Studie Op straat Via internet / datingsite Werk
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
polletje (als het mag)
Mickske, we gingen toch saampjes naar Major Leaguequote:Op dinsdag 12 april 2005 14:53 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ok dan
Lijstje tot nu toe voor zaterdag 30 april:
- WeirdMicky
- Christine
potentiele liefdespartnerquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:04 schreef nozem het volgende:
[..]
Nieuwe mensen als in: potentiele liefdespartners, of in een bredere context?
Overal, dus ik klik niks aan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:00 schreef Metro2005 het volgende:
Poll: Waar ontmoet jij nieuwe mensenIn de kroeg / Disco via Studie Op straat Via internet / datingsite Werk
Tussenstand:
[afbeelding]
polletje (als het mag)
Ik snap niet waar jij die wijsheid over 'enige plek van beschaving binnen een straal van 100 km' vandaan haalt maar ik denk dat je in de war bent met Kamtsjatka ofzo.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:04 schreef thabit het volgende:
[..]
Afgelegen uithoeken die de enige plek van beschaving binnen een straal van 100 kilometer zijn, hebben die relatief meer of juist minder singles?
Ik dacht al. Word ik me net tot bruine ridder beedigd en dan ga je meteen al vreemdquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:07 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Overal, dus ik klik niks aan.
Btw...TC, my bad, wilde het al een weekje later doen. DnB gaat voor de liefde/singles
heej, je icoon is ingekleurdquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:07 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Overal, dus ik klik niks aan.
Btw...TC, my bad, wilde het al een weekje later doen. DnB gaat voor de liefde/singles
Je vergeet feestjesquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:00 schreef Metro2005 het volgende:
Tussenstand:
[afbeelding]
polletje (als het mag)
Goed punt, er zit toch nog een leuk element aan verjaardagen aflopen wat dat betreft. Bovendien kun je heel makkelijk via een vriend aan een telefoonnummer kunnen, dat is een stuk makkelijker dan via via nog ergens proberen tegen te komen. Het beste werkt natuurlijk meteen zo'n nummer verkrijgen, maar iedereen vergeet weleens wat hequote:Op dinsdag 12 april 2005 16:21 schreef Bigs het volgende:
[..]
Je vergeet feestjesDat vind ik zelf een van de betere plekken. Vrienden van vrienden raak je namelijk een stuk makkelijker mee aan de praat dan willekeurige andere mensen
Die van mij ook, alleen ben ik vanavond pas laat weer on-line als ik weer on-line ben . . .quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou mijn msn is te vinden in mijn profiel. Vanavond ben ik wel online daaro.
Ik weet niet waarom ik het altijd verkeerd dacht, maar kom er nu pas achter dat je geen vrouw bentquote:
Tip: Nooit adviezen van petitlapin aannemen want zij gaat een relatie aan omdat het rationeel de goeie beslissing is en niet omdat ze overweldigend verliefd is. Verder zijn mensen die op hun 26e nog niet zijn afgestudeerd lui, terwijl ik durf te beweren dat ik het zeer goed zal doen op de maatschappelijke ladder aangezien ik een groot netwerk heb aangelegd tijdens mijn luize leventje als student.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb 20 jaar bijna uitsluitend Frans gepraat, dus sorry als ik soms fouten in het Nederlands maak. Het was jij die me voor dom uitmaakte omdat ik een taalfout maakte in het Nederlands.
En nu weer ontopic ... al heb ik daar al mijn bijdrage in gedaan ... voor de mensen die hun single-status willen verliezen: ACTIE! OP JACHT, en, voor sommigen, niet berusten in je 'lot' !!!
quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:32 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik het altijd verkeerd dacht, maar kom er nu pas achter dat je geen vrouw bent
vreemdgangersquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tip: Nooit adviezen van petitlapin aannemen want zij gaat een relatie aan omdat het rationeel de goeie beslissing is en niet omdat ze overweldigend verliefd is. Verder zijn mensen die op hun 26e nog niet zijn afgestudeerd lui, terwijl ik durf te beweren dat ik het zeer goed zal doen op de maatschappelijke ladder aangezien ik een groot netwerk heb aangelegd tijdens mijn luize leventje als student.
Tip2: Nooit adviezen van mij uitnemen want ik ga vreemd uit voorzorg![]()
Het voordeel van een eigen domeinnaamquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:56 schreef nozem het volgende:
Je hebt er een apart emailadres voor aangemaakt?
Even offtopic. Je bent jezelf toch wel bewust van het grappige stukje uit je signature of niet?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Het voordeel van een eigen domeinnaam
Weet ik ook meteen waar spam vandaan komt.
smosquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Schaats je ook achteruit?
Je snapt natuurlijk dat dit de kat op het spek binden is he. Bijna alle mannen die hier komen zijn hoogopgeleid en in hun 20er jaren. Wat heb jij te bieden?quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:10 schreef Xortes het volgende:
Hey mede singles!
Naar aanleiding van een linkje in een van de vorige delen heb ik me ingeschreven op match4me. Ik vind het namelijk erg belangrijk dat mijn (toekomstige) partner ook hoogopgeleid is. Nu ben ik er inmiddels een weekje lid van en ik krijg bestwel wat reacties, maar die mannen zijn allemaal zoveel ouder dan ik ben. Ikzelf ben 23 en zoek in de leeftijdscategorie 23-30, veel ouder lijkt me lastig. Maar de reacties zijn allemaal mannen ouder dan 30...Wat moeten die nou met een omstuimig, experimenteel, nog heel erg op zoek naar zichzelf mal jong mens als ik? Wat ik met hen moet daar denken ze vast niet eens bij na...
Xor
Niet zo naief, Xortes...quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:10 schreef Xortes het volgende:
Wat moeten die nou met een omstuimig, experimenteel, nog heel erg op zoek naar zichzelf mal jong mens als ik?
Tja, ik had misschien stiekem gehoopt dat het bij daten om meer dan geile sex ging... Vooral op een site voor hoogopgeleide singles!quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet zo naief, Xortes...
Wat denk je nu zelf wat deze 'oudere' mannen met zo'n jong blaadje willen?
Geiligheid overstijgt intelligentie.
Misschien zoek je wel verkeerd. Waarom zoek je uberhaupt je in via een datingsite als je jezelf zoekt? Moet je dat niet eerst doen voordat je een partner zoekt?quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:10 schreef Xortes het volgende:
Hey mede singles!
Naar aanleiding van een linkje in een van de vorige delen heb ik me ingeschreven op match4me. Ik vind het namelijk erg belangrijk dat mijn (toekomstige) partner ook hoogopgeleid is. Nu ben ik er inmiddels een weekje lid van en ik krijg bestwel wat reacties, maar die mannen zijn allemaal zoveel ouder dan ik ben. Ikzelf ben 23 en zoek in de leeftijdscategorie 23-30, veel ouder lijkt me lastig. Maar de reacties zijn allemaal mannen ouder dan 30...Wat moeten die nou met een omstuimig, experimenteel, nog heel erg op zoek naar zichzelf mal jong mens als ik? Wat ik met hen moet daar denken ze vast niet eens bij na...
Xor
Hmz, schrijf je in bij match4me and find outquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:12 schreef nozem het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk dat dit de kat op het spek binden is he. Bijna alle mannen die hier komen zijn hoogopgeleid en in hun 20er jaren. Wat heb jij te bieden?
Maar natuurlijk. Hoogopgeleide singles zijn de motor van het internet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wow, dit topic gaat echt neukend hard.
Deze opmerking komt op mij over als spam.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:22 schreef Xortes het volgende:
[..]
Hmz, schrijf je in bij match4me and find out :
Ik wil me er wel gaan inschrijven maar dat kan maar 2 weken gratis. En betaalde liefde is ook weer zo wat. Dus wacht even totdat ik 2 weken heb waarin ik ook wat tijd heb om daar rond te neuzen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:22 schreef Xortes het volgende:
[..]
Hmz, schrijf je in bij match4me and find outDat verklaart waarom er daar alleen maar geile oudere mannen zitten... Zijn er eigenlijk al dates ontstaan uit dit topic?
Oe! Dat wil ik ook weten! Is er al een trouwerij gepland sinds eel 1?quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:22 schreef Xortes het volgende:
[..]
Hmz, schrijf je in bij match4me and find outDat verklaart waarom er daar alleen maar geile oudere mannen zitten... Zijn er eigenlijk al dates ontstaan uit dit topic?
Moet je eerst jezelf hebben gevonden voordat je een relatie aan kan gaan? Zo ja, dan blijf ik nog wel een paar jaar single en daar heb ik geen zin in. Ik ben bijna afgestudeerd en heel erg aan het zoeken wat ik wil met de rest van mn leventje enzo, daar is toch niets mis mee?quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Misschien zoek je wel verkeerd. Waarom zoek je uberhaupt je in via een datingsite als je jezelf zoekt? Moet je dat niet eerst doen voordat je een partner zoekt?
En als je jezelf als jong ding beschouwd...waarom zoek je dan mannen van bijv 30 jaar oud?
lol, niet zo bedoeld. Ik zou match4me eigenlijk afraden. Ik zit ook nog in mijn 2 weken proefperiode, maar ik ga er ook echt niet voor betalen... Ik vind sowieso dat alle datingsites die ik tot nu toe heb gezien te weinig mogelijkheden geven om bepaalde kanten van jezelf te laten zien, die ik belangrijk vind.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Deze opmerking komt op mij over als spam.![]()
Je houdt niet meer van ons?quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:25 schreef Tranceptor het volgende:
Ik weiger dit deel nog te posten, zoeken jullie het maar ff uit
Bij jou ligt het in elk geval niet aan hoe je eruit ziet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:27 schreef Xortes het volgende:
[..]
Moet je eerst jezelf hebben gevonden voordat je een relatie aan kan gaan? Zo ja, dan blijf ik nog wel een paar jaar single en daar heb ik geen zin in. Ik ben bijna afgestudeerd en heel erg aan het zoeken wat ik wil met de rest van mn leventje enzo, daar is toch niets mis mee?
Ik vind mezelf niet jong hoor, maar vergeleken met mannen van 37/40 ja... vind ik mezelf wel jong. Ik ken verder mannen van 30 waarvan ik wel denk dat ik er een relatie mee zou kunnen hebben, dus ik heb de grens maar even op 30 gezet... Als je echt verliefd bent maakt die leeftijd natuurlijk geen drol meer uit, maar ik vind wel dat het een selectiecriterium is.
En als je je daar niet lekker bij voelt dan? In mijn ogen is het vrij normaal dat je behoefte hebt aan een relatie....quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:49 schreef PieterCK het volgende:
Maar waarom zo wanhopig op zoek naar een relatie..
Leef je leven en als dat voorlopig single is is daar toch ook NIKS mis mee???
Iemand zei het in een van de eerste delen van dit topic: bij stelletjes waar je nauwelijks de liefde ervan af ziet stralen, is juist sprake van echte liefde. Bij die slijmerige stelletjes vraagt men zich af hoelang ze dat nog volhoudenquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:51 schreef PieterCK het volgende:
Vindt je??
Als ik van die stelletjes zie dan krijg ik af en toe het gevoel dat ik over me nek moet gaan hahaa...
Nee ik weet weinig voordelen van een relatie
Nouja, een ding is duidelijk: verlangen staat vrij.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:57 schreef PieterCK het volgende:
Maakt mij niet uit hoor bij welk stel..
Elk stel is er meestal al 1 teveel.. Nee ik kan me niet in hun verplaatsen
Hoe hoogopgeleid zoek je. Ik bedoel, mensen die universiteit of een doktersopleiding hebben gedaan zijn niet altijd even jong meer natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:10 schreef Xortes het volgende:
Hey mede singles!
Xor
Neequote:Op dinsdag 12 april 2005 18:09 schreef Beach het volgende:
Ik ben niet hoogopgeleid maar wel heel slim![]()
Telt dat ook?
als je nou heel geld hebt koop je gewoon een harem vol met vrouwenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:11 schreef PieterCK het volgende:
Nee hoger opgeleid = betere baan = meer geld = meer shoppen
Ideaalquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:11 schreef PieterCK het volgende:
Nou dat laatste vind ik niet eens zo gek hoor. Ze werken toch zelf ook?quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:17 schreef PieterCK het volgende:
Precies dat is hetgeen wat de meeste vrouwen toch willen he..
Bij mij zouden ze alleen niet veel verder komen dan een gemeenschappelijke pot met geld voor het huishouden en voor de rest, hebben ze hun eigen geld
Tja iemand waarmee ik op normaal niveau mee kan praten en die niet opkijkt alsof hij water ziet branden als ik wat over mijn studie of intresses vertel of me aangaapt als ik een bepaald woord gebruik... En ja daarvoor hoef je geen opleiding te hebben, maar hoogopgeleid is wederom een functioneel criterium om mensen eruit te filteren die enige mate van intelligentie bezitten, doorzettingsvermogen hebben(om een studie af te maken) en bovendien enigzins gemotiveerd zijn om wat van hun leven te maken... Wat niet zegt dat je dat niet hebt als je niet hoogopgeleid bent... (yeah, drie ontkenningen in 1 zin) Ik bedoel trouwens HBO of universitair met hoogopgeleid.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hoe hoogopgeleid zoek je. Ik bedoel, mensen die universiteit of een doktersopleiding hebben gedaan zijn niet altijd even jong meer natuurlijk.
En zoals er al gezegd is bevind je je hier op goed terrein. Allemaal hoger opgeleide mannen tussen de 20 en 30![]()
Jah anders kunnen ze helemaal zo weinig doen he...quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou dat laatste vind ik niet eens zo gek hoor. Ze werken toch zelf ook?
Ja bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:19 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jah anders kunnen ze helemaal zo weinig doen he...
of rijke ouders of zo
Jij begrijpt het tenminste! Schoenen........quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:11 schreef PieterCK het volgende:
Nou, heb een vriendin gehad die nu op de universiteit zit, die woorden als cliché e.d. gewoon niet kende. Een andere vriendin die MBO deed, praatte in keurige volzinnen. 't Is niet helemaal een garantie dat hoogopgeleid ook brengt wat je ervan verwacht.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:19 schreef Xortes het volgende:
[..]
Tja iemand waarmee ik op normaal niveau mee kan praten en die niet opkijkt alsof hij water ziet branden als ik wat over mijn studie of intresses vertel of me aangaapt als ik een bepaald woord gebruik... En ja daarvoor hoef je geen opleiding te hebben, maar hoogopgeleid is wederom een functioneel criterium om mensen eruit te filteren die enige mate van intelligentie bezitten, doorzettingsvermogen hebben(om een studie af te maken) en bovendien enigzins gemotiveerd zijn om wat van hun leven te maken... Wat niet zegt dat je dat niet hebt als je niet hoogopgeleid bent... (yeah, drie ontkenningen in 1 zin) Ik bedoel trouwens HBO of universitair met hoogopgeleid.
Misschien moeten wij elkaar maar eens gaan daten. Het liefst voor 1 mei.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:19 schreef Xortes het volgende:
[..]
Tja iemand waarmee ik op normaal niveau mee kan praten en die niet opkijkt alsof hij water ziet branden als ik wat over mijn studie of intresses vertel of me aangaapt als ik een bepaald woord gebruik... En ja daarvoor hoef je geen opleiding te hebben, maar hoogopgeleid is wederom een functioneel criterium om mensen eruit te filteren die enige mate van intelligentie bezitten, doorzettingsvermogen hebben(om een studie af te maken) en bovendien enigzins gemotiveerd zijn om wat van hun leven te maken... Wat niet zegt dat je dat niet hebt als je niet hoogopgeleid bent... (yeah, drie ontkenningen in 1 zin) Ik bedoel trouwens HBO of universitair met hoogopgeleid.
Dit wordt de eerste datequote:Op dinsdag 12 april 2005 18:22 schreef thabit het volgende:
[..]
Misschien moeten wij elkaar maar eens gaan daten. Het liefst voor 1 mei.
Wat is dat toch voor 1 mei? Gister was je op zoek naar een aprildate.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:22 schreef thabit het volgende:
[..]
Misschien moeten wij elkaar maar eens gaan daten. Het liefst voor 1 mei.
Tsja maar als je mijn bankpasje niet krijgt kom je er zo moeiijk aan en het huishoudgeld dat is ook verboden terrein voor paar van die domme schoenenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:21 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Jij begrijpt het tenminste! Schoenen........![]()
Adel is ook welkom trouwens, mits niet verarmd![]()
Geen date haha..(en 1 mei valt op zondag) dus hele dag rustig datenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:23 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor 1 mei? Gister was je op zoek naar een aprildate.
Verwacht er wel een terug.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:26 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Geen date haha..(en 1 mei valt op zondag) dus hele dag rustig daten
Thnx voor je mail overgens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |