gezellige meid ben jijquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ga altijd ruzie maken als ik weet dat diegene mij niet leuk vind.
MINCE ... 'in ben stokoud voor een eerste relatie', blablaba, sorry, ik noem dat dus wel weer in dezelfde poel vissen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zei niet vragen, maar bij zichzelf er over nadenken. Dat ik het er vandaag niet over had maakt wel uit, want de discussie ging er niet over. Ik snap dan ook werkelijk niet waarom je daar over begon.
Sabrina isquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
gezellige meid ben jij
hoe weet je zeker dat iemand je niet leuk vind dan?
Ik denk zelf dat ik te oud ben voor een tweede relatie. Ben ik nu ook kansloos?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
MINCE ... 'in ben stokoud voor een eerste relatie', blablaba, sorry, ik noem dat dus wel weer in dezelfde poel vissen.
denk verdomme eens aan de TOEKOMST, in plaats van steeds je situatie te herkauwen, en in het verleden en vandaag te denken. MERDE ALORS
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Sabrina is lief hoor![]()
Alleen nog geen mail binnen...
Maar als mensenme niet aardig vinden heb ik er weinig last van zie ik ze niet dus ook geen ruzie maken
Ik ben ook heel gezellig, maar heb soms ook een niet lieve kant.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
gezellige meid ben jij
hoe weet je zeker dat iemand je niet leuk vind dan?
Die petitlapin heeft zelfs een relatie. Snap het niet helemaalquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:09 schreef ramsesii het volgende:
hye, maar jullie zijn allemaal wel lekker aan het zeuren enzo... is het niet verstandig wat aardig tegen elkaar te doen zodat jullie elkaar mss van de singleheid af kunnen helpen
jep, als je jezelf kansloos vindt, ben je dat zekerquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:10 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ik te oud ben voor een tweede relatie. Ben ik nu ook kansloos?
dat geldt voor mij ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:08 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Sabrina isje moet d'r gewoon niet boos maken
![]()
Het zou erg naïef zijn om te denken dat gebeurtenissen uit het verleden en heden geen invloed op de toekomst zouden hebben. Of moet ik volgens jou denken dat het louter op toeval berust en dat het vanzelf allemaal wel goed zal komen? Come on, er zijn problemen (geweest) en daar zal ik overheen moeten sappen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
MINCE ... 'in ben stokoud voor een eerste relatie', blablaba, sorry, ik noem dat dus wel weer in dezelfde poel vissen.
denk verdomme eens aan de TOEKOMST, in plaats van steeds je situatie te herkauwen, en in het verleden en vandaag te denken. MERDE ALORS
Hahaha en je kan wel fokkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik zit op de meest ongunstigste plek om een mail te sturen. Waarschijnlijk vanavond.
[..]
@ Pieter:
Wederom![]()
Zou het gewoon kunnen dat ik te intelligent ben voor een relatie?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jep, als je jezelf kansloos vindt, ben je dat zeker
er zijn problemen geweest ...quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou erg naïef zijn om te denken dat gebeurtenissen uit het verleden en heden geen invloed op de toekomst zouden hebben. Of moet ik volgens jou denken dat het louter op toeval berust en dat het vanzelf allemaal wel goed zal komen? Come on, er zijn problemen (geweest) en daar zal ik overheen moeten sappen.
Ik stem voor dichterbij huis.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Die petitlapin heeft zelfs een relatie. Snap het niet helemaal
We kunnen ook een datum prikken om met een bergje singles wat te drinken in Amsterdam (bijvoorbeeld?). Hangen we het niet onder een noemer 'meeting', maar wel ff lachen
nee, want ik ben ook extreem intelligent en ik ben ( weliswaar met veel moeite) ook van 't straat geraaktquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:13 schreef thabit het volgende:
[..]
Zou het gewoon kunnen dat ik te intelligent ben voor een relatie?
Ja dat is geheel op eigen risico, maar het is nu zo interessant hier dus blijf ik terugkomen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:13 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahaha en je kan wel fokken![]()
Zie je mail wel komen, ben wel leren maar ik reageer a.s.a.p. natuurlijk![]()
Heej Muts blijf je nou zo aan het zeiken of verdwijn je nog een keer?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
er zijn problemen geweest ...
dus omdat je op je 24/25ste nog nooit een meisje bent tegengekomen met wie het wederzijds klikt, zijn er 'problemen' met jou.
ik leer nog elke dag bij
Ik stem voor Amsterdam en sabrientje ik heb anders nog wel een logeerkamer vrij hoorh ahahaquote:
Amsterdam is fine by me, maar ik geloof niet dat ik toe ben aan meeten hoor... Vind 1 stalker wel genoeg eigenlijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Die petitlapin heeft zelfs een relatie. Snap het niet helemaal
We kunnen ook een datum prikken om met een bergje singles wat te drinken in Amsterdam (bijvoorbeeld?). Hangen we het niet onder een noemer 'meeting', maar wel ff lachen
Met problemen bedoel ik niet dat ik lichamelijke gebreken heb, in zware psychische nood verkeer of compleet gestoord ben. Wel dat ik bepaade hindernissen zal moeten overwinnen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
er zijn problemen geweest ...
dus omdat je op je 24/25ste nog nooit een meisje bent tegengekomen met wie het wederzijds klikt, zijn er 'problemen' met jou.
ik leer nog elke dag bij
Ben ik t stiekem wel mee eens... Echt bijdragen aan het topic doe je niet, of wel?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Heej Muts blijf je nou zo aan het zeiken of verdwijn je nog een keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |