abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:47:44 #101
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26169960
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:44 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ah, heb jij die statistieken, ik niet.
http://www.cbs.nl/

Inderdaad, maar aangezien jij maatje 36 en blonde lokken hebt, twee universitaire studies hebt afgerond en bovendien de meest fantastische relatie van de wereld hebt heb je je daar vast nooit in verdiept.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:50:03 #102
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26170002
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:47 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Eeehm ja, iets waarbij ik op het randje heb gestaan om te doen.
Pak een flat (liefst iets van 9 hoog).....

Was niet alleen verliefdheid maar veel meer wat niet meer goed zat in mezelf
Dat lef heb ik niet, maar ik hoopte stiekem wel dat ik zou stoppen met ademen, is dat ook goed?

Om weer OT te komen, ik denk dat hoe je met zulke dingen omgaat een heel eind met persoonlijkheid te maken heeft. De een kan zich makkelijker afsluiten dan de ander. Helaas hoor ik bij de groep die dat heel lang volhoudt, maar als iemand zich weet te nestelen bij mij....
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26170020
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:42 schreef melismay het volgende:

[..]

Denk ook dat dat is waar ik tegenaan loop.... Al mijn vrienden en vriendinnen hebben relaties, gaan samenwonen of denken zelfs aan trouwen Dan is het niet zo zeer dat ik zo nodig moet, maar dan zie je wel hoe het ook kan... En dan krijg je vanzelf de behoefte om ook een relatie te hebben, ik tenminste wel....
Ja inderdaad Melismay. Ik wil absoluut nog niet trouwen en ik weet niet eens of ik wel kinderen wil. Dus wat hun hebben of gaan krijgen hoeft voor mij echt niet.

Dus het gaat niet over saai of niet Tranceptor, het is meer het gevoel dat je wat mist. Maar ja uitgaan werd ik de volgende delen ook al als saai bestempeld.
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:51:54 #104
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26170042
Ik hoop op zich ooit een dag te vinden dat ik dat lef nog wel heb..

Voor de rest vooral veel ruzie maken met meiden die ik leuk vinden en zij mij en dan blijf ik voorlopig nog wel vrijgezel zonder alle ellende die erbij hoort
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  Official ESF Kreviewer dinsdag 12 april 2005 @ 13:53:15 #105
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_26170072
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:51 schreef PieterCK het volgende:
ik hoop het ook. Dat slappe gelul erover helpt ook niet echt hè.
pi_26170082
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:47 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

http://www.cbs.nl/

Inderdaad, maar aangezien jij maatje 36 en blonde lokken hebt, twee universitaire studies hebt afgerond en bovendien de meest fantastische relatie van de wereld hebt heb je je daar vast nooit in verdiept.
Het enige waar jij mee bezig bent is, oooooooooooooooooh, ik heb geen ervaring, en de meisjes gaan dan raar opkijken, blablabla.

weet je, het feit dat je onervaren bent, daar zou ik nooit geen probleem van maken.

Het feit echter dat je er zo beschaamd over bent, en zo'n bekrompen mentaliteit hebt dat je denkt dat elk meisje een lijst gaat maken van je ex-lieven, je ervaring en je populariteit, daar KOTS ik regelrecht van. Zo'n BANGE ZAGEVENT maakt bij mij dus echt O,O kans.

Ik heb daarenboven nooit beweerd dat ik de meest fantastische relatie van de wereld heb, het kan best stormen, maar ik weet wel dat ik mijn partner niet heb afgerekend op zijn ervaring, en dat mijn partner dat evenmin bij mij heeft gedaan! We waren beiden al meer volwassen dan dat.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26170101
quote:

Voor de rest vooral veel ruzie maken met meiden die ik leuk vinden en zij mij en dan blijf ik voorlopig nog wel vrijgezel zonder alle ellende die erbij hoort
Ik ga altijd ruzie maken als ik weet dat diegene mij niet leuk vind.
pi_26170127
quote:
Morgen wordt het lekker weer.
Frusticus.
pi_26170136
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:53 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Het enige waar jij mee bezig bent is, oooooooooooooooooh, ik heb geen ervaring, en de meisjes gaan dan raar opkijken, blablabla.

weet je, het feit dat je onervaren bent, daar zou ik nooit geen probleem van maken.

Het feit echter dat je er zo beschaamd over bent, en zo'n bekrompen mentaliteit hebt dat je denkt dat elk meisje een lijst gaat maken van je ex-lieven, je ervaring en je populariteit, daar KOTS ik regelrecht van. Zo'n BANGE ZAGEVENT maakt bij mij dus echt O,O kans.
Nou ik denk dat jij nu een beetje loopt te zwetsen, ik denk dat het meer speelt dat Plato niet weet hoe te handelen in situaties en dat hij daarom er al niet aan begint. Als ik het verkeerd heb verbeter me maar.
pi_26170159
Ik snap niet waarom elke post van jou zo negatief is Petitlapin? Dit is ten eerste een singles topic (wat doe je hier?) en ten tweede lijk je me nou niet het voorbeeld van de ideale vrouw en dus de leuke relatie waar singles vaak naar op zoek zijn.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26170174
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:54 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik ga altijd ruzie maken als ik weet dat diegene mij niet leuk vind.
Lijkt me ook niet meer dan terecht. Had-ie je maar leuk moeten vinden.
pi_26170186
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:56 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Nou ik denk dat jij nu een beetje loopt te zwetsen, ik denk dat het meer speelt dat Plato niet weet hoe te handelen in situaties en dat hij daarom er al niet aan begint. Als ik het verkeerd heb verbeter me maar.
dan denk ik dat ik 90 % van zijn posts mislezen heb, want het is wel degelijk het enige waar hij over kan leuteren.
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:58:17 #113
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26170192
quote:

[..]

Ik heb daarenboven nooit beweerd dat ik de meest fantastische relatie van de wereld heb, het kan best stormen, maar ik weet wel dat ik mijn partner niet heb afgerekend op zijn ervaring, en dat mijn partner dat evenmin bij mij heeft gedaan! We waren beiden al meer volwassen dan dat.
!) Ik geloof niet dat ik vandaag over een gebrek aan ervaring gesproken heb, dus dat maak je er zelf van omdat ik daar wel eens met je over gediscussiëerd heb.

2) Je kunt van mij veel zeggen, maar niet dat ik bekrompen ben.

3) Dat een meisje geen statistieken gaat aanmaken snap ik ook wel, maar ze zal zich ongetwijfeld (en terecht) afvragen wat de achterliggende reden is. Typisch trouwens dat jij daar nu weer over begint, terwijl het niet ter sprake kwam.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 12 april 2005 @ 13:58:47 #114
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_26170201
Ik begin petitlapin steeds meer te waarderen.
pi_26170216
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:57 schreef thabit het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet meer dan terecht. Had-ie je maar leuk moeten vinden.
Jij snapt het
pi_26170220
En wat ik trouwens vond in een boekje "Hoe word ik succesvol":

als je nu niet gelukkig bent, is er geen reëele kans dat dit later wel het geval is

Iets in die trant. Het geeft dus aan dat als je iets wilt veranderen, je niet moet verwachten dat dit later vanzelf gebeurd. Als je weet wat eraan schort, doe er dan wat aan.
  dinsdag 12 april 2005 @ 14:00:38 #117
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26170230
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:58 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dan denk ik dat ik 90 % van zijn posts mislezen heb, want het is wel degelijk het enige waar hij over kan leuteren.
k geef toe dat ik het daar vaak over gehad heb, maar vandaag niet, blijkbaar wildeje dat graag lezen. Bovendien bedoel ik met gebrek aan ervaring inderdaad ook een gebrek aan ervaring over hoe te handelen.
  dinsdag 12 april 2005 @ 14:00:43 #118
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26170232
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:58 schreef Kreator het volgende:
Ik begin petitlapin steeds meer te waarderen.
Ben jij ook single?
  dinsdag 12 april 2005 @ 14:00:49 #119
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26170233
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:59 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Jij snapt het
Sabrina is lief hoor

Alleen nog geen mail binnen...

Maar als mensenme niet aardig vinden heb ik er weinig last van zie ik ze niet dus ook geen ruzie maken
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_26170244
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:59 schreef WeirdMicky het volgende:
En wat ik trouwens vond in een boekje "Hoe word ik succesvol":

als je nu niet gelukkig bent, is er geen reëele kans dat dit later wel het geval is

Iets in die trant. Het geeft dus aan dat als je iets wilt veranderen, je niet moet verwachten dat dit later vanzelf gebeurd. Als je weet wat eraan schort, doe er dan wat aan.
Je kunt bijvoorbeeld veel chocola eten en buiten in de zon gaan zitten. Schijn je gelukkiger van te worden.
pi_26170258
quote:

[..]

Hallo. Ik ben zeer onervaren, en daardoor ook erg zuiver.
quote:
Ik heb daarenboven nooit beweerd dat ik de meest fantastische relatie van de wereld heb.
Het begint met toegeven. Zullen we elkaar uit de brand helpen, schatje?
Frusticus.
pi_26170272
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:58 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

!) Ik geloof niet dat ik vandaag over een gebrek aan ervaring gesproken heb, dus dat maak je er zelf van omdat ik daar wel eens met je over gediscussiëerd heb.

2) Je kunt van mij veel zeggen, maar niet dat ik bekrompen ben.

3) Dat een meisje geen statistieken gaat aanmaken snap ik ook wel, maar ze zal zich ongetwijfeld (en terecht) afvragen wat de achterliggende reden is. Typisch trouwens dat jij daar nu weer over begint, terwijl het niet ter sprake kwam.
Excusez-moi, maar zo zit je gewoon in mijn hoofd, het feit dat het vandaag niet was maakt me geen bal uit, het komt ongeveer altijd op hetzelfde neer.

ik zou bovendien niet weten waarom ze naar de achterliggende redenen zou vragen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 12 april 2005 @ 14:03:58 #123
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_26170308
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 14:00 schreef Christine het volgende:

[..]

Ben jij ook single?
Soms.
pi_26170309
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 14:01 schreef thabit het volgende:

[..]

Je kunt bijvoorbeeld veel chocola eten en buiten in de zon gaan zitten. Schijn je gelukkiger van te worden.
Ik drink meestal een pilsje met vrienden in de zon Nog beter.

Het beste om een liefde te vergeten is om het weer leuk in je eentje te maken.
  dinsdag 12 april 2005 @ 14:04:47 #125
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26170323
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 14:02 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Excusez-moi, maar zo zit je gewoon in mijn hoofd, het feit dat het vandaag niet was maakt me geen bal uit, het komt ongeveer altijd op hetzelfde neer.

ik zou bovendien niet weten waarom ze naar de achterliggende redenen zou vragen.
Ik zei niet vragen, maar bij zichzelf er over nadenken. Dat ik het er vandaag niet over had maakt wel uit, want de discussie ging er niet over. Ik snap dan ook werkelijk niet waarom je daar over begon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')