http://www.cbs.nl/quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ah, heb jij die statistieken, ik niet.
Dat lef heb ik niet, maar ik hoopte stiekem wel dat ik zou stoppen met ademen, is dat ook goed?quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Eeehm ja, iets waarbij ik op het randje heb gestaan om te doen.
Pak een flat (liefst iets van 9 hoog).....
Was niet alleen verliefdheid maar veel meer wat niet meer goed zat in mezelf
Ja inderdaad Melismay. Ik wil absoluut nog niet trouwen en ik weet niet eens of ik wel kinderen wil. Dus wat hun hebben of gaan krijgen hoeft voor mij echt niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Denk ook dat dat is waar ik tegenaan loop.... Al mijn vrienden en vriendinnen hebben relaties, gaan samenwonen of denken zelfs aan trouwenDan is het niet zo zeer dat ik zo nodig moet, maar dan zie je wel hoe het ook kan... En dan krijg je vanzelf de behoefte om ook een relatie te hebben, ik tenminste wel....
ik hoop het ook. Dat slappe gelul erover helpt ook niet echt hè.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:51 schreef PieterCK het volgende:
Ik hoop op zich ooit een dag te vinden dat ik dat lef nog wel heb..
Het enige waar jij mee bezig bent is, oooooooooooooooooh, ik heb geen ervaring, en de meisjes gaan dan raar opkijken, blablabla.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/
Inderdaad, maar aangezien jij maatje 36 en blonde lokken hebt, twee universitaire studies hebt afgerond en bovendien de meest fantastische relatie van de wereld hebt heb je je daar vast nooit in verdiept.
Ik ga altijd ruzie maken als ik weet dat diegene mij niet leuk vind.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:51 schreef PieterCK het volgende:
Voor de rest vooral veel ruzie maken met meiden die ik leuk vinden en zij mij en dan blijf ik voorlopig nog wel vrijgezel zonder alle ellende die erbij hoort
Morgen wordt het lekker weer.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:51 schreef PieterCK het volgende:
Nou ik denk dat jij nu een beetje loopt te zwetsen, ik denk dat het meer speelt dat Plato niet weet hoe te handelen in situaties en dat hij daarom er al niet aan begint. Als ik het verkeerd heb verbeter me maar.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Het enige waar jij mee bezig bent is, oooooooooooooooooh, ik heb geen ervaring, en de meisjes gaan dan raar opkijken, blablabla.
weet je, het feit dat je onervaren bent, daar zou ik nooit geen probleem van maken.
Het feit echter dat je er zo beschaamd over bent, en zo'n bekrompen mentaliteit hebt dat je denkt dat elk meisje een lijst gaat maken van je ex-lieven, je ervaring en je populariteit, daar KOTS ik regelrecht van. Zo'n BANGE ZAGEVENT maakt bij mij dus echt O,O kans.
Lijkt me ook niet meer dan terecht. Had-ie je maar leuk moeten vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ga altijd ruzie maken als ik weet dat diegene mij niet leuk vind.
dan denk ik dat ik 90 % van zijn posts mislezen heb, want het is wel degelijk het enige waar hij over kan leuteren.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:56 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat jij nu een beetje loopt te zwetsen, ik denk dat het meer speelt dat Plato niet weet hoe te handelen in situaties en dat hij daarom er al niet aan begint. Als ik het verkeerd heb verbeter me maar.
!) Ik geloof niet dat ik vandaag over een gebrek aan ervaring gesproken heb, dus dat maak je er zelf van omdat ik daar wel eens met je over gediscussiëerd heb.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Het enige waar jij mee bezig bent is, oooooooooooooooooh, ik heb geen ervaring, en de meisjes gaan dan raar opkijken, blablabla.
weet je, het feit dat je onervaren bent, daar zou ik nooit geen probleem van maken.
Het feit echter dat je er zo beschaamd over bent, en zo'n bekrompen mentaliteit hebt dat je denkt dat elk meisje een lijst gaat maken van je ex-lieven, je ervaring en je populariteit, daar KOTS ik regelrecht van. Zo'n BANGE ZAGEVENT maakt bij mij dus echt O,O kans.
Ik heb daarenboven nooit beweerd dat ik de meest fantastische relatie van de wereld heb, het kan best stormen, maar ik weet wel dat ik mijn partner niet heb afgerekend op zijn ervaring, en dat mijn partner dat evenmin bij mij heeft gedaan! We waren beiden al meer volwassen dan dat.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:57 schreef thabit het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet meer dan terecht. Had-ie je maar leuk moeten vinden.
k geef toe dat ik het daar vaak over gehad heb, maar vandaag niet, blijkbaar wildeje dat graag lezen. Bovendien bedoel ik met gebrek aan ervaring inderdaad ook een gebrek aan ervaring over hoe te handelen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan denk ik dat ik 90 % van zijn posts mislezen heb, want het is wel degelijk het enige waar hij over kan leuteren.
Ben jij ook single?quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:58 schreef Kreator het volgende:
Ik begin petitlapin steeds meer te waarderen.
Sabrina is lief hoorquote:
Je kunt bijvoorbeeld veel chocola eten en buiten in de zon gaan zitten. Schijn je gelukkiger van te worden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:59 schreef WeirdMicky het volgende:
En wat ik trouwens vond in een boekje "Hoe word ik succesvol":
als je nu niet gelukkig bent, is er geen reëele kans dat dit later wel het geval is
Iets in die trant. Het geeft dus aan dat als je iets wilt veranderen, je niet moet verwachten dat dit later vanzelf gebeurd. Als je weet wat eraan schort, doe er dan wat aan.
Hallo. Ik ben zeer onervaren, en daardoor ook erg zuiver.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Het begint met toegeven. Zullen we elkaar uit de brand helpen, schatje?quote:Ik heb daarenboven nooit beweerd dat ik de meest fantastische relatie van de wereld heb.
Excusez-moi, maar zo zit je gewoon in mijn hoofd, het feit dat het vandaag niet was maakt me geen bal uit, het komt ongeveer altijd op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
!) Ik geloof niet dat ik vandaag over een gebrek aan ervaring gesproken heb, dus dat maak je er zelf van omdat ik daar wel eens met je over gediscussiëerd heb.
2) Je kunt van mij veel zeggen, maar niet dat ik bekrompen ben.
3) Dat een meisje geen statistieken gaat aanmaken snap ik ook wel, maar ze zal zich ongetwijfeld (en terecht) afvragen wat de achterliggende reden is. Typisch trouwens dat jij daar nu weer over begint, terwijl het niet ter sprake kwam.
Ik drink meestal een pilsje met vrienden in de zonquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:01 schreef thabit het volgende:
[..]
Je kunt bijvoorbeeld veel chocola eten en buiten in de zon gaan zitten. Schijn je gelukkiger van te worden.
Ik zei niet vragen, maar bij zichzelf er over nadenken. Dat ik het er vandaag niet over had maakt wel uit, want de discussie ging er niet over. Ik snap dan ook werkelijk niet waarom je daar over begon.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Excusez-moi, maar zo zit je gewoon in mijn hoofd, het feit dat het vandaag niet was maakt me geen bal uit, het komt ongeveer altijd op hetzelfde neer.
ik zou bovendien niet weten waarom ze naar de achterliggende redenen zou vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |