Je las het alsnogquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:54 schreef Bass-Miss het volgende:
BassMiss is niet dezelfde als MissBliss, maar thnx voor het compliment.
* aansluit + lijkt mij welquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:30 schreef Copycat het volgende:
Deels ligt het zeer zeker aan mij, inderdaad.
Ik ben nogal wispelturig en snel verveeld. Heb spanning nodig om 'bij de les te blijven'. Maar 'spannende' mannen zijn doorgaans niet de meest betrouwbare mannen en betrouwbare mannen weer niet de meest spannende.
Ik zit gevangen in mijn eigen Catch22... Gelukkig dat het vrijgezellenleventje me over het algemeen wel bevalt.
Preciesquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:01 schreef melismay het volgende:
Ik vind dat die persoon zelf vooral de verantwoordelijkheid moet nemen. Dat is toch de persoon met de relatie, niet jij......
Hoi.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:54 schreef Bass-Miss het volgende:
BassMiss is niet dezelfde als MissBliss, maar thnx voor het compliment.
Damn als ze het daarom uitmaakt moet je misschien maar blij zijn dat jullie niet samen zijn!!!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:13 schreef UncleFunk het volgende:
Ik ben gedumpt omdat ik niet ambitieus genoeg was (ben maar leraar), ik last had van spanningen op m'n werk, ik wel eens een rood linnen tasje bij me heb voor m'n portemonnee en kentekenbewijs, ik een verkeerde autokeuze had. En nee, die laatste twee zijn niet cynisch, maar bittere waarheid.
verkeerde autokeuzequote:Op dinsdag 12 april 2005 13:13 schreef UncleFunk het volgende:
Ik ben gedumpt omdat ik niet ambitieus genoeg was (ben maar leraar), ik last had van spanningen op m'n werk, ik wel eens een rood linnen tasje bij me heb voor m'n portemonnee en kentekenbewijs, ik een verkeerde autokeuze had. En nee, die laatste twee zijn niet cynisch, maar bittere waarheid.
Ben ik ook.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Damn als ze het daarom uitmaakt moet je misschien maar blij zijn dat jullie niet samen zijn!!!!
Missschien moeten we eens een Miss-verkiezing houden of eventueel voor katten en dan noemen we het Miss Poes.quote:
Al die missen hier
Als je dit kwadrateert en er nog een hoop bedrog aan toevoegt dan kom je een heel klein beetje in de buurt van hoe de mijne was.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:13 schreef UncleFunk het volgende:
Hahahaha dan had jij ook een lekkere vriendin zeg..quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:22 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je dit kwadrateert en er nog een hoop bedrog aan toevoegt dan kom je een heel klein beetje in de buurt van hoe de mijne was.
Omdat ik lang met andere dingen bezig was en ik bovendien het hele versiergebeuren niet beheers. Inmiddels ontmoet ik haast geen potentiële partners meer en dat alles amen verklaart mijn levenslange vrijgezellenstatus.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:18 schreef Metro2005 het volgende:
Bij deze nog een keer de vraag:
Ik vraag me toch af wat nou de redenen zijn geweest dat de meeste hier single zijn (geworden)
Tja, je wordt verliefd he. Levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:23 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahahaha dan had jij ook een lekkere vriendin zeg..
Was jij zo erg of had je ook echt een verkeerde keuze gemaakt
Een beetje vent ontkent gewoon dat ie iemand echt leuk vindquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:25 schreef thabit het volgende:
[..]
Tja, je wordt verliefd he. Levensgevaarlijk.
Moet je ook niet doen, hekje om je tuin heen bouwen en niemand de poort open laten doen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:25 schreef thabit het volgende:
[..]
Tja, je wordt verliefd he. Levensgevaarlijk.
Die Miss-verkiezing is pas geweest en we hebben allebei niet gewonnenquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Missschien moeten we eens een Miss-verkiezing houden of eventueel voor katten en dan noemen we het Miss Poes.
Ik had ook eerst er helemaal geen behoefte aan. Op school heb je natuurlijk wel de verliefdheden, maar daar bleef het ook bij en dat vond ik ook wel best. Pas sinds een paar jaar begint het wel te kriebelen, alleen door afwijzingen ben ik bang om het weer te wagen. En ook het gebrek aan potentiële kandidaten helpt ook geen meter natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat ik lang met andere dingen bezig was en ik bovendien het hele versiergebeuren niet beheers. Inmiddels ontmoet ik haast geen potentiële partners meer en dat alles amen verklaart mijn levenslange vrijgezellenstatus.![]()
Hahaha, als ik dat eens kon. Nee hoor, deze dame gaat er helemaal voor als ze verliefd is en ja, dan moet je soms op de blaren zitten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, hekje om je tuin heen bouwen en niemand de poort open laten doen.
Soms heel frustrerend maar vaak het beste kun je ook niet gekwetst worden (spreek tegenwoordig uit ervaring)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |