quote:Mijn ex en ik raakten in een sleur. Ook pasten we niet heel erg bij elkaar, maar wel een hele leuke tijd gehad. Verschillen zie ik nooit als negatief, heb je tenminste nog eens wat om over te discussieren.
Je vergeet de optie: eeuwig kansloosquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:18 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vraag me toch af wat nou de redenen zijn geweest dat de meeste hier single zijn (geworden)
ruzies? niet bij elkaar passen? vreemdgaan?
Bij elke ex wel weer een andere reden. De een was een te bad boy, de ander weer een te goodie two shoes, uit elkaar gegroeid met de derde, toch niet compatible bij de vierde en so on en so onquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:18 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vraag me toch af wat nou de redenen zijn geweest dat de meeste hier single zijn (geworden)
Je zou bijna gaan denken dat het aan jou ligt...quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij elke ex wel weer een andere reden. De een was een te bad boy, de ander weer een te goodie two shoes, uit elkaar gegroeid met de derde, toch niet compatible bij de vierde en so on en so on.
Andere reden . . .quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:18 schreef Metro2005 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat het aan jou ligt...
Hoeveel heb jij er wel niet 'versleten' ??quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:24 schreef Copycat het volgende:
Bij elke ex wel weer een andere reden. De een was een te bad boy, de ander weer een te goodie two shoes, uit elkaar gegroeid met de derde, toch niet compatible bij de vierde en so on en so on.
Heej long time no see.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:31 schreef PieterCK het volgende:
Hhhm, ik ongeveer 5 maar toch altijd na een maand of 3 kwam/ kom ik in een sleur en wil wat anders... Daarnaast ook wel bindingsangst dus tsja dan houdt het alweer snel op
Wat een geleuter in de leegte, je moet gewoon een betrouwbare vent hebben met ballen en een kinky kant. En die bestaan echt...quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Deels ligt het zeer zeker aan mij, inderdaad.
Ik ben nogal wispelturig en snel verveeld. Heb spanning nodig om 'bij de les te blijven'. Maar 'spannende' mannen zijn doorgaans niet de meest betrouwbare mannen en betrouwbare mannen weer niet de meest spannende.
Heeeyquote:
\quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
. Heb spanning nodig om 'bij de les te blijven'. Maar 'spannende' mannen zijn doorgaans niet de meest betrouwbare mannen
Ja hoor alles goed hier en daar?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Heeeyidd alles goed wel??
Nog altijd single![]()
vind je jezelf eeuwig kansloos danquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Je vergeet de optie: eeuwig kansloos
Ik flirt het meest voor de spiegelquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Dit begint meer te lijken op een ik-mis-mijn-ex-topic. Laten we een leukere vraag doen
Waar flirt je het meest?
Iedereen flirt, al is het maar even iemand lief aankijken of een knipoog geven in de trein. Kben benieuwd
Valt wel mee, hoor. Heb vanaf mijn 17e een vijftal echte relaties gehad, qua duur variërend van anderhalf tot zes jaar. De tussendoorvriendjes buiten beschouwing gelaten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:31 schreef ThunderChild het volgende:
Hoeveel heb jij er wel niet 'versleten' ??
Ik vind de stellingen de laatste tijd wel erg leuk en zo blijft dit topic afwisselen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Dit begint meer te lijken op een ik-mis-mijn-ex-topic. Laten we een leukere vraag doen
Waar flirt je het meest?
Iedereen flirt, al is het maar even iemand lief aankijken of een knipoog geven in de trein. Kben benieuwd
Nou ik leef nog, weinig gescheeld laatste 2 weken moet ik zeggen..quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja hoor alles goed hier en daar?
Ja single he anders kwam ik hier niet.
Details daarover post ik hier liever niet. Maar ze was in elk geval compleet gestoord en dan niet in de zin van prettig gestoord maar echt op een hele foute manier gestoord.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
vind je jezelf eeuwig kansloos dan![]()
en @ Thabit, ging ze vreemd ofzo?
Sinds kort weer single?quote:
Sinds dit weekend ja.quote:
Wen er maar aan, ze sporen allemaal op één of andere manier niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:38 schreef thabit het volgende:
[..]
Details daarover post ik hier liever niet. Maar ze was in elk geval compleet gestoord en dan niet in de zin van prettig gestoord maar echt op een hele foute manier gestoord.
Hoi D.quote:
Hhhm kee, hopelijk gaat het weer bevallen dan..quote:
Nouja, het was alweer een tijd geleden hoor. De echte reden waarom ik single ben is daarom dan ook omdat ik sindsdien niemand meer aan de haak heb weten te slaan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wen er maar aan, ze sporen allemaal op één of andere manier niet.
toch blijven ze leuk die vrouwen
Jij was toch die gozer die bij mij wel op seksles wilde?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm kee, hopelijk gaat het weer bevallen dan..
En WB hier op het topic![]()
Jammer dat er geen foto op je fotoboek staat![]()
Modjes sorry voor het offtopic:quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:38 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nou ik leef nog, weinig gescheeld laatste 2 weken moet ik zeggen..
Moeten we toch een x afspreken Sabrina![]()
Misschien komt daar verandering in als je er positiever over praat. Dan zeg je dat je nog niemand bent tegengekomen die het waard was een relatiebootje mee in te stappen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:42 schreef thabit het volgende:
[..]
Nouja, het was alweer een tijd geleden hoor. De echte reden waarom ik single ben is daarom dan ook omdat ik sindsdien niemand meer aan de haak heb weten te slaan.
Flirten ?? Wa's dat ook alweer ??quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Waar flirt je het meest?
D?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wen er maar aan, ze sporen allemaal op één of andere manier niet.
toch blijven ze leuk die vrouwen
[..]
Hoi D.
Heeft C. je verkeerd ingelicht ofzo?quote:
Ik heb niks gezegd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heeft C. je verkeerd ingelicht ofzo?
Okay is goedquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Modjes sorry voor het offtopic:
Ik mail je nog wel ok?
Dan weet ik het ook niet. Ik vind dit nu al een leuke reeksquote:
Maar hoe dan ook hoiquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heeft C. je verkeerd ingelicht ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |