quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:47 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
k heel fijn, heel mooi, heel blij...nu stil.
Wat is een leuke plek/datum voor een meeting? Zaterdag 30 april? Amsterdam?
I'm inquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:47 schreef WeirdMicky het volgende:
Zaterdag 30 april? Amsterdam?
goed onderwerp: ik vind het een medium als een ander. En als je door omstandigheden niet veel kan uitgaan, of dat niet graag doet, vind ik het een zeer goed alternatiefquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:49 schreef Christine het volgende:
*KUCH*
Ontopic enzo?
Maar weer eens een nieuwe stelling er tussendoor gooien dan...
Wat vinden jullie van internet als medium om mensen te versieren?
Misschien scheelt het als je geen sekslessen gaat aanvragen in foktopicsquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:50 schreef PieterCK het volgende:
Geen goed medium, ik moet mensen kunnen zien.
Dan weet ik hoesnel ze afknappen op mij en op mijn uiterlijk
Damn 1 keer maak ik een grapje en 3 weken erna hoor je het nog hahahaquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien scheelt het als je geen sekslessen gaat aanvragen in foktopics
Ok danquote:
Ho ho, me 2 in me oranje shirtquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:53 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ok dan
Lijstje tot nu toe voor zaterdag 30 april:
- WeirdMicky
- Christine
Dat grapje was gisterenquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Damn 1 keer maak ik een grapje en 3 weken erna hoor je het nog hahaha
Zodra ik een positief resultaat heb gehaald laat ik het weten. Daarvoor kunnen we nog geen oordeel geven natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:49 schreef Christine het volgende:
*KUCH*
Ontopic enzo?
Heb nog nooit mensen van internet in het echt ontmoet.....quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Dat kwam niet serieus over PieterAls je wilt kan dat natuurlijk.
Overigens is internet een makkelijk medium, alleen niet echt ideaal.
Ik vond/vind het ideaal. Ben niet echt een uitgaansmens, dus het lijkt me wel wat. De dates die ik gehad heb zijn ook alle via internet gekomen, alleen is er nog een gevolg aan gegeven door verschillende redenen. Dus nu vind ik het niet meer zo ideaal, omdat mensen toch redelijk een oordeel klaar hebben als er maar iets verkeerds gaat. Of zodra een foto verstuurd wordt bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:49 schreef Christine het volgende:
Dodelijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:49 schreef Christine het volgende:
*KUCH*
Ontopic enzo?
Ja lijkt me niet echt een ideale dag.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:03 schreef PieterCK het volgende:
Maar hoe wil je elkaar dan tegenkomen...??
Ooit wel eens op koningendag in Am*dam geweest??
De logeerkamer bij ons thuis is nog beschikbaar voor je hequote:Op dinsdag 12 april 2005 15:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja lijkt me niet echt een ideale dag.
Count me in (wel onder voorbehoud)quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:02 schreef WeirdMicky het volgende:
=Update= Lijstje tot nu toe voor zaterdag 30 april:
- WeirdMicky
- Christine
- PieterCK
dat is in het echte leven toch ook zo ... je wordt onmiddelijk getaxeerd op je uiterlijk ... hard maar waar ...quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:05 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik vond/vind het ideaal. Ben niet echt een uitgaansmens, dus het lijkt me wel wat. De dates die ik gehad heb zijn ook alle via internet gekomen, alleen is er nog een gevolg aan gegeven door verschillende redenen. Dus nu vind ik het niet meer zo ideaal, omdat mensen toch redelijk een oordeel klaar hebben als er maar iets verkeerds gaat. Of zodra een foto verstuurd wordt bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |