Heej Muts, er zijn hier mensen die meer zeiken dan mij.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Heej Muts blijf je nou zo aan het zeiken of verdwijn je nog een keer?
'extreme intelligentie' getuigt vaak van een zeer slechte sociale intelligentie. Wellicht zijn daarom al je posts negatief?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, want ik ben ook extreem intelligent en ik ben ( weliswaar met veel moeite) ook van 't straat geraakt
We gaan niet stalken hoor Melismay.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Amsterdam is fine by me, maar ik geloof niet dat ik toe ben aan meeten hoor... Vind 1 stalker wel genoeg eigenlijk![]()
Nu ben ik ECHT weg... ik wek irritatie op hier thuis![]()
Zullen we dan een keer samen onder het genot van een biertje elkaars mentale capaciteiten bewonderen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, want ik ben ook extreem intelligent en ik ben ( weliswaar met veel moeite) ook van 't straat geraakt
Ik zei hetzelfde, maar mijne werd ge-edit.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:20 schreef HeLLuM het volgende:
Houden we het wel even gezellig? Anders ga ik naar een ander forum hoor.
negatief ? al de singles zijn hier gewoon zo negatief en hebben geen gram zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:19 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
'extreme intelligentie' getuigt vaak van een zeer slechte sociale intelligentie. Wellicht zijn daarom al je posts negatief?
Hier raak jewel een kernpunt, want uit een officiële intelligentietest is vorig jaar naar voren gekomen dat ik hoogbegaafd ben (IQ van 136) en mijn sociale intelligentie is inderdaad minder. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik zwaar autistisch of compleet contactgestoord ben, voordat er mensen zjn die zich dat in het hoofd gaan halen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:19 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
'extreme intelligentie' getuigt vaak van een zeer slechte sociale intelligentie.
Ik wil geen voorkeursbehandeling omdat ik zo'n geweldige user ben. Anders ga ik naar een ander forum hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zei hetzelfde, maar mijne werd ge-edit.
Ik adresseer me aan de juiste, het valt gewoon op dat je altijd wat op Plato hebt te zeuren.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Heej Muts, er zijn hier mensen die meer zeiken dan mij.
En ik heb nog nooit iets negatiefs over jou gezegd of je nog geen seconde bekritiseert. Adresseer je aan de juiste, ok ?
Bier tast je hersens aan hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:20 schreef thabit het volgende:
[..]
Zullen we dan een keer samen onder het genot van een biertje elkaars mentale capaciteiten bewonderen?
Dan ik. Er zijn hier mensen die meer zeiken dan ik.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Heej Muts, er zijn hier mensen die meer zeiken dan mij.
En ik heb nog nooit iets negatiefs over jou gezegd of je nog geen seconde bekritiseert. Adresseer je aan de juiste, ok ?
en inderdaad, heb ik ook een zeer slechte sociale en emotionele intelligentie, daarom dus ook met veel moeite van't straat geraaktquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:19 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
'extreme intelligentie' getuigt vaak van een zeer slechte sociale intelligentie. Wellicht zijn daarom al je posts negatief?
136 ligt nog in de marge van "gemiddelde intelligentie", niet intelligent genoeg om sociaal gestoord te zijn dus.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier raak jewel een kernpunt, want uit een officiële intelligentietest is vorig jaar naar voren gekomen dat ik hoogbegaafd ben (IQ van 136) en mijn sociale intelligentie is inderdaad minder. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik zwaar autistisch of compleet contactgestoord ben, voordat er mensen zjn die zich dat in het hoofd gaan halen.
Ik vind het aardig dat je me verdedigt Sabrina, maar daar ben ik zelf prima toe in staat hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:24 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik adresseer me aan de juiste, het valt gewoon op dat je altijd wat op Plato hebt te zeuren.
Precies, het is dan ook zeker nie de verklaring, het eef er hooguit aan bijgedragen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:26 schreef thabit het volgende:
[..]
136 ligt nog in de marge van "gemiddelde intelligentie", niet intelligent genoeg om sociaal gestoord te zijn dus.
Sociaal gestoord is weer wat andere dan slechtere sociale intelligentie. Je ziet bijvoorbeeld al een duidelijk verschil op de middelbare school. Veel meer 'nerds' en minder sociale mensen zaten op het atheneum en de wat gezelligere mensen die wat minder slim waren op de havo.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:26 schreef thabit het volgende:
[..]
136 ligt nog in de marge van "gemiddelde intelligentie", niet intelligent genoeg om sociaal gestoord te zijn dus.
Het viel me gewoon op en dus zei ik er wat van, maar voortaan houd ik dat voor me.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind het aardig dat je me verdedigt Sabrina, maar daar ben ik zelf prima toe in staat hoor.![]()
HAHAHAquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:24 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik adresseer me aan de juiste, het valt gewoon op dat je altijd wat op Plato hebt te zeuren.
ik ben helemaal niet negatiefquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Al de singles zijn hier negatief? Naar mijn weten zijn Tranceptor, Christine en ik bijvoorbeeld helemaal niet negatief. Melismay natuurlijk ook nietAnderen ook vast niet, maar ik maak geen lijstjes van meer dan 3/4 personen
k heel fijn, heel mooi, heel blij...nu stil.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
![]()
soit, sorry voor mijn taalfouten ... en oh zo leuk dat jullie mijn accent niet kunnen horen op internet![]()
mijn excuses als ik op bepaalde mensen hun tenen heb getrapt.
Nee, maar ik heb 20 jaar bijna uitsluitend Frans gepraat, dus sorry als ik soms fouten in het Nederlands maak. Het was jij die me voor dom uitmaakte omdat ik een taalfout maakte in het Nederlands.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:44 schreef thabit het volgende:
[..]
Aha, dus je bent extreem intelligent omdat je beter Frans kunt? Volgens mij beginnen in datzelfde Frans zinnen met een hoofdletter, net als in veel andere talen..
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:47 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
k heel fijn, heel mooi, heel blij...nu stil.
Wat is een leuke plek/datum voor een meeting? Zaterdag 30 april? Amsterdam?
I'm inquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:47 schreef WeirdMicky het volgende:
Zaterdag 30 april? Amsterdam?
goed onderwerp: ik vind het een medium als een ander. En als je door omstandigheden niet veel kan uitgaan, of dat niet graag doet, vind ik het een zeer goed alternatiefquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:49 schreef Christine het volgende:
*KUCH*
Ontopic enzo?
Maar weer eens een nieuwe stelling er tussendoor gooien dan...
Wat vinden jullie van internet als medium om mensen te versieren?
Misschien scheelt het als je geen sekslessen gaat aanvragen in foktopicsquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:50 schreef PieterCK het volgende:
Geen goed medium, ik moet mensen kunnen zien.
Dan weet ik hoesnel ze afknappen op mij en op mijn uiterlijk
Damn 1 keer maak ik een grapje en 3 weken erna hoor je het nog hahahaquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien scheelt het als je geen sekslessen gaat aanvragen in foktopics
Ok danquote:
Ho ho, me 2 in me oranje shirtquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:53 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ok dan
Lijstje tot nu toe voor zaterdag 30 april:
- WeirdMicky
- Christine
Dat grapje was gisterenquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Damn 1 keer maak ik een grapje en 3 weken erna hoor je het nog hahaha
Zodra ik een positief resultaat heb gehaald laat ik het weten. Daarvoor kunnen we nog geen oordeel geven natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:49 schreef Christine het volgende:
*KUCH*
Ontopic enzo?
Heb nog nooit mensen van internet in het echt ontmoet.....quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Dat kwam niet serieus over PieterAls je wilt kan dat natuurlijk.
Overigens is internet een makkelijk medium, alleen niet echt ideaal.
Ik vond/vind het ideaal. Ben niet echt een uitgaansmens, dus het lijkt me wel wat. De dates die ik gehad heb zijn ook alle via internet gekomen, alleen is er nog een gevolg aan gegeven door verschillende redenen. Dus nu vind ik het niet meer zo ideaal, omdat mensen toch redelijk een oordeel klaar hebben als er maar iets verkeerds gaat. Of zodra een foto verstuurd wordt bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:49 schreef Christine het volgende:
Dodelijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:49 schreef Christine het volgende:
*KUCH*
Ontopic enzo?
Ja lijkt me niet echt een ideale dag.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:03 schreef PieterCK het volgende:
Maar hoe wil je elkaar dan tegenkomen...??
Ooit wel eens op koningendag in Am*dam geweest??
De logeerkamer bij ons thuis is nog beschikbaar voor je hequote:Op dinsdag 12 april 2005 15:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja lijkt me niet echt een ideale dag.
Count me in (wel onder voorbehoud)quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:02 schreef WeirdMicky het volgende:
=Update= Lijstje tot nu toe voor zaterdag 30 april:
- WeirdMicky
- Christine
- PieterCK
dat is in het echte leven toch ook zo ... je wordt onmiddelijk getaxeerd op je uiterlijk ... hard maar waar ...quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:05 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik vond/vind het ideaal. Ben niet echt een uitgaansmens, dus het lijkt me wel wat. De dates die ik gehad heb zijn ook alle via internet gekomen, alleen is er nog een gevolg aan gegeven door verschillende redenen. Dus nu vind ik het niet meer zo ideaal, omdat mensen toch redelijk een oordeel klaar hebben als er maar iets verkeerds gaat. Of zodra een foto verstuurd wordt bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |