Misschien scheelt het als je geen sekslessen gaat aanvragen in foktopicsquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:50 schreef PieterCK het volgende:
Geen goed medium, ik moet mensen kunnen zien.
Dan weet ik hoesnel ze afknappen op mij en op mijn uiterlijk
Damn 1 keer maak ik een grapje en 3 weken erna hoor je het nog hahahaquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien scheelt het als je geen sekslessen gaat aanvragen in foktopics
Ok danquote:
Ho ho, me 2 in me oranje shirtquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:53 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ok dan
Lijstje tot nu toe voor zaterdag 30 april:
- WeirdMicky
- Christine
Dat grapje was gisterenquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Damn 1 keer maak ik een grapje en 3 weken erna hoor je het nog hahaha
Zodra ik een positief resultaat heb gehaald laat ik het weten. Daarvoor kunnen we nog geen oordeel geven natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:49 schreef Christine het volgende:
*KUCH*
Ontopic enzo?
Maar weer eens een nieuwe stelling er tussendoor gooien dan...
Wat vinden jullie van internet als medium om mensen te versieren?
Heb nog nooit mensen van internet in het echt ontmoet.....quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Dat kwam niet serieus over PieterAls je wilt kan dat natuurlijk.
Overigens is internet een makkelijk medium, alleen niet echt ideaal.
Ik vond/vind het ideaal. Ben niet echt een uitgaansmens, dus het lijkt me wel wat. De dates die ik gehad heb zijn ook alle via internet gekomen, alleen is er nog een gevolg aan gegeven door verschillende redenen. Dus nu vind ik het niet meer zo ideaal, omdat mensen toch redelijk een oordeel klaar hebben als er maar iets verkeerds gaat. Of zodra een foto verstuurd wordt bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:49 schreef Christine het volgende:
Dodelijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:49 schreef Christine het volgende:
*KUCH*
Ontopic enzo?
Maar weer eens een nieuwe stelling er tussendoor gooien dan...
Ja lijkt me niet echt een ideale dag.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:03 schreef PieterCK het volgende:
Maar hoe wil je elkaar dan tegenkomen...??
Ooit wel eens op koningendag in Am*dam geweest??
De logeerkamer bij ons thuis is nog beschikbaar voor je hequote:Op dinsdag 12 april 2005 15:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja lijkt me niet echt een ideale dag.
Count me in (wel onder voorbehoud)quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:02 schreef WeirdMicky het volgende:
=Update= Lijstje tot nu toe voor zaterdag 30 april:
- WeirdMicky
- Christine
- PieterCK
dat is in het echte leven toch ook zo ... je wordt onmiddelijk getaxeerd op je uiterlijk ... hard maar waar ...quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:05 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik vond/vind het ideaal. Ben niet echt een uitgaansmens, dus het lijkt me wel wat. De dates die ik gehad heb zijn ook alle via internet gekomen, alleen is er nog een gevolg aan gegeven door verschillende redenen. Dus nu vind ik het niet meer zo ideaal, omdat mensen toch redelijk een oordeel klaar hebben als er maar iets verkeerds gaat. Of zodra een foto verstuurd wordt bijvoorbeeld.
Wat heb jij toch met mij en jouw logeerkamer?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:07 schreef PieterCK het volgende:
[..]
De logeerkamer bij ons thuis is nog beschikbaar voor je he![]()
Inderdaad. Je moet bijna aan Twee voor Twaalf hebben meegedaan om nog in dit topic te mogen posten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:06 schreef thaleia het volgende:
Oeioeioeioeioei, je bent even een dagje werken en vervolgens is het topic verworden tot een "dat ik niet aan de vrouw kom zal wel komen doordat ik zo slim ben"-topic?
Gelukkig is de werkdag nog niet voorbij, ik zie vanavond wel of het nog ergens over gaat hier.
Nog steeds Amsterdam?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:11 schreef WeirdMicky het volgende:
=Update= Lijstje tot nu toe voor zaterdag 7 mei:
- WeirdMicky
- Christine
- PieterCK
- ThunderChild
Meer vrouwen nodig
Denk het wel. Het hoeft ook niet op 30 April, maar een week later zou ook kunnen. Ik weet niet waar jij vandaan komt en of het voor jou te doen dan is . . .quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:12 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nog steeds Amsterdam?
dude, je geflirt valt opquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:07 schreef PieterCK het volgende:
[..]
De logeerkamer bij ons thuis is nog beschikbaar voor je he![]()
[niet serieus]quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:09 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met mij en jouw logeerkamer?
Dan moet ik afhakenquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:15 schreef Copycat het volgende:
Dit 'meet' onderwerp is ideaal voor het in leven geroepen irc kanaal.
SVP daar verder hierover ouwehoeren.
Ik kan het ook niet, systeembeheer heeft aanpassingen gedaan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dan moet ik afhakenkan hier niet irc-en, alleen in het weekend.
Via mail of msn dan. Wees creatief. Maar dit topic verzandt hiermee enkel in een overvloed aan ongewenste slowchatquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Dan moet ik afhakenkan hier niet irc-en, alleen in het weekend.
Oh ha, dat is de reden dan vastquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:29 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom denk je dat vrouwen met een hoge opleiding het relatief lastigst aan de man komen?Stond laatst nog in de krant.
En die gaan niet mee omdat ze niet via msn, mail of irc willen en/of kunnen communiceren?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:28 schreef PieterCK het volgende:
We blazen niks af er zijn alleen 2 mensen die niet meegaan, that's all...
Je geeft dat adres toch niet aan Jan en alleman, maar aan mensen met wie je notabene irl wilt afspreken...quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:37 schreef PieterCK het volgende:
Niet iedereen hoeft mijn MSN en Mail te weten he..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |