k zei niet dat ik er geen behoefte aan had, maar dat ik er niets mee deed. Het kwam simpelweg net in me op om een versierpoging te wagen tot mijn 21e of zo.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:29 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik had ook eerst er helemaal geen behoefte aan.
Nou ja behoefte of geen behoefte. We hebben voor ons 20e geen relatie gehad en dat merk je nu wel vind ik.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
k zei niet dat ik er geen behoefte aan had, maar dat ik er niets mee deed. Het kwam simpelweg net in me op om een versierpoging te wagen tot mijn 21e of zo.
De laatste kwam van binnenuitquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, hekje om je tuin heen bouwen en niemand de poort open laten doen.
Soms heel frustrerend maar vaak het beste kun je ook niet gekwetst worden (spreek tegenwoordig uit ervaring)
Ik blijf erbij, niet zoeken maar gewoon zien wat er komt of niet komt en niet in paniek raken.. We zijn nog jongquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:29 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik had ook eerst er helemaal geen behoefte aan. Op school heb je natuurlijk wel de verliefdheden, maar daar bleef het ook bij en dat vond ik ook wel best. Pas sinds een paar jaar begint het wel te kriebelen, alleen door afwijzingen ben ik bang om het weer te wagen. En ook het gebrek aan potentiële kandidaten helpt ook geen meter natuurlijk.
hhm dat is gemeen, heb ik nog nooit last van gehad. Ik zag ze altijd aankomen en weer weggaanquote:
Nee actief zoeken doe ik ook niet meer, maar niets doen helpt natuurlijk ook geen barst. Jong is overigens relatief. In absolute termen ben ik inderdaad nog jong, maar ten aanzien van een eerste relatie ben ik stokoud.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:34 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, niet zoeken maar gewoon zien wat er komt of niet komt en niet in paniek raken.. We zijn nog jong
Ik ga er ook wel voor, maar Pieter heeft wel gelijk. Ik pas nu wel op met iemand meer dan leuk vinden (ook al heb je dat soms niet in de hand), maar dan kan je ook niet gekwetst worden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hahaha, als ik dat eens kon. Nee hoor, deze dame gaat er helemaal voor als ze verliefd is en ja, dan moet je soms op de blaren zitten.
Gemeen... Gemeen... Wat is gemeen... Ik was er zelf bij.... Veel slechte timing en uiteindelijk radeloosheid... Geweldig, maar story of my life...quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm dat is gemeen, heb ik nog nooit last van gehad. Ik zag ze altijd aankomen en weer weggaan
Tsja spreek uit ervaring..quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:37 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ga er ook wel voor, maar Pieter heeft wel gelijk. Ik pas nu wel op met iemand meer dan leuk vinden (ook al heb je dat soms niet in de hand), maar dan kan je ook niet gekwetst worden.
Ja ik wilde net zo reageren. Natuurlijk ben ik met mijn 24 jaar jong, maar ik loop op veel leeftijdsgenoten achter. Ik heb ook het idee dat ik gewoon heel stuk mis hierin. Dus ja inderdaad wachten wat er komt is een optie, maar hoelang duurt het dan he.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee actief zoeken doe ik ook niet meer, maar niets doen helpt natuurlijk ook geen barst. Jong is overigens relatief. In absolute termen ben ik inderdaad nog jong, maar ten aanzien van een eerste relatie ben ik stokoud.
Zo beredenerend ga ik er niet mee om.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:37 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik ga er ook wel voor, maar Pieter heeft wel gelijk. Ik pas nu wel op met iemand meer dan leuk vinden (ook al heb je dat soms niet in de hand), maar dan kan je ook niet gekwetst worden.
Wat een laffe instelling, ik ga liever op mijn bek voor de hele wereld met de gedachte dat ik er alles aan gedaan heb dan zo te moeten leven. Feit is dat je altijd wel gekwetst zult worden, je kunt je er niet voor afsluiten ook. Het hoort erbij.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:37 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat dus pas gehad. Ik wou me inhouden, niet te hard van stapel lopen, maar gevoelsmatig gaat dat gewoon niet. En ja, gekwetst dusquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:37 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Wel hoor, gewoon wapenen tegen het gevoel van verliefdheid..quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Gemeen... Gemeen... Wat is gemeen... Ik was er zelf bij.... Veel slechte timing en uiteindelijk radeloosheid... Geweldig, maar story of my life...
Wat ik er mee wil zeggen, je kunt je niet wapenen tegen verliefdheid imo dat is nou iets wat je gewoon gebeurd. Hoe irritant het vaak ook is....
Dat is ook zo, ik heb de tijd van mn leven gehad. Het was alleen nogal kortquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo beredenerend ga ik er niet mee om.
Als ik iemand leuk vind dan ga ik er ook voor. Anders kun je altijd wel gaan zitten voordat je valt.
Misschien blijft je zo wel een hoop hartzeer gespaard, maar tegelijkertijd mis je ook een heleboel leuke dingen.
Ik zou er best voor willen gaan, het is niet dat ik dingen uitsluit om pijn te besparen, maar ik weet gewoon niet hoe ik dat moet doen. Dus de facto onderneem ik niets.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo beredenerend ga ik er niet mee om.
Als ik iemand leuk vind dan ga ik er ook voor. Anders kun je altijd wel gaan zitten voordat je valt.
Misschien blijft je zo wel een hoop hartzeer gespaard, maar tegelijkertijd mis je ook een heleboel leuke dingen.
Denk ook dat dat is waar ik tegenaan loop.... Al mijn vrienden en vriendinnen hebben relaties, gaan samenwonen of denken zelfs aan trouwenquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:39 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja ik wilde net zo reageren. Natuurlijk ben ik met mijn 24 jaar jong, maar ik loop op veel leeftijdsgenoten achter. Ik heb ook het idee dat ik gewoon heel stuk mis hierin. Dus ja inderdaad wachten wat er komt is een optie, maar hoelang duurt het dan he.
ah, heb jij die statistieken, ik niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee actief zoeken doe ik ook niet meer, maar niets doen helpt natuurlijk ook geen barst. Jong is overigens relatief. In absolute termen ben ik inderdaad nog jong, maar ten aanzien van een eerste relatie ben ik stokoud.
Als ik de persoonlijke verhalen van beide partners vaak hoor en hun gezapigheid voor de buis op de bank een paar weekenden meemaak weet ik waarom ik liever een meisje heb die heeft geleefd en er niet na een gestrand huwelijk (na een eerste of tweede lange relatie) daar nog achter moet komen. De meeste stellen die erg trouwen en kinderen kweken vind ik nogal saai, al ken ik ook wel leuke uitzonderingen. Ik heb meer met een dynamische relatie en die zijn spaarzaam in mijn ervaring.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Denk ook dat dat is waar ik tegenaan loop.... Al mijn vrienden en vriendinnen hebben relaties, gaan samenwonen of denken zelfs aan trouwenDan is het niet zo zeer dat ik zo nodig moet, maar dan zie je wel hoe het ook kan... En dan krijg je vanzelf de behoefte om ook een relatie te hebben, ik tenminste wel....
HHHHHm dat heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Denk ook dat dat is waar ik tegenaan loop.... Al mijn vrienden en vriendinnen hebben relaties, gaan samenwonen of denken zelfs aan trouwenDan is het niet zo zeer dat ik zo nodig moet, maar dan zie je wel hoe het ook kan... En dan krijg je vanzelf de behoefte om ook een relatie te hebben, ik tenminste wel....
Heel herkenbaar is dit gevoel.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah kijk, de oplossingen die ik allemaal al heb uitgeprobeerd... Hoe hard je ook ontkent dat je verliefd bent, het neemt het gevoel niet weg. En uiteindelijk loop je er dan toch tegenop. Sooner or Later... En ik ben er dus tegenop gelopen, volgende stap is inderdaad gaan ruziemaken dan... Maar ik heb afgelopen dagen ervaren dat je daar al helemaal niet vrolijk van wordt...quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Wel hoor, gewoon wapenen tegen het gevoel van verliefdheid..
Als je voelt dat er iets van verliefdheid komt meteen wegdrukken en die ander negeren en/ of ruziemaken... Dan scheelt het soms wel een beetje
Eeehm ja, iets waarbij ik op het randje heb gestaan om te doen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah kijk, de oplossingen die ik allemaal al heb uitgeprobeerd... Hoe hard je ook ontkent dat je verliefd bent, het neemt het gevoel niet weg. En uiteindelijk loop je er dan toch tegenop. Sooner or Later... En ik ben er dus tegenop gelopen, volgende stap is inderdaad gaan ruziemaken dan... Maar ik heb afgelopen dagen ervaren dat je daar al helemaal niet vrolijk van wordt...
Nog andere tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |