Iemand zei het in een van de eerste delen van dit topic: bij stelletjes waar je nauwelijks de liefde ervan af ziet stralen, is juist sprake van echte liefde. Bij die slijmerige stelletjes vraagt men zich af hoelang ze dat nog volhoudenquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:51 schreef PieterCK het volgende:
Vindt je??
Als ik van die stelletjes zie dan krijg ik af en toe het gevoel dat ik over me nek moet gaan hahaa...
Nee ik weet weinig voordelen van een relatie
Nouja, een ding is duidelijk: verlangen staat vrij.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:57 schreef PieterCK het volgende:
Maakt mij niet uit hoor bij welk stel..
Elk stel is er meestal al 1 teveel.. Nee ik kan me niet in hun verplaatsen
Hoe hoogopgeleid zoek je. Ik bedoel, mensen die universiteit of een doktersopleiding hebben gedaan zijn niet altijd even jong meer natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:10 schreef Xortes het volgende:
Hey mede singles!
Naar aanleiding van een linkje in een van de vorige delen heb ik me ingeschreven op match4me. Ik vind het namelijk erg belangrijk dat mijn (toekomstige) partner ook hoogopgeleid is. Nu ben ik er inmiddels een weekje lid van en ik krijg bestwel wat reacties, maar die mannen zijn allemaal zoveel ouder dan ik ben. Ikzelf ben 23 en zoek in de leeftijdscategorie 23-30, veel ouder lijkt me lastig. Maar de reacties zijn allemaal mannen ouder dan 30...Wat moeten die nou met een omstuimig, experimenteel, nog heel erg op zoek naar zichzelf mal jong mens als ik? Wat ik met hen moet daar denken ze vast niet eens bij na...
Xor
Neequote:Op dinsdag 12 april 2005 18:09 schreef Beach het volgende:
Ik ben niet hoogopgeleid maar wel heel slim![]()
Telt dat ook?
als je nou heel geld hebt koop je gewoon een harem vol met vrouwenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:11 schreef PieterCK het volgende:
Nee hoger opgeleid = betere baan = meer geld = meer shoppen
Ideaalquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:11 schreef PieterCK het volgende:
Nou dat laatste vind ik niet eens zo gek hoor. Ze werken toch zelf ook?quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:17 schreef PieterCK het volgende:
Precies dat is hetgeen wat de meeste vrouwen toch willen he..
Bij mij zouden ze alleen niet veel verder komen dan een gemeenschappelijke pot met geld voor het huishouden en voor de rest, hebben ze hun eigen geld
Tja iemand waarmee ik op normaal niveau mee kan praten en die niet opkijkt alsof hij water ziet branden als ik wat over mijn studie of intresses vertel of me aangaapt als ik een bepaald woord gebruik... En ja daarvoor hoef je geen opleiding te hebben, maar hoogopgeleid is wederom een functioneel criterium om mensen eruit te filteren die enige mate van intelligentie bezitten, doorzettingsvermogen hebben(om een studie af te maken) en bovendien enigzins gemotiveerd zijn om wat van hun leven te maken... Wat niet zegt dat je dat niet hebt als je niet hoogopgeleid bent... (yeah, drie ontkenningen in 1 zin) Ik bedoel trouwens HBO of universitair met hoogopgeleid.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hoe hoogopgeleid zoek je. Ik bedoel, mensen die universiteit of een doktersopleiding hebben gedaan zijn niet altijd even jong meer natuurlijk.
En zoals er al gezegd is bevind je je hier op goed terrein. Allemaal hoger opgeleide mannen tussen de 20 en 30![]()
Jah anders kunnen ze helemaal zo weinig doen he...quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou dat laatste vind ik niet eens zo gek hoor. Ze werken toch zelf ook?
Ja bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:19 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jah anders kunnen ze helemaal zo weinig doen he...
of rijke ouders of zo
Jij begrijpt het tenminste! Schoenen........quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:11 schreef PieterCK het volgende:
Nou, heb een vriendin gehad die nu op de universiteit zit, die woorden als cliché e.d. gewoon niet kende. Een andere vriendin die MBO deed, praatte in keurige volzinnen. 't Is niet helemaal een garantie dat hoogopgeleid ook brengt wat je ervan verwacht.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:19 schreef Xortes het volgende:
[..]
Tja iemand waarmee ik op normaal niveau mee kan praten en die niet opkijkt alsof hij water ziet branden als ik wat over mijn studie of intresses vertel of me aangaapt als ik een bepaald woord gebruik... En ja daarvoor hoef je geen opleiding te hebben, maar hoogopgeleid is wederom een functioneel criterium om mensen eruit te filteren die enige mate van intelligentie bezitten, doorzettingsvermogen hebben(om een studie af te maken) en bovendien enigzins gemotiveerd zijn om wat van hun leven te maken... Wat niet zegt dat je dat niet hebt als je niet hoogopgeleid bent... (yeah, drie ontkenningen in 1 zin) Ik bedoel trouwens HBO of universitair met hoogopgeleid.
Misschien moeten wij elkaar maar eens gaan daten. Het liefst voor 1 mei.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:19 schreef Xortes het volgende:
[..]
Tja iemand waarmee ik op normaal niveau mee kan praten en die niet opkijkt alsof hij water ziet branden als ik wat over mijn studie of intresses vertel of me aangaapt als ik een bepaald woord gebruik... En ja daarvoor hoef je geen opleiding te hebben, maar hoogopgeleid is wederom een functioneel criterium om mensen eruit te filteren die enige mate van intelligentie bezitten, doorzettingsvermogen hebben(om een studie af te maken) en bovendien enigzins gemotiveerd zijn om wat van hun leven te maken... Wat niet zegt dat je dat niet hebt als je niet hoogopgeleid bent... (yeah, drie ontkenningen in 1 zin) Ik bedoel trouwens HBO of universitair met hoogopgeleid.
Dit wordt de eerste datequote:Op dinsdag 12 april 2005 18:22 schreef thabit het volgende:
[..]
Misschien moeten wij elkaar maar eens gaan daten. Het liefst voor 1 mei.
Wat is dat toch voor 1 mei? Gister was je op zoek naar een aprildate.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:22 schreef thabit het volgende:
[..]
Misschien moeten wij elkaar maar eens gaan daten. Het liefst voor 1 mei.
Tsja maar als je mijn bankpasje niet krijgt kom je er zo moeiijk aan en het huishoudgeld dat is ook verboden terrein voor paar van die domme schoenenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:21 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Jij begrijpt het tenminste! Schoenen........![]()
Adel is ook welkom trouwens, mits niet verarmd![]()
Geen date haha..(en 1 mei valt op zondag) dus hele dag rustig datenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:23 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor 1 mei? Gister was je op zoek naar een aprildate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |