quote:"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"
Dàmn hoe wreed is dat mp3tje, ik wil seizoen 1 weerquote:-Mk- - zaterdag 9 april 2005 @ 02:35
Onder het mom van vroeger was alles beter, hier nog een compilatie van aflevering 4 van vorig seizoen starring Reinier, Clarinca en Elias .
Klik hier
inderdaad het staat er weeer foutquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:05 schreef TheSeeker_NL het volgende:
hey S&S zijn belgen, goddammit!
Ja het was echt een mooie editie toen, ben nu de afleveringen aan het downloadenquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:10 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Dàmn hoe wreed is dat mp3tje, ik wil seizoen 1 weer
hoe kom ik ook aan die afleveringenquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:44 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Ja het was echt een mooie editie toen, ben nu de afleveringen aan het downloaden, heel mooi om terug te zien en het is ook heel anders dan PE2.
De mp3 is nog wat bewerkt met een extra stuk vooraan:
Peking quotes aflevering 4 seizoen 1.
Is dit een vraag?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:30 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
hoe kom ik ook aan die afleveringen![]()
Reinier.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:56 schreef keijz het volgende:
ah je hebt mijn OP gebruikt
maar wie is dikke?
Reinierquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:28 schreef Monticola het volgende:
[..]
Reinier.
Nog ff een poll is misschien ook wel cool: "Wie is je minst favoriete koppel?"
Want die komen dan waarschijnlijk gezamelijk onderaan te staan in deze poll, dus kan je daar ook nog even verschil in zien.
Is het nou S&S of J&M die het meest gehaten worden?
idd, Reinier doet niet meer meequote:Op zaterdag 9 april 2005 19:57 schreef haagse_elfje het volgende:
ik snap die tt ook dan niet....
Reinier doet niet eens meer mee...
en die quote was ook van Elias
-Mk- vindt de deelnemers van deze editie saai en denkt met weemoed terug aan de eerste Peking Express. Vandaar dan ook de titel. Misschien is dat hetquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:57 schreef haagse_elfje het volgende:
ik snap die tt ook dan niet....
7 a 8 afleveringen nog gok ik zo.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:11 schreef schatje het volgende:
[..]
-Mk- vindt de deelnemers van deze editie saai en denkt met weemoed terug aan de eerste Peking Express. Vandaar dan ook de titel. Misschien is dat het.
Maaruh, hoeveel afleveringen komen er nu nog??
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:11 schreef schatje het volgende:
[..]
-Mk- vindt de deelnemers van deze editie saai en denkt met weemoed terug aan de eerste Peking Express. Vandaar dan ook de titel. Misschien is dat het.
PE 1 had er 10 en een making ofquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:11 schreef schatje het volgende:
7 afleveringen nog te gaanquote:
het enige goede einde zou zijn de exit van Rudi en Pipiquote:Op zondag 10 april 2005 12:18 schreef TheSeeker_NL het volgende:
mmm.... ben nu wel helemaal lekker gemaakt doordat iedereen die het verslag gelezen heeft roept dat het een hele leuke aflevering wordt.... als het maar aan mijn verwachtingen waar kan maken.... plz plz
neeeee.....quote:Op zondag 10 april 2005 12:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het enige goede einde zou zijn de exit van Rudi en Pipi
Ja, maak het nog even spannenderquote:BTW: de volgende aflevering is heeeeeel spannend.
ik vind hem een beetje falen.quote:Op zondag 10 april 2005 14:02 schreef TheVulture het volgende:
Wil hier trouwns nogmaals mijn complimenten maken aan Art Rooijakkers. Hij doet het prima
Omdat Reinier en Elias heuse sterren waren vorig jaarquote:Op zondag 10 april 2005 14:05 schreef Nory het volgende:
[..]
Waarom staat dit topic eigenlijk in Soaps, Showbizz & Sterren?En niet in Film, TV en Radio?
Vanwege de real-life soap ofzo..![]()
Lijkt er sterk opquote:Op zondag 10 april 2005 20:46 schreef Sanne het volgende:
Ze gaan eruit he?
Zou me niks verbazen met Manja.quote:Op zondag 10 april 2005 20:48 schreef static het volgende:
Worden Steven & Sofie nu alsnog afgevlagt? Omdat hij zoiets zei van 'stik erin'?
Ik op Manja.quote:Op zondag 10 april 2005 20:51 schreef NiNi het volgende:
Ik ben verliefd op Jeroe-hoen, ik ben verliefd op Jeroe-hoen.![]()
![]()
Ohwja, er schiet me opeens een spoiler te binnen.quote:
hun plan was goed want dan verdwenen die engerds....quote:Op zondag 10 april 2005 20:52 schreef egilio het volgende:
Wat een eikels die Rienk en Jorien. "Als het zo moet...", terwijl ze precies hetzelfde hadden bedacht. Just en Brechtje de vlag en dan die jezus en piercing afvlaggen. Beetje arrogant en naief van ze dat ze niet bedacht hadden dat de andere koppels ook wel met een plan zouden kunnen komen
Kom, we gaan ze opzoeken.quote:
Jammer hoor, vond Rink geweldig om naar te kijken.quote:
Iddquote:Op zondag 10 april 2005 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
BTW: Brechtje ziet er leuk uit deze aflevering.
Nee, maar.... dan is het anders hoorquote:Op zondag 10 april 2005 20:52 schreef egilio het volgende:
Wat een eikels die Rienk en Jorien. "Als het zo moet...", terwijl ze precies hetzelfde hadden bedacht. Just en Brechtje de vlag en dan die jezus en piercing afvlaggen. Beetje arrogant en naief van ze dat ze niet bedacht hadden dat de andere koppels ook wel met een plan zouden kunnen komen
Dat vindt Manja volgens mij wel fijnquote:Op zondag 10 april 2005 21:07 schreef Cheiron het volgende:
Stom idee die vlag, Een katalysator voor vetes en moeilijkheden. Je geeft iemand zo veel te veel macht.
Manje is dan ook gewoon een stomme trutquote:Op zondag 10 april 2005 21:08 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Dat vindt Manja volgens mij wel fijn![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 21:14 schreef ozzietukker het volgende:Optiefen met die vlag nu......
Er zou een maximaal aantal keer keer afgevlag moeten worden...
inderdaad het schiet zijn doel voorbijquote:Op zondag 10 april 2005 21:14 schreef ozzietukker het volgende:Optiefen met die vlag nu......
Er zou een maximaal aantal keer keer afgevlagt per koppel mogen worden...
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op zondag 10 april 2005 21:17 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
je bent wel erg blij met je nieuwe smilie![]()
![]()
ik vind het ook echt een heel lomp spelletje met die flag, vind J&M wel erg extreem lang doorgaan met 't afvlaggen, had verwacht dat 't in mindere maten werd gebruikt....quote:Op zondag 10 april 2005 21:20 schreef runaway het volgende:
ik vind er niets maar aan met die vlag............
Ik geef je helemaal gelijk, maar hij zei wel iets wat ik wel mooi vond:quote:
hehequote:Op zondag 10 april 2005 21:23 schreef Cheiron het volgende:
Vlaggen naar een lege auto -> Enkeltje het ravijn in.
Dat zou ik eerlijk gevonden hebben
Er komt nog een heel stukquote:Op zondag 10 april 2005 21:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou heb ik het laatste stukje gemist![]()
Wie is er uit?
Toen die Belgen net met elkaar ruzie kregen verstond ik er echt geen hol van![]()
En hoe denk je dat Rinck zich had gedragen met die vlag in handen, denk je?quote:Op zondag 10 april 2005 21:26 schreef Megter het volgende:
Eindelijk die vlag weg zodirect, die Manja is echt irritant, net een klein kind dat iets gekregen heeft en het aan iedereen wil laten zien![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 21:27 schreef Megter het volgende:
"Ja, in China doen ze daar ook aan"
Ik denk niet dat het erger kan....quote:Op zondag 10 april 2005 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En hoe denk je dat Rinck zich had gedragen met die vlag in handen, denk je?
He shit, ik dacht dat het al afgelopen was en ik wat gemist hadquote:
Thinking........................................quote:
helaas beetje mager van kwaliteit, zat van de video shots te makenquote:
dat belooft nog wat iddquote:Op zondag 10 april 2005 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Drie keer lopen op de eerste vraag, Rinck
Na die blunder met die puzzel inderdaad!! Wat heb ik me toen kapot gelachenquote:Op zondag 10 april 2005 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Vindt het wel humor dat Steven het 'leraar aardrijkskunde' nog durft aan te halen
hehehequote:Op zondag 10 april 2005 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Vindt het wel humor dat Steven het 'leraar aardrijkskunde' nog durft aan te halen
Ja, dat begrijp ik ook niet goedquote:Op zondag 10 april 2005 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn er zat van, moet je eens naar Rockwerchter gaanquote:
Ja, die Steven is echt niet wijs, het is vreselijk onfatsoenlijk.quote:Op zondag 10 april 2005 21:39 schreef Megter het volgende:
"ik had 'm op z'n bek moeten slaan"
WTF! die gast is echt frusti
Snap ook niet dat ze Rink lieten lopen, wie zou nou een betere conditie hebben, Rink met z'n bijna 50 jaar, of Jorien?quote:
Doet Elias ook.quote:Op zondag 10 april 2005 21:39 schreef Pistol_Pete het volgende:
Volgens mij slaat hij haar ook wel eens...maar dat vindt ze wel lekker
Dat is toch alleen bij die mafkees zo?quote:Op zondag 10 april 2005 21:41 schreef Actress het volgende:
T respect voor de chinezen is ver te zoeken.. Echt stank voor dank man!!
vroeger ja...quote:
Om de een of andere reden gok ik dat Rinck inderdaad een veel betere conditie heeftquote:Op zondag 10 april 2005 21:41 schreef Murray het volgende:
Snap ook niet dat ze Rink lieten lopen, wie zou nou een betere conditie hebben, Rink met z'n bijna 50 jaar, of Jorien?![]()
Hij doet het vast nog altijd.quote:Op zondag 10 april 2005 21:42 schreef Pistol_Pete het volgende:
vroeger ja...
ophouden met dat sentiment van vorig jaar
Daar wil ik wel wat smsjes aan bestedenquote:Op zondag 10 april 2005 21:42 schreef Bayswater het volgende:
Wanneer komt er eens een reality Peking express dat de kijker een stel mag opblazen?
En terecht Rinkquote:Op zondag 10 april 2005 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat Rinck en Jorien er niet uitliggen dus
Die hadden er voor mij ook wel uitgemogen idd.quote:Op zondag 10 april 2005 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat Rinck en Jorien er niet uitliggen dus
Reinier was de BOM! * Drive, klootzak! *quote:Op zondag 10 april 2005 21:45 schreef schatje het volgende:
Zelfs Reinier was niet zo onbeschoft als die griezels. Ik ben blij dat ze eruit zijn.
*mee doet*quote:Op zondag 10 april 2005 21:46 schreef golfer het volgende:
Yes!
Die asociale randmongolen van een S&S liggen er uit.
quote:Op zondag 10 april 2005 21:46 schreef golfer het volgende:
Yes!
Die asociale randmongolen van een S&S liggen er uit.
Chinees zaad schijnt naar hond te smakenquote:
ja he, weer zo lekker geergerd aan haar. De hele tijd die huppeltutten(quote:Op zondag 10 april 2005 21:46 schreef haagse_elfje het volgende:
Het heeft Manja lekker niets geholpen,lekker goed voor ze...
Dat vond ik net weer wel kunnen, echt zo'n foute vrouwenreactie (het is mijjjjjn liiiift)quote:Op zondag 10 april 2005 21:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik vond het echt onbeschofd hoe hij tegen Karla en Sofie deed, stik zelf lekker
Nee, iedereen af laten vlaggen door je vriendjes, en nog als 4e bij de proef aankomenquote:Op zondag 10 april 2005 21:48 schreef egilio het volgende:
Tsss, gewoon 3x de vraag fout hebben op welke grens ME ligt en dan nog doorgaan...Nou ja, volgende keer R&J eruit dan maar.
En dan nog klagen dat S&S maar kinderachtig doen, dat snapte ik ook niet...quote:Op zondag 10 april 2005 21:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat vond ik net weer wel kunnen, echt zo'n foute vrouwenreactie (het is mijjjjjn liiiift)
die bleven de laatste helft idd de hele tijd buiten beeld, jammer eigenlijkquote:Op zondag 10 april 2005 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
De tweeling was laatste dus in de etappe? Ik heb ze volgens mij ook niet gezien bij die vragen
en dan weer als eerste weg zijn be de proef om weer als 2e te eindigenquote:Op zondag 10 april 2005 21:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nee, iedereen af laten vlaggen door je vriendjes, en nog als 4e bij de proef aankomen![]()
Ik vond Brechtjequote:Op zondag 10 april 2005 21:51 schreef Pistol_Pete het volgende:
Natalie was trouwens weerdeze aflevering
jaaaaaaaquote:Op zondag 10 april 2005 21:51 schreef Pistol_Pete het volgende:
:\ :\quote:
nog leukerquote:Op zondag 10 april 2005 21:51 schreef Pistol_Pete het volgende:
ja maar van dat stikken vond ik dus echt niet kunnen he...quote:Op zondag 10 april 2005 21:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat vond ik net weer wel kunnen, echt zo'n foute vrouwenreactie (het is mijjjjjn liiiift)
ja in het voorstukje van volgende week moet ze helemaal huilen... heeft iemand verstaan wat ze dan zegt?quote:Op zondag 10 april 2005 21:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
nog leuker
en brechtje...die stem![]()
Ik vond Just en Brechtje op het eind echt grappig... lekker rustig aan doen.. niet haasten..quote:Op zondag 10 april 2005 21:53 schreef PirE het volgende:
[..]
:\ :\
Karla is![]()
Overigens hadden R&J geluk dat Just & Brechtje echt rustig aan gedaan hebben. Volgens mij hebben hun de proef niet eens gehaald zodat R&J een na laatst geworden zijn.
Steven is dan ook geen mens, maar een beestquote:Op zondag 10 april 2005 21:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja maar van dat stikken vond ik dus echt niet kunnen he...
ze had zich verheugd die trip met haar broer te doenquote:Op zondag 10 april 2005 21:54 schreef keijz het volgende:
[..]
ja in het voorstukje van volgende week moet ze helemaal huilen... heeft iemand verstaan wat ze dan zegt?
Die gast moet zich serieus eens na laten kijken, wilde die chinees bijna op z'n bek slaan... dan spoor je toch ook niet....quote:Op zondag 10 april 2005 21:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Check screenshots op pagina 3 (als ie op 50 berichten pp staat)quote:Op zondag 10 april 2005 21:55 schreef kepler het volgende:
kheb het helaas gemist... wat hebben S&S dan precies gedaan?
Ik zou echt wel gelijk uitstappen en vragen aan de chauffeur of hij S&S mee had willen nemen om zo eerste te wordenquote:Op zondag 10 april 2005 21:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
stikken in je lift, een metafoor, alleen maar symbolisch zo bedoeld. brrrr vrouwen ookquote:Op zondag 10 april 2005 21:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Zal ze straks even naar pagina 1 in het nieuwe topic kopiëren.quote:Op zondag 10 april 2005 21:57 schreef Megter het volgende:
[..]
Check screenshots op pagina 3 (als ie op 50 berichten pp staat)
quote:Op zondag 10 april 2005 21:59 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zal ze straks even naar pagina 1 in het nieuwe topic kopiëren.
Weet ie wel waar dat ligt? Laat staan dat die dan een kaart kon lezenquote:Op zondag 10 april 2005 21:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Steven had het vast wel goed gedaan in Transylvanie...
Iets van "Ik had dit zo graag met jou willen beleven", waarschijnlijk dus tegen Just.quote:Op zondag 10 april 2005 21:54 schreef keijz het volgende:
[..]
ja in het voorstukje van volgende week moet ze helemaal huilen... heeft iemand verstaan wat ze dan zegt?
quote:Op zondag 10 april 2005 21:57 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Damn wat hebben J&M trouwens een voorsprong op de rest
ik kan me ook niet voorstellen dat ze nog gaan verliezen... hoewel R&C vorig jaar ook bijna kansloos werden geacht..quote:
zeker! die Chinezen kunnen allemaal vet goed karate en marshall arts.... hij is echt niet helemaal 100 die Belg.quote:Op zondag 10 april 2005 21:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die gast moet zich serieus eens na laten kijken, wilde die chinees bijna op z'n bek slaan... dan spoor je toch ook niet....
Meestal wordt het door de organisatie dan wel zo gedaan dat het nog spannend wordt. Sommige dingen aan het einde van dit soort programma's (PE, ER) liggen er toch wat te dik bovenop.quote:Op zondag 10 april 2005 22:03 schreef keijz het volgende:
[..]
ik kan me ook niet voorstellen dat ze nog gaan verliezen...
quote:Op zondag 10 april 2005 22:03 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
zeker! die Chinezen kunnen allemaal vet goed karate en marshall arts.... hij is echt niet helemaal 100 die Belg.
tja we zijn pas op de helft, er kan nog een hoop gebeurenquote:Op zondag 10 april 2005 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Meestal wordt het door de organisatie dan wel zo gedaan dat het nog spannend wordt. Sommige dingen aan het einde van dit soort programma's (PE, ER) liggen er toch wat te dik bovenop.
Natuurlijk wel! hij is immer een echte Belgische aardrijkskunde leraarquote:
R&C kansloos? nee gek, ze waren super goed, ze hadden alleen vrijwel elk koppel tegenover hun staan, door hun iets wat aggresieve manier van liften....quote:Op zondag 10 april 2005 22:03 schreef keijz het volgende:
[..]
ik kan me ook niet voorstellen dat ze nog gaan verliezen... hoewel R&C vorig jaar ook bijna kansloos werden geacht..
quote:Op zondag 10 april 2005 22:03 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
zeker! die Chinezen kunnen allemaal vet goed karate en marshall arts.... hij is echt niet helemaal 100 die Belg.
Brr, ik vind haar eng. Er zit iets niet helemaal goed in dat hoofd.quote:Op zondag 10 april 2005 21:51 schreef Pistol_Pete het volgende:
't is martial arts, Marshall is bekend van zijn plan, het 'Marshall plan'quote:
dat zeg ikquote:Op zondag 10 april 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Brr, ik vind haar eng. Er zit iets niet helemaal goed in dat hoofd.
Hoe ze ook voor die bus bleef staan met zo'n grizelig lachje..
Je mag 'r hebben.
Nou, jij ging wat meer op haar fysiek in. Maar mentaal is het met Nathalie minstens zo ernstig gesteld.quote:
Karate is japans!!!quote:Op zondag 10 april 2005 22:03 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
dankquote:Op zondag 10 april 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Brr, ik vind haar niet eng. Er zit iets niet helemaal goed in dat hoofd.
Hoe ze ook voor die bus bleef staan met zo'n griezelig lief lachje..
Je mag 'r hebben.
komop, je kan hetquote:
quote:Op zondag 10 april 2005 22:14 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding]
Zeg eens eerlijk, dit is toch geen normaal gezicht?
Het is niet dr mooiste pose, maar ja, noem mij maar eens 3 vrouwen die er met elk gezicht en elke gezichtsuitdrukking en situatie er goed uit zien.quote:Op zondag 10 april 2005 22:14 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding]
heb je jezelf wel eens gezien als je zo'n gezicht trektquote:Op zondag 10 april 2005 22:14 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding]
Ze is eng. Zoals ze die bus tegen bleef houden.quote:Op zondag 10 april 2005 22:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is niet dr mooiste pose, maar ja, noem mij maar eens 3 vrouwen die er met elk gezicht en elke gezichtsuitdrukking en situatie er goed uit zien.
Niet zo zeuren, Natalie is lief
Nee, Sofie, die van S&S, die is sympathiek.quote:Op zondag 10 april 2005 22:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze is eng. Zoals ze die bus tegen bleef houden.
Maar ja, ieder zijn meug.
je usericon...die is engquote:Op zondag 10 april 2005 22:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze is eng. Zoals ze die bus tegen bleef houden.
Maar ja, ieder zijn meug.
Jamaar, ze moesten dat vantevoren beslissen: eentje moest alles lopen. En als zo'n man zich dan opwerpt als de stoere vent.. dan is zo'n vergissing gauw gemaaktquote:Op zondag 10 april 2005 22:11 schreef keijz het volgende:
ik vond het wel triest van jorien dat ze rink alles liet lopen, die arme man viel bijna dood neer
quote:Op zondag 10 april 2005 22:19 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
je usericon fotoboek...die is eng
tja, ze mochten zeker niet wisselen?quote:Op zondag 10 april 2005 22:19 schreef wappertje het volgende:
[..]
Jamaar, ze moesten dat vantevoren beslissen: eentje moest alles lopen. En als zo'n man zich dan opwerpt als de stoere vent.. dan is zo'n vergissing gauw gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |