Brr, ik vind haar eng. Er zit iets niet helemaal goed in dat hoofd.quote:Op zondag 10 april 2005 21:51 schreef Pistol_Pete het volgende:
Natalie was trouwens weerdeze aflevering
't is martial arts, Marshall is bekend van zijn plan, het 'Marshall plan'quote:
dat zeg ikquote:Op zondag 10 april 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Brr, ik vind haar eng. Er zit iets niet helemaal goed in dat hoofd.
Hoe ze ook voor die bus bleef staan met zo'n grizelig lachje..
Je mag 'r hebben.
Nou, jij ging wat meer op haar fysiek in. Maar mentaal is het met Nathalie minstens zo ernstig gesteld.quote:
Karate is japans!!!quote:Op zondag 10 april 2005 22:03 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
zeker! die Chinezen kunnen allemaal vet goed karate en marshall arts.... hij is echt niet helemaal 100 die Belg.
dankquote:Op zondag 10 april 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Brr, ik vind haar niet eng. Er zit iets niet helemaal goed in dat hoofd.
Hoe ze ook voor die bus bleef staan met zo'n griezelig lief lachje..
Je mag 'r hebben.
komop, je kan hetquote:
quote:Op zondag 10 april 2005 22:14 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding]
Zeg eens eerlijk, dit is toch geen normaal gezicht?
Het is niet dr mooiste pose, maar ja, noem mij maar eens 3 vrouwen die er met elk gezicht en elke gezichtsuitdrukking en situatie er goed uit zien.quote:Op zondag 10 april 2005 22:14 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding]
heb je jezelf wel eens gezien als je zo'n gezicht trektquote:Op zondag 10 april 2005 22:14 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding]
Ze is eng. Zoals ze die bus tegen bleef houden.quote:Op zondag 10 april 2005 22:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is niet dr mooiste pose, maar ja, noem mij maar eens 3 vrouwen die er met elk gezicht en elke gezichtsuitdrukking en situatie er goed uit zien.
Niet zo zeuren, Natalie is lief
Nee, Sofie, die van S&S, die is sympathiek.quote:Op zondag 10 april 2005 22:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze is eng. Zoals ze die bus tegen bleef houden.
Maar ja, ieder zijn meug.
je usericon...die is engquote:Op zondag 10 april 2005 22:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze is eng. Zoals ze die bus tegen bleef houden.
Maar ja, ieder zijn meug.
Jamaar, ze moesten dat vantevoren beslissen: eentje moest alles lopen. En als zo'n man zich dan opwerpt als de stoere vent.. dan is zo'n vergissing gauw gemaaktquote:Op zondag 10 april 2005 22:11 schreef keijz het volgende:
ik vond het wel triest van jorien dat ze rink alles liet lopen, die arme man viel bijna dood neer
quote:Op zondag 10 april 2005 22:19 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
je usericon fotoboek...die is eng
tja, ze mochten zeker niet wisselen?quote:Op zondag 10 april 2005 22:19 schreef wappertje het volgende:
[..]
Jamaar, ze moesten dat vantevoren beslissen: eentje moest alles lopen. En als zo'n man zich dan opwerpt als de stoere vent.. dan is zo'n vergissing gauw gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |