Chinees zaad schijnt naar hond te smakenquote:
ja he, weer zo lekker geergerd aan haar. De hele tijd die huppeltutten(quote:Op zondag 10 april 2005 21:46 schreef haagse_elfje het volgende:
Het heeft Manja lekker niets geholpen,lekker goed voor ze...
Dat vond ik net weer wel kunnen, echt zo'n foute vrouwenreactie (het is mijjjjjn liiiift)quote:Op zondag 10 april 2005 21:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik vond het echt onbeschofd hoe hij tegen Karla en Sofie deed, stik zelf lekker
Nee, iedereen af laten vlaggen door je vriendjes, en nog als 4e bij de proef aankomenquote:Op zondag 10 april 2005 21:48 schreef egilio het volgende:
Tsss, gewoon 3x de vraag fout hebben op welke grens ME ligt en dan nog doorgaan...Nou ja, volgende keer R&J eruit dan maar.
En dan nog klagen dat S&S maar kinderachtig doen, dat snapte ik ook niet...quote:Op zondag 10 april 2005 21:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat vond ik net weer wel kunnen, echt zo'n foute vrouwenreactie (het is mijjjjjn liiiift)
die bleven de laatste helft idd de hele tijd buiten beeld, jammer eigenlijkquote:Op zondag 10 april 2005 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
De tweeling was laatste dus in de etappe? Ik heb ze volgens mij ook niet gezien bij die vragen
en dan weer als eerste weg zijn be de proef om weer als 2e te eindigenquote:Op zondag 10 april 2005 21:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nee, iedereen af laten vlaggen door je vriendjes, en nog als 4e bij de proef aankomen![]()
Ik vond Brechtjequote:Op zondag 10 april 2005 21:51 schreef Pistol_Pete het volgende:
Natalie was trouwens weerdeze aflevering
jaaaaaaaquote:Op zondag 10 april 2005 21:51 schreef Pistol_Pete het volgende:
:\ :\quote:
nog leukerquote:Op zondag 10 april 2005 21:51 schreef Pistol_Pete het volgende:
ja maar van dat stikken vond ik dus echt niet kunnen he...quote:Op zondag 10 april 2005 21:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat vond ik net weer wel kunnen, echt zo'n foute vrouwenreactie (het is mijjjjjn liiiift)
ja in het voorstukje van volgende week moet ze helemaal huilen... heeft iemand verstaan wat ze dan zegt?quote:Op zondag 10 april 2005 21:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
nog leuker
en brechtje...die stem![]()
Ik vond Just en Brechtje op het eind echt grappig... lekker rustig aan doen.. niet haasten..quote:Op zondag 10 april 2005 21:53 schreef PirE het volgende:
[..]
:\ :\
Karla is![]()
Overigens hadden R&J geluk dat Just & Brechtje echt rustig aan gedaan hebben. Volgens mij hebben hun de proef niet eens gehaald zodat R&J een na laatst geworden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |