Steven is dan ook geen mens, maar een beestquote:Op zondag 10 april 2005 21:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja maar van dat stikken vond ik dus echt niet kunnen he...
ze had zich verheugd die trip met haar broer te doenquote:Op zondag 10 april 2005 21:54 schreef keijz het volgende:
[..]
ja in het voorstukje van volgende week moet ze helemaal huilen... heeft iemand verstaan wat ze dan zegt?
Die gast moet zich serieus eens na laten kijken, wilde die chinees bijna op z'n bek slaan... dan spoor je toch ook niet....quote:Op zondag 10 april 2005 21:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Check screenshots op pagina 3 (als ie op 50 berichten pp staat)quote:Op zondag 10 april 2005 21:55 schreef kepler het volgende:
kheb het helaas gemist... wat hebben S&S dan precies gedaan?
Ik zou echt wel gelijk uitstappen en vragen aan de chauffeur of hij S&S mee had willen nemen om zo eerste te wordenquote:Op zondag 10 april 2005 21:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat vond ik net weer wel kunnen, echt zo'n foute vrouwenreactie (het is mijjjjjn liiiift)
stikken in je lift, een metafoor, alleen maar symbolisch zo bedoeld. brrrr vrouwen ookquote:Op zondag 10 april 2005 21:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Zal ze straks even naar pagina 1 in het nieuwe topic kopiėren.quote:Op zondag 10 april 2005 21:57 schreef Megter het volgende:
[..]
Check screenshots op pagina 3 (als ie op 50 berichten pp staat)
quote:Op zondag 10 april 2005 21:59 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zal ze straks even naar pagina 1 in het nieuwe topic kopiėren.
Weet ie wel waar dat ligt? Laat staan dat die dan een kaart kon lezenquote:Op zondag 10 april 2005 21:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Steven had het vast wel goed gedaan in Transylvanie...
Iets van "Ik had dit zo graag met jou willen beleven", waarschijnlijk dus tegen Just.quote:Op zondag 10 april 2005 21:54 schreef keijz het volgende:
[..]
ja in het voorstukje van volgende week moet ze helemaal huilen... heeft iemand verstaan wat ze dan zegt?
quote:Op zondag 10 april 2005 21:57 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Damn wat hebben J&M trouwens een voorsprong op de rest
ik kan me ook niet voorstellen dat ze nog gaan verliezen... hoewel R&C vorig jaar ook bijna kansloos werden geacht..quote:
zeker! die Chinezen kunnen allemaal vet goed karate en marshall arts.... hij is echt niet helemaal 100 die Belg.quote:Op zondag 10 april 2005 21:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die gast moet zich serieus eens na laten kijken, wilde die chinees bijna op z'n bek slaan... dan spoor je toch ook niet....
Meestal wordt het door de organisatie dan wel zo gedaan dat het nog spannend wordt. Sommige dingen aan het einde van dit soort programma's (PE, ER) liggen er toch wat te dik bovenop.quote:Op zondag 10 april 2005 22:03 schreef keijz het volgende:
[..]
ik kan me ook niet voorstellen dat ze nog gaan verliezen...
quote:Op zondag 10 april 2005 22:03 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
zeker! die Chinezen kunnen allemaal vet goed karate en marshall arts.... hij is echt niet helemaal 100 die Belg.
tja we zijn pas op de helft, er kan nog een hoop gebeurenquote:Op zondag 10 april 2005 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Meestal wordt het door de organisatie dan wel zo gedaan dat het nog spannend wordt. Sommige dingen aan het einde van dit soort programma's (PE, ER) liggen er toch wat te dik bovenop.
Natuurlijk wel! hij is immer een echte Belgische aardrijkskunde leraarquote:
R&C kansloos? nee gek, ze waren super goed, ze hadden alleen vrijwel elk koppel tegenover hun staan, door hun iets wat aggresieve manier van liften....quote:Op zondag 10 april 2005 22:03 schreef keijz het volgende:
[..]
ik kan me ook niet voorstellen dat ze nog gaan verliezen... hoewel R&C vorig jaar ook bijna kansloos werden geacht..
quote:Op zondag 10 april 2005 22:03 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
zeker! die Chinezen kunnen allemaal vet goed karate en marshall arts.... hij is echt niet helemaal 100 die Belg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |