He shit, ik dacht dat het al afgelopen was en ik wat gemist hadquote:
Thinking........................................quote:
helaas beetje mager van kwaliteit, zat van de video shots te makenquote:
dat belooft nog wat iddquote:Op zondag 10 april 2005 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Drie keer lopen op de eerste vraag, Rinck
Na die blunder met die puzzel inderdaad!! Wat heb ik me toen kapot gelachenquote:Op zondag 10 april 2005 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Vindt het wel humor dat Steven het 'leraar aardrijkskunde' nog durft aan te halen
hehehequote:Op zondag 10 april 2005 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Vindt het wel humor dat Steven het 'leraar aardrijkskunde' nog durft aan te halen
Ja, dat begrijp ik ook niet goedquote:Op zondag 10 april 2005 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn er zat van, moet je eens naar Rockwerchter gaanquote:
Ja, die Steven is echt niet wijs, het is vreselijk onfatsoenlijk.quote:Op zondag 10 april 2005 21:39 schreef Megter het volgende:
"ik had 'm op z'n bek moeten slaan"
WTF! die gast is echt frusti
Snap ook niet dat ze Rink lieten lopen, wie zou nou een betere conditie hebben, Rink met z'n bijna 50 jaar, of Jorien?quote:
Doet Elias ook.quote:Op zondag 10 april 2005 21:39 schreef Pistol_Pete het volgende:
Volgens mij slaat hij haar ook wel eens...maar dat vindt ze wel lekker
Dat is toch alleen bij die mafkees zo?quote:Op zondag 10 april 2005 21:41 schreef Actress het volgende:
T respect voor de chinezen is ver te zoeken.. Echt stank voor dank man!!
vroeger ja...quote:
Om de een of andere reden gok ik dat Rinck inderdaad een veel betere conditie heeftquote:Op zondag 10 april 2005 21:41 schreef Murray het volgende:
Snap ook niet dat ze Rink lieten lopen, wie zou nou een betere conditie hebben, Rink met z'n bijna 50 jaar, of Jorien?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |