quote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef Havoc het volgende:
Voor het algemene antwoord waarom het topic dicht was kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:
a. het was een kuttopic
b. uw IQ is ontoereikend om ook maar iets zinnigs uit uw toetsenbord te laten vloeien
c. Ik mag je niet
d. Ruis mag je niet
e. Knut mag je niet
f. een van de hulppausen mag je niet
een tvp ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 08:43 schreef yvonne het volgende:
Zo dan?
Nee, ik had er Slaadje bla van gemaakt omdat ruis zat te jankzakkenquote:
Mailadres veranderenquote:Op vrijdag 8 april 2005 08:46 schreef sararaats het volgende:
@yvonne: sorry voor mijn eerdere uitval
maar de tijd is rijp maar ik niet.
ik ben kapot
Ruimschootsquote:
Danzij mijn topique!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:25 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vind die OP echt nog steeds zo leuk.
quote:
Moet je maar snel ONZ mod worden. Kan je de topics weer net zo hard open gooienquote:
Dan ben je vervolgens zo lang in + bezig dat je nooit meer op het forum komt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Moet je maar snel ONZ mod worden. Kan je de topics weer net zo hard open gooien
Dan laat je ze toch gewoon open staan, of is dat te makkelijk gedachtquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:01 schreef Havoc het volgende:
we hebben gisteren meer dan 20 topics over Sara dichtgepleurd en ik persoonlijk was niet van plan dit vandaag weer te doen.
2e deur rechtsquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:52 schreef Anguisy het volgende:
Kan iemand mij even feedback ONZ wijzen? Ik ben het kwijtgeraakt.![]()
Moet jij niet in US users onder hun kinnetje kriebelen om hun mooie foto's?quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
2e deur rechts [afbeelding]
Pas op voor het afstapje!
Moet jij niet solliciteren op ONZ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:03 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Moet jij niet in US users onder hun kinnetje kriebelen om hun mooie foto's?![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Moet jij niet solliciteren op ONZ?.
Wanneer word jij eigenlijk ONZ-moderator?quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Moet jij niet solliciteren op ONZ?.
Waarschijnlijk direct na de lobotomiequote:Op vrijdag 8 april 2005 19:11 schreef Croupouque het volgende:
Wanneer word jij eigenlijk ONZ-moderator?
En is dat 2 of 3 dagen nadat je zei dat je voor geen goud de crew in wilde?quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarschijnlijk direct na de lobotomie.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:01 schreef Oversight het volgende:wat was er mis met Gratis Bellen 0.1 9 [uiteraard geen reeks] ?
In gratis bellen, waarom niet ? wordt ook al niet gereageerd door blauw of rood....
hoe moet ik nou verder ?
doodsverwensing !quote:
quote:
Ik wil nog steeds niet, ik moest van MUUSquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En is dat 2 of 3 dagen nadat je zei dat je voor geen goud de crew in wilde?
Kom op Ruis, zeg dan op z'n minst dat gezien de historie van deze topics van Oversight je wacht op een uitspraak van een FA dan wel A en je liever niet je vingers hieraan wil branden gezien de mogelijk illegale aard van die topics. Daar kom je een stuk verder mee.quote:
Ik ben echt niet jaloers op jou en je excuusmuus.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds niet, ik moest van MUUS.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Moet je maar snel ONZ mod worden. Kan je de topics weer net zo hard open gooien
Post de manier om gratis te bellen in plaats van er zolang oeverloos over te lullenquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:55 schreef Oversight het volgende:
KASTA !!!!wil jij ff teruglezen, en me gelijk geven aub ?
dan kan ik weer verder.....
Ik ben idd niet te benijdenquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:57 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben echt niet jaloers op jou en je excuusmuus.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Post de manier om gratis te bellen in plaats van er zolang oeverloos over te lullen.
Mag het niet; wordt het geëdit. [afbeelding].
Mag het wel; wordt het niet geëdit. [afbeelding]..
quote:
quote:
OMGquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:02 schreef Dagonet het volgende:
Die Flash.
Gratis bellen is nu van jullie.
Om ff eerlijk te zijn, dacht ik héél even dat jij een slotje zou gaan zetten.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:02 schreef Dagonet het volgende:
Die Flash.
Gratis bellen is nu van jullie.
En ik zal kakken op diezelfde vlag als ik merk dat jij mod wordt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:13 schreef tong80 het volgende:
Ik hees de vlag toen ik zag dat Dirkh geen mod meer was.
Ik was verdrietigquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:13 schreef tong80 het volgende:
Ik hees de vlag toen ik zag dat Dirkh geen mod meer was.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik weet niet of ik na de doodverwensingen HIER nog wel wil zijn.....
wat moet ik doen om weer terug te komen in GC ?
dáár had ik m immers geopend, en NIET hier......
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik zal kakken op diezelfde vlag als ik merk dat jij mod word.
Ach ja. Ik heb toch al bruine bonen op.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk maar uit. In Dig hebben ze een vacature.
Hij werd vandaag toch begraven? Of vergis ik me nou?quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:07 schreef livEliveD het volgende:
Is de rouwperiode van DirkH al afgelopen?![]()
Staat hij over drie dagen dan weer op en wordt weer blauw?quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:09 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Hij werd vandaag toch begraven? Of vergis ik me nou?
Vroegâh.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Staat hij over drie dagen dan weer op en wordt weer blauw?
Net als vroegâh?![]()
Sinds wanneer sluit jij topics in ONZ?quote:kastanova (Moderator) - zaterdag 9 april 2005
Goed topic
Rot op gek, zelfs jij zou het beter doen!quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sinds die andere 24u/dag mod op zwart staat.
en hij niet alleenquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:37 schreef Havoc het volgende:
Kasta springt bij wanneer het nodig is.
je gaf zelf al aan dat het bagger wasquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:42 schreef knowall het volgende:
Waarom zijn mijn topics dicht?
Vanzelfsprekend zijn mijn topics bagger. Lijkt me geen reden om ze op slot te zetten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
je gaf zelf al aan dat het bagger was
Mij wel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:53 schreef knowall het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend zijn mijn topics bagger. Lijkt me geen reden om ze op slot te zetten.
Da's dan een typisch voorbeeld van verschil in opvatting.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:53 schreef knowall het volgende:
Lijkt me geen reden om ze op slot te zetten.
Laten we het daar maar op houden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Da's dan een typisch voorbeeld van verschil in opvatting.
Je kent de consuquenties (ofzo) van doorbaggeren ?quote:
Nog even oefenen, Knut. Je komt er wel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:59 schreef Knut het volgende:
[..]
Je kent de consequenties van doorbaggeren ?
Ik kom steeds beter bij goede spelling in de buurtquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nog even oefenen, Knut. Je komt er wel.
En anders ben ik er nog om je te verbeteren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:11 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik kom steeds beter bij goede spelling in de buurt
goh fijn dat je dat meldtquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:21 schreef BrauN het volgende:
Ik vind het terecht dat dit topic op slot is gegooid: Lekker zuigen, mên.
Immers, wat is er leuk aan?
Ja mannen moeten ook geen panty`s aandoen,krijg je ladders vanquote:
Wie zegt dat ik hem bij hem aandeed. Je kunt er hele andere leuke dingen mee doenquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja mannen moeten ook geen panty`s aandoen,krijg je ladders van
Spreek niet uit ervaring ofzo
Omdat het een baggertopic wasquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:35 schreef knowall het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Aiii, ik ben 'm vergeten te openen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat het een baggertopic was.
Ook al heb ik geen flauw idee welk topic het was
verzuurde kut oldbie met je te herkenbare nieuwe kloonsquote:Op zondag 10 april 2005 01:14 schreef Croupouque het volgende:
In mijn tijd was alles beter.
Zelfs mijn posts.
vertel ?quote:Op zondag 10 april 2005 01:17 schreef Ruis het volgende:
[..]
verzuurde kut oldbie met je te herkenbare nieuwe kloons
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:46 schreef knowall het volgende:
[..]
Aiii, ik ben 'm vergeten te openen.![]()
Ben zo terug.
Ja ben ik weer.
Waar heb je het over? Als ze mijn emailadressen toe zouden laten, dan zou ik tenminste kloons kunnen registreren. Oelewapper!quote:Op zondag 10 april 2005 01:17 schreef Ruis het volgende:
[..]
verzuurde kut oldbie met je te herkenbare nieuwe kloons
Nee die niet, die is hier.quote:
Die modt GC.quote:Op zondag 10 april 2005 11:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee die niet, die is hier.
Ik heb het over die andere
Met zijn pompom-imitatie en zijn ADHD
+tquote:
Maar die bedoelde ik nietquote:
Oh, niks gemist dus.quote:Op zondag 10 april 2005 12:19 schreef Dagonet het volgende:
HTT!
[uitzwaai-topic]Goedemiddag, en doeg.
Havoc bedoelt z'n stofzuiger opruimwerk waar hij nu mee bezig is.quote:Op zondag 10 april 2005 14:10 schreef tudoros het volgende:
ja, thoorde niet thuis in de feedback van het forum heb ik gelezen. Dus post ik het maar in de feedback van onzin, waar het volgens jou wel thuishoort.
Of begreep ik dat verkeerd??![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 14:12 schreef Bosbeetle het volgende:
durf jij
Goed topique
Open
omdat ik geen slotjes kan zetten heb ik er maar kanaries in gezet
van mij mag je de kanarie gebruiken of de mods het goedkeuren weet ik niet !quote:Op zondag 10 april 2005 14:29 schreef tudoros het volgende:
[..]lof
Mag ik ook gebruik maken van je kanarie?
Nu ook nog een kwaliteitskenmerk: met de kleur paars (leuk contrast met kanariegeel): Vlaamse Gaai
Degene die nu een vlaamse gaai in zijn topics checked, kan rekenen op eeuwig roem oid
ok zie hier het antwoord van het gezag !quote:Op zondag 10 april 2005 14:34 schreef Havoc het volgende:
Kan worden opgevat als post opkrikken. Lijkt me geen goed plan.
Waarom zou het posten van een kanarie minder schadelijke gevolgen hebben dan het posten van een vlaamse gaai?quote:Op zondag 10 april 2005 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ok zie hier het antwoord van het gezag !
ik gebruik hem al een jaar ofzo maar wel zo sporadisch dat op fok radio gezegd word dat mr.kanarie altijd kanaries spamtquote:Op zondag 10 april 2005 14:40 schreef Havoc het volgende:
Joh als je em af en toe gebruikt, geen probleem. Maar het wordt op een gegeven moment een sport en daar gaat het meestal fout.
Takes one to know one.
Precies en baggeraars willen we dus niet aanmoedigenquote:Op zondag 10 april 2005 14:41 schreef tudoros het volgende:
[..]
Waarom zou het posten van een kanarie minder schadelijke gevolgen hebben dan het posten van een vlaamse gaai?
Beide keren zijn er genoeg redenen voor baggeraars om ze te gebruiken..
owke, kben uitgeluld, khou er al over opquote:Op zondag 10 april 2005 14:43 schreef Havoc het volgende:
[..]
Precies en baggeraars willen we dus niet aanmoedigen.
quote:Op zondag 10 april 2005 18:39 schreef SchizoDH het volgende:
mag ik aan de mod's vragen waarom Croissants gesloten is?
uit Pauwpauwo broodjesquote:Jullie kennen het vast wel. Zo'n vreetperiode dat je in 1 week tijd, 26 pauwpauwo broodjes eet. Nou zijn die dingen eigelijk helemaal niet te vreten, maar op dat moment boeit het je niks. Omdat je niet elke week wil gaan slepen met 26 pauwpauwo broodjes, heb ik er maar gelijk 145 gekocht.
uit Croissantsquote:Jullie kennen het vast wel. Zo'n vreetperiode dat je in 1 week tijd, 24 croissants eet. Nou zijn die dingen eigelijk helemaal niet te vreten, maar op dat moment boeit het je niks. Omdat je niet elke week wil gaan slepen met 24 croissants, heb ik er maar gelijk 148 gekocht.
Damn, jouw geheugen is nog niet aangetast door pillen en drank.quote:Op zondag 10 april 2005 18:46 schreef Ruis het volgende:
[..]
[..]
uit Pauwpauwo broodjes
en dan:
[..]
uit Croissants
spannend leven zul jij hebben
http://forum.fok.nl/user/history/90476quote:Op zondag 10 april 2005 18:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Damn, jouw geheugen is nog niet aangetast door pillen en drank. [afbeelding]
meelballen met vlees-vulling!quote:Op zondag 10 april 2005 18:52 schreef Dagonet het volgende:
Bapao.
Zit jij topics te schoppen en je post weer te verwijderen?quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 19:00 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Zit jij topics te schoppen en je post weer te verwijderen?![]()
Kzie ineens rare dingen in me MyAT![]()
Al het bovenstaande gelezen. Ik was te snelquote:Op zondag 10 april 2005 19:02 schreef Ruis het volgende:
[..]![]()
en jij bent crew geweest?
als een oud topic zinloos gekickt wordt, delete ik de nieuwe reacties zodat ze keihard weer de AT uit gaan.
quote:Op zondag 10 april 2005 19:01 schreef kanaiken het volgende:
Ik heb sara's tieten!
Jezus, kan er niet eens meer een post vanaf dat hij dicht isdirkh was tenminste nog zo sociaal dat hij dat wel deed
quote:Op zondag 10 april 2005 18:28 schreef portier het volgende:
"Waarom zou je als mod meer moeite doen voor je sluitpost dan er in de OP is gestoken?"
Ik heb toch een heel verhaaltje moeten verzinnenquote:
Nu klink je net als Roel_Jewel!quote:Op maandag 11 april 2005 10:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles voor de views, hè? [afbeelding]
Iew.quote:
ik trapte erinquote:Op maandag 11 april 2005 10:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles voor de views, hè? [afbeelding]
er schijnen hier modderators rond te hangen die geen idee hebben wat er met onzin voor je leven bedoelt word.quote:Op maandag 11 april 2005 19:15 schreef www.blindsexdate.nl het volgende:
[..]
Aha, hij is dus gewoon geen echte kerel!![]()
Ik snap het ook niet hoor. De bedoeling is toch om met elkaar een zo leuk mogelijk forum te hebben? En er wordt wel gereageerd in de biertopics, dus blijkbaar is er wel vraag naar.quote:Op maandag 11 april 2005 19:23 schreef jaguar het volgende:
[..]
er schijnen hier modderators rond te hangen die geen idee hebben wat er met onzin voor je leven bedoelt word.
die verwachten dat uit elk topic een TTT voortvloeit, en zoniet gaat er per direct een slotje op
een beetje praten over bier en lachen om een topic mag blijkbaar niet
Shit, zo'n kloon als jij hebt, die af en toe eens opduikt om aan te tonen dat je het nog steeds niet begrepen hebt wil ik ook.quote:Op maandag 11 april 2005 19:23 schreef jaguar het volgende:
[..]
er schijnen hier modderators rond te hangen die geen idee hebben wat er met onzin voor je leven bedoelt word.
die verwachten dat uit elk topic een TTT voortvloeit, en zoniet gaat er per direct een slotje op
een beetje praten over bier en lachen om een topic mag blijkbaar niet
ga jij maar eens ff goed kijken uit je oogjes doenquote:Op maandag 11 april 2005 19:32 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Shit, zo'n kloon als jij hebt, die af en toe eens opduikt om aan te tonen dat je het nog steeds niet begrepen hebt wil ik ook.![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 19:34 schreef jaguar het volgende:
[..]
ga jij maar eens ff goed kijken uit je oogjes doen
Mwah, dan had je dat zelf weet ik hoe lang geleden niet moeten zeggen.quote:Dat ik een laag postaantal heb wil nog niet zeggen dat ik hier nooit ben en gelijk ook een kloon ben
Ik ben geen newbiequote:ik wist trouwens niet een dat newbies al een idee hadden van wie er user is en wie kloon
Zeg, blijf je regels toevoegen?quote:Op maandag 11 april 2005 19:34 schreef jaguar het volgende:
maar dit hoort waarschijnlijk allemaal bij het inlik proces bij de modjes hierzo
quote:Op maandag 11 april 2005 19:39 schreef Anguisy het volgende:
[..]![]()
mijn zinsopstellingen zijn een beetje lastig te begrijpen soms
[..]
Mwah, dan had je dat zelf weet ik hoe lang geleden niet moeten zeggen.![]()
De meeste mensen weten dat ik geen kloon ben omdat ik al jaren deze acount heb
[..]
Ik ben geen newbie![]()
Geregistreerd op: woensdag 26 januari 2005 @ 11:58 (dus jij heb vast al jaren lang fok! ervaring)
Tja, ik snap er ook niets van, waarom maken ze die zwakbegaafde newbies geen moderater, dan krijg je een veel toffer forum vol met biertopics, want zij snappen het immers helemaal na een weekje meegekeken te hebbenquote:Op maandag 11 april 2005 19:23 schreef jaguar het volgende:
oy, die kloon is zelfs blauw geweestquote:Op maandag 11 april 2005 19:32 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Shit, zo'n kloon als jij hebt, die af en toe eens opduikt om aan te tonen dat je het nog steeds niet begrepen hebt wil ik ook.![]()
En dát had je in dit geval beter kunnen verzwijgenquote:
ben je echt zo'n graf-josti dat je denkt dat zo iemand niet onder een kloon post..quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 19:41 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Zeg, blijf je regels toevoegen?![]()
En inlikken hoef ik niet, ze hoeven/willen me niet![]()
quote:Al het bovenstaande gelezen. Ik was te snel
Sorry
dat noem ik inlikken en slijmenquote:Havoc lust geen bier op maandag![]()
Niet dan?quote:Op maandag 11 april 2005 19:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
ben je echt zo'n graf-josti dat je denkt dat zo iemand niet onder een kloon post..
Of denk je soms dat ik ook pas 6 maand op fok zit?
quote:
NPquote:Op maandag 11 april 2005 19:39 schreef Anguisy het volgende:
[..]
mijn zinsopstellingen zijn een beetje lastig te begrijpen soms
[..]
Dat is de meest doorslaggevende reden die ik ooit gehoord heb.quote:Mwah, dan had je dat zelf weet ik hoe lang geleden niet moeten zeggen.
De meeste mensen weten dat ik geen kloon ben omdat ik al jaren deze acount heb
[..]
Ik ben een kloon ja.quote:Ik ben geen newbie
Geregistreerd op: woensdag 26 januari 2005 @ 11:58 (dus jij heb vast al jaren lang fok! ervaring)
Wat liefquote:Op maandag 11 april 2005 19:50 schreef jaguar het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat noem ik inlikken en slijmen
quote:Op maandag 11 april 2005 19:54 schreef Anguisy het volgende:
Dat is de meest doorslaggevende reden die ik ooit gehoord heb.![]()
dank je
[..]
Ik ben een kloon ja.Of liever, dit is een ander account van me.
![]()
Als je zelf een beetje Fok! ervaring had had je dat allang begrepen.![]()
ik let niet op users die van acount wisselen
ik zie namelijk het nut niet in van het wisselen van username/acount
zoiets kies je toch niet als een msn naam steeds opnieuw
quote:Op maandag 11 april 2005 20:38 schreef The_Langolier het volgende:
Zijn er nog leuke topics?
Anders ga ik me maar weer verlekkeren aan de link in Buups sig, en ik zeg niet welke van de twee.![]()
Pick One!quote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef Havoc het volgende:
Voor het algemene antwoord waarom het topic dicht was kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:
a. het was een kuttopic
b. uw IQ is ontoereikend om ook maar iets zinnigs uit uw toetsenbord te laten vloeien
c. Ik mag je niet
d. Ruis mag je niet
e. Knut mag je niet
f. een van de hulppauzen mag je niet
Als je dat een goed topic vond dan stel ik een acute lobotomie voor, het kan er alleen maar beter van worden.quote:Op maandag 11 april 2005 22:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga dalijk ring 2 kijken mijn goede topic wat die je nu !?
En ik heb die DVD geleent
morgen middagquote:Op maandag 11 april 2005 23:08 schreef hallo_mensen het volgende:
Over 24 uur dus niet over 50 minuten
nee, sorry, ik heb zelfs nooit vmbo gedaan!quote:Op maandag 11 april 2005 23:42 schreef Crazyivan het volgende:
Wat een incompetente modjes in dit forum zeg, hebben jullie je vmbo diploma al?
quote:Op maandag 11 april 2005 23:43 schreef Ruis het volgende:
[..]
nee, sorry, ik heb zelfs nooit vmbo gedaan!
Taaltechnisch dan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 07:48 schreef Dagonet het volgende:
Optie f. is fout! ssssssssssssss [afbeelding]
*wijst naar Havoc.quote:
Ik heb f toegevoegdquote:
Ah, dat wist ik niet. Maar goed, zo erg boeit het nou ook weer niet hoor, zolang de hulppausen er maar zijn.quote:
Dat moet je danny vragen. Die sloot hemquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:30 schreef Blumchen het volgende:
Waarom gooit nou iedereen mijn felicitatie topic dicht.. Boe is WEL jarig!
IN FBquote:
Waarom kom je dan nog hier langs.quote:
Omdat danny een feyenoorder is, lijkt me duidelijkquote:
Omdat ik geen reactie daar krijg...quote:
quote:Heeft dat subforum geen feedback, waar je het aan de betreffende mod kan vragen?
Hij schijnt ook onwijs te zuipen elke dinsdagmorgenquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:41 schreef Knut het volgende:
gr8w8 is gek. Daar moet je nooit naar luisteren.
En maandag is "wiet avond"quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hij schijnt ook onwijs te zuipen elke dinsdagmorgen.
Bedankt man!quote:
Ja! Jottem! Een felicitatie topic!quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bedankt man!
gr8w8 is jarig, dus open er een topic over zou ik zeggen.
Ik zou het zo 123 niet weten eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:59 schreef Dagonet het volgende:
Knut? Waarom staat Boe eigenlijk bij de jarigen als de geboortedatum weggehaald is? 'Onthoudt' het fotoboek de laatst ingevulde datum ofzo?
Gewoon fotoboektechnisch nieuwsgierig Aagje vraagje.
Zelfde bij ChrisJX trouwens.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:13 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik zou het zo 123 niet weten eigenlijk.
Duik ik vanavond wel even in
Dan zou ik zomaar de verkeerde tabel kunnen joinen. Nogmaals : Ik duik erin vanavond.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Hij geeft sowieso niet de volledige lijst. Stopt bij usernummer 50.000 of zoiets. Users met een hoger ID-nummer worden niet genoemd.
Toch leuk, dit fotoboek-feedbacktopic.
Ik sluit hemquote:
Ja dat zie ikquote:
I don't give a fuckquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:32 schreef Dagonet het volgende:
Daggla is wel jarig vandaag hoor.
Voor mod heb je backbone nodigquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga iets braver worden op fok zodat ik mod kan worden over een tijdje
Antwoord:quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:33 schreef the_legend_killer het volgende:
mededeling
Ik ga iets braver worden op fok zodat ik mod kan worden over een tijdje
Je ademtquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:48 schreef KonnieKipke het volgende:
zeg, knut; Spooky1234, een terechte opmerking
Volgens mij doe ik niets wat tegen de allmighty hypocriete forum-regels ingaat met dit topic.
In Onzin de discussie over US voortzetten. Je hebt een ban op een subforum omdat je er een tijdje niet mag posten. Als je dan heel stoer en heel leuk toch probeert mee te posten door een topic te openen in een ander forum ontwijk je eigenlijk je ban. En je kan je schijnbaar ook opeens in andere fora niet inhouden. Imho zou een forumwide ban dan gerechtvaardigd zijn. Maar iig mag je van mij je banduur uit B&H hier ook wegblijvenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:48 schreef KonnieKipke het volgende:
zeg, knut; Spooky1234, een terechte opmerking
Volgens mij doe ik niets wat tegen de allmighty hypocriete forum-regels ingaat met dit topic.
Op andere fora niet inhouden???quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:57 schreef Knut het volgende:
[..]
In Onzin de discussie over US voortzetten. Je hebt een ban op een subforum omdat je er een tijdje niet mag posten. Als je dan heel stoer en heel leuk toch probeert mee te posten door een topic te openen in een ander forum ontwijk je eigenlijk je ban. En je kan je schijnbaar ook opeens in andere fora niet inhouden. Imho zou een forumwide ban dan gerechtvaardigd zijn. Maar iig mag je van mij je banduur uit B&H hier ook wegblijvenEn dat heb ik aangevraagd achter de schermen
Ow dat zou best kunnen. Ik heb me verder totaal niet beziggehouden met je posthistoriequote:Op dinsdag 12 april 2005 13:01 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Op andere fora niet inhouden???
Gelukkig zijn er moderators die er ook anders overdenken.![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:58 schreef Knut het volgende:
Zou Bupatih al klaar zitten voor het nieuwe topic ?
Dat verbaast me ook niets, maar het heeft weinig te maken met een ban ontwijken. Het is een discussie die gaat over moderatie i.h.a. en de verandering van kasta's post-beleid sinds dat ie mod is geworden. Het was ook niet eens een discussie waarin ik deelnam. Dus over voortzetten kan je ook niet spreken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:03 schreef Havoc het volgende:
Hier iig niet.
You should, kan je nog wat van leren.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:03 schreef Knut het volgende:
[..]
Ow dat zou best kunnen. Ik heb me verder totaal niet beziggehouden met je posthistorie
Voorlopig heb jij het voor elkaar gekregen een ban te krijgen in US.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:08 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
You should, kan je nog wat van leren.![]()
I dont give a fuck. Het was een kuttopic.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:05 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Dat verbaast me ook niets, maar het heeft weinig te maken met een ban ontwijken. Het is een discussie die gaat over moderatie i.h.a. en de verandering van kasta's post-beleid sinds dat ie mod is geworden. Het was ook niet eens een discussie waarin ik deelnam. Dus over voortzetten kan je ook niet spreken.
Hooguit had deze naar Feedback gemoeten en was ONZ niet de juiste plek.
Ik ben heel benieuwdquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Damn. Dit wordt mijn beste topic sinds tijden
Heb je toevallig ook nog een idee voor een tvp?quote:
Ja, da's kompleet iets anders.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:14 schreef Havoc het volgende:
[..]
I dont give a fuck. Het was een kuttopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |