quote:Heeft dat subforum geen feedback, waar je het aan de betreffende mod kan vragen?

Hij schijnt ook onwijs te zuipen elke dinsdagmorgenquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:41 schreef Knut het volgende:
gr8w8 is gek. Daar moet je nooit naar luisteren.

En maandag is "wiet avond"quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hij schijnt ook onwijs te zuipen elke dinsdagmorgen.

Bedankt man!quote:

Ja! Jottem! Een felicitatie topic!quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bedankt man!
gr8w8 is jarig, dus open er een topic over zou ik zeggen.

Ik zou het zo 123 niet weten eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:59 schreef Dagonet het volgende:
Knut? Waarom staat Boe eigenlijk bij de jarigen als de geboortedatum weggehaald is? 'Onthoudt' het fotoboek de laatst ingevulde datum ofzo?
Gewoon fotoboektechnisch nieuwsgierig Aagje vraagje.

Zelfde bij ChrisJX trouwens.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:13 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik zou het zo 123 niet weten eigenlijk.
Duik ik vanavond wel even in

Dan zou ik zomaar de verkeerde tabel kunnen joinen. Nogmaals : Ik duik erin vanavond.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Hij geeft sowieso niet de volledige lijst. Stopt bij usernummer 50.000 of zoiets. Users met een hoger ID-nummer worden niet genoemd.
Toch leuk, dit fotoboek-feedbacktopic.

Ik sluit hemquote:

Ja dat zie ikquote:

I don't give a fuckquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:32 schreef Dagonet het volgende:
Daggla is wel jarig vandaag hoor.

Voor mod heb je backbone nodigquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga iets braver worden op fok zodat ik mod kan worden over een tijdje

Antwoord:quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:33 schreef the_legend_killer het volgende:
mededeling
Ik ga iets braver worden op fok zodat ik mod kan worden over een tijdje

Je ademtquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:48 schreef KonnieKipke het volgende:
zeg, knut; Spooky1234, een terechte opmerking
Volgens mij doe ik niets wat tegen de allmighty hypocriete forum-regels ingaat met dit topic.

In Onzin de discussie over US voortzetten. Je hebt een ban op een subforum omdat je er een tijdje niet mag posten. Als je dan heel stoer en heel leuk toch probeert mee te posten door een topic te openen in een ander forum ontwijk je eigenlijk je ban. En je kan je schijnbaar ook opeens in andere fora niet inhouden. Imho zou een forumwide ban dan gerechtvaardigd zijn. Maar iig mag je van mij je banduur uit B&H hier ook wegblijvenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:48 schreef KonnieKipke het volgende:
zeg, knut; Spooky1234, een terechte opmerking
Volgens mij doe ik niets wat tegen de allmighty hypocriete forum-regels ingaat met dit topic.

Op andere fora niet inhouden???quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:57 schreef Knut het volgende:
[..]
In Onzin de discussie over US voortzetten. Je hebt een ban op een subforum omdat je er een tijdje niet mag posten. Als je dan heel stoer en heel leuk toch probeert mee te posten door een topic te openen in een ander forum ontwijk je eigenlijk je ban. En je kan je schijnbaar ook opeens in andere fora niet inhouden. Imho zou een forumwide ban dan gerechtvaardigd zijn. Maar iig mag je van mij je banduur uit B&H hier ook wegblijvenEn dat heb ik aangevraagd achter de schermen

Ow dat zou best kunnen. Ik heb me verder totaal niet beziggehouden met je posthistoriequote:Op dinsdag 12 april 2005 13:01 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Op andere fora niet inhouden???
Gelukkig zijn er moderators die er ook anders overdenken.![]()

quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:58 schreef Knut het volgende:
Zou Bupatih al klaar zitten voor het nieuwe topic ?

Dat verbaast me ook niets, maar het heeft weinig te maken met een ban ontwijken. Het is een discussie die gaat over moderatie i.h.a. en de verandering van kasta's post-beleid sinds dat ie mod is geworden. Het was ook niet eens een discussie waarin ik deelnam. Dus over voortzetten kan je ook niet spreken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:03 schreef Havoc het volgende:
Hier iig niet.

You should, kan je nog wat van leren.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:03 schreef Knut het volgende:
[..]
Ow dat zou best kunnen. Ik heb me verder totaal niet beziggehouden met je posthistorie

Voorlopig heb jij het voor elkaar gekregen een ban te krijgen in US.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:08 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
You should, kan je nog wat van leren.![]()

I dont give a fuck. Het was een kuttopic.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:05 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Dat verbaast me ook niets, maar het heeft weinig te maken met een ban ontwijken. Het is een discussie die gaat over moderatie i.h.a. en de verandering van kasta's post-beleid sinds dat ie mod is geworden. Het was ook niet eens een discussie waarin ik deelnam. Dus over voortzetten kan je ook niet spreken.
Hooguit had deze naar Feedback gemoeten en was ONZ niet de juiste plek.

Ik ben heel benieuwdquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Damn. Dit wordt mijn beste topic sinds tijden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |