quote:Heeft dat subforum geen feedback, waar je het aan de betreffende mod kan vragen?
Hij schijnt ook onwijs te zuipen elke dinsdagmorgenquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:41 schreef Knut het volgende:
gr8w8 is gek. Daar moet je nooit naar luisteren.
En maandag is "wiet avond"quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hij schijnt ook onwijs te zuipen elke dinsdagmorgen.
Bedankt man!quote:
Ja! Jottem! Een felicitatie topic!quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bedankt man!
gr8w8 is jarig, dus open er een topic over zou ik zeggen.
Ik zou het zo 123 niet weten eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:59 schreef Dagonet het volgende:
Knut? Waarom staat Boe eigenlijk bij de jarigen als de geboortedatum weggehaald is? 'Onthoudt' het fotoboek de laatst ingevulde datum ofzo?
Gewoon fotoboektechnisch nieuwsgierig Aagje vraagje.
Zelfde bij ChrisJX trouwens.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:13 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik zou het zo 123 niet weten eigenlijk.
Duik ik vanavond wel even in
Dan zou ik zomaar de verkeerde tabel kunnen joinen. Nogmaals : Ik duik erin vanavond.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Hij geeft sowieso niet de volledige lijst. Stopt bij usernummer 50.000 of zoiets. Users met een hoger ID-nummer worden niet genoemd.
Toch leuk, dit fotoboek-feedbacktopic.
Ik sluit hemquote:
Ja dat zie ikquote:
I don't give a fuckquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:32 schreef Dagonet het volgende:
Daggla is wel jarig vandaag hoor.
Voor mod heb je backbone nodigquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga iets braver worden op fok zodat ik mod kan worden over een tijdje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |