Dat blijken ze dus wel te kunnen. Ze weten zeker dat er gefraudeerd is. De vraag is alleen nog wat ze er mee gaan doen..quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:49 schreef NightH4wk het volgende:
Als ze niets kunnen bewijzen zit het goed.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:49 schreef NightH4wk het volgende:
Als ze niets kunnen bewijzen zit het goed.
Is dat een bekentenis?quote:
Bij toetsen gaat het ze denk ik niet lukken, het exact overnemen van praktische opdrachten enzo heb je meer kans. Iig, telden die tentamens zwaar?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:51 schreef Strijkplank het volgende:
[..]
Dat blijken ze dus wel te kunnen. Ze weten zeker dat er gefraudeerd is. De vraag is alleen nog wat ze er mee gaan doen..
Het telt gemiddeld, maar is wel het belangrijkste van dit jaar. Je moet een voldoende halen om naar het volgende jaar te mogen..quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:55 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Bij toetsen gaat het ze denk ik niet lukken, het exact overnemen van praktische opdrachten enzo heb je meer kans. Iig, telden die tentamens zwaar?
Goede actie inddquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:23 schreef Bayswater het volgende:
Doet me denken aan mijn Franse tentamens. Eerst hoge cijfers, vervolgens werden we zelf teruggepakt doordat er zogenaamd een proefwerk werd gelekt door een leraar. Kregen we plots een hele andere. Kijk daar hou ik van. Oog om oog, tand om tand.
deden ze altijd op de middelbare school. klote docentenquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:23 schreef Bayswater het volgende:
Doet me denken aan mijn Franse tentamens. Eerst hoge cijfers, vervolgens werden we zelf teruggepakt doordat er zogenaamd een proefwerk werd gelekt door een leraar. Kregen we plots een hele andere. Kijk daar hou ik van. Oog om oog, tand om tand.
Wie zegt dat ik het over de middelbare school heb??quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:38 schreef Intergalactrick het volgende:
Je kan de complete middelbare schooltoch halen door te frauderen?
Nee had het niet over jouw opmerking, maar over dat van die middelbare school.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:33 schreef Gutnre het volgende:
Hoezo loze off-topic opmerking, als je hem toch niet gehaald had is het alleen maar mooi dattie over moet toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |