In Onzin de discussie over US voortzetten. Je hebt een ban op een subforum omdat je er een tijdje niet mag posten. Als je dan heel stoer en heel leuk toch probeert mee te posten door een topic te openen in een ander forum ontwijk je eigenlijk je ban. En je kan je schijnbaar ook opeens in andere fora niet inhouden. Imho zou een forumwide ban dan gerechtvaardigd zijn. Maar iig mag je van mij je banduur uit B&H hier ook wegblijvenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:48 schreef KonnieKipke het volgende:
zeg, knut; Spooky1234, een terechte opmerking
Volgens mij doe ik niets wat tegen de allmighty hypocriete forum-regels ingaat met dit topic.
Op andere fora niet inhouden???quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:57 schreef Knut het volgende:
[..]
In Onzin de discussie over US voortzetten. Je hebt een ban op een subforum omdat je er een tijdje niet mag posten. Als je dan heel stoer en heel leuk toch probeert mee te posten door een topic te openen in een ander forum ontwijk je eigenlijk je ban. En je kan je schijnbaar ook opeens in andere fora niet inhouden. Imho zou een forumwide ban dan gerechtvaardigd zijn. Maar iig mag je van mij je banduur uit B&H hier ook wegblijvenEn dat heb ik aangevraagd achter de schermen
Ow dat zou best kunnen. Ik heb me verder totaal niet beziggehouden met je posthistoriequote:Op dinsdag 12 april 2005 13:01 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Op andere fora niet inhouden???
Gelukkig zijn er moderators die er ook anders overdenken.![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:58 schreef Knut het volgende:
Zou Bupatih al klaar zitten voor het nieuwe topic ?
Dat verbaast me ook niets, maar het heeft weinig te maken met een ban ontwijken. Het is een discussie die gaat over moderatie i.h.a. en de verandering van kasta's post-beleid sinds dat ie mod is geworden. Het was ook niet eens een discussie waarin ik deelnam. Dus over voortzetten kan je ook niet spreken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:03 schreef Havoc het volgende:
Hier iig niet.
You should, kan je nog wat van leren.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:03 schreef Knut het volgende:
[..]
Ow dat zou best kunnen. Ik heb me verder totaal niet beziggehouden met je posthistorie
Voorlopig heb jij het voor elkaar gekregen een ban te krijgen in US.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:08 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
You should, kan je nog wat van leren.![]()
I dont give a fuck. Het was een kuttopic.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:05 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Dat verbaast me ook niets, maar het heeft weinig te maken met een ban ontwijken. Het is een discussie die gaat over moderatie i.h.a. en de verandering van kasta's post-beleid sinds dat ie mod is geworden. Het was ook niet eens een discussie waarin ik deelnam. Dus over voortzetten kan je ook niet spreken.
Hooguit had deze naar Feedback gemoeten en was ONZ niet de juiste plek.
Ik ben heel benieuwdquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Damn. Dit wordt mijn beste topic sinds tijden
Heb je toevallig ook nog een idee voor een tvp?quote:
Ja, da's kompleet iets anders.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:14 schreef Havoc het volgende:
[..]
I dont give a fuck. Het was een kuttopic.
Maar ik ben het wel met Knut eensquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:18 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ja, da's kompleet iets anders.Als jullie het een kuttopic vonden, kan ik een slotje wel begrijpen. Maar begin niet over ban ontwijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |