Hij werd vandaag toch begraven? Of vergis ik me nou?quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:07 schreef livEliveD het volgende:
Is de rouwperiode van DirkH al afgelopen?![]()
Staat hij over drie dagen dan weer op en wordt weer blauw?quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:09 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Hij werd vandaag toch begraven? Of vergis ik me nou?
Vroegâh.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Staat hij over drie dagen dan weer op en wordt weer blauw?
Net als vroegâh?![]()
Sinds wanneer sluit jij topics in ONZ?quote:kastanova (Moderator) - zaterdag 9 april 2005
Goed topic
Rot op gek, zelfs jij zou het beter doen!quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sinds die andere 24u/dag mod op zwart staat.
en hij niet alleenquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:37 schreef Havoc het volgende:
Kasta springt bij wanneer het nodig is.
je gaf zelf al aan dat het bagger wasquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:42 schreef knowall het volgende:
Waarom zijn mijn topics dicht?
Vanzelfsprekend zijn mijn topics bagger. Lijkt me geen reden om ze op slot te zetten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
je gaf zelf al aan dat het bagger was
Mij wel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:53 schreef knowall het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend zijn mijn topics bagger. Lijkt me geen reden om ze op slot te zetten.
Da's dan een typisch voorbeeld van verschil in opvatting.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:53 schreef knowall het volgende:
Lijkt me geen reden om ze op slot te zetten.
Laten we het daar maar op houden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Da's dan een typisch voorbeeld van verschil in opvatting.
Je kent de consuquenties (ofzo) van doorbaggeren ?quote:
Nog even oefenen, Knut. Je komt er wel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:59 schreef Knut het volgende:
[..]
Je kent de consequenties van doorbaggeren ?
Ik kom steeds beter bij goede spelling in de buurtquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nog even oefenen, Knut. Je komt er wel.
En anders ben ik er nog om je te verbeteren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:11 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik kom steeds beter bij goede spelling in de buurt
goh fijn dat je dat meldtquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:21 schreef BrauN het volgende:
Ik vind het terecht dat dit topic op slot is gegooid: Lekker zuigen, mên.
Immers, wat is er leuk aan?
Ja mannen moeten ook geen panty`s aandoen,krijg je ladders vanquote:
Wie zegt dat ik hem bij hem aandeed. Je kunt er hele andere leuke dingen mee doenquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja mannen moeten ook geen panty`s aandoen,krijg je ladders van
Spreek niet uit ervaring ofzo
Omdat het een baggertopic wasquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:35 schreef knowall het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Aiii, ik ben 'm vergeten te openen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat het een baggertopic was.
Ook al heb ik geen flauw idee welk topic het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |