Mij wel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:53 schreef knowall het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend zijn mijn topics bagger. Lijkt me geen reden om ze op slot te zetten.
Da's dan een typisch voorbeeld van verschil in opvatting.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:53 schreef knowall het volgende:
Lijkt me geen reden om ze op slot te zetten.
Laten we het daar maar op houden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Da's dan een typisch voorbeeld van verschil in opvatting.
Je kent de consuquenties (ofzo) van doorbaggeren ?quote:
Nog even oefenen, Knut. Je komt er wel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:59 schreef Knut het volgende:
[..]
Je kent de consequenties van doorbaggeren ?
Ik kom steeds beter bij goede spelling in de buurtquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nog even oefenen, Knut. Je komt er wel.
En anders ben ik er nog om je te verbeteren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:11 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik kom steeds beter bij goede spelling in de buurt
goh fijn dat je dat meldtquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:21 schreef BrauN het volgende:
Ik vind het terecht dat dit topic op slot is gegooid: Lekker zuigen, mên.
Immers, wat is er leuk aan?
Ja mannen moeten ook geen panty`s aandoen,krijg je ladders vanquote:
Wie zegt dat ik hem bij hem aandeed. Je kunt er hele andere leuke dingen mee doenquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja mannen moeten ook geen panty`s aandoen,krijg je ladders van
Spreek niet uit ervaring ofzo
Omdat het een baggertopic wasquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:35 schreef knowall het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Aiii, ik ben 'm vergeten te openen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat het een baggertopic was.
Ook al heb ik geen flauw idee welk topic het was
verzuurde kut oldbie met je te herkenbare nieuwe kloonsquote:Op zondag 10 april 2005 01:14 schreef Croupouque het volgende:
In mijn tijd was alles beter.
Zelfs mijn posts.
vertel ?quote:Op zondag 10 april 2005 01:17 schreef Ruis het volgende:
[..]
verzuurde kut oldbie met je te herkenbare nieuwe kloons
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:46 schreef knowall het volgende:
[..]
Aiii, ik ben 'm vergeten te openen.![]()
Ben zo terug.
Ja ben ik weer.
Waar heb je het over? Als ze mijn emailadressen toe zouden laten, dan zou ik tenminste kloons kunnen registreren. Oelewapper!quote:Op zondag 10 april 2005 01:17 schreef Ruis het volgende:
[..]
verzuurde kut oldbie met je te herkenbare nieuwe kloons
Nee die niet, die is hier.quote:
Die modt GC.quote:Op zondag 10 april 2005 11:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee die niet, die is hier.
Ik heb het over die andere
Met zijn pompom-imitatie en zijn ADHD
+tquote:
Maar die bedoelde ik nietquote:
Oh, niks gemist dus.quote:Op zondag 10 april 2005 12:19 schreef Dagonet het volgende:
HTT!
[uitzwaai-topic]Goedemiddag, en doeg.
Havoc bedoelt z'n stofzuiger opruimwerk waar hij nu mee bezig is.quote:Op zondag 10 april 2005 14:10 schreef tudoros het volgende:
ja, thoorde niet thuis in de feedback van het forum heb ik gelezen. Dus post ik het maar in de feedback van onzin, waar het volgens jou wel thuishoort.
Of begreep ik dat verkeerd??![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 14:12 schreef Bosbeetle het volgende:
durf jij
Goed topique
Open
omdat ik geen slotjes kan zetten heb ik er maar kanaries in gezet
van mij mag je de kanarie gebruiken of de mods het goedkeuren weet ik niet !quote:Op zondag 10 april 2005 14:29 schreef tudoros het volgende:
[..]lof
Mag ik ook gebruik maken van je kanarie?
Nu ook nog een kwaliteitskenmerk: met de kleur paars (leuk contrast met kanariegeel): Vlaamse Gaai
Degene die nu een vlaamse gaai in zijn topics checked, kan rekenen op eeuwig roem oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |