oe! weet jij meer? vertel. MSN, mail, iets, houd mij niet in spanning :pquote:Op woensdag 16 maart 2005 16:39 schreef Skaai het volgende:
Mooi, als je dan even erbij post wat je zelf allemaal hebt gedaan, is het nog duidelijker.
Misselijke actie HTT.
lul iet, als je geen rel wilde, had je geen topic gepost. Als je echt zou verdwijnen had je geen topic gepost. Binnenkort zien we je wel weer huilend terugkomen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:38 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik ga weg.
Mijn account gaat naar respectievelijk de passmailer en dan de trasher.
Ik heb hier een goede reden voor, en die is te wijten aan een bepaalde user op fok, maar ik heb geen zin in een rel, en dat heeft ook geen zin meer, dus ik ga geen namen noemen.
Voor ons wel jaquote:Het was leuk. ()
Oe, do tell.quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:39 schreef Skaai het volgende:
Mooi, als je dan even erbij post wat je zelf allemaal hebt gedaan, is het nog duidelijker.
Misselijke actie HTT.
Dat zal de reden wel zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:13 schreef Dirkh het volgende:
Okay, tot ziens in het zwart
Oeps, je was nog niet blauw geweest.
Mijn hotmail inbox is nog nooit zo lachwekkend geweest, dat vertel ik je wel.quote:Op woensdag 16 maart 2005 18:49 schreef kastanova het volgende:
En voor de newbies:
[afbeelding]
Oh, by the way, als iemand de achterliggende details kent en het om de 1 of andere reden zelf niet wil plaatsen, mail het naar martinbl@home.nl en ik doe de rest.
Immers, HTT kennende is het een behoorlijke sneu en bovenal lachwekkend verhaal.
Forwarden dan trut!quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn hotmail inbox is nog nooit zo lachwekkend geweest, dat vertel ik je wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |