quote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef Havoc het volgende:
Voor het algemene antwoord waarom het topic dicht was kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:
a. het was een kuttopic
b. uw IQ is ontoereikend om ook maar iets zinnigs uit uw toetsenbord te laten vloeien
c. Ik mag je niet
d. Ruis mag je niet
e. Knut mag je niet
f. een van de hulppausen mag je niet
een tvp ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 08:43 schreef yvonne het volgende:
Zo dan?
Nee, ik had er Slaadje bla van gemaakt omdat ruis zat te jankzakkenquote:
Mailadres veranderenquote:Op vrijdag 8 april 2005 08:46 schreef sararaats het volgende:
@yvonne: sorry voor mijn eerdere uitval
maar de tijd is rijp maar ik niet.
ik ben kapot
Ruimschootsquote:
Danzij mijn topique!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:25 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vind die OP echt nog steeds zo leuk.
quote:
Moet je maar snel ONZ mod worden. Kan je de topics weer net zo hard open gooienquote:
Dan ben je vervolgens zo lang in + bezig dat je nooit meer op het forum komt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Moet je maar snel ONZ mod worden. Kan je de topics weer net zo hard open gooien
Dan laat je ze toch gewoon open staan, of is dat te makkelijk gedachtquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:01 schreef Havoc het volgende:
we hebben gisteren meer dan 20 topics over Sara dichtgepleurd en ik persoonlijk was niet van plan dit vandaag weer te doen.
2e deur rechtsquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:52 schreef Anguisy het volgende:
Kan iemand mij even feedback ONZ wijzen? Ik ben het kwijtgeraakt.![]()
Moet jij niet in US users onder hun kinnetje kriebelen om hun mooie foto's?quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
2e deur rechts [afbeelding]
Pas op voor het afstapje!
Moet jij niet solliciteren op ONZ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:03 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Moet jij niet in US users onder hun kinnetje kriebelen om hun mooie foto's?![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Moet jij niet solliciteren op ONZ?.
Wanneer word jij eigenlijk ONZ-moderator?quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Moet jij niet solliciteren op ONZ?.
Waarschijnlijk direct na de lobotomiequote:Op vrijdag 8 april 2005 19:11 schreef Croupouque het volgende:
Wanneer word jij eigenlijk ONZ-moderator?
En is dat 2 of 3 dagen nadat je zei dat je voor geen goud de crew in wilde?quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarschijnlijk direct na de lobotomie.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:01 schreef Oversight het volgende:wat was er mis met Gratis Bellen 0.1 9 [uiteraard geen reeks] ?
In gratis bellen, waarom niet ? wordt ook al niet gereageerd door blauw of rood....
hoe moet ik nou verder ?
doodsverwensing !quote:
quote:
Ik wil nog steeds niet, ik moest van MUUSquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En is dat 2 of 3 dagen nadat je zei dat je voor geen goud de crew in wilde?
Kom op Ruis, zeg dan op z'n minst dat gezien de historie van deze topics van Oversight je wacht op een uitspraak van een FA dan wel A en je liever niet je vingers hieraan wil branden gezien de mogelijk illegale aard van die topics. Daar kom je een stuk verder mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |