Ik heb toch een heel verhaaltje moeten verzinnenquote:
Nu klink je net als Roel_Jewel!quote:Op maandag 11 april 2005 10:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles voor de views, hè? [afbeelding]
Iew.quote:

ik trapte erinquote:Op maandag 11 april 2005 10:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles voor de views, hè? [afbeelding]
er schijnen hier modderators rond te hangen die geen idee hebben wat er met onzin voor je leven bedoelt word.quote:Op maandag 11 april 2005 19:15 schreef www.blindsexdate.nl het volgende:
[..]
Aha, hij is dus gewoon geen echte kerel!![]()
Ik snap het ook niet hoor. De bedoeling is toch om met elkaar een zo leuk mogelijk forum te hebben? En er wordt wel gereageerd in de biertopics, dus blijkbaar is er wel vraag naar.quote:Op maandag 11 april 2005 19:23 schreef jaguar het volgende:
[..]
er schijnen hier modderators rond te hangen die geen idee hebben wat er met onzin voor je leven bedoelt word.
die verwachten dat uit elk topic een TTT voortvloeit, en zoniet gaat er per direct een slotje op
een beetje praten over bier en lachen om een topic mag blijkbaar niet
Shit, zo'n kloon als jij hebt, die af en toe eens opduikt om aan te tonen dat je het nog steeds niet begrepen hebt wil ik ook.quote:Op maandag 11 april 2005 19:23 schreef jaguar het volgende:
[..]
er schijnen hier modderators rond te hangen die geen idee hebben wat er met onzin voor je leven bedoelt word.
die verwachten dat uit elk topic een TTT voortvloeit, en zoniet gaat er per direct een slotje op
een beetje praten over bier en lachen om een topic mag blijkbaar niet
ga jij maar eens ff goed kijken uit je oogjes doenquote:Op maandag 11 april 2005 19:32 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Shit, zo'n kloon als jij hebt, die af en toe eens opduikt om aan te tonen dat je het nog steeds niet begrepen hebt wil ik ook.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |