Ook een voorbeeld van een woord dat diverse keren gebruikt wordt.quote:Op zondag 10 april 2005 18:11 schreef Xenomaniac het volgende:
Kuttopic.
Precies!quote:Op zondag 10 april 2005 18:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
die woorden zullen best wel terecht gebruikt worden
Geef ze maar een dikke kus terug.quote:Op zondag 10 april 2005 18:23 schreef Skv het volgende:
Leuk, zo'n topic met alleen je eigen reacties.
Dikke kus van Remco en Willem.
quote:Op zondag 10 april 2005 18:28 schreef portier het volgende:
"Waarom zou je als mod meer moeite doen voor je sluitpost dan er in de OP is gestoken?"
dank je, deze quote ga ik denk ik veel gebruiken!quote:Op zondag 10 april 2005 18:28 schreef portier het volgende:
"Waarom zou je als mod meer moeite doen voor je sluitpost dan er in de OP is gestoken?"
quote:Op zondag 10 april 2005 19:05 schreef -Angel- het volgende:
Als je echt niets te doen hebt, dan kun je nog altijd http://weblog.fok.nl bezoeken.
Ja, een dusdanig niveau waar jij elke nacht klaarkomend van wakker wordt.quote:Op zondag 10 april 2005 19:07 schreef BrauN het volgende:
TS, wat ben jij toch een klootviool zeg. Het is overduidelijk dat je poogt een tweede BHFH te worden. Tamelijk matig.
En wat is precies jouw probleem?quote:Op zondag 10 april 2005 19:09 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ja, een dusdanig niveau waar jij elke nacht klaarkomend van wakker wordt.
Nu maar snel weer de lul van je broertje gaan zuigen voor 50 cent jij poepbroek
quote:Op zondag 10 april 2005 19:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
En wat is precies jouw probleem?
Ik kan me niet herinneren dat ik jou heb lastig gevallen, dus doe gewoon normaal.
Ik vind dat iemand net vertelde dat jij voor een trein moet springen.quote:Op zondag 10 april 2005 19:15 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Duurt te lang, ik blijf bij mijn mening
quote:Op zondag 10 april 2005 19:09 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ja, een dusdanig niveau waar jij elke nacht klaarkomend van wakker wordt.
Nu maar snel weer de lul van je broertje gaan zuigen voor 50 cent jij poepbroek
Tieft dan gewoon op.quote:Op zondag 10 april 2005 19:21 schreef -Angel- het volgende:
Mijn naam is Ruis en ik vindt het hier niet erg pluis. Daarom gaat dit topic dan ook geruisloos op slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |