De clip is een referentie naar de film 'This is Spinal Tap', de muziek vind ik meer op Europe lijken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:17 schreef Vamos het volgende:
Noorwegen met een combinatie van Kiss en Bon Jovi
Mooi, staat deze in mijn AT.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:51 schreef DarkElf het volgende:
al gesloten, deze loopt nu
Tja, heb ik me inmiddels bij neergelegd. Ik denk dat we ook maar moeten inzien dat het Balkan blok gewoon een andere smaak heeft. Zijn allemaal buurlanden immers met dezelfde muzieksmaak. Als wij het dan horen denken we 'wat een ruknummer', maar daar staat de top 40 er vol mee.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:55 schreef APK het volgende:
Ik voorspel veel gezeik van mensen die vorig jaar zeiden nooooooit meer te kijken over shoarma-muziek en vriendjespolitiek.
En waarom heeft Nederland altijd zo veel commentaar? Zou het komen dat ze al meer dan 25 jaar niks hebben gewonnen misschien?quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:19 schreef Ambrosius het volgende:
Het programma waar iedereen commentaar op heeft, maar waar toch iedereen naar kijkt.
Die was ik nog vergeten ja, goed nummer en een ontzettend lekkere zangeresquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:10 schreef BVO het volgende:
Bij de bookmakers doet Glennis het erg goed, top 8 zeker..
Griekenland gaat winnen denk ik..
klopt idd, maar zij heeft een paar jaar geleden toch ook al meegedaan met die "I will survive kloon"quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:26 schreef BVO het volgende:
Ik zag die clip, wel een ontzettende JLO look-alike. (maakt d'r niet minder
natuurlijk
).
Bij BET365 staan de Noren op 1.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:10 schreef BVO het volgende:
Bij de bookmakers doet Glennis het erg goed, top 8 zeker..
Ik denk ook dat die gaan winnen, rest van de top 5 is volgens mij Griekenland, IJsland, Nederland en Hongarijequote:
Geloof me, de performance van Glennis zal de zaal op stelten zetten en zeer veel stemmen trekken in de halve finale. haarl iedje is met geen enkel andere inzending te vergelijken, in tegenstelling tot de rest. Veel landen kiezen voor de etnische sound, af en toe met een scheutje rock. Die gaan punten van elkaar afsnoepen.quote:Op zondag 10 april 2005 01:03 schreef Bombie het volgende:
Nederland komt écht de eerste ronde niet door met deze Nederlandse wannabewhitney-melBlookalike. Ze is lekker, maar ze houdt de noten niet vast en ze is twintig jaar te laat.
Ze zingt wat dat betreft wel een zeer oprechte tekst.
Eensquote:Op zondag 10 april 2005 11:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geloof me, de performance van Glennis zal de zaal op stelten zetten en zeer veel stemmen trekken in de halve finale. haarl iedje is met geen enkel andere inzending te vergelijken, in tegenstelling tot de rest. Veel landen kiezen voor de etnische sound, af en toe met een scheutje rock. Die gaan punten van elkaar afsnoepen.
Als Reunion vorig jaar al eenvoudig door de halve finale kwam dan zou het me echt heel erg verbazen als het Glennis niet zou lukken.
Ik denk dat Griekenland live minder is dan in de dance clip.quote:Op zondag 10 april 2005 12:01 schreef Vava het volgende:
Dat liedje van Spanje lijkt wel op dat Las Ketchup van een paar jaar geleden, wel geinig en vrolijk liedje
Griekenland maakt volgens mij wel een goeie kans om te winnen!
Vind het Spaanse liedje wel heel wat minder leuk dan Las Ketchup en volgens mij gaat dit ongelooflijk vals klinken in Kievquote:Op zondag 10 april 2005 23:47 schreef Vamos het volgende:
[..]
Ik denk dat Griekenland live minder is dan in de dance clip.
Spanje heeft inderdaad een schaamteloze rip-off van Las Ketchup. Ze worden al de moeders van LK genoemd omdat ze wat ouder zijn
Nederland staat in de subtop dus wa dat betreft is het misschien wel een goed teken....quote:Op maandag 11 april 2005 19:03 schreef Theebag het volgende:
Hoge notering bookmakers = rampzalig resultaat. Altijd zo. Maar goed dat is mijn mening.
Pft huilie. Zeker homo ofzoquote:Op maandag 11 april 2005 21:01 schreef tong80 het volgende:
Ik was eerst met m'n topic maar de Zoek-functie doet het niet
Flame alertquote:
Hé vetklep bemoei je met andere dingen.quote:
Hallo zeg, dit is even ons speeltje, jij hebt ajax en zo alquote:Op maandag 11 april 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hé vetklep bemoei je met andere dingen.
Mietje
Nee man, vorig jaar hebben we hier zitten masturberen op die Griek met die gescheurde spijkerbroek (dit jaar wordt het Zpuiten op Zweden)quote:Op maandag 11 april 2005 21:29 schreef tong80 het volgende:
Maar bij het laatste songfestival ging je naar de bios.
Ok spuiten jullie op Zweden, ga ik rustig zitten geilen op Frankrijk, Zwitserland, Griekenland, Estland en GB.quote:Op maandag 11 april 2005 21:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee man, vorig jaar hebben we hier zitten masturberen op die Griek met die gescheurde spijkerbroek (dit jaar wordt het Zpuiten op Zweden)
Sorry, ben het niet met je eens, Erg middelmatig nummer uit Zweden dit jaarquote:Op maandag 11 april 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
Wat gaat winnen:
Zweden - podiumbeest, erg mooie jongen met een wat over the top nummer Las Vegas
Ik weet niet precies meer welk land, maar er zit ook een Safri Duo rip-off in met trommels.quote:Op maandag 11 april 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
Verder is er veel naar de winnaars van de afgelopen jaren gekeken en naar de televoting: dus veel gehups, veel trommels en veel gedans (hongarije neemt zo'n beetje de voltallige Riverdance ploeg mee)
Volgens mij bedoel je Moldavie, is wel grappig maar ik vraag me af of het Eurovisie publiek hier op zit te wachten...quote:Op maandag 11 april 2005 22:55 schreef Vamos het volgende:
[..]
Ik weet niet precies meer welk land, maar er zit ook een Safri Duo rip-off in met trommels.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jordan zag Javine gister voor het eerst sinds de Engelse Eurovisie finale.
Het eerste wat ze zei live op TV:
''Don't even speak to us you whore''
Dat is wel het grote verschil met vorig jaar. Toen rekende niemand op de finale en gebeurde het toch. Nu verwacht iedereen een hoge notering en is er gelijk die onzekerheid van "het zal toch niet zo zijn dat...."quote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:09 schreef APK het volgende:
Ik heb 10¤ op Nederland 'to qualify for the finals' gezet.
Begin 'em nu toch een beetje te knijpen.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, even een schopje, volgende week om deze tijd is het showtime
De eerste repetities zijn inmiddels achter de rug las ik op het web. En het zijn vooral Noorwegen IJsland en jawel NEDERLAND die de beste indruk hebben achtergelaten...
Vergeet mij 'ns niet, Tania.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb er zin in, al ben ik zo ongeveer de enige hier
Volgens de polls en bookmakers heeft ze een goede kans om te winnen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar dat nummer van Glennis Grace is echt vreselijk en ik hoop dat ze niet in het echte songfestival komt met d'r gebral.
Ik bedoelde meer hier bij mij thuis. Gelukkig kijkt m'n moeder het ook graag, anders zat ik in m'n eentje voor de tvquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Vergeet mij 'ns niet, Tania.!
Ik vind het altijd wel vermakelijk..
Dat gebeurt toch nooitquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens de polls en bookmakers heeft ze een goede kans om te winnen.. En terecht.
.
Dat is nog het ergste.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:57 schreef BVO het volgende:
Volgens de polls en bookmakers heeft ze een goede kans om te winnen.. En terecht.
.
Ik snap dat best wel hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste.
Al die radio 2 mutsen roepen dan: "Jaaa we gaan echt wel winnen met [vul hier de deelnemer van het jaar in] want het is echt het beste en hij/zij* staat bovenaan in de polls!" En dan toch weer zo verbaasd zijn als 'we' niet hebben gewonnen, of zelfs bijna laatste zijn geworden.
De mensen die in NL op het nummer stemmen snappen niet dat het niet gaat om een goed nummer, maar om seks, tieten en oostbloklanden.
Ik bedoel, wie weet nou nog hoe het nummer ging wat vorig jaar heeft gewonnen? Nou? Niemand!
*doorhalen wat niet van toepassing is.
Wie is die voor O-zone afgewezen meneer?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
Ik snap dat best wel hoor![]()
En uiteraard stem ook ik dit jaar weer op het lekkere hapje![]()
[afbeelding]
![]()
Tut tut tutquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wie is die voor O-zone afgewezen meneer?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:07 schreef Tania18 het volgende:
Tut tut tut
Moet je ongesteld worden ofzo?
Het lijkt hier wel het Idolsforumquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
En dat hoofd van d'r, BVO. Je ziet meteen dat ze met d'r irritante stem gaat lopen knauwen. Brr.
Ik meot gewoon ff wat zeiken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:09 schreef Tania18 het volgende:
Het lijkt hier wel het Idolsforum
Die goeie ouwe tijd
Dat kind dat de vloer lag aan te dweilen??quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik meot gewoon ff wat zeiken..
Het enige acceptabele nummer van NL de afgelopen jaren was Michelle met Out On My Own, maar ja, zoals ik al zei, het was te mooi voor het songfestival.
OMG ga fietsen jij, Michellequote:Op donderdag 12 mei 2005 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik meot gewoon ff wat zeiken..
Het enige acceptabele nummer van NL de afgelopen jaren was Michelle met Out On My Own, maar ja, zoals ik al zei, het was te mooi voor het songfestival.
GMTAquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat kind dat de vloer lag aan te dweilen??
Heel erg was ze ja.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
OMG ga fietsen jij, Michelle![]()
![]()
![]()
Dat was nog erger dan Miss Einstein en Willeke Alberti samen
Met d'r blote voetjes op de grond, wat zal Europa gelachen hebben![]()
En Ruth Jacottquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
De enige leuke was Edsilia met Hemel en aarde..
3quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:20 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben we benieuwd hoe Belgie het gaat doen dit jaar. Niet zo goed denk ik
Nee, dit:quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
3
Gaan ze weer marmotvrouwtjes met een Treble-taaltje sturen?
Bij BET365.com staat ze nog in de top 10.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Al die radio 2 mutsen roepen dan: "Jaaa we gaan echt wel winnen met [vul hier de deelnemer van het jaar in] want het is echt het beste en hij/zij* staat bovenaan in de polls!" En dan toch weer zo verbaasd zijn als 'we' niet hebben gewonnen, of zelfs bijna laatste zijn geworden.
De mensen die in NL op het nummer stemmen snappen niet dat het niet gaat om een goed nummer, maar om seks, tieten en oostbloklanden.
Vroeger waren er net zoveel turken overal in Europa en toen eindigden ze altijd zwaar onderaan met hun cultureel verantwoorde liedjes. En laten ze nou net weer een cultureel verantwoord liedje sturen dit jaar ipv de blote popmuziek van een paar jaar terug en de ska band vorig jaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:16 schreef Dreamscape het volgende:
Turkije komt wel in de top 5 met alle stemmen van de Turken overal in Europa
Helemaal mee eens , prachtig nummer was datquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was enkele jaren geleden ook zo met Linda Wagenmakers. Werd die niet 13e of zoiets?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:09 schreef TheVulture het volgende:
De eerste repetities zijn inmiddels achter de rug las ik op het web. En het zijn vooral Noorwegen IJsland en jawel NEDERLAND die de beste indruk hebben achtergelaten...
Nou, toch best goed voor Nederlandse begrippenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was enkele jaren geleden ook zo met Linda Wagenmakers. Werd die niet 13e of zoiets?
Wat ik me ervan kan herinneren was het juist Linda W. die voor het songfestival erg gehyped werd en toen de repetities begonnen vielen de circusact en haar stem een beetje door de mand. En ik heb er toen op de avond niet echt goed naar gekeken, maar volgens mij zong ze toen idd behoorlijk vals. Dat zal Glennis niet gebeuren...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was enkele jaren geleden ook zo met Linda Wagenmakers. Werd die niet 13e of zoiets?
Idd, toen het onderbroken werd door de vuurwerkramp in Enschede.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:33 schreef Cee het volgende:
Ze zong best vals toen idd, en het was ook het jaar waarin twee simpele ouwe Denen met gitaartjes en een vrolijk, simpel deuntje wonnen, tussen al die landen die met grote cirucsacts en een hoop geschreeuw kwamen aanzetten. Vandaar dat Linda's liedje weinig scoorde. Ik vond 't wel een leuke inzending, die van ons. Vandaag precies 5 jaar geleden trouwens!
Is iedereen nog aan het pissenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:34 schreef BVO het volgende:
Ze treedt direct na de pauze op, slechter kan niet..
Nee, ik vind het ook kut. Ik had mn plaspauze juist tijdens dr liedje willen houdenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:40 schreef BVO het volgende:
Op zich niet, maar de 9e startplek van de 25 en dan ook nog eens direct na de korte plaspauze.. echt gunstig is het niet..
Beter juist, kan je hem verlengen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook kut. Ik had mn plaspauze juist tijdens dr liedje willen houden
Dat mag gewoon, ieder land mag vragen wie het wil. Als ik me niet vergis doet er een Nederlandse mee voor Andorra en staat Vanilla Ninja (lekkere chickies btw) uit Estland voor Zwitserland te zingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:32 schreef ChrisJX het volgende:
Wat ik trouwens ook niet begrijp is het voor een ander land uitkomen. Ellen ten Damme deed mee in de Duitse voorrondes. Bij mijn weten is ze helemaal niet Duits, ook niet half of iets in die richting. En Celine Dion heeft toch eens meegedaan voor Zwitserland? Ik dacht dat die Canadees was.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef TheVulture het volgende:
persoonlijk vind ik dat ieder land een deelnemer uit het eigen land moet afvaardigen om nog enige binding te houden. Ik bedoel kijk naar Zwitserland, die hebben vier talen om uit te kiezen en die gaan voor Engels met een Estonische bandGeen enkele connectie met Zwitserland verder en zou eigenlijk daarvoor moeten worden afgestraft.
One more Night was idd erg sterk, maar er waren toen zoveel landen met een sterk up-tempo nummer dat One More Night een beetje in het niets verdween. Ook de outfits van Esther (een goud broekpak of zoiets) en haar backing-vocals waren ook om te janken....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:31 schreef Vamos het volgende:
Als Glennis direct na de plaspauze moet optreden kan ze het shaken. Een paar jaar terug gingen we ook met een ijzersterk nummer One more night naar het songfestival en kregen we van de enige vakjury (de Russen) 10 punten. Helaas moesten we direct na de plaspauze optreden en eindigden we als 13e terwijl het nummer overal hoog ingeschat werd.
Jammer maar helaas.
Als ik Air Force was geweest, had ik me ook als de donder nog voor een ander land opgegevenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:32 schreef ChrisJX het volgende:
Wat ik trouwens ook niet begrijp is het voor een ander land uitkomen. Ellen ten Damme deed mee in de Duitse voorrondes. Bij mijn weten is ze helemaal niet Duits, ook niet half of iets in die richting. En Celine Dion heeft toch eens meegedaan voor Zwitserland? Ik dacht dat die Canadees was.
Dana international (Niet 'Dana Domestic', die van 'All kinds of everything'quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:32 schreef ChrisJX het volgende:
Wat ik trouwens ook niet begrijp is het voor een ander land uitkomen.
Ben benieuwd of ze op tijd beter isquote:Songfestivaldeelneemster voor Nederland Glennis Grace heeft woensdagmiddag een dokter laten komen, omdat ze zich niet lekker voelt. Volgens haar manager is ze gestoken door een insect en heeft ze een grote bult op haar arm en ligt koorts op de loer. "We zijn bang dat het een bloedvergiftiging is en hebben daarom gevraagd om een dokter. In de tussentijd hebben we besloten om de rest van de week elke afspraak af te zeggen die niet direct iets met het Songfestival te maken heeft."
Ze heeft er toch vijf?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:36 schreef BVO het volgende:
Ze is ook nog eens uit haar jurk gescheurd.
een insect waardoor ze koorts en misschien zelfs bloedvergiftiging heeft opgelopen. maar als ik de resultaten van de repetitie van vanmiddag lees op het web op sommige sites heeft ze het juist briljant gedaan vanmiddag. Iedereen heeft het over een zekere qualifier voor de finale en het publiek in de zaal ging uit zijn plaat... beetje tegenstrijdige berichten dus. maar ik hoop voor haar dat ze mee kan doenquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:46 schreef APK het volgende:
Waar is ze in godsnaam door gebeten dat ze niet kan zingen, een tijger ofzo
Ja, de nieuwe is ook al uitgekozen.quote:
Serieusquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:58 schreef APK het volgende:
Dana international (Niet 'Dana Domestic', die van 'All kinds of everything') doet toch mee voor Portugal dit jaar?
Ze zei zelf dat het vanmiddag niet goed ging. Baalde ze ook van, aangezien, mocht dat morgenavond nodig zijn, dit hetgene is dat ze gebruiken als ze niet live kunnen uitzenden zeg maar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een insect waardoor ze koorts en misschien zelfs bloedvergiftiging heeft opgelopen. maar als ik de resultaten van de repetitie van vanmiddag lees op het web op sommige sites heeft ze het juist briljant gedaan vanmiddag. Iedereen heeft het over een zekere qualifier voor de finale en het publiek in de zaal ging uit zijn plaat... beetje tegenstrijdige berichten dus. maar ik hoop voor haar dat ze mee kan doen
Ah, de Oekrainer Tijgermug, die beestjes kunnen je idd flink te pakken nemen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:54 schreef TheVulture het volgende:
een insect waardoor ze koorts en misschien zelfs bloedvergiftiging heeft opgelopen.
Als je allergisch bent kun je best zodanig ziek worden dat je niet in staat bent een goede presentatie te geven.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:56 schreef APK het volgende:
Ah, de Oekrainer Tijgermug, die beestjes kunnen je idd flink te pakken nemen.![]()
Ik dacht het wel ja, maar er zijn vast grotere kenners dan ik die er hun licht even over willen laten schijnen.quote:
de weblogs die ik las zijn van mensen die in de zaal zaten tijdens de repetitie en die waren unaniem euforisch over haar prestatie en ook de rest van de zaal ging plat volgens hen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat het vanmiddag niet goed ging. Baalde ze ook van, aangezien, mocht dat morgenavond nodig zijn, dit hetgene is dat ze gebruiken als ze niet live kunnen uitzenden zeg maar.
Bij de overige repetities maakte ze een hele goede indruk ja. We zien wel..
Weblogs van Nederlanders?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:58 schreef TheVulture het volgende:
de weblogs die ik las zijn van mensen die in de zaal zaten tijdens de repetitie en die waren unaniem euforisch over haar prestatie en ook de rest van de zaal ging plat volgens hen...
waren geen Nederlanders en soms zelfs mensen die van te voren het nummer haatten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Weblogs van Nederlanders?
Die zijn iets minder kritisch natuurlijk.
Okay dan, niet mutsen over een muggebeet muts!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:01 schreef TheVulture het volgende:
waren geen Nederlanders en soms zelfs mensen die van te voren het nummer haatten.
ik zegquote:
Ik heb slechts ingezet op qualificatie voor de finale.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:08 schreef BVO het volgende:
Wilde ik ook nog doen, maar begin nu weer te twijfelen..
Als ze die halve finale eenmaal door is en dan een goede startpositie heeft in de finale (dus niet 1,4,5 of 7, die allemaal naar een halve finalist gaan, maar bijv. 22 of 23) dan kan ze zomaar winnen.
verrassen dan.quote:
quote:De insectenbeet die Glennis Grace vanmorgen opliep tijdens een bezoek aan de Eurocamping heeft geen grote gevolgen. Vanmiddag werd er een dokter bijgehaald toen er gevreesd werd voor bloedvergiftifing. Glennis had een bult op haar arm en voelde zich niet lekker. De repetitie ging volgens haar manager John van Katwijk dan ook stukken minder dan eerder, ondanks dat er vanuit de zaal niet veel van te merken was. Diverse afspraken zijn nu afgezegd, waaronder bij Radio 2, en ze heeft enkele uren rust genomen. Ze krijgt nu een penicilinekuur, maar zal zodadelijk gewoon aantreden tijdens de tweede generale repetitie.
Geweldig. Een muggenbeet. Een nieuwe 'smoes' voor als het helemaal mis gaat dit jaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat het vanmiddag niet goed ging. Baalde ze ook van, aangezien, mocht dat morgenavond nodig zijn, dit hetgene is dat ze gebruiken als ze niet live kunnen uitzenden zeg maar.
Bij de overige repetities maakte ze een hele goede indruk ja. We zien wel..
Geloof me, het gaat niet mis, tenminste niet morgen. Ze krijgt de zaal plat en dat is een Nederlandse deelnemer niet vaak gelukt...quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geweldig. Een muggenbeet. Een nieuwe 'smoes' voor als het helemaal mis gaat dit jaar
Michelle kreeg de zaal ook plat. Van het lachen weliswaar, maar details, detailsquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geloof me, het gaat niet mis, tenminste niet morgen. Ze krijgt de zaal plat en dat is een Nederlandse deelnemer niet vaak gelukt...
quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Leuker dan Alf Poier gaat het niet worden
Ik weet het nog niet want ik heb de nummers nog niet beluisterd, ik laat mij graag verassen
Ah, daarom was ze zelf al gaan liggen?!quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Michelle kreeg de zaal ook plat. Van het lachen weliswaar, maar details, details
Super was dat. De inzending van Israel is zo mogelijk nog erger dit jaar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de meest lachwekkende nummers. Een paar jaar geleden had Israël een of ander blij, jeugdig groepje dat constant 'Be Happy' zong
Die staat overal boven aan..quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:43 schreef Allan24 het volgende:
Ik ben benieuwd wat het gaat worden morgen en zaterdag... ik heb trouwens de Griekse inzending (Helena Paparizou - My number one) zojuist gehoord. Goed nummer
De vraag is, kunnen ze hetv waarmaken zonder de pastiche clipquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:51 schreef SCH het volgende:
Het lachwekkendst is Noorwegen trouwens, met een soort glamrock act.
Het is wat teveel van het goede. Ook Griekenland, maar met de televoting weet je het maar niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
De vraag is, kunnen ze hetv waarmaken zonder de pastiche clip
Denk het niet.![]()
HUNK?Belgie?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
Engeland??? Die was toch heel saai.
We geven 10 punten aan Belgie voor de hunk en 12 aan Servie voor de echte geilheid
MIjn geluid is stuk, morgen op andere computer nog eens terug luisterenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
HUNK?Belgie?
Engeland was TOTAAL niet saai..een v/d weinige nummers dat 2005 is en ook nog eens een goede basic act
Wil jij je als-je-blieft niet bemoeien met de uitstraling van de mannenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
We geven 10 punten aan Belgie voor de hunk
quote:LIVE JOURNAL 2 REHEARSAL :
So in order from most likely to make it here goes;
Netherlands (another great performance and they got rid of the awful shot of Glennis's hips)
Switzerland
Poland (making a huge improvement)
Norway
Belarus
Israel
Moldova
Croatia
Iceland
Hungary
---------------
Ireland
Finland
Andorra
Maar het gaat niet om de mensen daar maar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:18 schreef BVO het volgende:
Ze kreeg gisteravond weer verreeweg de meeste bijval bij de laatste generale.
[..]
Ik las in de Telegraaf dat ze door een insect was gebeten en moest worden behandeld door een dokter...quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om de mensen daar maar.
Of ze dan meedoet is nog niet zekerquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik las in de Telegraaf dat ze door een insect was gebeten en moest worden behandeld door een dokter...
Ik ga toch maar eens kijken zaterdag
Nee eerst vanavond maar eens doorkomen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of ze dan meedoet is nog niet zeker.
Rot op stinkwijf.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:47 schreef No-Li-Ta het volgende:
Wat een stinkprogramma
Hm, is dat vanavond al?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee eerst vanavond maar eens doorkomen..
Maar ik zie nu dat de telegraaf gelijk heeft (staat namelijk ook op ANP)
trouwens de Bookmakers voorspellen dat ze 14e wordt...
Idem. Ik laat mij graag verrassen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:24 schreef Frollo het volgende:
Misschien ben ik nodeloos ouderwets, maar ik vind het nog steeds not-done om de liedjes vóór de uitzending al gehoord te hebben. Ik ga dus geheel blanco de voorronde in vanavond!
Dat is fijn voor haarquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:40 schreef SCH het volgende:
Ik heb net met iemand daar gesproken, het gaat helemaal geweldig met Glennis, ze heeft fantastisch gezongen vandaag
Hey heb jij ook connecties daarquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:40 schreef SCH het volgende:
Ik heb net met iemand daar gesproken, het gaat helemaal geweldig met Glennis, ze heeft fantastisch gezongen vandaag
Half gay hilversum zit daarquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey heb jij ook connecties daar.
ieder zijn mening, ik vind haar erg yummie en leukquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:48 schreef Jane het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het een verschrikkelijk mens vind, die Glennis?
Wogan is echtquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Damn...de halve finale komt op BBC Three..dat heb k hier niet..
Moet ik het zonder Terry doen
Oh, yummie zal nog wel, als ze maar niet gaat praten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ieder zijn mening, ik vind haar erg yummie en leuk
01. Austriaquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:18 schreef mark_03 het volgende:
Als hoeveelste moet Glennis?
Glennis!quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
Doen er eigenlijk nog mooie dames mee?
(Dat is een reden voor mij om te kijken)
Zwitserland heeft een leuke verzameling Estse vrouwen gestuurd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi, dan hoef ik niet alles te kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:24 schreef i-spy24 het volgende:
Uiteraard posten we mooie pic's als er lekkere wijven in zijn.
Dan ga je Nederland missen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:25 schreef ChrisJX het volgende:
De negende, hoe laat is dat? Ik ben nl pas om tien uur weer thuis.
Ergens tussen 21:25 en 21:40 denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:25 schreef ChrisJX het volgende:
De negende, hoe laat is dat? Ik ben nl pas om tien uur weer thuis.
10 van de 25.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:29 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel uit deze voorronde mogen er eigenlijk de finale in?
Nee dus.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:29 schreef Arcee het volgende:
Ben ik de enige die 't Nederlandse nummer een onwijs kutnummer vindt?
Bijna allemaal, de meesten krijgen een envelop, er vallen er maar een paar afquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:29 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel uit deze voorronde mogen er eigenlijk de finale in?
Ik zeg gebaseerd op wat foto's Zwitserland, Israel, Nederland en het mooiste meisje van allemaal doet zaterdag mee voor Frankrijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
echt waar joh, damn dat is kut. Die is toch ook nog niet zo oudquote:
vorig jaar maar 1 en die had nog gewonnen ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
21.00 Ned 2quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hoelaat begint heeet?wellukk nehheeeet?
Nee, zie mijn eerdere post.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:29 schreef Arcee het volgende:
Ruslana.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
vorig jaar maar 1 en die had nog gewonnen ook
aka Xena the Warrior Princesse, al was zij in tegenstelling tot de echte Xena wel lekkerquote:
Nee hoor. Ik ben nog nooit zó sceptisch geweest.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:29 schreef Arcee het volgende:
Nee, ik moet er ook weinig van hebben. Vind 't eigenlijk allemaal maar niks.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:29 schreef Arcee het volgende:
Toen was het nog verplicht 'native language' te gebruiken. Met dat lied in engels hadden 'we' tweede geworden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Vrede, beste Nederlandse inzending ever, dat dat toen niet gewonnen heeft
In 1982 ja....quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik herhaal het nog maar esAir Force
Daar hadden we mee gewonnen
Denk niet dat taal een hoop uitmaakt hoor. Servië eindigde vorig jaar heel hoog, en hoe cynisch iedereen ook is, ze kregen niet alleen stemmen van Slavische landen, ook van west-Europaquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Toen was het nog verplicht 'native language' te gebruiken. Met dat lied in engels hadden 'we' tweede geworden.
ja maar die had twee ENORME pluspuntenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zeiden ze een paar jaar geleden ook van Charlotte Nilson
Mja, sorry, maar ik vind het geen powerballad. Denk wel dat we de finale halen en daar in de middenmoot eindigen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Ben er voor 95% zeker van dat Glennis het haalt. Als we nu de voorronde niet eens door komen met zo'n klassezangeres en powerballad dan moeten we maar niet meer mee doen voortaan
Nee, alleen ophouden het showaspect te negeren en eens lekker losgaan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Ben er voor 95% zeker van dat Glennis het haalt. Als we nu de voorronde niet eens door komen met zo'n klassezangeres en powerballad dan moeten we maar niet meer mee doen voortaan
Dat is al een hele prestatie.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja, sorry, maar ik vind het geen powerballad. Denk wel dat we de finale halen en daar in de middenmoot eindigen.
Maar da's hoger dan vorig jaar, toch?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja, sorry, maar ik vind het geen powerballad. Denk wel dat we de finale halen en daar in de middenmoot eindigen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Enquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja maar die had twee ENORME pluspuntenen Airforce had Tony Neef
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
Jalalalaleilalaleilalaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik ook niet. Denk dat we met hoe heet ze ook alweer, uhhh, Tiffany toch, het beter hadden gedaan, als je kijkt naar ballads.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja, sorry, maar ik vind het geen powerballad.
Deenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
EnLaura Vlasblom
Bovendien... kijk hoe hoog Deen vorig jaar is geëindigd, dat was ook zo'n overduidelijke nicht
Ja, maar hij eindigde veel hoger dan Nederland hequote:Op donderdag 19 mei 2005 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deente verschrikkelijk voor woorden was die gast
Ik-ben-geen-Nederlander?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar hij eindigde veel hoger dan Nederland he
Dus hij heeft wel de X-factor
Deed me een beetje denken aan Alf Poier 3 jaar terug, ik kon die inzending absoluut niet serieus nemen. Al had Alf nog humor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deente verschrikkelijk voor woorden was die gast
quote:
Zei SCH niet dat alle hetero's moesten opzouten?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:02 schreef TheVulture het volgende:
OK het eerste lekkere wijf van de avond, de presentatrice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |