Idem. Ik laat mij graag verrassen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:24 schreef Frollo het volgende:
Misschien ben ik nodeloos ouderwets, maar ik vind het nog steeds not-done om de liedjes vóór de uitzending al gehoord te hebben. Ik ga dus geheel blanco de voorronde in vanavond!
Dat is fijn voor haarquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:40 schreef SCH het volgende:
Ik heb net met iemand daar gesproken, het gaat helemaal geweldig met Glennis, ze heeft fantastisch gezongen vandaag
Hey heb jij ook connecties daarquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:40 schreef SCH het volgende:
Ik heb net met iemand daar gesproken, het gaat helemaal geweldig met Glennis, ze heeft fantastisch gezongen vandaag
Half gay hilversum zit daarquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey heb jij ook connecties daar.
ieder zijn mening, ik vind haar erg yummie en leukquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:48 schreef Jane het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het een verschrikkelijk mens vind, die Glennis?
Wogan is echtquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Damn...de halve finale komt op BBC Three..dat heb k hier niet..
Moet ik het zonder Terry doen
Oh, yummie zal nog wel, als ze maar niet gaat praten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ieder zijn mening, ik vind haar erg yummie en leuk
01. Austriaquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:18 schreef mark_03 het volgende:
Als hoeveelste moet Glennis?
Glennis!quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
Doen er eigenlijk nog mooie dames mee?
(Dat is een reden voor mij om te kijken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |