quote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jordan zag Javine gister voor het eerst sinds de Engelse Eurovisie finale.
Het eerste wat ze zei live op TV:
''Don't even speak to us you whore''
Dat is wel het grote verschil met vorig jaar. Toen rekende niemand op de finale en gebeurde het toch. Nu verwacht iedereen een hoge notering en is er gelijk die onzekerheid van "het zal toch niet zo zijn dat...."quote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:09 schreef APK het volgende:
Ik heb 10¤ op Nederland 'to qualify for the finals' gezet.
Begin 'em nu toch een beetje te knijpen.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, even een schopje, volgende week om deze tijd is het showtime
De eerste repetities zijn inmiddels achter de rug las ik op het web. En het zijn vooral Noorwegen IJsland en jawel NEDERLAND die de beste indruk hebben achtergelaten...
Vergeet mij 'ns niet, Tania.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb er zin in, al ben ik zo ongeveer de enige hier
Volgens de polls en bookmakers heeft ze een goede kans om te winnen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar dat nummer van Glennis Grace is echt vreselijk en ik hoop dat ze niet in het echte songfestival komt met d'r gebral.
Ik bedoelde meer hier bij mij thuis. Gelukkig kijkt m'n moeder het ook graag, anders zat ik in m'n eentje voor de tvquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Vergeet mij 'ns niet, Tania.!
Ik vind het altijd wel vermakelijk..
Dat gebeurt toch nooitquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens de polls en bookmakers heeft ze een goede kans om te winnen.. En terecht.
.
Dat is nog het ergste.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:57 schreef BVO het volgende:
Volgens de polls en bookmakers heeft ze een goede kans om te winnen.. En terecht.
.
Ik snap dat best wel hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste.
Al die radio 2 mutsen roepen dan: "Jaaa we gaan echt wel winnen met [vul hier de deelnemer van het jaar in] want het is echt het beste en hij/zij* staat bovenaan in de polls!" En dan toch weer zo verbaasd zijn als 'we' niet hebben gewonnen, of zelfs bijna laatste zijn geworden.
De mensen die in NL op het nummer stemmen snappen niet dat het niet gaat om een goed nummer, maar om seks, tieten en oostbloklanden.
Ik bedoel, wie weet nou nog hoe het nummer ging wat vorig jaar heeft gewonnen? Nou? Niemand!
*doorhalen wat niet van toepassing is.
Wie is die voor O-zone afgewezen meneer?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
Ik snap dat best wel hoor![]()
En uiteraard stem ook ik dit jaar weer op het lekkere hapje![]()
[afbeelding]
![]()
Tut tut tutquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wie is die voor O-zone afgewezen meneer?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:07 schreef Tania18 het volgende:
Tut tut tut
Moet je ongesteld worden ofzo?
Het lijkt hier wel het Idolsforumquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
En dat hoofd van d'r, BVO. Je ziet meteen dat ze met d'r irritante stem gaat lopen knauwen. Brr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |