Ik meot gewoon ff wat zeiken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:09 schreef Tania18 het volgende:
Het lijkt hier wel het Idolsforum
Die goeie ouwe tijd
Dat kind dat de vloer lag aan te dweilen??quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik meot gewoon ff wat zeiken..
Het enige acceptabele nummer van NL de afgelopen jaren was Michelle met Out On My Own, maar ja, zoals ik al zei, het was te mooi voor het songfestival.
OMG ga fietsen jij, Michellequote:Op donderdag 12 mei 2005 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik meot gewoon ff wat zeiken..
Het enige acceptabele nummer van NL de afgelopen jaren was Michelle met Out On My Own, maar ja, zoals ik al zei, het was te mooi voor het songfestival.
GMTAquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat kind dat de vloer lag aan te dweilen??
Heel erg was ze ja.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
OMG ga fietsen jij, Michelle![]()
![]()
![]()
Dat was nog erger dan Miss Einstein en Willeke Alberti samen
Met d'r blote voetjes op de grond, wat zal Europa gelachen hebben![]()
En Ruth Jacottquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
De enige leuke was Edsilia met Hemel en aarde..
3quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:20 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben we benieuwd hoe Belgie het gaat doen dit jaar. Niet zo goed denk ik
Nee, dit:quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
3
Gaan ze weer marmotvrouwtjes met een Treble-taaltje sturen?
Bij BET365.com staat ze nog in de top 10.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Al die radio 2 mutsen roepen dan: "Jaaa we gaan echt wel winnen met [vul hier de deelnemer van het jaar in] want het is echt het beste en hij/zij* staat bovenaan in de polls!" En dan toch weer zo verbaasd zijn als 'we' niet hebben gewonnen, of zelfs bijna laatste zijn geworden.
De mensen die in NL op het nummer stemmen snappen niet dat het niet gaat om een goed nummer, maar om seks, tieten en oostbloklanden.
Vroeger waren er net zoveel turken overal in Europa en toen eindigden ze altijd zwaar onderaan met hun cultureel verantwoorde liedjes. En laten ze nou net weer een cultureel verantwoord liedje sturen dit jaar ipv de blote popmuziek van een paar jaar terug en de ska band vorig jaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:16 schreef Dreamscape het volgende:
Turkije komt wel in de top 5 met alle stemmen van de Turken overal in Europa
Helemaal mee eens , prachtig nummer was datquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was enkele jaren geleden ook zo met Linda Wagenmakers. Werd die niet 13e of zoiets?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:09 schreef TheVulture het volgende:
De eerste repetities zijn inmiddels achter de rug las ik op het web. En het zijn vooral Noorwegen IJsland en jawel NEDERLAND die de beste indruk hebben achtergelaten...
Nou, toch best goed voor Nederlandse begrippenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was enkele jaren geleden ook zo met Linda Wagenmakers. Werd die niet 13e of zoiets?
Wat ik me ervan kan herinneren was het juist Linda W. die voor het songfestival erg gehyped werd en toen de repetities begonnen vielen de circusact en haar stem een beetje door de mand. En ik heb er toen op de avond niet echt goed naar gekeken, maar volgens mij zong ze toen idd behoorlijk vals. Dat zal Glennis niet gebeuren...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was enkele jaren geleden ook zo met Linda Wagenmakers. Werd die niet 13e of zoiets?
Idd, toen het onderbroken werd door de vuurwerkramp in Enschede.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:33 schreef Cee het volgende:
Ze zong best vals toen idd, en het was ook het jaar waarin twee simpele ouwe Denen met gitaartjes en een vrolijk, simpel deuntje wonnen, tussen al die landen die met grote cirucsacts en een hoop geschreeuw kwamen aanzetten. Vandaar dat Linda's liedje weinig scoorde. Ik vond 't wel een leuke inzending, die van ons. Vandaag precies 5 jaar geleden trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |