Dat gebeurt toch nooitquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens de polls en bookmakers heeft ze een goede kans om te winnen.. En terecht.
.
Dat is nog het ergste.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:57 schreef BVO het volgende:
Volgens de polls en bookmakers heeft ze een goede kans om te winnen.. En terecht.
.
Ik snap dat best wel hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste.
Al die radio 2 mutsen roepen dan: "Jaaa we gaan echt wel winnen met [vul hier de deelnemer van het jaar in] want het is echt het beste en hij/zij* staat bovenaan in de polls!" En dan toch weer zo verbaasd zijn als 'we' niet hebben gewonnen, of zelfs bijna laatste zijn geworden.
De mensen die in NL op het nummer stemmen snappen niet dat het niet gaat om een goed nummer, maar om seks, tieten en oostbloklanden.
Ik bedoel, wie weet nou nog hoe het nummer ging wat vorig jaar heeft gewonnen? Nou? Niemand!
*doorhalen wat niet van toepassing is.
Wie is die voor O-zone afgewezen meneer?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
Ik snap dat best wel hoor![]()
En uiteraard stem ook ik dit jaar weer op het lekkere hapje![]()
[afbeelding]
![]()
Tut tut tutquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wie is die voor O-zone afgewezen meneer?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:07 schreef Tania18 het volgende:
Tut tut tut
Moet je ongesteld worden ofzo?
Het lijkt hier wel het Idolsforumquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
En dat hoofd van d'r, BVO. Je ziet meteen dat ze met d'r irritante stem gaat lopen knauwen. Brr.
Ik meot gewoon ff wat zeiken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:09 schreef Tania18 het volgende:
Het lijkt hier wel het Idolsforum
Die goeie ouwe tijd
Dat kind dat de vloer lag aan te dweilen??quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik meot gewoon ff wat zeiken..
Het enige acceptabele nummer van NL de afgelopen jaren was Michelle met Out On My Own, maar ja, zoals ik al zei, het was te mooi voor het songfestival.
OMG ga fietsen jij, Michellequote:Op donderdag 12 mei 2005 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik meot gewoon ff wat zeiken..
Het enige acceptabele nummer van NL de afgelopen jaren was Michelle met Out On My Own, maar ja, zoals ik al zei, het was te mooi voor het songfestival.
GMTAquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat kind dat de vloer lag aan te dweilen??
Heel erg was ze ja.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
OMG ga fietsen jij, Michelle![]()
![]()
![]()
Dat was nog erger dan Miss Einstein en Willeke Alberti samen
Met d'r blote voetjes op de grond, wat zal Europa gelachen hebben![]()
En Ruth Jacottquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
De enige leuke was Edsilia met Hemel en aarde..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |