De clip is een referentie naar de film 'This is Spinal Tap', de muziek vind ik meer op Europe lijken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:17 schreef Vamos het volgende:
Noorwegen met een combinatie van Kiss en Bon Jovi
Mooi, staat deze in mijn AT.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:51 schreef DarkElf het volgende:
al gesloten, deze loopt nu
Tja, heb ik me inmiddels bij neergelegd. Ik denk dat we ook maar moeten inzien dat het Balkan blok gewoon een andere smaak heeft. Zijn allemaal buurlanden immers met dezelfde muzieksmaak. Als wij het dan horen denken we 'wat een ruknummer', maar daar staat de top 40 er vol mee.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:55 schreef APK het volgende:
Ik voorspel veel gezeik van mensen die vorig jaar zeiden nooooooit meer te kijken over shoarma-muziek en vriendjespolitiek.
En waarom heeft Nederland altijd zo veel commentaar? Zou het komen dat ze al meer dan 25 jaar niks hebben gewonnen misschien?quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:19 schreef Ambrosius het volgende:
Het programma waar iedereen commentaar op heeft, maar waar toch iedereen naar kijkt.
Die was ik nog vergeten ja, goed nummer en een ontzettend lekkere zangeresquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:10 schreef BVO het volgende:
Bij de bookmakers doet Glennis het erg goed, top 8 zeker..
Griekenland gaat winnen denk ik..
klopt idd, maar zij heeft een paar jaar geleden toch ook al meegedaan met die "I will survive kloon"quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:26 schreef BVO het volgende:
Ik zag die clip, wel een ontzettende JLO look-alike. (maakt d'r niet minder
natuurlijk
).
Bij BET365 staan de Noren op 1.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:10 schreef BVO het volgende:
Bij de bookmakers doet Glennis het erg goed, top 8 zeker..
Ik denk ook dat die gaan winnen, rest van de top 5 is volgens mij Griekenland, IJsland, Nederland en Hongarijequote:
Geloof me, de performance van Glennis zal de zaal op stelten zetten en zeer veel stemmen trekken in de halve finale. haarl iedje is met geen enkel andere inzending te vergelijken, in tegenstelling tot de rest. Veel landen kiezen voor de etnische sound, af en toe met een scheutje rock. Die gaan punten van elkaar afsnoepen.quote:Op zondag 10 april 2005 01:03 schreef Bombie het volgende:
Nederland komt écht de eerste ronde niet door met deze Nederlandse wannabewhitney-melBlookalike. Ze is lekker, maar ze houdt de noten niet vast en ze is twintig jaar te laat.
Ze zingt wat dat betreft wel een zeer oprechte tekst.
Eensquote:Op zondag 10 april 2005 11:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geloof me, de performance van Glennis zal de zaal op stelten zetten en zeer veel stemmen trekken in de halve finale. haarl iedje is met geen enkel andere inzending te vergelijken, in tegenstelling tot de rest. Veel landen kiezen voor de etnische sound, af en toe met een scheutje rock. Die gaan punten van elkaar afsnoepen.
Als Reunion vorig jaar al eenvoudig door de halve finale kwam dan zou het me echt heel erg verbazen als het Glennis niet zou lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |