Super was dat. De inzending van Israel is zo mogelijk nog erger dit jaar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de meest lachwekkende nummers. Een paar jaar geleden had Israël een of ander blij, jeugdig groepje dat constant 'Be Happy' zong
Die staat overal boven aan..quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:43 schreef Allan24 het volgende:
Ik ben benieuwd wat het gaat worden morgen en zaterdag... ik heb trouwens de Griekse inzending (Helena Paparizou - My number one) zojuist gehoord. Goed nummer
De vraag is, kunnen ze hetv waarmaken zonder de pastiche clipquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:51 schreef SCH het volgende:
Het lachwekkendst is Noorwegen trouwens, met een soort glamrock act.
Het is wat teveel van het goede. Ook Griekenland, maar met de televoting weet je het maar niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
De vraag is, kunnen ze hetv waarmaken zonder de pastiche clip
Denk het niet.![]()
HUNK?Belgie?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
Engeland??? Die was toch heel saai.
We geven 10 punten aan Belgie voor de hunk en 12 aan Servie voor de echte geilheid
MIjn geluid is stuk, morgen op andere computer nog eens terug luisterenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
HUNK?Belgie?
Engeland was TOTAAL niet saai..een v/d weinige nummers dat 2005 is en ook nog eens een goede basic act
Wil jij je als-je-blieft niet bemoeien met de uitstraling van de mannenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
We geven 10 punten aan Belgie voor de hunk
quote:LIVE JOURNAL 2 REHEARSAL :
So in order from most likely to make it here goes;
Netherlands (another great performance and they got rid of the awful shot of Glennis's hips)
Switzerland
Poland (making a huge improvement)
Norway
Belarus
Israel
Moldova
Croatia
Iceland
Hungary
---------------
Ireland
Finland
Andorra
Maar het gaat niet om de mensen daar maar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:18 schreef BVO het volgende:
Ze kreeg gisteravond weer verreeweg de meeste bijval bij de laatste generale.
[..]
Ik las in de Telegraaf dat ze door een insect was gebeten en moest worden behandeld door een dokter...quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om de mensen daar maar.
Of ze dan meedoet is nog niet zekerquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik las in de Telegraaf dat ze door een insect was gebeten en moest worden behandeld door een dokter...
Ik ga toch maar eens kijken zaterdag
Nee eerst vanavond maar eens doorkomen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of ze dan meedoet is nog niet zeker.
Rot op stinkwijf.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:47 schreef No-Li-Ta het volgende:
Wat een stinkprogramma
Hm, is dat vanavond al?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee eerst vanavond maar eens doorkomen..
Maar ik zie nu dat de telegraaf gelijk heeft (staat namelijk ook op ANP)
trouwens de Bookmakers voorspellen dat ze 14e wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |