abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27086443
Hoewel ik het Songfestival totaal niet meer leuk vind, kan ik mijn nieuwsgierigheid meestal toch niet bedwingen Ik wil tenslotte wel weten hoe alles eruit ziet. Maar leuk is anders. De helft zingt in het engels, er is geen orkest meer en de meest debiele liedjes met de meeste vriendjes winnen
pi_27086819
Ik denk dat het niet zo'n nadeel is hoor voor Glennis. Het totaalpakket is genoeg om toch in de finale te komen. Volgens mij zenden ook lang niet alle landen reclame of iets dergelijks uit du blijven veel kijkers gewoon hangen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_27087324
Wat ik trouwens ook niet begrijp is het voor een ander land uitkomen. Ellen ten Damme deed mee in de Duitse voorrondes. Bij mijn weten is ze helemaal niet Duits, ook niet half of iets in die richting. En Celine Dion heeft toch eens meegedaan voor Zwitserland? Ik dacht dat die Canadees was.
pi_27087486
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 16:32 schreef ChrisJX het volgende:
Wat ik trouwens ook niet begrijp is het voor een ander land uitkomen. Ellen ten Damme deed mee in de Duitse voorrondes. Bij mijn weten is ze helemaal niet Duits, ook niet half of iets in die richting. En Celine Dion heeft toch eens meegedaan voor Zwitserland? Ik dacht dat die Canadees was.
Dat mag gewoon, ieder land mag vragen wie het wil. Als ik me niet vergis doet er een Nederlandse mee voor Andorra en staat Vanilla Ninja (lekkere chickies btw) uit Estland voor Zwitserland te zingen.

persoonlijk vind ik dat ieder land een deelnemer uit het eigen land moet afvaardigen om nog enige binding te houden. Ik bedoel kijk naar Zwitserland, die hebben vier talen om uit te kiezen en die gaan voor Engels met een Estonische band Geen enkele connectie met Zwitserland verder en zou eigenlijk daarvoor moeten worden afgestraft.
pi_27087558
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef TheVulture het volgende:
persoonlijk vind ik dat ieder land een deelnemer uit het eigen land moet afvaardigen om nog enige binding te houden. Ik bedoel kijk naar Zwitserland, die hebben vier talen om uit te kiezen en die gaan voor Engels met een Estonische band Geen enkele connectie met Zwitserland verder en zou eigenlijk daarvoor moeten worden afgestraft.
Dit is té triest

Ik ben al een voorstander voor de eigen taal en ik ging er dus eik van uit dat je iemand met je eigen nationaliteit moest afvaardigen. Wat heeft een landenwedstrijd dan nog voor zin als je iemand met om het even welke nationaliteit in elke taal mag laten zingen
  dinsdag 17 mei 2005 @ 18:31:47 #131
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_27091273
Als Glennis direct na de plaspauze moet optreden kan ze het shaken. Een paar jaar terug gingen we ook met een ijzersterk nummer One more night naar het songfestival en kregen we van de enige vakjury (de Russen) 10 punten. Helaas moesten we direct na de plaspauze optreden en eindigden we als 13e terwijl het nummer overal hoog ingeschat werd.

Jammer maar helaas.
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_27092819
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 18:31 schreef Vamos het volgende:
Als Glennis direct na de plaspauze moet optreden kan ze het shaken. Een paar jaar terug gingen we ook met een ijzersterk nummer One more night naar het songfestival en kregen we van de enige vakjury (de Russen) 10 punten. Helaas moesten we direct na de plaspauze optreden en eindigden we als 13e terwijl het nummer overal hoog ingeschat werd.

Jammer maar helaas.
One more Night was idd erg sterk, maar er waren toen zoveel landen met een sterk up-tempo nummer dat One More Night een beetje in het niets verdween. Ook de outfits van Esther (een goud broekpak of zoiets) en haar backing-vocals waren ook om te janken....

Ik denk niet dat het zoveel met de startpositie te maken had...
pi_27093712
Daarbij kwam dat Esther eruit zag alsof ze aan de xtc had gezeten ofzo, voordat ze haar nummer ging zingen. Met als 'gevolg' uitpuilende ogen, en een vreemde, overdreven act. Dat gecombineerd met een liedje waarvan er meerdere waren dat jaar, maakte waarschijnlijk dat het publiek hier een beetje afstand van nam.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † dinsdag 17 mei 2005 @ 19:36:06 #134
43556 miss_dynastie
pi_27093822
quote:
Als ik Air Force was geweest, had ik me ook als de donder nog voor een ander land opgegeven
pi_27094139
Air Force
  † In Memoriam † dinsdag 17 mei 2005 @ 19:50:33 #136
43556 miss_dynastie
pi_27094379
Air force. De beste act uit de Nederlandse voorronde
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:48:18 #137
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27096478
Airforce was echt drie keer kut, snap nog steeds de positieve kritieken erop niet.

Over die startplek... tja, er is natuurlijk alleen maar een top 10 plek nodig in die halve finale. Voor een, zoals dan soms gezegd wordt, kandidaat voor de eindzege zou dat ook mét kutpositie moeten lukken.
Als je in de halve finale de top 10 niet haalt, is het nummer/performance gewoon niet goed genoeg om zaterdag écht mee te kunnen doen, wat de startpositie ook moge zijn.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:58:15 #138
6941 APK
Factual, I think.
pi_27096805
quote:
Wat ik trouwens ook niet begrijp is het voor een ander land uitkomen.
Dana international (Niet 'Dana Domestic', die van 'All kinds of everything' ) doet toch mee voor Portugal dit jaar?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_27099907
Overigens vind ik dat splitsen ook bagger. Eén avond wil ik nog wel kijken, maar ik ga geen twee avonden voor de buis hangen
  woensdag 18 mei 2005 @ 17:23:36 #140
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_27122008
quote:
Songfestivaldeelneemster voor Nederland Glennis Grace heeft woensdagmiddag een dokter laten komen, omdat ze zich niet lekker voelt. Volgens haar manager is ze gestoken door een insect en heeft ze een grote bult op haar arm en ligt koorts op de loer. "We zijn bang dat het een bloedvergiftiging is en hebben daarom gevraagd om een dokter. In de tussentijd hebben we besloten om de rest van de week elke afspraak af te zeggen die niet direct iets met het Songfestival te maken heeft."
Ben benieuwd of ze op tijd beter is
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:32:26 #141
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27123953
Het is inmiddels "uiterst twijfelachtig" of ze er morgen zal staan.
pi_27124029
Hoor net dat idd ze er morgen misschien niet bij is door een steek van een insect. Dat zou wel heel erg sneu en kut zijn!
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:36:02 #143
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27124079
Ze is ook nog eens uit haar jurk gescheurd.
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:45:18 #144
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_27124372
Neem aan dat wanneer Glennis Grace niet in staat is om op te treden dat Nederland een vervangend vertegenwoordiging mag uitvaardigen?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:46:40 #145
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27124439
Nee, dan is het gewoon exit Nederland voor zover ik weet.
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:46:50 #146
6941 APK
Factual, I think.
pi_27124444
Waar is ze in godsnaam door gebeten dat ze niet kan zingen, een tijger ofzo
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:51:00 #147
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_27124602
Jammer, anders kon Nederland alsnog Air Force sturen
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:53:30 #148
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_27124711
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:36 schreef BVO het volgende:
Ze is ook nog eens uit haar jurk gescheurd.
Ze heeft er toch vijf?
sig verwijderd door FA
pi_27124735
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:46 schreef APK het volgende:
Waar is ze in godsnaam door gebeten dat ze niet kan zingen, een tijger ofzo
een insect waardoor ze koorts en misschien zelfs bloedvergiftiging heeft opgelopen. maar als ik de resultaten van de repetitie van vanmiddag lees op het web op sommige sites heeft ze het juist briljant gedaan vanmiddag. Iedereen heeft het over een zekere qualifier voor de finale en het publiek in de zaal ging uit zijn plaat... beetje tegenstrijdige berichten dus. maar ik hoop voor haar dat ze mee kan doen
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:54:47 #150
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27124751
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:53 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ze heeft er toch vijf?
Ja, de nieuwe is ook al uitgekozen. . Ze was wat te dik geworden geloof ik. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')