Dat mag gewoon, ieder land mag vragen wie het wil. Als ik me niet vergis doet er een Nederlandse mee voor Andorra en staat Vanilla Ninja (lekkere chickies btw) uit Estland voor Zwitserland te zingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:32 schreef ChrisJX het volgende:
Wat ik trouwens ook niet begrijp is het voor een ander land uitkomen. Ellen ten Damme deed mee in de Duitse voorrondes. Bij mijn weten is ze helemaal niet Duits, ook niet half of iets in die richting. En Celine Dion heeft toch eens meegedaan voor Zwitserland? Ik dacht dat die Canadees was.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef TheVulture het volgende:
persoonlijk vind ik dat ieder land een deelnemer uit het eigen land moet afvaardigen om nog enige binding te houden. Ik bedoel kijk naar Zwitserland, die hebben vier talen om uit te kiezen en die gaan voor Engels met een Estonische bandGeen enkele connectie met Zwitserland verder en zou eigenlijk daarvoor moeten worden afgestraft.
One more Night was idd erg sterk, maar er waren toen zoveel landen met een sterk up-tempo nummer dat One More Night een beetje in het niets verdween. Ook de outfits van Esther (een goud broekpak of zoiets) en haar backing-vocals waren ook om te janken....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:31 schreef Vamos het volgende:
Als Glennis direct na de plaspauze moet optreden kan ze het shaken. Een paar jaar terug gingen we ook met een ijzersterk nummer One more night naar het songfestival en kregen we van de enige vakjury (de Russen) 10 punten. Helaas moesten we direct na de plaspauze optreden en eindigden we als 13e terwijl het nummer overal hoog ingeschat werd.
Jammer maar helaas.
Als ik Air Force was geweest, had ik me ook als de donder nog voor een ander land opgegevenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:32 schreef ChrisJX het volgende:
Wat ik trouwens ook niet begrijp is het voor een ander land uitkomen. Ellen ten Damme deed mee in de Duitse voorrondes. Bij mijn weten is ze helemaal niet Duits, ook niet half of iets in die richting. En Celine Dion heeft toch eens meegedaan voor Zwitserland? Ik dacht dat die Canadees was.
Dana international (Niet 'Dana Domestic', die van 'All kinds of everything'quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:32 schreef ChrisJX het volgende:
Wat ik trouwens ook niet begrijp is het voor een ander land uitkomen.
Ben benieuwd of ze op tijd beter isquote:Songfestivaldeelneemster voor Nederland Glennis Grace heeft woensdagmiddag een dokter laten komen, omdat ze zich niet lekker voelt. Volgens haar manager is ze gestoken door een insect en heeft ze een grote bult op haar arm en ligt koorts op de loer. "We zijn bang dat het een bloedvergiftiging is en hebben daarom gevraagd om een dokter. In de tussentijd hebben we besloten om de rest van de week elke afspraak af te zeggen die niet direct iets met het Songfestival te maken heeft."
Ze heeft er toch vijf?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:36 schreef BVO het volgende:
Ze is ook nog eens uit haar jurk gescheurd.
een insect waardoor ze koorts en misschien zelfs bloedvergiftiging heeft opgelopen. maar als ik de resultaten van de repetitie van vanmiddag lees op het web op sommige sites heeft ze het juist briljant gedaan vanmiddag. Iedereen heeft het over een zekere qualifier voor de finale en het publiek in de zaal ging uit zijn plaat... beetje tegenstrijdige berichten dus. maar ik hoop voor haar dat ze mee kan doenquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:46 schreef APK het volgende:
Waar is ze in godsnaam door gebeten dat ze niet kan zingen, een tijger ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |