Ruslana.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
vorig jaar maar 1 en die had nog gewonnen ook
aka Xena the Warrior Princesse, al was zij in tegenstelling tot de echte Xena wel lekkerquote:
Nee hoor. Ik ben nog nooit zó sceptisch geweest.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:29 schreef Arcee het volgende:
Ben ik de enige die 't Nederlandse nummer een onwijs kutnummer vindt?
Nee, ik moet er ook weinig van hebben. Vind 't eigenlijk allemaal maar niks.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:29 schreef Arcee het volgende:
Ben ik de enige die 't Nederlandse nummer een onwijs kutnummer vindt?
Toen was het nog verplicht 'native language' te gebruiken. Met dat lied in engels hadden 'we' tweede geworden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Vrede, beste Nederlandse inzending ever, dat dat toen niet gewonnen heeft
In 1982 ja....quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik herhaal het nog maar esAir Force
Daar hadden we mee gewonnen
Denk niet dat taal een hoop uitmaakt hoor. Servië eindigde vorig jaar heel hoog, en hoe cynisch iedereen ook is, ze kregen niet alleen stemmen van Slavische landen, ook van west-Europaquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Toen was het nog verplicht 'native language' te gebruiken. Met dat lied in engels hadden 'we' tweede geworden.
ja maar die had twee ENORME pluspuntenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zeiden ze een paar jaar geleden ook van Charlotte Nilson
Mja, sorry, maar ik vind het geen powerballad. Denk wel dat we de finale halen en daar in de middenmoot eindigen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Ben er voor 95% zeker van dat Glennis het haalt. Als we nu de voorronde niet eens door komen met zo'n klassezangeres en powerballad dan moeten we maar niet meer mee doen voortaan
Nee, alleen ophouden het showaspect te negeren en eens lekker losgaan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Ben er voor 95% zeker van dat Glennis het haalt. Als we nu de voorronde niet eens door komen met zo'n klassezangeres en powerballad dan moeten we maar niet meer mee doen voortaan
Dat is al een hele prestatie.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja, sorry, maar ik vind het geen powerballad. Denk wel dat we de finale halen en daar in de middenmoot eindigen.
Maar da's hoger dan vorig jaar, toch?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja, sorry, maar ik vind het geen powerballad. Denk wel dat we de finale halen en daar in de middenmoot eindigen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Enquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja maar die had twee ENORME pluspuntenen Airforce had Tony Neef
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
Jalalalaleilalaleilalaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik ook niet. Denk dat we met hoe heet ze ook alweer, uhhh, Tiffany toch, het beter hadden gedaan, als je kijkt naar ballads.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja, sorry, maar ik vind het geen powerballad.
Deenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
EnLaura Vlasblom
Bovendien... kijk hoe hoog Deen vorig jaar is geëindigd, dat was ook zo'n overduidelijke nicht
Ja, maar hij eindigde veel hoger dan Nederland hequote:Op donderdag 19 mei 2005 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deente verschrikkelijk voor woorden was die gast
Ik-ben-geen-Nederlander?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar hij eindigde veel hoger dan Nederland he
Dus hij heeft wel de X-factor
Deed me een beetje denken aan Alf Poier 3 jaar terug, ik kon die inzending absoluut niet serieus nemen. Al had Alf nog humor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deente verschrikkelijk voor woorden was die gast
quote:
Zei SCH niet dat alle hetero's moesten opzouten?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:02 schreef TheVulture het volgende:
OK het eerste lekkere wijf van de avond, de presentatrice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |