Of ze dan meedoet is nog niet zekerquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik las in de Telegraaf dat ze door een insect was gebeten en moest worden behandeld door een dokter...
Ik ga toch maar eens kijken zaterdag
Nee eerst vanavond maar eens doorkomen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of ze dan meedoet is nog niet zeker.
Rot op stinkwijf.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:47 schreef No-Li-Ta het volgende:
Wat een stinkprogramma
Hm, is dat vanavond al?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee eerst vanavond maar eens doorkomen..
Maar ik zie nu dat de telegraaf gelijk heeft (staat namelijk ook op ANP)
trouwens de Bookmakers voorspellen dat ze 14e wordt...
Idem. Ik laat mij graag verrassen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:24 schreef Frollo het volgende:
Misschien ben ik nodeloos ouderwets, maar ik vind het nog steeds not-done om de liedjes vóór de uitzending al gehoord te hebben. Ik ga dus geheel blanco de voorronde in vanavond!
Dat is fijn voor haarquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:40 schreef SCH het volgende:
Ik heb net met iemand daar gesproken, het gaat helemaal geweldig met Glennis, ze heeft fantastisch gezongen vandaag
Hey heb jij ook connecties daarquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:40 schreef SCH het volgende:
Ik heb net met iemand daar gesproken, het gaat helemaal geweldig met Glennis, ze heeft fantastisch gezongen vandaag
Half gay hilversum zit daarquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey heb jij ook connecties daar.
ieder zijn mening, ik vind haar erg yummie en leukquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:48 schreef Jane het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het een verschrikkelijk mens vind, die Glennis?
Wogan is echtquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Damn...de halve finale komt op BBC Three..dat heb k hier niet..
Moet ik het zonder Terry doen
Oh, yummie zal nog wel, als ze maar niet gaat praten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ieder zijn mening, ik vind haar erg yummie en leuk
01. Austriaquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:18 schreef mark_03 het volgende:
Als hoeveelste moet Glennis?
Glennis!quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
Doen er eigenlijk nog mooie dames mee?
(Dat is een reden voor mij om te kijken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |