Serieusquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:58 schreef APK het volgende:
Dana international (Niet 'Dana Domestic', die van 'All kinds of everything') doet toch mee voor Portugal dit jaar?
Ze zei zelf dat het vanmiddag niet goed ging. Baalde ze ook van, aangezien, mocht dat morgenavond nodig zijn, dit hetgene is dat ze gebruiken als ze niet live kunnen uitzenden zeg maar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een insect waardoor ze koorts en misschien zelfs bloedvergiftiging heeft opgelopen. maar als ik de resultaten van de repetitie van vanmiddag lees op het web op sommige sites heeft ze het juist briljant gedaan vanmiddag. Iedereen heeft het over een zekere qualifier voor de finale en het publiek in de zaal ging uit zijn plaat... beetje tegenstrijdige berichten dus. maar ik hoop voor haar dat ze mee kan doen
Ah, de Oekrainer Tijgermug, die beestjes kunnen je idd flink te pakken nemen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:54 schreef TheVulture het volgende:
een insect waardoor ze koorts en misschien zelfs bloedvergiftiging heeft opgelopen.
Als je allergisch bent kun je best zodanig ziek worden dat je niet in staat bent een goede presentatie te geven.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:56 schreef APK het volgende:
Ah, de Oekrainer Tijgermug, die beestjes kunnen je idd flink te pakken nemen.![]()
Ik dacht het wel ja, maar er zijn vast grotere kenners dan ik die er hun licht even over willen laten schijnen.quote:
de weblogs die ik las zijn van mensen die in de zaal zaten tijdens de repetitie en die waren unaniem euforisch over haar prestatie en ook de rest van de zaal ging plat volgens hen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat het vanmiddag niet goed ging. Baalde ze ook van, aangezien, mocht dat morgenavond nodig zijn, dit hetgene is dat ze gebruiken als ze niet live kunnen uitzenden zeg maar.
Bij de overige repetities maakte ze een hele goede indruk ja. We zien wel..
Weblogs van Nederlanders?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:58 schreef TheVulture het volgende:
de weblogs die ik las zijn van mensen die in de zaal zaten tijdens de repetitie en die waren unaniem euforisch over haar prestatie en ook de rest van de zaal ging plat volgens hen...
waren geen Nederlanders en soms zelfs mensen die van te voren het nummer haatten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Weblogs van Nederlanders?
Die zijn iets minder kritisch natuurlijk.
Okay dan, niet mutsen over een muggebeet muts!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:01 schreef TheVulture het volgende:
waren geen Nederlanders en soms zelfs mensen die van te voren het nummer haatten.
ik zegquote:
Ik heb slechts ingezet op qualificatie voor de finale.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:08 schreef BVO het volgende:
Wilde ik ook nog doen, maar begin nu weer te twijfelen..
Als ze die halve finale eenmaal door is en dan een goede startpositie heeft in de finale (dus niet 1,4,5 of 7, die allemaal naar een halve finalist gaan, maar bijv. 22 of 23) dan kan ze zomaar winnen.
verrassen dan.quote:
quote:De insectenbeet die Glennis Grace vanmorgen opliep tijdens een bezoek aan de Eurocamping heeft geen grote gevolgen. Vanmiddag werd er een dokter bijgehaald toen er gevreesd werd voor bloedvergiftifing. Glennis had een bult op haar arm en voelde zich niet lekker. De repetitie ging volgens haar manager John van Katwijk dan ook stukken minder dan eerder, ondanks dat er vanuit de zaal niet veel van te merken was. Diverse afspraken zijn nu afgezegd, waaronder bij Radio 2, en ze heeft enkele uren rust genomen. Ze krijgt nu een penicilinekuur, maar zal zodadelijk gewoon aantreden tijdens de tweede generale repetitie.
Geweldig. Een muggenbeet. Een nieuwe 'smoes' voor als het helemaal mis gaat dit jaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat het vanmiddag niet goed ging. Baalde ze ook van, aangezien, mocht dat morgenavond nodig zijn, dit hetgene is dat ze gebruiken als ze niet live kunnen uitzenden zeg maar.
Bij de overige repetities maakte ze een hele goede indruk ja. We zien wel..
Geloof me, het gaat niet mis, tenminste niet morgen. Ze krijgt de zaal plat en dat is een Nederlandse deelnemer niet vaak gelukt...quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geweldig. Een muggenbeet. Een nieuwe 'smoes' voor als het helemaal mis gaat dit jaar
Michelle kreeg de zaal ook plat. Van het lachen weliswaar, maar details, detailsquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geloof me, het gaat niet mis, tenminste niet morgen. Ze krijgt de zaal plat en dat is een Nederlandse deelnemer niet vaak gelukt...
quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Leuker dan Alf Poier gaat het niet worden
Ik weet het nog niet want ik heb de nummers nog niet beluisterd, ik laat mij graag verassen
Ah, daarom was ze zelf al gaan liggen?!quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Michelle kreeg de zaal ook plat. Van het lachen weliswaar, maar details, details
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |