In topic 1 t/m 4 is het nog wel leuk te volgen.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:01 schreef P8 het volgende:
kan iemand mij vertellen in welk deel het verhaal staat van wat er die nacht was gebeurd?
ik hou dit topic even niet in de gaten, en opeens zijn er 15 delen al, gekkehuis
Nee. Alhoewel. Naast Ryan3 en Stali is Rocco ook naar het bos gegaan, al is die wél teruggekeerd.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:02 schreef Mastertje het volgende:
15?!?! WHAT THE FUCK?!
Nog iets gebeurd btw?
Je slaat de spijker op z'n kop.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:01 schreef P8 het volgende:
gekkehuis
misschien een zender die schreeuwt om luisteraarsquote:Op donderdag 7 april 2005 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga morgen kijken, wie wil me opnemen en uitzenden op de radio?
We schreeuwen niet om luisteraars, maar het is wel handig als er een centraal mediapunt waar de ontwikkelen verslagen worden, voor zo ver dat kan in dit vreemde verhaal.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoals ik ergens anders al zei:quote:Op donderdag 7 april 2005 19:03 schreef djayzz het volgende:
En nu? ik las ergens dat rocco terug was met foto's.
Waar kan ik dat vinden?
quote:
Dankje:) Ik had het net gevonden, wel verwarrend al die verschillende topicsquote:Op donderdag 7 april 2005 19:05 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Zoals ik ergens anders al zei:
[..]
Jepquote:Op donderdag 7 april 2005 19:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Met andere woorden; we zijn geen stáp verder gekomen.
Net zoals 8 topics geleden
15 topics geleden bedoel jequote:Op donderdag 7 april 2005 19:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Met andere woorden; we zijn geen stáp verder gekomen.
Net zoals 8 topics geleden
Meen je dit nu echt serieus..?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:05 schreef Oversight het volgende:
Mirage ontving een email van de ontvoerders, en vroeg om een bewijs dat Ollie nog leeft.
Ollie leeft, bewijs ontvangen!
[afbeelding]
eisen werden nog niet genoemd in dit stadium,.....
Waar is de zakdoek dan gebleven die Ollie normaal omheeft????quote:Op donderdag 7 april 2005 19:05 schreef Oversight het volgende:
Mirage ontving een email van de ontvoerders, en vroeg om een bewijs dat Ollie nog leeft.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 april 2005 19:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Meen je dit nu echt serieus..?
![]()
Hetzelfde bos? Zelfde plek? Pics???quote:Op donderdag 7 april 2005 19:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee. Alhoewel. Naast Ryan3 en Stali is Rocco ook naar het bos gegaan, al is die wél teruggekeerd.
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 19:05 schreef Oversight het volgende:
[afbeelding]
1) Dit is een foto van een willekeurige hondquote:Op donderdag 7 april 2005 19:11 schreef Oversight het volgende:
[..]kijk maar Geen pottenkijkers deel 14 De ontknoping nabij?!
Aandachtsgeil ?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Het succes van..?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor... wil mijn succes ook met jullie delen
Ja maar hij was geen mietje zei diequote:Op donderdag 7 april 2005 19:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
1) Dit is een foto van een willekeurige hond
2) De foto is gemaakt door 'een tegenstander' van dit hele verhaal
3) Er is niemand ontvóerd, want er is niemand vermist in BoZ en, geloof me, ook Ryan en Stali hadden naasten. De buurvrouw moest op het Kuiken passen, die had écht wel al lang aan de bel getrokken.
Ryan en Stali liggen op het straaahaaand! 'Ik heb mijn korte broek nog aan', zei Ryan tijdens het telefoongesprek, middenin het bos. Je maakt mij niet wijs dat je 's nachts, tijdens dachte waarop het kwik daalt naar tegen de 5 graden, in een bos gaat graven met je korte broek aan.
Hou je ons dan ff op de hoogte?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:20 schreef Viperdesign het volgende:
Als het weer morgen goed is dan ga ik er in ieder geval even kijken. Wil toch tenminste die bouwput vinden.
Ryan3, Stali en Ollie (de hond) zijn in de nacht van 5 op 6 april het bos weer ingegaan na hun bevindingen, en hebben na 00.40 geen contact meer opgenomen. We weten dus officieel nog niet of het een grap is.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:10 schreef P8 het volgende:
even een samenvatting graag van de mensen die het wel allemaal hebben gevolgd.
ik zie dat stali en ryan3 niet meer hebben gereageerd in deel 4 en later.
ik las in een signature dat ryan3 vermist was, maar dat kan een vage grap zijn.
iteejer hield contact via de telefoon.
thats all i know
quote:Op donderdag 7 april 2005 19:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft iemand ze eigenlijk nog proberen te bellen? De laatste paar uren?
Ja, kan je niet iets regelen met ActionRadio oid? Die zijn hier na gister toch ook wel een beetje betrokken bij.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:20 schreef Viperdesign het volgende:
Als het weer morgen goed is dan ga ik er in ieder geval even kijken. Wil toch tenminste die bouwput vinden.
Als ze dat willen dan nemen ze wel contact met me op.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:27 schreef grunge-metal het volgende:
Ja, kan je niet iets regelen met ActionRadio oid? Die zijn hier na gister toch ook wel een beetje betrokken bij.
quote:Op maandag 4 april 2005 @ 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, we doen ook nog wel eens wat anders. Zo hebben we in de tussentijd gegeten, gedronken en zijn we vrolijk geweest, afgewassen, kuikentje naar bed gedaan, gedoucht, ik zit nu in mijn blote kont, Stali niet (niet zeg ik je) en is er nog meer te doen en te regelen
Ja dát zijn verhelderende boodschappen geweest tot dusverquote:Op donderdag 7 april 2005 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Nolius zou toch nog iets bekend gaan maken?
Ok. Handig.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Voor de mensen die de tussenstand een beetje gemist hebben; vanavond na 20 uur zal ik in mijn radioprogramma op het welbekende webradiostation nog een kleine update geven.
Denk dat het wel verteld wordt in het 1e kwartiertje, maar ik luister toch al (bijna) altijd naar Domien tot tien! Zou je ook eens moeten doenquote:Op donderdag 7 april 2005 19:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Na 20/00 uur is toch niet net zoals bij dat andere station, dat het 1.5 uur later nog niet is gweest eh?
20.15 uur uiterlijk krijg je het van me.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Na 20/00 uur is toch niet net zoals bij dat andere station, dat het 1.5 uur later nog niet is gweest eh?
hij (of zij????) heeft nogal een blij hoofd... (no offence verder hoor..quote:Op donderdag 7 april 2005 19:44 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Denk dat het wel verteld wordt in het 1e kwartiertje, maar ik luister toch al (bijna) altijd naar Domien tot tien! Zou je ook eens moeten doen.
Doe maar hij, in de Eftelingquote:Op donderdag 7 april 2005 19:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hij (of zij????) heeft nogal een blij hoofd... (no offence verder hoor..)
Het enige dat Nolius bekend maakt is zijn afkeur tegenover mensen die wat willen gaan doen 'zonder het eerst te hebben nagevraagd'quote:Op donderdag 7 april 2005 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Nolius zou toch nog iets bekend gaan maken?
Je hoeft niet te luisteren...quote:Op donderdag 7 april 2005 20:03 schreef Cerbie het volgende:Weer muziek, geen update? Of moeten we weer een uur wachten op twee minuten update? Dan kan iemand het beter hier samenvatten, deze muziek is niet geweldig om te beluisteren
quote:Op donderdag 7 april 2005 20:08 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Je hoefd niet te luisteren....
Kijk, juiced rekt de grap nog even! Goed werk, net echt, spanning alom!quote:Op donderdag 7 april 2005 20:09 schreef juiced het volgende:
Een update'je van mij:
Ik heb op MSN net een collega gesproken. Ik liet hem deze topics zien en hij schrok zich rot dat het zo bekend was geworden. Hij biechtte toen op, tot mijn grote verbazing, dat hij en een andere collega iets bizars hebben gezien. Hij vertelde me dat ze op de weg terug naar huis door het bos iets zagen wat niet helemaal klopte...pas bijna thuis beseften mijn beide collega's dat het echt iets was wat niet in de haak was. Ze namen voor om morgen te gaan kijken wat dat toch was en ik ga dan met ze mee. Ik vind het nu zelf eigenlijk eng worden. Het lijkt wel heel echt te worden, terwijl ik het zelf allemaal maar een mooie grap vond.
Ik hoop dat ik jullie morgen meer kan vertellen.
Yeah... rightquote:Op donderdag 7 april 2005 20:09 schreef juiced het volgende:
Een update'je van mij:
Ik heb op MSN net een collega gesproken. Ik liet hem deze topics zien en hij schrok zich rot dat het zo bekend was geworden. Hij biechtte toen op, tot mijn grote verbazing, dat hij en een andere collega iets bizars hebben gezien. Hij vertelde me dat ze op de weg terug naar huis door het bos iets zagen wat niet helemaal klopte...pas bijna thuis beseften mijn beide collega's dat het echt iets was wat niet in de haak was. Ze namen voor om morgen te gaan kijken wat dat toch was en ik ga dan met ze mee. Ik vind het nu zelf eigenlijk eng worden. Het lijkt wel heel echt te worden, terwijl ik het zelf allemaal maar een mooie grap vond.
yeah right......quote:Op donderdag 7 april 2005 20:09 schreef juiced het volgende:
Een update'je van mij:
Edit: Met een mooie grap, bedoel ik natuurlijk de 2 zogenaamd vermiste personen.
Wat vonden zij dan niet pluis? Ik bedoel wat zagen dat die indruk gaf?quote:Op donderdag 7 april 2005 20:09 schreef juiced het volgende:
Een update'je van mij:
Edit: Met een mooie grap, bedoel ik natuurlijk de 2 zogenaamd vermiste personen.
Dubbel, gekke Fok!quote:Op donderdag 7 april 2005 20:09 schreef juiced het volgende:
Een update'je van mij:
En dat zegt hij die zei dat in nederland gas in vloeibare vorm door de grond stroomtquote:Op donderdag 7 april 2005 20:09 schreef juiced het volgende:
Een update'je van mij:
Ik ga geen dingen verzinnen, mijn collega heeft niet meer gezegd dan wat ik nu heb gezegd.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:14 schreef krozz56 het volgende:
details geef je niet he juiced?
Ja die rare haperende brabander en foute muziek heb ik nu wel genoeg gehoord...quote:Op donderdag 7 april 2005 20:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou waar blijft Nolius!?!
nou.. dat was de bedoeling... maar ze hebben alleen topic 1 tm 10 nog es herhaaldquote:Op donderdag 7 april 2005 20:25 schreef pekel het volgende:
Is het nu op Fok!Radio??
Misschien kan je nu dan even vertellen WAAR het precies is?quote:Op donderdag 7 april 2005 20:20 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik ga geen dingen verzinnen, mijn collega heeft niet meer gezegd dan wat ik nu heb gezegd.
Oma! Ik dacht dat je dood was maar je leeftquote:Op donderdag 7 april 2005 20:38 schreef BretsiG het volgende:
OMFG wat een generatie zijn jullie, onvoorstelbaar triest. Zelfs als het wel waar is.![]()
Ok, ik heb dus nooit gezegd dat vloeibaar gas door HEEL nederland wordt gebruikt. Tot voor kort was het alleen pijpgas. Waar wij mee bezig zijn is een project om te kijken welke voordelen vloeibaar gas biedt.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En dat zegt hij die zei dat in nederland gas in vloeibare vorm door de grond stroomt![]()
en dat terwijl de gas bedrijven zeggen dat dat alleen op de maasvlakte zo is![]()
Oma heeft het internet vandaag ontdekt?quote:Op donderdag 7 april 2005 20:38 schreef BretsiG het volgende:
OMFG wat een generatie zijn jullie, onvoorstelbaar triest. Zelfs als het wel waar is.![]()
Juist.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Wees blij dat Domien überhaupt zendtijd wil inlasten voor dit item.
In plaats van eisen te stellen...
eerst was het nog een gaslek, je weet ook niet wat je wiltquote:Op donderdag 7 april 2005 20:39 schreef juiced het volgende:
[..]
Ok, ik heb dus nooit gezegd dat vloeibaar gas door HEEL nederland wordt gebruikt. Tot voor kort was het alleen pijpgas. Waar wij mee bezig zijn is een project om te kijken welke voordelen vloeibaar gas biedt.
Ja en de druk van de aarde voorkwam dat het vloeibare gas kon ontsnappenquote:Op donderdag 7 april 2005 20:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
eerst was het nog een gaslek, je weet ook niet wat je wilt
Ok, poging vier.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:39 schreef juiced het volgende:
[..]
Ok, ik heb dus nooit gezegd dat vloeibaar gas door HEEL nederland wordt gebruikt. Tot voor kort was het alleen pijpgas. Waar wij mee bezig zijn is een project om te kijken welke voordelen vloeibaar gas biedt.
Aaarrghh...quote:Op donderdag 7 april 2005 20:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
eerst was het nog een gaslek, je weet ook niet wat je wilt
Jongen, zo lul je jezelf er niet uit hoor, der klopt gewoon geen bal vanquote:Op donderdag 7 april 2005 20:48 schreef juiced het volgende:
[..]
Aaarrghh...OK, vooruit... Er is een gaslek dat we aan het fixen zijn op een plek dat onderdeel is van een landelijk project om de voordelen van vloeibaar gas te onderzoeken. Samengevat.
Aaaaaarrrrgghhh...quote:Op donderdag 7 april 2005 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en de druk van de aarde voorkwam dat het vloeibare gas kon ontsnappen.
Joh, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jongen, zo lul je jezelf er niet uit hoor, der klopt gewoon geen bal van
Er IS daar geen vloeibaar gas aldus de Gasunie.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:51 schreef juiced het volgende:
[..]
Aaaaaarrrrgghhh...Nog maar een keer dan: Het vloeibare gas is wel degelijk ontsnapt, iets anders heb ik niet gezegd. En door de druk van aarde blijft het vloeibaar, totdat het vrijwel aan de oppervlakte is alwaar het dan al snel verdampt tot gas.
oftewel LEZEN!!!
Geboortedatum: 1991-11-17quote:Op donderdag 7 april 2005 20:51 schreef juiced het volgende:
[..]
Aaaaaarrrrgghhh...Nog maar een keer dan: Het vloeibare gas is wel degelijk ontsnapt, iets anders heb ik niet gezegd. En door de druk van aarde blijft het vloeibaar, totdat het vrijwel aan de oppervlakte is alwaar het dan al snel verdampt tot gas.
oftewel LEZEN!!!
Hehe, eindelijk.quote:
Waar waar waar waar waar waar waar waar?quote:Op donderdag 7 april 2005 20:48 schreef juiced het volgende:
[..]
Aaarrghh...OK, vooruit... Er is een gaslek dat we aan het fixen zijn op een plek dat onderdeel is van een landelijk project om de voordelen van vloeibaar gas te onderzoeken. Samengevat.
Mja probeer topic 7 of 8 even zou ik zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:57 schreef Oversight het volgende:zijn de oorspronkelijke pit foto's nog ergens te bekijken ?
Hier.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:57 schreef Oversight het volgende:zijn de oorspronkelijke pit foto's nog ergens te bekijken ?
En duurt veel en veel te langquote:Op donderdag 7 april 2005 21:03 schreef Cheiron het volgende:
De 1 april grap van Fok was wel flauw dit jaar.. *nudgenudgewinkwink*
Hehh, Juice kneus, nog steeds bezig met je leugentjes?quote:Op donderdag 7 april 2005 20:48 schreef juiced het volgende:
[..]
http://www.energyvalley.nl/index.php?id=597quote:Op donderdag 7 april 2005 21:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Hehh, Juice kneus, nog steeds bezig met je leugentjes?
Voordeel vloeibaar gas
Gas uit de Waterkraan ipv het gasfornuis, kun je een glaasje gas drinken
vloeibaar gas is veel ste gevaarlijk.
Whehe, da's ook altijd met yvonne/fok! radio topics.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:08 schreef Dopperking het volgende:
Dit pottenkijken is niet goed voor mijn F5 knop![]()
![]()
Altijd al geweest.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:11 schreef Major-Geek het volgende:
hmmm juiced word wel steeds waziger.
quote:Op donderdag 7 april 2005 21:08 schreef juiced het volgende:
[..]
http://www.energyvalley.nl/index.php?id=597![]()
Van die website....lekker handig van jequote:Vloeibaar gas wordt met schepen aangevoerd. In fabrieken wordt LNG vervolgens weer 'vergast', zodat het via pijpleidingen weer verder kan worden getransporteerd.
Ja dat zei ik dus ook al. En op de gasunie website staat hetzelfde.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:13 schreef FHR het volgende:
[..]
[..]
Van die website....lekker handig van je
Vloeibaar gas wordt met schepen aangevoerd. In fabrieken wordt LNG vervolgens weer 'vergast', zodat het via pijpleidingen weer verder kan worden getransporteerd.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:08 schreef juiced het volgende:
[..]
hmm, goed gegoogledquote:Op donderdag 7 april 2005 21:08 schreef juiced het volgende:
[..]
Moet ik hier nou echt een zinnige reactie op geven? Ok. Leer logisch nadenken.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:13 schreef FHR het volgende:
[..]
[..]
Van die website....lekker handig van je
Bijna net zo ingewikkeld als even melden waar je werkplek precies is?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:22 schreef juiced het volgende:
[..]
Moet ik hier nou echt een zinnige reactie op geven? Ok. Leer logisch nadenken.
Zou dit nieuwsbericht zichzelf tegen gaan spreken? Nee. Men doelde op de manier van verwerking van aardgas zoals het voorheen altijd is gegaan. Best ingewikkeld he?
ookal zijn ze 48 uur wegquote:Op donderdag 7 april 2005 21:00 schreef rotskibo het volgende:
Familie, kenissen en vrienden gaan natuurlijk ook geen alarm slaan als 2 mensen midden in de nacht verdwijnen
Nolius?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:29 schreef Troeta het volgende:
nolius, zeg wat je weet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! grrrrrrrr
Ik denk dat het (inmiddels) een slechte grap is. Maar dat er een zoektocht door de politie op touw wordt gezet na 48 uur is onzin. Het duurt wel even tot ze echt tot actie over gaan hoor.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Jullie hebben gelijk, als er daadwerkelijk iets ernstigs was gebeurt, hadden vrienden/kennissen/familie allang de politie ingelicht en was ook allang een zoektocht op touw gezet.
De politie is ook nbog geen zoektocht begonnen.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:44 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik denk dat het (inmiddels) een slechte grap is. Maar dat er een zoektocht door de politie op touw wordt gezet na 48 uur is onzin. Het duurt wel even tot ze echt tot actie over gaan hoor.
Als de buurvrouw belt met de melding dat ze hun kind achter hebben gelaten om een avondje voor zichzelf te hebben, en ze hoort 48 uur niets van ze.. dan gaat de politie toch wel wat doen mag ik hopen.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:44 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik denk dat het (inmiddels) een slechte grap is. Maar dat er een zoektocht door de politie op touw wordt gezet na 48 uur is onzin. Het duurt wel even tot ze echt tot actie over gaan hoor.
luie mensenquote:Op donderdag 7 april 2005 21:45 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
De politie is ook nbog geen zoektocht begonnen.
niet echt, beetje gezegd dat ze al 2dagen bijna weg zijnquote:Op donderdag 7 april 2005 21:42 schreef Toad het volgende:
Ik kom net thuis. Was er nog iets interessants op Actionradio?
Thnx..quote:Op donderdag 7 april 2005 21:46 schreef Y3PP3R het volgende:
zo, laat ik eens lekker rebels doen... ik geloof juiced, ik ben zelf nl. ook vaag
Really!
Als ze nu nog niet online zijn, die vermiste oelemedoekoe's, dan is dr iets mis, want internet doet t zo laat al weer (remember die werkzaamheden :p) en Juiced klinkt oprecht hoor... en als die collega's wat vreemds hebben gezien... alles van die foto's is niet van een gaslek... hehe
Mijn hele punt is, wie zegt dat dat niet gebeurd is? Dat wij daar niets van gehoord hebben, wil toch niet zeggen dat er niks gemeld is? Of heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als de buurvrouw belt met de melding dat ze hun kind achter hebben gelaten om een avondje voor zichzelf te hebben, en ze hoort 48 uur niets van ze.. dan gaat de politie toch wel wat doen mag ik hopen.
Niet naar aanleiding van de melding van wat internet-mensen
Op den duur wel ja. Maar we hoeven echt niet de komende dagen de website van de politie Bergen op Zoom te checken voor twee vermiste ouders. (stel dat het wél waar was)quote:Op donderdag 7 april 2005 21:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als de buurvrouw belt met de melding dat ze hun kind achter hebben gelaten om een avondje voor zichzelf te hebben, en ze hoort 48 uur niets van ze.. dan gaat de politie toch wel wat doen mag ik hopen.
Niet naar aanleiding van de melding van wat internet-mensen
quote:Op donderdag 7 april 2005 21:44 schreef Toad het volgende:
Maar dat er een zoektocht door de politie op touw wordt gezet na 48 uur is onzin
Ze wonen wel in Bergen op Zoom he, daar liggen mensen jaren dood in hun woning zonder gemist te worden.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:54 schreef rotskibo het volgende:
[..]
![]()
Als mensen verdwenen zijn en vermist opgegeven gaan ze echt wel zoeken.
Binnen/rond 48 uur echt niet. Dan blijft het hoogstens bij een gesprekje met de naaste omgeving en wat bureauwerk. In Nederland is het best gemakkelijk om te verdwijnen zonder dat je 'last' krijgt van de politie. We spreken over volwassenen hé? Niet over kinderen die wellicht ontvoerd (kunnen) zijn. De politie kan overigens ook weinig doen in de meeste gevallen. Ken jij overigens voorbeelden van mensen boven de 16/18 jaar die opeens vermist waren? Ik namelijk wel.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:54 schreef rotskibo het volgende:
[..]
![]()
Als mensen verdwenen zijn en vermist opgegeven gaan ze echt wel zoeken.
quote:Op donderdag 7 april 2005 21:58 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ze wonen wel in Bergen op Zoom he, daar liggen mensen jaren dood in hun woning zonder gemist te worden.
Des te beter de grap dusquote:Op donderdag 7 april 2005 22:02 schreef MeneerMuis het volgende:
Als het een hoax is, dan zijn diegene die er net heen zijn geweest/er nu zijn/er morgen heen gaan er denk ik niet zo blij mee.
Overmorgen in de krant: "Tiental lijken gevonden in Brabants bos"quote:Op donderdag 7 april 2005 22:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Jongens, updateje uit de IRC; er zijn 5 jongens uit Vlaardingen het bos ingegaan. Ze zijn althans in de buurt en houden contact via 'Muis'.
Meer info: join #vermist
Het is altijd interessant op ActionRadioquote:Op donderdag 7 april 2005 21:42 schreef Toad het volgende:
Ik kom net thuis. Was er nog iets interessants op Actionradio?
het is wel de krant van gister,,,,,,,,quote:Op donderdag 7 april 2005 19:05 schreef Oversight het volgende:
plaatje
Updates gegeven. Er is ondertussen weinig gebeurd, op het feit na de de collega van Juiced in het desbetreffende bos iets vreemds gezien heeft (de pit?) en dat er 5 jongens uit Vlaardingen het bos ingetrokken zijn, contact houden met 'Muis' in #vermist en dat deze 5 een tweetal andere zoekers van Fok! zijn tegengekomen. Daarnaast is er voor morgen om 14 uur een zoekactie op touw gezet waar onderandere Viperdesign aan mee zal doen.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:38 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het is altijd interessant op ActionRadio
Maar ik ben zelf ook net thuis, weet het dus ook niet wat Domien nog heeft gedaan.
Ik kan daar ff niet in nu, hou ons hier ook ff op de hoogtequote:Op donderdag 7 april 2005 22:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
In #vermist wordt inmiddels best wel zinnige info gedeeld...
Domien heeft alleen samenvatting gegeven...quote:Op donderdag 7 april 2005 22:38 schreef Nolius het volgende:
[..]
Maar ik ben zelf ook net thuis, weet het dus ook niet wat Domien nog heeft gedaan.
Goh, weet jij nog iets?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:41 schreef Nolius het volgende:
Ik kan daar ff niet in nu, hou ons hier ook ff op de hoogte
Nee.. morgen heb ik gezegd..quote:Op donderdag 7 april 2005 22:52 schreef NeoPhythe het volgende:
hey terrorrobie d8 dat jij vanacht ging :$
Nolius heeft in het begin steeds contact gehad met het "verdwenen" stel en wil tot nu toe niet zeggen om welk bos het exact gaat. En echt bezorgd komt hij ook niet over. :\quote:Op donderdag 7 april 2005 22:56 schreef Y3PP3R het volgende:
want ik heb geen idee van nolius er mee te maken heeft, bijvoorbeeld...
Hij zei dat jij steeds zegt dat je updates gaat geven, maar eigenlijk nog helemaal niks hebt gezegd..quote:Op donderdag 7 april 2005 22:38 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zie je!!!!quote:Op donderdag 7 april 2005 22:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:verbinding gaat traag .. geen verbinding denk ik Nope geen verbinding ..
Ik heb nog steeds geen contact met ze gehad, terwijl ik dat wel geprobeerd heb.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:58 schreef Viperdesign het volgende:
Nolius heeft in het begin steeds contact gehad met het "verdwenen" stel en wil tot nu toe niet zeggen om welk bos het exact gaat. En echt bezorgd komt hij ook niet over. :\
haha oke bedankt voor de updatequote:Op donderdag 7 april 2005 23:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hahahahaha, Sannydude.
Welnee.
Rocco is vanmiddag dat bos ingegaan, maar is halverwege teruggekeerd omdat hij om 19 uur weer thuis moest zijn. Samen met PeterPower zit hij dus weer thuis en Y3PP3R gaf gewoon informatie over acties met helikopters.
Wel zijn er nu o.a. 5 man in het bos waar het meest duidelijke contact mee gehouden wordt via de IRC. Er zijn nog meer mensen, maar daarvan is contact en updates onduidelijk.
Dat is het nog steeds, iedereen volgt nog steeds..quote:Op donderdag 7 april 2005 23:18 schreef NgInE het volgende:
jammer dat het een hoax is...het was zo een gaaf verhaal
Praat em even bijquote:Op donderdag 7 april 2005 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Er zijn nu 5 gasten hekken aan het slopen in het bos
Ze zijn al 48 uur kwijtquote:Op donderdag 7 april 2005 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij schijnt "slechts" om een houten slagboom te gaan..![]()
olliequote:Op donderdag 7 april 2005 23:24 schreef leolinedance het volgende:
nog steeds deze onzin....ik heb het opgegeven en ik geef er geen zak meer om wat er met die gast en zijn meid en hond gebeurd is.
danioquote:
Ik ken ze persoonlijk, ze hebben sinds Stali bij hem ingetrokken is een soort van ruzie met hun buren vanwege hun hondje. Verder hebben beiden nauwelijks familie, dus dat na 48 uur niemand alarm slaat is zo gek niet. En Ryan3 had toch altijd al de gewoonte soms wat erratisch op zijn werk te verschijnen.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:21 schreef NgInE het volgende:
het is uiterst ongeloofwaardig dat er mensen vermist zijn voor 48 uur, zonder dat iemand dat in de non-virtuele realiteit opmerkt. het ruikt heel erg naar een hoax en dat zal het dan ook wel zijn.
Geen idee. Het er niets van gehoord en volg het niet meer zo, geloof ikquote:Op donderdag 7 april 2005 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daarom zijn er nu ook 5 Belgische sherlocks ingeschakeld![]()
Wie zijn die gasten trouwens?
En de buurvrouw schijnt op het kuiken (=kind) te passen?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:28 schreef Myrna het volgende:
[..]
Ik ken ze persoonlijk, ze hebben sinds Stali bij hem ingetrokken is een soort van ruzie met hun buren vanwege hun hondje. Verder hebben beiden nauwelijks familie, dus dat na 48 uur niemand alarm slaat is zo gek niet. En Ryan3 had toch altijd al de gewoonte soms wat erratisch op zijn werk te verschijnen.
Ik ben door Stali gebeld, twee avonden geleden maar heb dat niet gemerkt, ik zag het later in mijn scherm. Ze heeft me nog een sms-je gestuurd, maar net toen ik dat wou lezen was de batterij leeg. Ik moet hem nog opladen.
Jouw batterij ook alquote:Op donderdag 7 april 2005 23:28 schreef Myrna het volgende:
[..]
Ik ken ze persoonlijk, ze hebben sinds Stali bij hem ingetrokken is een soort van ruzie met hun buren vanwege hun hondje. Verder hebben beiden nauwelijks familie, dus dat na 48 uur niemand alarm slaat is zo gek niet. En Ryan3 had toch altijd al de gewoonte soms wat erratisch op zijn werk te verschijnen.
Ik ben door Stali gebeld, twee avonden geleden maar heb dat niet gemerkt, ik zag het later in mijn scherm. Ze heeft me nog een sms-je gestuurd, maar net toen ik dat wou lezen was de batterij leeg. Ik moet hem nog opladen.
De oude buurvrouw van Stali. Niet de huidige van Ryan3. Zo noemt ze haar nog steeds: 'buurvrouw'.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:30 schreef TerroRobbie het volgende:
En de buurvrouw schijnt op het kuiken (=kind) te passen?![]()
Standaard scenarioquote:Op donderdag 7 april 2005 23:32 schreef JaWi het volgende:
Er komen steeds meer bekenden boven water.
En 'buurvrouw' vindt het heel normaal dat ze maar 1 dag op het 'kuiken' hoefde tet passen en dat dat er nu al bijna 3 zijn ?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:32 schreef Myrna het volgende:
[..]
De oude buurvrouw van Stali. Niet de huidige van Ryan3. Zo noemt ze haar nog steeds: 'buurvrouw'.
Onzin, Stali woonde ergens in Alkmaar oidquote:Op donderdag 7 april 2005 23:32 schreef Myrna het volgende:
[..]
De oude buurvrouw van Stali. Niet de huidige van Ryan3. Zo noemt ze haar nog steeds: 'buurvrouw'.
??quote:Op donderdag 7 april 2005 23:38 schreef IETE het volgende:
OMG!!
lees ik net op teletekst!!
TeleTekst
damn... dus toch geen hoax...
Oprotten anders ben je zo weer weg.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:43 schreef knowall het volgende:
Is dit het newbie-voorstel-topic?
Idd..quote:Op donderdag 7 april 2005 23:56 schreef HassieBassie het volgende:
Die gasten zijn zo stoned als de neten
idd, echt te ergquote:Op donderdag 7 april 2005 23:57 schreef Tomaz het volgende:
Wat een nicht die presentator! Jezus, praat is wat harder en normaal drol!
Ze zien nu ook paddestoelenquote:Op donderdag 7 april 2005 23:56 schreef HassieBassie het volgende:
Die gasten zijn zo stoned als de neten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |