In topic 1 t/m 4 is het nog wel leuk te volgen.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:01 schreef P8 het volgende:
kan iemand mij vertellen in welk deel het verhaal staat van wat er die nacht was gebeurd?
ik hou dit topic even niet in de gaten, en opeens zijn er 15 delen al, gekkehuis
Nee. Alhoewel. Naast Ryan3 en Stali is Rocco ook naar het bos gegaan, al is die wél teruggekeerd.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:02 schreef Mastertje het volgende:
15?!?! WHAT THE FUCK?!
Nog iets gebeurd btw?
Je slaat de spijker op z'n kop.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:01 schreef P8 het volgende:
gekkehuis
misschien een zender die schreeuwt om luisteraarsquote:Op donderdag 7 april 2005 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga morgen kijken, wie wil me opnemen en uitzenden op de radio?
We schreeuwen niet om luisteraars, maar het is wel handig als er een centraal mediapunt waar de ontwikkelen verslagen worden, voor zo ver dat kan in dit vreemde verhaal.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoals ik ergens anders al zei:quote:Op donderdag 7 april 2005 19:03 schreef djayzz het volgende:
En nu? ik las ergens dat rocco terug was met foto's.
Waar kan ik dat vinden?
quote:
Dankje:) Ik had het net gevonden, wel verwarrend al die verschillende topicsquote:Op donderdag 7 april 2005 19:05 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Zoals ik ergens anders al zei:
[..]
Jepquote:Op donderdag 7 april 2005 19:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Met andere woorden; we zijn geen stáp verder gekomen.
Net zoals 8 topics geleden
15 topics geleden bedoel jequote:Op donderdag 7 april 2005 19:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Met andere woorden; we zijn geen stáp verder gekomen.
Net zoals 8 topics geleden
Meen je dit nu echt serieus..?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:05 schreef Oversight het volgende:
Mirage ontving een email van de ontvoerders, en vroeg om een bewijs dat Ollie nog leeft.
Ollie leeft, bewijs ontvangen!
[afbeelding]
eisen werden nog niet genoemd in dit stadium,.....
Waar is de zakdoek dan gebleven die Ollie normaal omheeft????quote:Op donderdag 7 april 2005 19:05 schreef Oversight het volgende:
Mirage ontving een email van de ontvoerders, en vroeg om een bewijs dat Ollie nog leeft.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 april 2005 19:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Meen je dit nu echt serieus..?
![]()
Hetzelfde bos? Zelfde plek? Pics???quote:Op donderdag 7 april 2005 19:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee. Alhoewel. Naast Ryan3 en Stali is Rocco ook naar het bos gegaan, al is die wél teruggekeerd.
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 19:05 schreef Oversight het volgende:
[afbeelding]
1) Dit is een foto van een willekeurige hondquote:Op donderdag 7 april 2005 19:11 schreef Oversight het volgende:
[..]kijk maar Geen pottenkijkers deel 14 De ontknoping nabij?!
Aandachtsgeil ?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Het succes van..?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor... wil mijn succes ook met jullie delen
Ja maar hij was geen mietje zei diequote:Op donderdag 7 april 2005 19:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
1) Dit is een foto van een willekeurige hond
2) De foto is gemaakt door 'een tegenstander' van dit hele verhaal
3) Er is niemand ontvóerd, want er is niemand vermist in BoZ en, geloof me, ook Ryan en Stali hadden naasten. De buurvrouw moest op het Kuiken passen, die had écht wel al lang aan de bel getrokken.
Ryan en Stali liggen op het straaahaaand! 'Ik heb mijn korte broek nog aan', zei Ryan tijdens het telefoongesprek, middenin het bos. Je maakt mij niet wijs dat je 's nachts, tijdens dachte waarop het kwik daalt naar tegen de 5 graden, in een bos gaat graven met je korte broek aan.
Hou je ons dan ff op de hoogte?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:20 schreef Viperdesign het volgende:
Als het weer morgen goed is dan ga ik er in ieder geval even kijken. Wil toch tenminste die bouwput vinden.
Ryan3, Stali en Ollie (de hond) zijn in de nacht van 5 op 6 april het bos weer ingegaan na hun bevindingen, en hebben na 00.40 geen contact meer opgenomen. We weten dus officieel nog niet of het een grap is.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:10 schreef P8 het volgende:
even een samenvatting graag van de mensen die het wel allemaal hebben gevolgd.
ik zie dat stali en ryan3 niet meer hebben gereageerd in deel 4 en later.
ik las in een signature dat ryan3 vermist was, maar dat kan een vage grap zijn.
iteejer hield contact via de telefoon.
thats all i know
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |