Misschien kan je nu dan even vertellen WAAR het precies is?quote:Op donderdag 7 april 2005 20:20 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik ga geen dingen verzinnen, mijn collega heeft niet meer gezegd dan wat ik nu heb gezegd.
Oma! Ik dacht dat je dood was maar je leeftquote:Op donderdag 7 april 2005 20:38 schreef BretsiG het volgende:
OMFG wat een generatie zijn jullie, onvoorstelbaar triest. Zelfs als het wel waar is.![]()
Ok, ik heb dus nooit gezegd dat vloeibaar gas door HEEL nederland wordt gebruikt. Tot voor kort was het alleen pijpgas. Waar wij mee bezig zijn is een project om te kijken welke voordelen vloeibaar gas biedt.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En dat zegt hij die zei dat in nederland gas in vloeibare vorm door de grond stroomt![]()
en dat terwijl de gas bedrijven zeggen dat dat alleen op de maasvlakte zo is![]()
Oma heeft het internet vandaag ontdekt?quote:Op donderdag 7 april 2005 20:38 schreef BretsiG het volgende:
OMFG wat een generatie zijn jullie, onvoorstelbaar triest. Zelfs als het wel waar is.![]()
Juist.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Wees blij dat Domien überhaupt zendtijd wil inlasten voor dit item.
In plaats van eisen te stellen...
eerst was het nog een gaslek, je weet ook niet wat je wiltquote:Op donderdag 7 april 2005 20:39 schreef juiced het volgende:
[..]
Ok, ik heb dus nooit gezegd dat vloeibaar gas door HEEL nederland wordt gebruikt. Tot voor kort was het alleen pijpgas. Waar wij mee bezig zijn is een project om te kijken welke voordelen vloeibaar gas biedt.
Ja en de druk van de aarde voorkwam dat het vloeibare gas kon ontsnappenquote:Op donderdag 7 april 2005 20:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
eerst was het nog een gaslek, je weet ook niet wat je wilt
Ok, poging vier.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:39 schreef juiced het volgende:
[..]
Ok, ik heb dus nooit gezegd dat vloeibaar gas door HEEL nederland wordt gebruikt. Tot voor kort was het alleen pijpgas. Waar wij mee bezig zijn is een project om te kijken welke voordelen vloeibaar gas biedt.
Aaarrghh...quote:Op donderdag 7 april 2005 20:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
eerst was het nog een gaslek, je weet ook niet wat je wilt
Jongen, zo lul je jezelf er niet uit hoor, der klopt gewoon geen bal vanquote:Op donderdag 7 april 2005 20:48 schreef juiced het volgende:
[..]
Aaarrghh...OK, vooruit... Er is een gaslek dat we aan het fixen zijn op een plek dat onderdeel is van een landelijk project om de voordelen van vloeibaar gas te onderzoeken. Samengevat.
Aaaaaarrrrgghhh...quote:Op donderdag 7 april 2005 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en de druk van de aarde voorkwam dat het vloeibare gas kon ontsnappen.
Joh, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jongen, zo lul je jezelf er niet uit hoor, der klopt gewoon geen bal van
Er IS daar geen vloeibaar gas aldus de Gasunie.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:51 schreef juiced het volgende:
[..]
Aaaaaarrrrgghhh...Nog maar een keer dan: Het vloeibare gas is wel degelijk ontsnapt, iets anders heb ik niet gezegd. En door de druk van aarde blijft het vloeibaar, totdat het vrijwel aan de oppervlakte is alwaar het dan al snel verdampt tot gas.
oftewel LEZEN!!!
Geboortedatum: 1991-11-17quote:Op donderdag 7 april 2005 20:51 schreef juiced het volgende:
[..]
Aaaaaarrrrgghhh...Nog maar een keer dan: Het vloeibare gas is wel degelijk ontsnapt, iets anders heb ik niet gezegd. En door de druk van aarde blijft het vloeibaar, totdat het vrijwel aan de oppervlakte is alwaar het dan al snel verdampt tot gas.
oftewel LEZEN!!!
Hehe, eindelijk.quote:
Waar waar waar waar waar waar waar waar?quote:Op donderdag 7 april 2005 20:48 schreef juiced het volgende:
[..]
Aaarrghh...OK, vooruit... Er is een gaslek dat we aan het fixen zijn op een plek dat onderdeel is van een landelijk project om de voordelen van vloeibaar gas te onderzoeken. Samengevat.
Mja probeer topic 7 of 8 even zou ik zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:57 schreef Oversight het volgende:zijn de oorspronkelijke pit foto's nog ergens te bekijken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |