Zie je!!!!quote:Op donderdag 7 april 2005 22:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:verbinding gaat traag .. geen verbinding denk ik Nope geen verbinding ..
Ik heb nog steeds geen contact met ze gehad, terwijl ik dat wel geprobeerd heb.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:58 schreef Viperdesign het volgende:
Nolius heeft in het begin steeds contact gehad met het "verdwenen" stel en wil tot nu toe niet zeggen om welk bos het exact gaat. En echt bezorgd komt hij ook niet over. :\
haha oke bedankt voor de updatequote:Op donderdag 7 april 2005 23:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hahahahaha, Sannydude.
Welnee.
Rocco is vanmiddag dat bos ingegaan, maar is halverwege teruggekeerd omdat hij om 19 uur weer thuis moest zijn. Samen met PeterPower zit hij dus weer thuis en Y3PP3R gaf gewoon informatie over acties met helikopters.
Wel zijn er nu o.a. 5 man in het bos waar het meest duidelijke contact mee gehouden wordt via de IRC. Er zijn nog meer mensen, maar daarvan is contact en updates onduidelijk.
Dat is het nog steeds, iedereen volgt nog steeds..quote:Op donderdag 7 april 2005 23:18 schreef NgInE het volgende:
jammer dat het een hoax is...het was zo een gaaf verhaal
Praat em even bijquote:Op donderdag 7 april 2005 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Er zijn nu 5 gasten hekken aan het slopen in het bos
Ze zijn al 48 uur kwijtquote:Op donderdag 7 april 2005 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij schijnt "slechts" om een houten slagboom te gaan..![]()
olliequote:Op donderdag 7 april 2005 23:24 schreef leolinedance het volgende:
nog steeds deze onzin....ik heb het opgegeven en ik geef er geen zak meer om wat er met die gast en zijn meid en hond gebeurd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |