Overmorgen in de krant: "Tiental lijken gevonden in Brabants bos"quote:Op donderdag 7 april 2005 22:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Jongens, updateje uit de IRC; er zijn 5 jongens uit Vlaardingen het bos ingegaan. Ze zijn althans in de buurt en houden contact via 'Muis'.
Meer info: join #vermist
Het is altijd interessant op ActionRadioquote:Op donderdag 7 april 2005 21:42 schreef Toad het volgende:
Ik kom net thuis. Was er nog iets interessants op Actionradio?
het is wel de krant van gister,,,,,,,,quote:Op donderdag 7 april 2005 19:05 schreef Oversight het volgende:
Mirage ontving een email van de ontvoerders, en vroeg om een bewijs dat Ollie nog leeft.
Ollie leeft, bewijs ontvangen!
plaatje
eisen werden nog niet genoemd in dit stadium,.....
Updates gegeven. Er is ondertussen weinig gebeurd, op het feit na de de collega van Juiced in het desbetreffende bos iets vreemds gezien heeft (de pit?) en dat er 5 jongens uit Vlaardingen het bos ingetrokken zijn, contact houden met 'Muis' in #vermist en dat deze 5 een tweetal andere zoekers van Fok! zijn tegengekomen. Daarnaast is er voor morgen om 14 uur een zoekactie op touw gezet waar onderandere Viperdesign aan mee zal doen.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:38 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het is altijd interessant op ActionRadio
Maar ik ben zelf ook net thuis, weet het dus ook niet wat Domien nog heeft gedaan.
Ik kan daar ff niet in nu, hou ons hier ook ff op de hoogtequote:Op donderdag 7 april 2005 22:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
In #vermist wordt inmiddels best wel zinnige info gedeeld...
Domien heeft alleen samenvatting gegeven...quote:Op donderdag 7 april 2005 22:38 schreef Nolius het volgende:
[..]
Maar ik ben zelf ook net thuis, weet het dus ook niet wat Domien nog heeft gedaan.
Goh, weet jij nog iets?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:41 schreef Nolius het volgende:
Ik kan daar ff niet in nu, hou ons hier ook ff op de hoogte
Nee.. morgen heb ik gezegd..quote:Op donderdag 7 april 2005 22:52 schreef NeoPhythe het volgende:
hey terrorrobie d8 dat jij vanacht ging :$
Nolius heeft in het begin steeds contact gehad met het "verdwenen" stel en wil tot nu toe niet zeggen om welk bos het exact gaat. En echt bezorgd komt hij ook niet over. :\quote:Op donderdag 7 april 2005 22:56 schreef Y3PP3R het volgende:
want ik heb geen idee van nolius er mee te maken heeft, bijvoorbeeld...
Hij zei dat jij steeds zegt dat je updates gaat geven, maar eigenlijk nog helemaal niks hebt gezegd..quote:Op donderdag 7 april 2005 22:38 schreef Nolius het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |