Ik denk dat het (inmiddels) een slechte grap is. Maar dat er een zoektocht door de politie op touw wordt gezet na 48 uur is onzin. Het duurt wel even tot ze echt tot actie over gaan hoor.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Jullie hebben gelijk, als er daadwerkelijk iets ernstigs was gebeurt, hadden vrienden/kennissen/familie allang de politie ingelicht en was ook allang een zoektocht op touw gezet.
De politie is ook nbog geen zoektocht begonnen.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:44 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik denk dat het (inmiddels) een slechte grap is. Maar dat er een zoektocht door de politie op touw wordt gezet na 48 uur is onzin. Het duurt wel even tot ze echt tot actie over gaan hoor.
Als de buurvrouw belt met de melding dat ze hun kind achter hebben gelaten om een avondje voor zichzelf te hebben, en ze hoort 48 uur niets van ze.. dan gaat de politie toch wel wat doen mag ik hopen.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:44 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik denk dat het (inmiddels) een slechte grap is. Maar dat er een zoektocht door de politie op touw wordt gezet na 48 uur is onzin. Het duurt wel even tot ze echt tot actie over gaan hoor.
luie mensenquote:Op donderdag 7 april 2005 21:45 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
De politie is ook nbog geen zoektocht begonnen.
niet echt, beetje gezegd dat ze al 2dagen bijna weg zijnquote:Op donderdag 7 april 2005 21:42 schreef Toad het volgende:
Ik kom net thuis. Was er nog iets interessants op Actionradio?
Thnx..quote:Op donderdag 7 april 2005 21:46 schreef Y3PP3R het volgende:
zo, laat ik eens lekker rebels doen... ik geloof juiced, ik ben zelf nl. ook vaag
Really!
Als ze nu nog niet online zijn, die vermiste oelemedoekoe's, dan is dr iets mis, want internet doet t zo laat al weer (remember die werkzaamheden :p) en Juiced klinkt oprecht hoor... en als die collega's wat vreemds hebben gezien... alles van die foto's is niet van een gaslek... hehe
Mijn hele punt is, wie zegt dat dat niet gebeurd is? Dat wij daar niets van gehoord hebben, wil toch niet zeggen dat er niks gemeld is? Of heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als de buurvrouw belt met de melding dat ze hun kind achter hebben gelaten om een avondje voor zichzelf te hebben, en ze hoort 48 uur niets van ze.. dan gaat de politie toch wel wat doen mag ik hopen.
Niet naar aanleiding van de melding van wat internet-mensen
Op den duur wel ja. Maar we hoeven echt niet de komende dagen de website van de politie Bergen op Zoom te checken voor twee vermiste ouders. (stel dat het wél waar was)quote:Op donderdag 7 april 2005 21:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als de buurvrouw belt met de melding dat ze hun kind achter hebben gelaten om een avondje voor zichzelf te hebben, en ze hoort 48 uur niets van ze.. dan gaat de politie toch wel wat doen mag ik hopen.
Niet naar aanleiding van de melding van wat internet-mensen
quote:Op donderdag 7 april 2005 21:44 schreef Toad het volgende:
Maar dat er een zoektocht door de politie op touw wordt gezet na 48 uur is onzin
Ze wonen wel in Bergen op Zoom he, daar liggen mensen jaren dood in hun woning zonder gemist te worden.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:54 schreef rotskibo het volgende:
[..]
![]()
Als mensen verdwenen zijn en vermist opgegeven gaan ze echt wel zoeken.
Binnen/rond 48 uur echt niet. Dan blijft het hoogstens bij een gesprekje met de naaste omgeving en wat bureauwerk. In Nederland is het best gemakkelijk om te verdwijnen zonder dat je 'last' krijgt van de politie. We spreken over volwassenen hé? Niet over kinderen die wellicht ontvoerd (kunnen) zijn. De politie kan overigens ook weinig doen in de meeste gevallen. Ken jij overigens voorbeelden van mensen boven de 16/18 jaar die opeens vermist waren? Ik namelijk wel.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:54 schreef rotskibo het volgende:
[..]
![]()
Als mensen verdwenen zijn en vermist opgegeven gaan ze echt wel zoeken.
quote:Op donderdag 7 april 2005 21:58 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ze wonen wel in Bergen op Zoom he, daar liggen mensen jaren dood in hun woning zonder gemist te worden.
Des te beter de grap dusquote:Op donderdag 7 april 2005 22:02 schreef MeneerMuis het volgende:
Als het een hoax is, dan zijn diegene die er net heen zijn geweest/er nu zijn/er morgen heen gaan er denk ik niet zo blij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |