danioquote:
Ik ken ze persoonlijk, ze hebben sinds Stali bij hem ingetrokken is een soort van ruzie met hun buren vanwege hun hondje. Verder hebben beiden nauwelijks familie, dus dat na 48 uur niemand alarm slaat is zo gek niet. En Ryan3 had toch altijd al de gewoonte soms wat erratisch op zijn werk te verschijnen.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:21 schreef NgInE het volgende:
het is uiterst ongeloofwaardig dat er mensen vermist zijn voor 48 uur, zonder dat iemand dat in de non-virtuele realiteit opmerkt. het ruikt heel erg naar een hoax en dat zal het dan ook wel zijn.
Geen idee. Het er niets van gehoord en volg het niet meer zo, geloof ikquote:Op donderdag 7 april 2005 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daarom zijn er nu ook 5 Belgische sherlocks ingeschakeld![]()
Wie zijn die gasten trouwens?
En de buurvrouw schijnt op het kuiken (=kind) te passen?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:28 schreef Myrna het volgende:
[..]
Ik ken ze persoonlijk, ze hebben sinds Stali bij hem ingetrokken is een soort van ruzie met hun buren vanwege hun hondje. Verder hebben beiden nauwelijks familie, dus dat na 48 uur niemand alarm slaat is zo gek niet. En Ryan3 had toch altijd al de gewoonte soms wat erratisch op zijn werk te verschijnen.
Ik ben door Stali gebeld, twee avonden geleden maar heb dat niet gemerkt, ik zag het later in mijn scherm. Ze heeft me nog een sms-je gestuurd, maar net toen ik dat wou lezen was de batterij leeg. Ik moet hem nog opladen.
Jouw batterij ook alquote:Op donderdag 7 april 2005 23:28 schreef Myrna het volgende:
[..]
Ik ken ze persoonlijk, ze hebben sinds Stali bij hem ingetrokken is een soort van ruzie met hun buren vanwege hun hondje. Verder hebben beiden nauwelijks familie, dus dat na 48 uur niemand alarm slaat is zo gek niet. En Ryan3 had toch altijd al de gewoonte soms wat erratisch op zijn werk te verschijnen.
Ik ben door Stali gebeld, twee avonden geleden maar heb dat niet gemerkt, ik zag het later in mijn scherm. Ze heeft me nog een sms-je gestuurd, maar net toen ik dat wou lezen was de batterij leeg. Ik moet hem nog opladen.
De oude buurvrouw van Stali. Niet de huidige van Ryan3. Zo noemt ze haar nog steeds: 'buurvrouw'.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:30 schreef TerroRobbie het volgende:
En de buurvrouw schijnt op het kuiken (=kind) te passen?![]()
Standaard scenarioquote:Op donderdag 7 april 2005 23:32 schreef JaWi het volgende:
Er komen steeds meer bekenden boven water.
En 'buurvrouw' vindt het heel normaal dat ze maar 1 dag op het 'kuiken' hoefde tet passen en dat dat er nu al bijna 3 zijn ?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:32 schreef Myrna het volgende:
[..]
De oude buurvrouw van Stali. Niet de huidige van Ryan3. Zo noemt ze haar nog steeds: 'buurvrouw'.
Onzin, Stali woonde ergens in Alkmaar oidquote:Op donderdag 7 april 2005 23:32 schreef Myrna het volgende:
[..]
De oude buurvrouw van Stali. Niet de huidige van Ryan3. Zo noemt ze haar nog steeds: 'buurvrouw'.
??quote:Op donderdag 7 april 2005 23:38 schreef IETE het volgende:
OMG!!
lees ik net op teletekst!!
TeleTekst
damn... dus toch geen hoax...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |